Celebrity Gossip Never Looked So Good™
YBF on Twitter YBF on Facebook Feed

Guess Who Got A New Tattoo?

Which Pop 'N B chick went and got a neck tattoo of the bar codes from her debut and sophomore albums? The skankerific answer when you read the rest...

Ya girl Aubrey O'Day of Danity Kane. She decided to get tatted up with the bar codes from the Danity Kane and Welcome To The Dollhouse albums. Foolywang material indeed.  Now what will Diddy do?
DanityKaneFans.com

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

Why is she the only one of

Why is she the only one of the group in the spotlight?
Pamela's picture

blaquecheri wow! why wish bad

blaquecheri wow! why wish bad on anybody? whatever u wish on people comes back to you! they call it karma. i wish them all the best. we all wanna make it in life. go Aubrey
jazzy's picture

That is dumb & UGLY. Dumb @ss

That is dumb & UGLY. Dumb @ss broad.
b.SophiaLoren's picture

It was a giveaway!!!!! I mean

It was a giveaway!!!!! I mean at least it's not a nigga's name and it has its significance...no hate there...
HOTSTUFF's picture

I think Aubrey's tat is

I think Aubrey's tat is kool...They went platium on both albums. They the only one's making money fo Bad Boy...shooo they is bad boy
Ishtar's picture

Wow So much Venom over a

Wow So much Venom over a tattoo. I hope when your lil cousin gets one of tweety bird on her tit you will put this much energy into cursin her out.
Bonifant's picture

oh god. who the hell cares?

oh god. who the hell cares?
ceecee's picture

She is officialy crazy in my

She is officialy crazy in my book but hey its a free country so let her do wat ever she please.
JJ's picture

[quote comment="83741"][quote

[quote comment="83741"][quote comment="83619"]i think it's creative. she is proud of her accomplishments...i can't knock her.[/quote] i agree[/quote] I agree also everybody else need to STFU people are entitle to get whatever they want tattoo on their body
u aint right's picture

I thought this was Keyshia

I thought this was Keyshia Cole...LOL ..Oops! My bad.
La's picture

Damn this bitch is just

Damn this bitch is just redamntarded..sorry...oh and I guessed it was her..really classy Ms. O'day ..I'm just patiently waiting her and Diddy's sex tape..I got 5 she swallows..thanks!
j's picture

I wonder if they scan.lol!

I wonder if they scan.lol! Maybe if you scan the Dollhouse one couple times it will bump them sales up.
Jay's picture

What those tats mean to me

What those tats mean to me is, price check on register 2, price check on register 2...... boring!!!! This chick has got to go!!! NOW!!!!
Jamaicaseemiya's picture

if you're gonna get a tat

if you're gonna get a tat with barcodes at least make sure they are even and straight!
classylady's picture

That's the kinda tattoo you

That's the kinda tattoo you live to regret.....
Sugar's picture

[quote comment="83706"] so

[quote comment="83706"] so does alot of other white entertainers have fans. i for one like gwen steffani, but if i seen her on YBF i'd get pissed off. what cant black peole have one damn thing for themselves without it being tainted or including other nationalities.. [/quote] So white Americans are another nationality now? Wow.
HeavnsGirl's picture

I just dont understand how

I just dont understand how some people can say such horrible things about someone they dont know. I understand thats your opinion and all. It just seems a bit overboard.
Lahal's picture

In the first pic.

In the first pic.
LadyM's picture

Am I the only one that notice

Am I the only one that notice her big ass hand???!!!!
LadyM's picture

wow it is really not that

wow it is really not that serious audrey are u that turned out by diddy?
rissa's picture

UUUUUgggggggggggggHHHHHHHHHHH

UUUUUgggggggggggggHHHHHHHHHHHHHHHh!!!
ninabrown's picture

Is it really that serious? If

Is it really that serious? If she wants to put a tattoo on herself fine, if it is two barcodes of DK's (whether you like it or not) two successful albums, so be it(and where do people get that these girls don't have any talent, I know D, Dawn, and Andrea can sing their butts off, and Dawn is a great writer)...check youtube soundcheck at Six Flags and tell me these girl don't have talent. You don't have to like them, but you have to respect the hustle, and the talent. We all have opinions here, but the name calling, and character slamming when you don't even know the chick is a lil too harsh in MY opinion.
taz's picture

WELL SHE'S NOTHING BUT A

WELL SHE'S NOTHING BUT A PRODUCT. NO SURPRISE.
gotit's picture

When she was in Vegas, I was

When she was in Vegas, I was her limo driver taking her & entrouge to the airport. This is a sista speaking, she was just a sweetheart, she sincerly, had a beautiful down to earth vibe, she's on the move.
theresa's picture

Ok, is it just me or has

Ok, is it just me or has anyone thought of the fact that every CD has a unique bar code....how did she pick which one to use? I don't know....she's dumb and my thing is, po thang, she gon be on surreal life XX in about 8 years doing that same ol' raspy sh*t (trying to ask me sh*t) It's funny how No Talent and White (or in Rhianna's case-beige) always seems to rise to the top and be "hot"; let's hear it for real, talented people. stay fab peoples!!!
ExpeditiouslyHNIC's picture

[quote comment="83889"][quote

[quote comment="83889"][quote comment="83801"]That is the mark of the beast....and doesn't the fact that she put a barcode on herself mean that she can be purchased and sold?!?!?! It's her body.....but someone needs to take her to a church so those demons can be rebuked! And the funny thing about it all is that I thought it was Keyshia Cole....even her ghetto fabulousness stops at a certain point. Me no likey[/quote] Girl I was thinking the same damn thing! The church always warning us about barcodes on the body in the last days.[/quote] OMG!!! I thought it was Keyshia Cole too. I was sitting here thinking, "Damn did Keyshia Cole go back to blond?" LOL
Cookie2124's picture

It is not the serious, what

It is not the serious, what about what rihanna got tat behind her ears,
sexsee's picture

[quote comment="83629"]Dang,

[quote comment="83629"]Dang, that is THE MARK OFF THE BEAST, another sign the world is coming to an end, Naw seriously, why would that chick put something like that on her body like she is just a piece of merchandise, and a cheap piece at that[/quote] To make it easier for her johns to pay for her services. They can just use one of those hand handle scanner and deposit the money right into her account that way no money has to change hands. . . Okay le me stop.
Paganmama's picture

[quote comment="83801"]That

[quote comment="83801"]That is the mark of the beast....and doesn't the fact that she put a barcode on herself mean that she can be purchased and sold?!?!?! It's her body.....but someone needs to take her to a church so those demons can be rebuked! And the funny thing about it all is that I thought it was Keyshia Cole....even her ghetto fabulousness stops at a certain point. Me no likey[/quote] Girl I was thinking the same damn thing! The church always warning us about barcodes on the body in the last days.
goober's picture

[quote

[quote comment="83780"]Obviously, Diddy was the last thing on her mind when she did this. Lord, some people are really acting like he owns the girl. She's grown; it's her body. If she wanted to put the whole freaking song list from the albums on her, so what???? Who are any of you to say that she is stupid or she'll regret it. Don't ya think she knows that it's permenant??!??! LEt her ink herself up...that's between her & God. I have tattoos & JESUS LOVES ME & MY TATTOOS!!!![/quote] SHUT THE HELLUP, ain't nobody talkin bout u and ur tattoos idiot, this is a gossip site where everyone can give THEIR OPINNIONS!!! Go sit down with ur ghetto ass!!!!
what?'s picture

ewwww i hate aubrey o what

ewwww i hate aubrey o what eva her name is.. and ya'll need to quit frontin that is the most stupidest tattoo to get ever even do we know she is a musician wtf REALL songbirds would do sum ish like that..aubrey u are a FOOLYWANGGGG!!!!
Pamela4rmLaguna's picture

this picture is from the Ivy

this picture is from the Ivy hotel in San Diego she did a photo shoot and hosted a party their a friend of mine met her there.
Kylie's picture

people kill me talking about

people kill me talking about she's a slut when she has only been know to sleep with one person in the industry and that was her ex who was a dj(I think his name is DJ Cassidy) Aubrey is very educated and while her personality is aggressive and in your face so damn what. Let her be her.
Denesha's picture

CAN WE CHANGE THIS TO THE

CAN WE CHANGE THIS TO THE FOOLYWANG MATERIAL FOR THE WEEK!!!
what?'s picture

hahaha I WAS RIGHT! She seems

hahaha I WAS RIGHT! She seems like the ho of the group...
auragirl's picture

skanky ass!

skanky ass!
rissa's picture

[quote comment="83627"]stop

[quote comment="83627"]stop hating cuz you aint first!!! Nor top 5[/quote] LOL
miss. t.'s picture

That is the mark of the

That is the mark of the beast....and doesn't the fact that she put a barcode on herself mean that she can be purchased and sold?!?!?! It's her body.....but someone needs to take her to a church so those demons can be rebuked! And the funny thing about it all is that I thought it was Keyshia Cole....even her ghetto fabulousness stops at a certain point. Me no likey
LegallyBrown's picture

[quote comment="83774"]wow! I

[quote comment="83774"]wow! I thought it was keiysha cole. lol[/quote] lol goodness ..
Diva's picture

guess she wants to forever be

guess she wants to forever be scanned. and beeping
Diva's picture

Perfect caucasoid chick for a

Perfect caucasoid chick for a brother that one
awrightnow's picture

[quote comment="83651"][quote

[quote comment="83651"][quote comment="83635"]Diddy let her do that? I'm surprised cuz he's the hardest on her about projecting the right image.[/quote] he's only hard on her b/c he's sleeping w/her, it has nothing to do w/the groups brand...him and her are so slutty, the fact that they've bumped uglies is so obvious.[/quote] I always thought he was hittin it. Cuz there is no real reason for her to be in the group. There were many chicks in the competition that could out sing her.
HELLO?'s picture

Obviously, Diddy was the last

Obviously, Diddy was the last thing on her mind when she did this. Lord, some people are really acting like he owns the girl. She's grown; it's her body. If she wanted to put the whole freaking song list from the albums on her, so what???? Who are any of you to say that she is stupid or she'll regret it. Don't ya think she knows that it's permenant??!??! LEt her ink herself up...that's between her & God. I have tattoos & JESUS LOVES ME & MY TATTOOS!!!!
HauteStylist's picture

pink did it first, and it's

pink did it first, and it's still hella hood.. stankitty kane is just a flash in the pan and i'm still trying to figure out why'd we even give them an extra minute..
pgrip's picture

wow! I thought it was keiysha

wow! I thought it was keiysha cole. lol
ri damn diculous's picture

Aubrey this is sooooooooo

Aubrey this is sooooooooo tacky. I guess you need to get scanned before purchase.
Mabel's picture

[quote comment="83748"]My

[quote comment="83748"]My guess is that bitch Aubrey.[/quote] whoa geniASS as soon as you click on the page it shows the pic and how many post did you have to past to comment. your funny
LMAO's picture

Foolywang material indeed.

Foolywang material indeed. Now what will Diddy do? ring her ass up from the Bargin Bag he found her at.
Briesea's picture

And of course it is. She dumb

And of course it is. She dumb as hell for that one. Next she'll be shaving her head like Britney.
Lana's picture

My guess is that bitch

My guess is that bitch Aubrey.
Lana's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook