Celebrity Gossip Never Looked So Good™
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

Guess The Youngin'!

Who was the b-ball playing cutie in school? The answer when you read the rest...

GUESS WHO!

Oh yes. Pretty boy CB. And here's some more back in the day yearbook pics (how back in the day can it really be though?):
Pics: Myspace.com/ONTD/Flickr
Grown ass women are probably still falling all over themselves...
Categories:

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

I KNEW IT WAZ A BOY!! THEN I

I KNEW IT WAZ A BOY!! THEN I AM LIKE. HE GOT LONG HAIR, HE IS SO FINE!! NEXT THING U KNOW I SEE MY HUBBY...CHRIS BREEEZY LUKIN SEX-C!!! I LOVEEEEEEEEE HIM!!!!!!1
HARMONY's picture

DA KID GOT TALENT BUT NOT

DA KID GOT TALENT BUT NOT DISSS WHO CARES WHO THE OIC IS LOL
MR SWAGG's picture

There is no "back in the day"

There is no "back in the day" with Chris Brown..He's not even 20 years old yet..lol
Candice's picture

I'm sorry. He isn't that

I'm sorry. He isn't that cute. Maybe its the money.
Gi Gi's picture

I thought he was cut until he

I thought he was cut until he hopped on the train of foolishness with the tatts on the hands and everywhere else...turn off :(
Chica's picture

I am sooooo one of those

I am sooooo one of those grown ass women!
Ivy's picture

awww he was so adorable!!!

awww he was so adorable!!!
L-Pooh's picture

Ok, hell, I'll admit it. I'm

Ok, hell, I'll admit it. I'm a GROWN ASS WOMAN and YES he could get it. Yes he freakin' could. All day, all day. Sorry, but Rihanna don't need all that! So what if he's just fresh outta Pampers and still smells of enriched Similac ultra? So WHAT?! See, and i usually don't like me no yellow ass men....but CB...honey, yes. Holla at an older chick, Chris! *bats eyelashes*
Maleficent's picture

this kid is

this kid is HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOTness.
.sapphire.'s picture

[quote

[quote comment="58661"]3rddddddddddddd! i've never been this far up!!!! i would like to thank my Dog Buddy, my Dell laptop for making this possible...and Natasha for starting this blog! :) oh and everyone in North Jerse..... hahahahaha[/quote] LMAO... ROTF!!!!!!!!!!!!!! That was funny as hell you forgot god,and all the little people!
Keton's picture

awww what a little cutie!!

awww what a little cutie!!
itzzzkimmm's picture

BWAAHAHAHAHAHHAHAHHA! I loves

BWAAHAHAHAHAHHAHAHHA! I loves me some chris bown but in that 3rd black n white photo, it looks like he's smelling boo boo and smiling at the same time. Boo.
Chickety85's picture

I went to high school with

I went to high school with Chris... The basketball pic is not him.
Danielle's picture

i never would of thought it

i never would of thought it was chris in the first pic , i thought it was a girl...his other pics look kinda goofy glad he grew out of it( sorta out of it)
jaden's picture

I really dont think that's

I really dont think that's Chris in the first pic.
Irene's picture

[quote comment="58770"][quote

[quote comment="58770"][quote comment="58746"][quote comment="58726"]I always thought Chris Brown was just cute... then I went to one of his shows and saw this... http://www.youtube.com/watch?v=8D5aQ2O6fYI He definitely up'd it to SEXY, for me![/quote] *Fans herself* HOT damn. That lil boy does not even KNOW....I feel like I should go take a cold shower or something. YOu wrong for having me watch that on the Lord's day...thinkin impure thoughts. lol[/quote] SO many different levels of wrong. Did I miss a memo here? Chris was giving the audience orgasms at the Up Close and Personal tour this year?!?! My ass would have been in the building if I knew. smh. That was HOT...straight working it! woooow.[/quote] Right... My jaw dropped watching it! Always liked his music but was never really feeling him b/c he was way to boyish looking & acting (even though I'm only a year older)... but he had me screaming like a little school girl @ this performance. LOL
Sha's picture

[quote comment="58770"][quote

[quote comment="58770"][quote comment="58746"][quote comment="58726"]I always thought Chris Brown was just cute... then I went to one of his shows and saw this... http://www.youtube.com/watch?v=8D5aQ2O6fYI He definitely up'd it to SEXY, for me![/quote] *Fans herself* HOT damn. That lil boy does not even KNOW....I feel like I should go take a cold shower or something. YOu wrong for having me watch that on the Lord's day...thinkin impure thoughts. lol[/quote] SO many different levels of wrong. Did I miss a memo here? Chris was giving the audience orgasms at the Up Close and Personal tour this year?!?! My ass would have been in the building if I knew. smh. That was HOT...straight working it! woooow.[/quote] Right... My jaw dropped watching it! Always liked his music but was never really feeling him b/c he was way to boyish looking & acting (even though I'm only a year older)... but he had me screaming like a little school girl @ this performance. LOL
Sha's picture

[quote comment="58770"][quote

[quote comment="58770"][quote comment="58746"][quote comment="58726"]I always thought Chris Brown was just cute... then I went to one of his shows and saw this... http://www.youtube.com/watch?v=8D5aQ2O6fYI He definitely up'd it to SEXY, for me![/quote] *Fans herself* HOT damn. That lil boy does not even KNOW....I feel like I should go take a cold shower or something. YOu wrong for having me watch that on the Lord's day...thinkin impure thoughts. lol[/quote] SO many different levels of wrong. Did I miss a memo here? Chris was giving the audience orgasms at the Up Close and Personal tour this year?!?! My ass would have been in the building if I knew. smh. That was HOT...straight working it! woooow.[/quote] Right! My jaw literally dropped @ that moment... Chris Brown always was way to Boyish looking/ acting to me (even though I'm only a year older than him)...but he had me screaming like a little school girl during ths performance! LOL
Sha's picture

[quote comment="58673"]10TH?

[quote comment="58673"]10TH? UMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM......AM I THE ONLY 1 WHO THOUGHT THAT WAS SNOOP FROM THE WIRE?[/quote] I thought it was Snoop too... glad you said it before me though.. thanks!
JT-ATX's picture

he was such a pretty child in

he was such a pretty child in the 1st pic. he has moments of cuteness from time to time, but i just can't see his narrow, yellah ass as sexy tho. sorry :(
sea_sea's picture

[quote comment="58726"]I

[quote comment="58726"]I always thought Chris Brown was just cute... then I went to one of his shows and saw this... http://www.youtube.com/watch?v=8D5aQ2O6fYI He definitely up'd it to SEXY, for me![/quote] Three words: Bless. Your. Heart.
Ajo Tha Celeb's picture

He was so cute when he was

He was so cute when he was young, wonder how him and rihanna children going to look if they stay together
minnie's picture

[quote comment="58746"][quote

[quote comment="58746"][quote comment="58726"]I always thought Chris Brown was just cute... then I went to one of his shows and saw this... http://www.youtube.com/watch?v=8D5aQ2O6fYI He definitely up'd it to SEXY, for me![/quote] *Fans herself* HOT damn. That lil boy does not even KNOW....I feel like I should go take a cold shower or something. YOu wrong for having me watch that on the Lord's day...thinkin impure thoughts. lol[/quote] SO many different levels of wrong. Did I miss a memo here? Chris was giving the audience orgasms at the Up Close and Personal tour this year?!?! My ass would have been in the building if I knew. smh. That was HOT...straight working it! woooow.
Candice's picture

i would have neva guessed...

i would have neva guessed... the b ball pic looks nothing like him!
Bonnie's picture

LMBO cute, cute! i was wayyyy

LMBO cute, cute! i was wayyyy off i was thinking it was Q from Day 26....
Princess_G's picture

[quote comment="58726"]I

[quote comment="58726"]I always thought Chris Brown was just cute... then I went to one of his shows and saw this... http://www.youtube.com/watch?v=8D5aQ2O6fYI He definitely up'd it to SEXY, for me![/quote] *Fans herself* HOT damn. That lil boy does not even KNOW....I feel like I should go take a cold shower or something. YOu wrong for having me watch that on the Lord's day...thinkin impure thoughts. lol
Nikki's picture

I thought that's who that

I thought that's who that was!! Cute then sexi now ;)
E-B's picture

[quote comment="58677"][quote

[quote comment="58677"][quote comment="58673"]10TH? UMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM......AM I THE ONLY 1 WHO THOUGHT THAT WAS SNOOP FROM THE WIRE?[/quote] I was thinking the EXACT same thing when I saw the first b ball pic ! LMAO ![/quote] I thought it was either Snoop or Eve. Oops, lol.
GODIVA's picture

DORK

DORK
HELLO?'s picture

I always thought Chris Brown

I always thought Chris Brown was just cute... then I went to one of his shows and saw this... http://www.youtube.com/watch?v=8D5aQ2O6fYI He definitely up'd it to SEXY, for me!
Sha's picture

i knew it was him...yella a$$

i knew it was him...yella a$$ LOL!
holla06's picture

and for some reason i thought

and for some reason i thought it was ashanti...cause u know how sometimes ashanti be lookin a lil masculine around the edges..
ChinaDoll's picture

damn there is hope for this

damn there is hope for this boy i knew in high school, cause he kinda look like that big-headed pic of chris...and LOL @ NJ Kdub's comment! haha.
ChinaDoll's picture

At first I thought is was a

At first I thought is was a girl but Natasha has had too many post of Chirs Brown. I did get it right. Hope Natasha does not find some old pics of me. lol
Mary's picture

[quote comment="58706"]Lol.

[quote comment="58706"]Lol. The shadow behind him in the first pic looks like a ponytail. He looks so pretty. I almost went with Jessica Alba. Lol. Just playin.[/quote] Chris did have braids!! He does look goofy in the third pic!! But I knew it was Chris saw these pics yesterday!!
Danielle's picture

Lol. The shadow behind him in

Lol. The shadow behind him in the first pic looks like a ponytail. He looks so pretty. I almost went with Jessica Alba. Lol. Just playin.
Starla's picture

[quote comment="58677"][quote

[quote comment="58677"][quote comment="58673"]10TH? UMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM......AM I THE ONLY 1 WHO THOUGHT THAT WAS SNOOP FROM THE WIRE?[/quote] I was thinking the EXACT same thing when I saw the first b ball pic ! LMAO ![/quote] Me three..lol
vegas chick's picture

lol I also thought it was a

lol I also thought it was a girl!!
Applebutter's picture

Lol. Oh my. When I saw the

Lol. Oh my. When I saw the first picture, I thought it was a female. I was trying to think what female celeb it could be. Anyway, he sure is a cutie now. He looked kinda goofy back then---oh, I mean, a few years ago.
Mami's picture

awwwwwww...look at chris i

awwwwwww...look at chris i got these exact same pictures in my year book lol
Tiffany's picture

Oh I would have nevered

Oh I would have nevered guessed. I should have known, but I didn't. Lolz pulled out the wack ass yearbook pictures, they look pretty good compared to some i've seen. He's so MANISH now-a-days. Well wateva...he's 18 now, and can STILL GET IT!
Candice's picture

oh i thought it was a

oh i thought it was a basketball player.. anywways what a fine man he turned out to be *cough* (young man)
tina's picture

"Grown ass women are probably

"Grown ass women are probably still falling all over themselves…" Hell I know I am!! LOL That 1st pic doesn't look like him though, at least not to me.
Krys's picture

Safe to say his B-Ball team

Safe to say his B-Ball team name was the "Trojans"...LMAO.
Marcus X's picture

10TH?

10TH? UMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM......AM I THE ONLY 1 WHO THOUGHT THAT WAS SNOOP FROM THE WIRE?
Lovin Life's picture

I knew it was him...he look

I knew it was him...he look like he was one of them lil bad ass knuckle heads....
chichi's picture

I knew it! That picture

I knew it! That picture didn't look like it was taken that long ago so I figured it was someone young i.e. chris brown...
it'smesuprise's picture

He's a cutie

He's a cutie
Tiffany's picture

i swear he got a big azz head

i swear he got a big azz head man!
mason'z mom's picture

he still looks goofy

he still looks goofy
Bouncy's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook