Celebrity Gossip Never Looked So Good™
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

More Flicks From Dawn's Birthday Party

It's imperative that we begin with the foolywang material from Dawn of Danity Kane's birthday party at Cain last night:   Andre J showed up and showed out and TheYBF.com was on the scene to take in the foolywangery. LOL at the cop in the background.   Not sure WTF Cheri Dennis was thinking: Chick needs a hose and a new wardrobe.  In that particular order.   And if Will.I.Am could shave just a couple layers off the top of this "ruggedness" he clearly thinks is sexy...it would really ease my nerves.   For some reason, none of the other Danity Kane members or Diddy (even though they constantly announced on the mic all night that he was "on his way") ever showed up.  Very interesting.  More pics from the birthday event when you read the rest... Dawn and Q got their cute couple on throughout her party:   They were all over each other all night and their security constantly tried to block pics of them.  But you see we still got 'em.  Whatevs.   Laurie Anne came through and I still don't understand how she's back on MTB4.  Egypt was there.   Dawn, Q, Willie, and Cherri were spotted arriving to the party. With his sexy self.     Dawn's mom and dad were there to party: Fun times.   Oh my damn.       And Stephen Hill was caught grinning extra hard for whatever reason. Happy Birthday Dawn!
TheYBF.com, Nunez
  The Randomness:
  • Morgan Freeman has released a statement saying he is now home from the hospital as of this afternoon and is doing very well.  He will have to wear a neck brace for 6 motnhs though.
  • Bernie Mac is also doing well with his treatment. Story
  • Mary J Blige is being sued for allegedly stealing "Work That". Story
  • The Real Housewives of New Jersey are currently taping for Bravo.  No word on if there's any YBF chicks in the cast.  But I doubt it. Story

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

Egypt looking like somebody

Egypt looking like somebody grummuh.
mememe's picture

I certainly highly recommend

I certainly highly recommend this brother for Foolywang of the Week. He has hustled and done his best, we should reward his diligence!!!! Law-ud have mercy.
hustleurpassion's picture

when did curious geroge's

when did curious geroge's older brother escape from the zoo?
kandy's picture

ok so who is Andre J and why

ok so who is Andre J and why do we care about him and his hot ass mess that he calls an outfit ???....and Damn Que know he is juss too cute for his own good( and Dawn lol)let me stop hatin' .....
SugaMaMa's picture

Cheri Dennis...I have to

Cheri Dennis...I have to shake my head at that. I bought that dress from Forver 21 almost 2 years ago. Time to upgrade Cheri!
BGizzle's picture

WTF to the blonde with the

WTF to the blonde with the beard... speechless.. Dawn looks cute :)
honeychile's picture

ps....i love stylist and

ps....i love stylist and fabness that is andre' j...any negro that got the swagger to rock a butterfly bodysuit d*ick swinggin and all...is alright with me...not to mention rocking the cover of vouge....and some damn silver chinese laundry platforms....
Poet's picture

[quote

[quote comment="168382"]....even the CAKE was WACK!! ROFLMBAO[/quote] ummmmm now i know why diddy didnt show up to that hamof a party....it woulda hurt his party swagger....what the hell withthe super market cake...lol...i mean damn kim k had more a-list ppl at her party....smh.... natasha when u gonna give us the dirt on no dk fam showin up?
Poet's picture

what the hell is that? the

what the hell is that? the tranny cowardly lion in the wizard of oh heyl naw? shoe-jacked dorothy for silver platforms and eased on down the road? that is just all sorts of wrong.
what in the what?'s picture

It's just crazy~~~A hot

It's just crazy~~~A hot debate is taking place at Richromances.com~You guys can check more related information at Richromances .com where hollywood celebrities are looking for true love. It's a site for beautiful people!
mariales's picture

Everybody except Dawn (minus

Everybody except Dawn (minus her hair) looks a mess to me
Queen Dee's picture

LMAO at Andre J !!!

LMAO at Andre J !!!
TootfromSTL's picture

Why is she blowing all over

Why is she blowing all over the cake? There's no candles!
Candice A's picture

[quote

[quote comment="168362"][quote comment="168269"]about her carnival birthday cake, all small![/quote] I was thinking the same damn thing...what's up with that small ass birthday cake? I could get that size cake for under $20 around my way...no kidding...[/quote] So true, with all the other foolishness & mayhem I had totally forgot to comment on that. Now how is your name, that only has 4 letters, gonna take up the WHOLE cake?
les923 (10)'s picture

Oh wow why does this girl

Oh wow why does this girl from Danity Kane have security? LMAO please!
missdst8's picture

Am sure Andre J was doing all

Am sure Andre J was doing all that prancing around for Al Reynolds. But then again Al likes to receive!
African Girl's picture

....even the CAKE was WACK!!

....even the CAKE was WACK!! ROFLMBAO
Canadiangirl's picture

Man WTF? I used to think

Man WTF? I used to think Cheri Dennis was cute but now she lookin like a hood rat. I aint got nothing against tranny looking homosexual men but somebody need shove that nigga in a janitor closet and lock that bitch. SMH
Earth Sign (Wasnt a Harvard student, just had the balls to d's picture

Shooot...I know exactly what

Shooot...I know exactly what Cherri Dennis was thinking. She was thinking, "Why is Danity Kane getting better A&R than me?? Whyyyy??? Pass me another Ciroc, no ice. Where the kool-aid at, I need to do something special with my hair tonight! You know what would be hottt, underwear as outer-wear. I'm bout to rock this slip like it's a dress. I can't find my purse!!! Oohh, this old make-up bag will do. Girl, I'm so creative. Can I get another drank?!?!?"
Ebony's picture

[quote comment="168367"]So i

[quote comment="168367"]So i have an issue with Q's scully being black and pink with flowers and other random drawings on it......I dont wanna do this today.....but Cherri Dennis.....What in the Strawberry Shortcake hell is on her head??!! Everyone else's looks: IT was expected.... Excited for MTB4!!![/quote] LMAO @ Strawberry shortcake hell...
camilla's picture

[quote

[quote comment="168354"]Reports (per CNN) say that Morgan Freeman and wife are getting a divorce. It was in today's press. Unfortunately, this was a bad accident with him in an unfortunate situation--"getting a ride home" with a woman who's supposedly a "good" friend of he and his wife's, yet he's driving her truck because she wasn't familiar with where he lived. (Per CNN news) I guess we'll hear more on that later. Good luck with that though Morgan and get well soon![/quote] day late and a dolla short
GODIVA's picture

So i have an issue with Q's

So i have an issue with Q's scully being black and pink with flowers and other random drawings on it......I dont wanna do this today.....but Cherri Dennis.....What in the Strawberry Shortcake hell is on her head??!! Everyone else's looks: IT was expected.... Excited for MTB4!!!
chevy's picture

[quote comment="168269"]about

[quote comment="168269"]about her carnival birthday cake, all small![/quote] I was thinking the same damn thing...what's up with that small ass birthday cake? I could get that size cake for under $20 around my way...no kidding...
camilla's picture

Reports (per CNN) say that

Reports (per CNN) say that Morgan Freeman and wife are getting a divorce. It was in today's press. Unfortunately, this was a bad accident with him in an unfortunate situation--"getting a ride home" with a woman who's supposedly a "good" friend of he and his wife's, yet he's driving her truck because she wasn't familiar with where he lived. (Per CNN news) I guess we'll hear more on that later. Good luck with that though Morgan and get well soon!
VTChick's picture

Call me a fag hag, whatev!

Call me a fag hag, whatev! But all that fool gotta do is shave the stupid ass looking beard and things will start looking upward bound. He/she/it actually has a awesome body.
Petunia's picture

LMAO... Andre J is gay.

LMAO... Andre J is gay.
jjj's picture

Dawn's parents look cute

Dawn's parents look cute together, loves them! I always think its cute when couples are shades apart. Their usually more variety in their children, and I love colorful families.
Kay's picture

[quote comment="168241"]Andre

[quote comment="168241"]Andre is too Crazy! I actually went to High School with him. He is from Newark, NJ...Barringer High School Class of 89...I was one year under him. Believe it or not...Andre was GAWJUS...always gay though. If you look closely you can see that he is a "good looking" guy...all I can say is...at least he is semi-famous d-list celeb...Viva La Andre...go BLUE BEARS![/quote] What is he semi-famous for?
♫ Lola AM ®'s picture

Hot messes all around the

Hot messes all around the board.
Erica's picture

The guy in the blue hat is

The guy in the blue hat is Willie (he's a member of Day26 along with Que), damn he's fine. Dawn and Que are too precious. I can't wait til the new season comes on.
tasha's picture

about her carnival birthday

about her carnival birthday cake, all small!
ash's picture

i don't like that 'work that'

i don't like that 'work that' song anyway MJB...i love q and dawn but not the in your face pda shots-no thanks photogs, lol...what the damn cheri dennis? and what's the girls song anyway? fools love her, i don't know what she sings but she needs to do better and putting a smile on her face would help.
kaykay's picture

Now THAT'S HOW YOU ROCK A

Now THAT'S HOW YOU ROCK A LACEFRONT!! No comment on the other E-listers.
MissPriss's picture

Andre is too Crazy! I

Andre is too Crazy! I actually went to High School with him. He is from Newark, NJ...Barringer High School Class of 89...I was one year under him. Believe it or not...Andre was GAWJUS...always gay though. If you look closely you can see that he is a "good looking" guy...all I can say is...at least he is semi-famous d-list celeb...Viva La Andre...go BLUE BEARS!
Teeah257's picture

[quote

[quote comment="168213"]*sings* Mr. telephone man..there's something wrong with my line..when i dial my babys number I get a click every time.. ^ Throwback! That mess is on the radio...[/quote] Girl...are you still at work?
Lola AM's picture

[quote

[quote comment="168210"][quote comment="168206"][quote comment="168204"]TESTING NEW GRAVI[/quote] nice hair cut[/quote] THANKS HUN...WAIT...HOW CAN YOU SEE MY NEW GRAVI, AND I CAN'T?? WTF?[/quote] You have to delete you cookies/cache, but you should see yours, if you see mine because I just changed it!
Lola AM's picture

*sings* Mr. telephone

*sings* Mr. telephone man..there's something wrong with my line..when i dial my babys number I get a click every time.. ^ Throwback! That mess is on the radio...
LSU GYRL's picture

[quote

[quote comment="168206"][quote comment="168204"]TESTING NEW GRAVI[/quote] nice hair cut[/quote] THANKS HUN...WAIT...HOW CAN YOU SEE MY NEW GRAVI, AND I CAN'T?? WTF?
mzdallas06's picture

SHIT

SHIT
mzdallas06's picture

TESTING GRAVI--- AGAIN

TESTING GRAVI--- AGAIN
mzdallas06's picture

[quote

[quote comment="168204"]TESTING NEW GRAVI[/quote] nice hair cut
Lola AM's picture

[quote

[quote comment="168201"][quote comment="168164"][quote comment="168157"]Damn Que fine...did yall see them soup coolers in that kissing pic! *wonders if Dawn has to pat dry* hmmmm....[/quote] hahahahahah!!!![/quote] LOLA AM! I just peeped what your gravi was... aww, sometimes I forget that she's not with us anymore **getting all misty eyed**[/quote] I miss her! The anniversary of her death is near, so I had to represent
Lola AM's picture

TESTING NEW GRAVI

TESTING NEW GRAVI
mzdallas06's picture

Did anyone else notice that

Did anyone else notice that she's ashy around her lips, guess Q sucked off her foundation...
what?'s picture

[quote

[quote comment="168164"][quote comment="168157"]Damn Que fine...did yall see them soup coolers in that kissing pic! *wonders if Dawn has to pat dry* hmmmm....[/quote] hahahahahah!!!![/quote] LOLA AM! I just peeped what your gravi was... aww, sometimes I forget that she's not with us anymore **getting all misty eyed**
mzdallas06's picture

[quote comment="168190"]I

[quote comment="168190"]I dont know about yall but I need to see this BULGE Andre is hiding behind that clutch ☻☻[/quote] I'll pass...thanks
Lola AM's picture

[quote

[quote comment="168192"][quote comment="168186"][quote comment="168182"]Well kiddies, as always it's been real, Massa can't complain today, i think i did a GOOD 3 hours of work today!!! Aren't you guys proud of me? So I have done atleast a good 4 - 4 1/2 hours of work this week, lol. See you guys lata! I'm out. Wishing you guys love, peace and soullllllllllllllllll.[/quote] les is a mess peace[/quote] Thanx for the compliment, lata..........oh and hold me down in the Beyonce post with the azz kisser. Tell her to buy some Charmin to wipe her mouth with. lata yall.[/quote] I got soooo much scrolling to do
Lola AM's picture

I see we have the foolywang

I see we have the foolywang of the week, but "dude looks like a lady" legs are tight! Ooh lookat the cute couple... seeing her parents makes me flashback to when MTB went to N.O. and her parents' dance studio *tear*
sexytrini's picture

[quote comment="168185"]I

[quote comment="168185"]I know I read that Dawn and Q broke up. Are they back together or was that a lie?[/quote] Probably a lie...they are in each other new videos too[quote comment="168186"][quote comment="168182"]Well kiddies, as always it's been real, Massa can't complain today, i think i did a GOOD 3 hours of work today!!! Aren't you guys proud of me? So I have done atleast a good 4 - 4 1/2 hours of work this week, lol. See you guys lata! I'm out. Wishing you guys love, peace and soullllllllllllllllll.[/quote] les is a mess peace[/quote] bye silly!
Lola AM's picture

[quote

[quote comment="168186"][quote comment="168182"]Well kiddies, as always it's been real, Massa can't complain today, i think i did a GOOD 3 hours of work today!!! Aren't you guys proud of me? So I have done atleast a good 4 - 4 1/2 hours of work this week, lol. See you guys lata! I'm out. Wishing you guys love, peace and soullllllllllllllllll.[/quote] les is a mess peace[/quote] Thanx for the compliment, lata..........oh and hold me down in the Beyonce post with the azz kisser. Tell her to buy some Charmin to wipe her mouth with. lata yall.
les923 (10)'s picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook