Celebrity Gossip Never Looked So Good™
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

Daddy Carmelo Spotted On Vacay With Baby Kiyan+Angela Simmons Dishes On Her Weight Loss

Daddy Carmelo Anthony was spotted chillin' with his toddler son Kiyan in Hawaii this week: Awww.  Daddy-son QT is always pure cuteness to see. And Angela Simmons is dishing on how she lost 15 lbs this summer to Life & Style magazine: When Life & Style caught up with Angela Simmons at the Sept. 10 Pamella Roland fashion show in NYC, the star of MTV’s Run’s House looked like she was missing something: about 15 pounds! Angela, 20, has been hitting the gym hard-core with big sis Vanessa, 25. “We’re definitely working out,” Angela tells Life & Style. “I haven’t missed more than three days in a row. When we’re home, I try to exercise every day.” Pretty impressive for someone dividing her time between finishing her debut R&B album and working on Pastry, the clothing and accessories brand she designs with Vanessa. Rev. Run’s little girl is running around, all right — but not on the treadmill. Instead, Angela says, her new routine includes “lots of squats and lunges. And I cut out pizza completely.” She does confess to indulging in sweet potato fries, though: “I love those!” Adds Angela, “I didn’t notice I was losing weight until my trainer told me I’d lost 15 pounds.” And that’s just the beginning. “Now I’m sculpting,” she says. “Soon I’ll have muscles!” Source She's looking fabulous these days too.
Splash News
Categories:

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

[quote

[quote comment="213737"]PSST... Hey...yeah you! Wanna know the REAL secret to her weight loss and other celebrity wannabes...................COCAINE,blow,POWDER....WATEVER U WAN CALL IT, it's drugs! Straight up an' down and side2side, "DRUGS" !!
WestIndiePrincess's picture

PSST... Hey...yeah you! Wanna

PSST... Hey...yeah you! Wanna know the REAL secret to her weight loss and other celebrity wannabes........................................................................................................................................................................................................................................COCAINE,blow,POWDER....WATEVER U WAN CALL IT, ITS DRUGS!!
WestIndiePrincess's picture

Angela looks the same!

Angela looks the same!
Nadia's picture

[quote

[quote comment="211306"][quote comment="210364"][quote comment="210274"]yup Angie, i need to sculpt too. sculpting is key-glad she realizes that. she looks good-as long as her head/hair stays in proportiona-do you i say....aww daddy melo is TOO cute :)[/quote] You write like a middle school drop out. I cannot understand anything you just wrote! (smh) - Please Keep Howard U out of your mouth; you are a disgrace.[/quote] Regarding your name: Why did capitalize graduate and put a question mark at the end of a statement? Get yourself together before you become so critical of others, please.[/quote] Regarding your name: Why did you capitalize graduate and put a question mark at the end of a statement? Get yourself together before you become so critical of others, please.
Moi's picture

[quote

[quote comment="210364"][quote comment="210274"]yup Angie, i need to sculpt too. sculpting is key-glad she realizes that. she looks good-as long as her head/hair stays in proportiona-do you i say....aww daddy melo is TOO cute :)[/quote] You write like a middle school drop out. I cannot understand anything you just wrote! (smh) - Please Keep Howard U out of your mouth; you are a disgrace.[/quote] Regarding your name: Why did capitalize graduate and put a question mark at the end of a statement? Get yourself together before you become so critical of others, please.
Moi's picture

that baby is too cute he

that baby is too cute he makes those little shorts look good!! i think angela looks good, and healthy, its good also that she doesnt look like how nicole richie was.
DIDA's picture

[quote

[quote comment="210431"][quote comment="210364"][quote comment="210274"]yup Angie, i need to sculpt too. sculpting is key-glad she realizes that. she looks good-as long as her head/hair stays in proportiona-do you i say....aww daddy melo is TOO cute :)[/quote] You write like a middle school drop out. I cannot understand anything you just wrote! (smh) - Please Keep Howard U out of your mouth; you are a disgrace.[/quote] HAHAHA - I couldn't have said it any bitchier :) atta girl!![/quote] "bitchier" as in she's a bitch...exactly, lol
kaykay loooooved Howard's picture

[quote

[quote comment="211076"][quote comment="210364"][quote comment="210274"]yup Angie, i need to sculpt too. sculpting is key-glad she realizes that. she looks good-as long as her head/hair stays in proportiona-do you i say....aww daddy melo is TOO cute :)[/quote] You write like a middle school drop out. I cannot understand anything you just wrote! (smh) - Please Keep Howard U out of your mouth; you are a disgrace.[/quote] bitch please[/quote] *snickers*
☆ Lola A♏ ★ is currently listening to's picture

[quote

[quote comment="210364"][quote comment="210274"]yup Angie, i need to sculpt too. sculpting is key-glad she realizes that. she looks good-as long as her head/hair stays in proportiona-do you i say....aww daddy melo is TOO cute :)[/quote] You write like a middle school drop out. I cannot understand anything you just wrote! (smh) - Please Keep Howard U out of your mouth; you are a disgrace.[/quote] bitch please
kaykay loooooved Howard's picture

I like the Simmons girls but

I like the Simmons girls but I think they're trying to take whole LA superskinny thing too far. It's great to be healthy and exercise, but Angela is starting to look seriously underweight. It's not healthy to have bones popping out all over the place. And I think LaLa and her family look cute. One thing I like about her is she always seems to be smiling and happy, very laid back. Whenever you see pictures of Kobe's wife she always looks so pissed off and sour like she has a big stick up her ass.
vegasgal's picture

[quote comment="210261"]MELO

[quote comment="210261"]MELO AND SON IS SO CUTE HE HAD AN AWW MOMENT!!! ANGELA IS TOO SKINNY TO ME I THOUGHT SHE LOOKED BETTER IN THE BEFORE PIC...IM JUST SAYIN[/quote] I agree. She looked cute with the meat on her bones. I wish women would stop thinking they have to weigh 100 pounds to be cute or sexy. I think that ish looks sick on most people.
BettyBoop327's picture

'Melo needs to get rid of

'Melo needs to get rid of those ridiculous braids and marry that child's mama.
Linzmelis's picture

Angela lost too much weight

Angela lost too much weight to me all she needed to do was wait for her natural baby fat to go away which takes no time and she would've been banging now she's one pound over bobblehead status
Hotstuff's picture

[quote

[quote comment="210482"][quote comment="210435"][quote comment="210428"]Did Tasha oversleep again this morning?!? Jesus be an alarm clock! Good morning YBF family![/quote] Girl SAT yo'self down somewhere!! Imma tell yo boss you on YBF *snitch!*[/quote] Snitches get Stitches![/quote] And loose lips sink ships... :lol: just had to get that one in?
Whoa!'s picture

[quote

[quote comment="210469"][quote comment="210364"][quote comment="210274"]yup Angie, i need to sculpt too. sculpting is key-glad she realizes that. she looks good-as long as her head/hair stays in proportiona-do you i say....aww daddy melo is TOO cute :)[/quote] You write like a middle school drop out. I cannot understand anything you just wrote! (smh) - Please Keep Howard U out of your mouth; you are a disgrace.[/quote] Homie, KayKay's lingual abilities are top flight. TRUST! This is a blog, not a classroom. Fall back![/quote] Yeah, cos I'm quite sure I understood everything Kay wrote, give or take an extra letter at the end of one word (which cld be attributed to the fact she was typing quickly or her boss was about to show up, etc.).... anyhoo let FC Friday begin... cos i'm bored & waiting on some frigging new posts ...
ibo gal... since I'm bored...'s picture

[quote

[quote comment="210435"][quote comment="210428"]Did Tasha oversleep again this morning?!? Jesus be an alarm clock! Good morning YBF family![/quote] Girl SAT yo'self down somewhere!! Imma tell yo boss you on YBF *snitch!*[/quote] Snitches get Stitches!
GODIVA is Miss Independent's picture

[quote

[quote comment="210424"][quote comment="210423"]Happy Friday Fabulous Ladies of YBF!!![/quote] Happy Fabulous (hopefully Fight Club :) ) Friday[/quote] Girl, certain folks are trying to take it there.
GODIVA is Miss Independent's picture

[quote

[quote comment="210364"][quote comment="210274"]yup Angie, i need to sculpt too. sculpting is key-glad she realizes that. she looks good-as long as her head/hair stays in proportiona-do you i say....aww daddy melo is TOO cute :)[/quote] You write like a middle school drop out. I cannot understand anything you just wrote! (smh) - Please Keep Howard U out of your mouth; you are a disgrace.[/quote] Homie, KayKay's lingual abilities are top flight. TRUST! This is a blog, not a classroom. Fall back!
GODIVA is Miss Independent's picture

[quote comment="210428"]Did

[quote comment="210428"]Did Tasha oversleep again this morning?!? Jesus be an alarm clock! Good morning YBF family![/quote] Girl SAT yo'self down somewhere!! Imma tell yo boss you on YBF *snitch!*
Ms. Michelle's picture

[quote

[quote comment="210364"][quote comment="210274"]yup Angie, i need to sculpt too. sculpting is key-glad she realizes that. she looks good-as long as her head/hair stays in proportiona-do you i say....aww daddy melo is TOO cute :)[/quote] You write like a middle school drop out. I cannot understand anything you just wrote! (smh) - Please Keep Howard U out of your mouth; you are a disgrace.[/quote] HAHAHA - I couldn't have said it any bitchier :) atta girl!!
Krystaliah - Pro Sugarbaby haha's picture

Good morning Ms. Michelle,

Good morning Ms. Michelle, Les, and Godiva. I was beginning to fall asleep in here.
LJ STILL has Year of the Gentleman on repeat!!!'s picture

Did Tasha oversleep again

Did Tasha oversleep again this morning?!? Jesus be an alarm clock! Good morning YBF family!
GODIVA is Miss Independent's picture

[quote comment="210423"]Happy

[quote comment="210423"]Happy Friday Fabulous Ladies of YBF!!![/quote] Happy Fabulous (hopefully Fight Club :) ) Friday
les923 (16)'s picture

Happy Friday Fabulous Ladies

Happy Friday Fabulous Ladies of YBF!!!
Ms. Michelle's picture

good morning ladies :smile:

good morning ladies :smile:
Whoa!'s picture

Melo's son is cute!

Melo's son is cute!
*stopthemadness*'s picture

Good morning! Kiyan is such

Good morning! Kiyan is such a cutie and I thought Angie looked cute in the before pic.
LJ STILL has Year of the Gentleman on repeat!!!'s picture

Angela is hideous, so it

Angela is hideous, so it doesn't matter how much weight she loses or doesn't.
qat's picture

(i tried to write this

(i tried to write this yesterday but the site was acting up.) yesterday [Sept. 18th] was Angela's 21st birthday. -- if my sources are correct.
Bianca's picture

:lol:

:lol:
me's picture

I think Angela looks great,

I think Angela looks great, even though she didn't really need to lose 15 lbs... I can gladly give her 15 of mine if she needs them...lol
GhettoGossipGirl's picture

just checking my gravi now...

just checking my gravi now...
GhettoGossipGirl's picture

Anthony is looking pretty

Anthony is looking pretty good. Got that thick old booty thang going on. Wish we could see more of that. The rest does look like a 15 year old kids chest with tattos
MDS's picture

[quote

[quote comment="210370"]Angela has been looking very radiant these days...![/quote] I agree. She looks alot more toned and fit. Love the look. Carmelo and the baby spending time is precious, I'ma sucker for daddy and baby qt.
SJLmom's picture

I could see her trying to get

I could see her trying to get some muscle, but she was skinny before. If it is for her health then good for her, but it seemed like she thought she was fat from looking at the show and she was clearly no where near being fat.
lias03's picture

[quote comment="210360"]Must

[quote comment="210360"]Must be nice. I can not live without pizza Angela. My metabolism is tooooo fast, everything I eat I shit lol. Thanks to Kanye West - Go Hard[/quote] Thanks for sharing.LOL
Melodia's picture

Angela has been looking very

Angela has been looking very radiant these days...!
Kiki Shores's picture

*busts up in post* Morning

*busts up in post* Morning fam! Kiyan is such a cutie! Awww! *leaves to go get hair done*
☆ Lola A♏ ★ is currently listening to's picture

[quote comment="210274"]yup

[quote comment="210274"]yup Angie, i need to sculpt too. sculpting is key-glad she realizes that. she looks good-as long as her head/hair stays in proportiona-do you i say....aww daddy melo is TOO cute :)[/quote] You write like a middle school drop out. I cannot understand anything you just wrote! (smh) - Please Keep Howard U out of your mouth; you are a disgrace.
U could not be a Graduate from Howard?'s picture

Melo son is soooooooooooooo

Melo son is soooooooooooooo cute!! I knowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww they be havin fun
noelle's picture

Must be nice. I can not live

Must be nice. I can not live without pizza Angela. My metabolism is tooooo fast, everything I eat I shit lol. Thanks to Kanye West - Go Hard
noelle's picture

New post please!!!!!

New post please!!!!!
*stopthemadness*'s picture

Morning YBF Fam... Happy

Morning YBF Fam... Happy Friday!
Christin's picture

Angela is Young, Black, and

Angela is Young, Black, and Fabulous!
Melodia's picture

aw lovin the pix of melo and

aw lovin the pix of melo and son. angela looks good, i actually have nothing bad to say.
Krystaliah's picture

I think Angela looked better

I think Angela looked better before, she was no where close to being fat. She looks hungry now. R&B album? Whatever. We have enough nonsingers out. Everybody think they can record an album these days because the expectations are so low. Enough already.
Erica's picture

SO BASICALLY BOW WOW WANTS

SO BASICALLY BOW WOW WANTS HER TO HAVE CIARA'S BODY, LOL
d's picture

Awwwww.Carmelo still can get

Awwwww.Carmelo still can get it since he isn't marrying LaLa no time soon! Why did Angela need to loose weight?She looked average before.I will never understand this obsession with being below average.
Brazilian Barbie's picture

Don't see what was so bad

Don't see what was so bad about Angie before, but whatever... Melo's son reminds me of my lil monster...
Chica's picture

Good for Angela...as long as

Good for Angela...as long as she stops there. And thumps up to the next step, add muscle and definition.
Soul Cry's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook