Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

DO WE LOVE IT?: Rihanna's New Tour Ensemble

So Rihanna is re-RE-releasing "Good Girl Gone Bad" to her Euro crowd. Chick knows how to milk a profitable situation huh? She just kicked off a new tour and here's her new getup she's been hitting the stages of New Zealand and other places with: Um, yeah.

DO WE LOVE IT?


By the way, her boo Chris Brown has been with her on every stop and does "surprise appearances" on stage. Here's video of them arriving to Wellington today and getting mobbed by their fans:

Rihannadaily.com/ultimaterihanna.com

Categories:

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

ok so i didnt like her outfit

ok so i didnt like her outfit UNTIL i realized that its not see thru ... and i LOVEs me some CBreezy BUT i need them to STOP tryna be b && j ... IT HAS GOT TO STOP !!!
missduckett's picture

DONT love it. lookin like a

DONT love it. lookin like a slut..
barbara90's picture

Well honestly its just

Well honestly its just Tacky!!! She's starting to remind me of a whore!!! She's just a pretty face with no talent and personality. Notice: Rihanna never does live interviews. JZ knows better!!!!
model's picture

RiRi looks like a cleaner

RiRi looks like a cleaner version of Cher old out fit when she performed for the troops in the early 90's. I do not like this look at all. Try another RiRi
Jamila's picture

Don't love the outfit. But if

Don't love the outfit. But if Shitney Spears can get away with some the nonsense outfits she wears why not Rihanna.
stella's picture

I like the outfit, but I

I like the outfit, but I personally think that Rihanna is trying too hard. For some odd reason, whenever someone wants to add a little "edge" to themselves, they automatically turn to leather and heels. There are a million ways to tweak a look. Madonna, Janet, Ciara, Rihanna, and now Beyonce have all ventured towards the Dom closet. It gets boring after awhile.
Sinsual's picture

I dont know if anyone's

I dont know if anyone's posted this already, but it's not just Rihanna's concert; Chris is also co-headliner. He's not making surprise appearances, he's on tour with her. But anyway, they look mad cute together, a little jet lag, but cute.
Um...Yeah's picture

[quote

[quote comment="258961"][quote comment="258907"][quote comment="258900"]Nope!! Sex does sell....and it looks like she is running out of ideas. I know it wouldn't be long for her to look completely naked. People wear nude clothing for a reason. That's not anywhere near classy. It would be a little different if she actually knew how to perform or put on a show. Just walking around naked isn't going to make it any better.[/quote] hahahaha, good point![/quote] *Damn... :)[/quote] amen amen amen
chloe's picture

[quote comment="258843"]This

[quote comment="258843"]This is what happens when you no stage presence, you have to dress like a hooker[/quote] damn right speak the truth aint a person alive can tell me she can sing live hell no! never ever!she's obviously a studio artist so she need to learn how to lipsync !
chloe's picture

[quote comment="258771"]This

[quote comment="258771"]This girl MUST be aware that young girl 10, 11, 12+ listen to her music & may be at her concerts! Right?![/quote] i agree not a good role model looks like a knock off grace jones or madonna in her early middle years
chloe's picture

what is she supposed to wear

what is she supposed to wear on stage? jeans and a tshirt.... high end designers clothes.... it's a stage outfit.... my goodness....
DrmKpr's picture

i feel as though rihanna

i feel as though rihanna could smear pure cow shit all over her body(and this is close lls.)and people will love it!.....however im kinda feelin it on the low!....c'mon now the lil hoody thing!....its cute...i guess??? lls.
coutureluva's picture

WTH is Rih Rih wearing!!!

WTH is Rih Rih wearing!!!
Ms Thang's picture

All of you chicks on here are

All of you chicks on here are just jealous..Yall hate the minute someone wear's something outside of the box..I bet none of you could afford anything that Rihanna wears so it's obvious why you hate..SMH..Rihanna>>Anybody on this site.. Now go get MAD!!!!!!!!!!!
Ybf..Hater smacker's picture

I'm not surprise.Cause we all

I'm not surprise.Cause we all know that RiRi don't have talent so she have to use sex to sell
Heather's picture

{Sigh} She's still performing

{Sigh} She's still performing in get-ups like this? When is this dominatrix/gothic/"edgy" obsession of hers gonna end? She's is a beautiful girl but for a long while now she has seemed hell bent on being as trashy or just weird as she possibly can be - can't wait till "this" is over and she goes back to looking pretty again...
Anartist's picture

Rhianna has to do something

Rhianna has to do something to compensate for the fact that she has no talent!!! She is using her fashion sense and Chris Brown to keep her self relevant. Sorry but I am not impressed! Can't wait for India Aire's CD to drop; she dose'nt need any gimmicks because she is truly talented.
LYNDA@NYC's picture

This just may qualify for

This just may qualify for foolywang. She is a beautiful girl, but this is just way too much. Her demographic is very young, as far as teenagers are concerned. Nowhere in her music is this type of dress required. Thus making it seem like it's for attention. Come on..what song of hers requires her to wear something that gives off the illusion of wearing nothing but strips of leather and everything exposed. I guess when you can't sing at all, can't dance at all, then you have to resort to this just to stay relevant and have blog posts be made about you. I must say the wool can only be pulled over people's eyes before so long, until they realize that Rihanna has not much to offer besides modeling and fashion. Because this mess being passed off as a show is terrible. When Janet, Cher did this, it was still crazy at times, but they were grown women, and plus they had talent in what they were doing, innovation. Not doing it just soley for attention. I usually don't even comment on her but this outfit is wayyyy too much.
jlovely's picture

What in the hot kitty kat

What in the hot kitty kat hell is Rihanna wearing?
Sai Holmes's picture

HELL NAH! if she was my

HELL NAH! if she was my daughter i would pop her in the face. that is no way acceptable. even if its a body suit it's just giving young girls ideas that is not right she needs to get her voice in check or just disappear becos the more i see her the more she pisses me off becos she has more clothes off. its just disgraceful now, its gettin to a point now where u can tell she's running out of ideas and anything that will get folks talking; she'll do. and as for somebody i cant remember who; they said if you have the body then flaunt it; that is no defense to this trashy thing; look at some singers in the industry who have amazing bodies & great voices *cough*alicia*cough* but they never compromise their dignity for that world called the "media". its about knowing your morals. and if you think it's acceptable then why dont you let your 8-18 year old sister or relative walk out the house like that; because those are her fans. its understandable to be a fan of someone but that dont mean everything they do is right. i used to love this girl until clothes started coming off. oh yea... Cher wore that outfit in "if i could turn back time" p.s: I am European and we're not fans of this whole sexual thing. Never. she better pack her bags; take a bow, cry & shut up and drive...far far far away.
Well yall know the drill; if its Rihanna it looks sexy &'s picture

chris brown walked down the

chris brown walked down the stairs like a special ass kid
why?'s picture

She has to do something to

She has to do something to keep folks talking...
Keli's picture

Yes of course its a body

Yes of course its a body suit. so were Janets, so were Britneys so was Cher's. whats her demographic? how old is she again? what does she even know about s&m??? child please.
TheGingerSnapKid's picture

[quote comment="258843"]This

[quote comment="258843"]This is what happens when you no stage presence, you have to dress like a hooker[/quote] [quote comment="258845"]What is there to love? I went to the Glow in the Dark tour back in May, and am I the only one who DOESN'T see how the S&M outfits fit into her songs? Please someone explain![/quote] Exactly! She is an entertainer, not a singer. But 1) isnt she like 19? or somethin? something with a "teen" at the end of the age? id still be skeptical if she's even 20 b/c 2) her age group is nickelodeon and 15 yr olds. thats not whats in... 3) i dont see how the s&m fits into her songs..i dont own the album but ive heard her songs on the radio and on tv..disturbia didnt even sound...disturbing..."thriller" sounded like a thrill! 4) remember britney kept getting skimpier and skimpier in her outfits..but atleast it had a lil taste.. rhianna is trying too hard to be so bad... 5) and if she is going this route, how will she turn it around on the next album? more sex? or will she say "o it was a phase.." like christina's "stripper" album? 6) o christina could b/c she had a voice. rhianna needs to be careful, cause ur hot only when youre hot. jay is married now. and your voice like britney will get you so far. which leaves you with your image.
TheGingerSnapKid's picture

HELL NO.. It is tacky as

HELL NO.. It is tacky as hell. I would not want my teenage boy or girl to see her in that. Her ass can't sing so she sells sex. Whatever!
JustSaying's picture

OMG!! first Mariah is to old

OMG!! first Mariah is to old to wear Hookerish clothes,Rihanna is to young to wear Hookerish clothes,give ma a break she is performing i see nothing wrong,& what is this proper age to dress like this,I say if you feel good about yourself& body why not.(smile) just saying
TRUTHHURTS's picture

SINCE WHEN IS IT OK TO DRESS

SINCE WHEN IS IT OK TO DRESS LIKE A SKANK BUT WHAT REALLY GETS ME IS TO HER THIS IS DIFFERENT WTH????? WHAT HAPPENED TO VALUES???
SouthernBella's picture

She looks like the slut she

She looks like the slut she really that outfit is horrible that bitch is so damn nasty looking....she still can't sing....NEXT !!!!
ROXY's picture

What's wrong with it? I hope

What's wrong with it? I hope you all realised it's a body suit, that's not her skin showing through the holes. The bodysuit is black and beige, and it jus happens to blend closely with her skin color. too judgemental at times.
candycan's picture

I would Plow Rihanna into

I would Plow Rihanna into Election Day! Go Bama!
AK's picture

I see why she decided to do

I see why she decided to do it internationally... me no likey. the outfit has no taste, no class, its not even the least bit cute (a la Janet or X-tina days), jus straight vulgar. NO MA'AM.
TheGingersSnapKid's picture

[quote

[quote comment="258907"][quote comment="258900"]Nope!! Sex does sell....and it looks like she is running out of ideas. I know it wouldn't be long for her to look completely naked. People wear nude clothing for a reason. That's not anywhere near classy. It would be a little different if she actually knew how to perform or put on a show. Just walking around naked isn't going to make it any better.[/quote] hahahaha, good point![/quote] *Damn... :)
Ms.504's picture

can we say skank- a -

can we say skank- a - licious!!
awj1's picture

[quote comment="258948"]Cher

[quote comment="258948"]Cher Called..she wants her outfit back.[/quote] :lol:
☆ Lola A♏ ★'s picture

Cher Called..she wants her

Cher Called..she wants her outfit back.
pdazzle's picture

[quote

[quote comment="258940"][quote comment="258931"][quote comment="258916"]where is everybody anyways?[/quote] ?? lunch?[/quote] there is a new post, btw[/quote] thanks Lola
S&J (Mrs. Pharrell Williams ♥)'s picture

[quote

[quote comment="258931"][quote comment="258916"]where is everybody anyways?[/quote] ?? lunch?[/quote] speakin of lunch I'm hungry as hell!
S&J (Mrs. Pharrell Williams ♥)'s picture

Nope ..

Nope ..
Marissa's picture

[quote

[quote comment="258931"][quote comment="258916"]where is everybody anyways?[/quote] ?? lunch?[/quote] there is a new post, btw
☆ Lola A♏ ★'s picture

[quote

[quote comment="258919"][quote comment="258896"][quote comment="258869"][quote comment="258829"][quote comment="258819"]Damn I got a lot of scrollin to do... *mad that I missed a Beyonce post* Rihannas hair is nice...thats bout it.[/quote] Hey SJ[/quote] I found your boots for $430 last night on Zappos, right after you left! Send yours back! :shock: While looking for a bag, I looked for the shoes too, to get a closer look of the snake skin. They are called Chitter. I didn't like the BJ bag, btw[/quote] I caught that scrolling thru the post. Yeah, my feelings was real hurt. I was so bent for not shoppin them around. I don't have the patience to wait for the return time. Besides I put them on my Amex and VS takes a minute to credit it back. Thanks so much though. On another note, Damn... you know your fashion, huh?[/quote] *(returning from over at Zappos). Hmmm I just might priority mail them babies back.[/quote] I would! That is almost $200 in savings! I like bargains and you can always find better deals online :wink:
☆ Lola A♏ ★'s picture

[quote comment="258916"]where

[quote comment="258916"]where is everybody anyways?[/quote] ?? lunch?
mmschel ( feeling better about the world,  a change is comin's picture

[quote

[quote comment="258896"][quote comment="258869"][quote comment="258829"][quote comment="258819"]Damn I got a lot of scrollin to do... *mad that I missed a Beyonce post* Rihannas hair is nice...thats bout it.[/quote] Hey SJ[/quote] I found your boots for $430 last night on Zappos, right after you left! Send yours back! :shock: While looking for a bag, I looked for the shoes too, to get a closer look of the snake skin. They are called Chitter. I didn't like the BJ bag, btw[/quote] I caught that scrolling thru the post. Yeah, my feelings was real hurt. I was so bent for not shoppin them around. I don't have the patience to wait for the return time. Besides I put them on my Amex and VS takes a minute to credit it back. Thanks so much though. On another note, Damn... you know your fashion, huh?[/quote] *(returning from over at Zappos). Hmmm I just might priority mail them babies back.
mmschel ( feeling better about the world,  a change is comin's picture

where is everybody anyways?

where is everybody anyways?
S&J (Mrs. Pharrell Williams ♥)'s picture

[quote

[quote comment="258874"][quote comment="258870"]I haven't had a drink in years!!! When Obama becomes the next President I'm gonna have a whole keg for myself!! I might cuss out my entire white neighborhood![/quote] LOL, my friend is talking about going to $2 Tuesdays at this bar and watching the returns and getting drunk, talking bout she's gonna need to be drunk if he wins and drunker if he loses...[/quote] If he loses I'm hittin the crack house!
Tonya-Nov.5 Obama's slogan will not read Yes We Can..It'll r's picture

YEASSSST

YEASSSST INFECTTTTION sending rih some MONISTAT ASAP
jazmine's picture

[quote

[quote comment="258900"]Nope!! Sex does sell....and it looks like she is running out of ideas. I know it wouldn't be long for her to look completely naked. People wear nude clothing for a reason. That's not anywhere near classy. It would be a little different if she actually knew how to perform or put on a show. Just walking around naked isn't going to make it any better.[/quote] hahahaha, good point!
S&J (Mrs. Pharrell Williams ♥)'s picture

[quote

[quote comment="258894"][quote comment="258844"][quote comment="258831"][quote comment="258783"]November 5th Etiquette To keep the peace and keep a lot of folks from getting nervous, I think we should develop a list of acceptable celebrations and behaviors we should probably avoid - at least for the first few days: 1. No crying, hugging or shouting "Thank you Lord" - at least not in public 2. No high-fives - at least not unless the area is clear and there are no witnesses 3. No laughing at the McCain/Palin supporters 4. No calling in sick on Nov 5th. They'll get nervous if too many of us don't show up. 5. We're allowed to give each other knowing winks or nods in passing. Just try to keep from grinning too hard. 6. No singing loudly, We've come this Far By Faith (it will be acceptable to hum softly) 7. No bringing of barbeque ribs or fried chicken for lunch in the company lunchroom for at least a week (this may make us seem too ethnic) 8. No Cupid Shuffle during breaks (this could indicate a little too much excitement) 9. Please no Moving on Up music (we are going to try to remain humble) 10. No doing the George Jefferson dance (unless you're in your office with the door closed) 11. Please try not to yell----BOOOO YAH! 12. Just in case you're wondering, doing the running man, cabbage patch, or a backhand spring on the highway is 100% okay. If I've missed anything feel free to add to the list. I just want to make sure we're all on the same page when Obama brings this thing home on November 5th. Now go get your early vote on and let's make this thing happen!!! :-)[/quote] Too damn funny! I am the only Obama supporter where I work (small company) and took a vacation day for the 5th. My boss asked me why? I said I will need to recuperate after all the parties. Y'all think thats was a lil TMI??? LOL[/quote] Do you have a secure position?[/quote] To be honest....I think so, but I don't put anything past them...My employers are very opinionated and very upfront in your face. I keep my opinions to myself unless they ask me something. If they wouldn't have asked me why, I would have never told them. If they let me go then we will have issues but my performance has never been poor. My mother is a lawywer so I would hope they know better to try to clown.[/quote] Here in FL, we have 'at will' employment so unless you can prove discrimination or something of that nature you are out of gas. That is why I gots to go to work...cause not too many people will be celebrating in my office when Obama wins.
Kimmy's picture

[quote

[quote comment="258888"][quote comment="258831"][quote comment="258783"]November 5th Etiquette To keep the peace and keep a lot of folks from getting nervous, I think we should develop a list of acceptable celebrations and behaviors we should probably avoid - at least for the first few days: 1. No crying, hugging or shouting "Thank you Lord" - at least not in public 2. No high-fives - at least not unless the area is clear and there are no witnesses 3. No laughing at the McCain/Palin supporters 4. No calling in sick on Nov 5th. They'll get nervous if too many of us don't show up. 5. We're allowed to give each other knowing winks or nods in passing. Just try to keep from grinning too hard. 6. No singing loudly, We've come this Far By Faith (it will be acceptable to hum softly) 7. No bringing of barbeque ribs or fried chicken for lunch in the company lunchroom for at least a week (this may make us seem too ethnic) 8. No Cupid Shuffle during breaks (this could indicate a little too much excitement) 9. Please no Moving on Up music (we are going to try to remain humble) 10. No doing the George Jefferson dance (unless you're in your office with the door closed) 11. Please try not to yell----BOOOO YAH! 12. Just in case you're wondering, doing the running man, cabbage patch, or a backhand spring on the highway is 100% okay. If I've missed anything feel free to add to the list. I just want to make sure we're all on the same page when Obama brings this thing home on November 5th. Now go get your early vote on and let's make this thing happen!!! :-)[/quote] Too damn funny! I am the only Obama supporter where I work (small company) and took a vacation day for the 5th. My boss asked me why? I said I will need to recuperate after all the parties. Y'all think thats was a lil TMI??? LOL[/quote] LOL[/quote I'm wearing my OBAMA shirt to work the day after!
Felicia's picture

Nope!! Sex does sell....and

Nope!! Sex does sell....and it looks like she is running out of ideas. I know it wouldn't be long for her to look completely naked. People wear nude clothing for a reason. That's not anywhere near classy. It would be a little different if she actually knew how to perform or put on a show. Just walking around naked isn't going to make it any better.
Honesty's picture

[quote

[quote comment="258869"][quote comment="258829"][quote comment="258819"]Damn I got a lot of scrollin to do... *mad that I missed a Beyonce post* Rihannas hair is nice...thats bout it.[/quote] Hey SJ[/quote] I found your boots for $430 last night on Zappos, right after you left! Send yours back! :shock: While looking for a bag, I looked for the shoes too, to get a closer look of the snake skin. They are called Chitter. I didn't like the BJ bag, btw[/quote] I caught that scrolling thru the post. Yeah, my feelings was real hurt. I was so bent for not shoppin them around. I don't have the patience to wait for the return time. Besides I put them on my Amex and VS takes a minute to credit it back. Thanks so much though. On another note, Damn... you know your fashion, huh?
mmschel ( feeling better about the world,  a change is comin's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook