Celebrity Gossip Never Looked So Good™
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

SPOTTED: Kanye & Amber Christina Milian & The Dream Shop It Up

Well isn't this interesting?  Christina Mili-Blonde was spotted shopping at Fred Segal yesterday with her rumored fiance The Dream. They spent about an hour in the store before they came out with bags swingin' and smiles plastered:

Christina Milian shopping with Dre

We don't know why looking at these pics of these two feels like De Ja Vu. Could it be because we've seen very similar pics of another interesting new celeb couple? We do know is that this chick is not letting this blonde wig go and Kanye's chick Amber Rose is very likely her new style idol:

Amber Rose shopping with Kanye West

I'm just sayin'....

Photos: Splash

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

STOP WITH THE CIG AMBER!

STOP WITH THE CIG AMBER!
Bella's picture

why does she always have a

why does she always have a cigarette in her hand?
deedy's picture

STAR*: CHRIS MAYBE HOEING

STAR*: CHRIS MAYBE HOEING FOR WORK BUT SHE’S A LIL SMART. DRE WASN’T DOING SHIT FOR HER CAREER SO SHE NEXTED HIS ASS FOR SOMEBODY SHE SAW HAD POTENTIAL. GOT HIS ASS TRICKING OFF AND EVERYTHING CUZ YOU KNOW THAT AIN’T NONE OF HER MONEY SHE SPENDING. AND SHE LOOKS LIKE A CRACKHEAD WITH CUTE SHOES. AND DREAM LOOKING LIKE A BIG BOX OF FRUIT LOOPS. STOP DRESSING LIKE SOULJA BOY, YOU A GROWN ASS MAN. crack head with cute shoes.....the funniest thing that I've read all damn week....lol!!!!!! milli-blonde is still extra pretty.....
dani*'s picture

Did ya'll notice that the

Did ya'll notice that the dream has on a jacket and Tims while she has on sandals and shorts? Is this a recent pic? cause more than likely its HOT out there!!! I wish ppl would lay off C. Milli, it's not like she was a front runner to begin with and like someone else said, she dyed her hair blond before (tho it was honey it was still blond) When Solo be dressin all crazy no cares but CM has blond hair and its a fashion disaster!!!
SUPERlite10's picture

That has got to be a wig, and

That has got to be a wig, and why so many stray strands spiking up all over it like that?? It just looks dry and parched for 911 moisture...everybody cant do the blond thing it's just not a good look on us brown girls with red under tones... It works for Beyonce and a few others because they have yellow under tones. She is just wrong for this foolishness all around!
candycurlswirl's picture

Christina's hair was blonde

Christina's hair was blonde years ago, what's the big deal? And when did Amber Rose originate blonde hair? Yall are overanalzying ish too much.
Erica (original)'s picture

The Blonde hair and shorts

The Blonde hair and shorts outfit work for Kanye's Girl, but for Christina Mili-Blonde, not so much. Christina's shorts are Ok, but that top just doesnt work and her hair is a joke. Christina used to have Big style points but now, not so much. Sorry kid but U are need of a Make-over, like Right Now!
Number 33's picture

ok I hate that mili blonde

ok I hate that mili blonde hair enough Gaga style and yes true that there are similarities with amber's style
Capeflower's picture

Natasha, the photo of Kanye

Natasha, the photo of Kanye and Amber is an old. Weeks ago.
Southbay L.A. Baby's picture

The light blonde is killing

The light blonde is killing Christina's hair like a m*thaf*cka..smdh
Southbay L.A. Baby's picture

+ I just saw Millian on Tmz

+ I just saw Millian on Tmz they were dogging her +Kanyes girl needs a stylist....Seriously
Dicole's picture

Christina really should

Christina really should consider toning down that awful blonde mess on her head. SMDH! She looks like a street walker.
Keepin it Positive in '09's picture

Oh Christina please don't go

Oh Christina please don't go through Wendy Williams makeup back- that pink lipstick is not the business.
goober's picture

Real talk....Christina Milian

Real talk....Christina Milian is looking more and more like Aubrey O'Day. And that's not a compliment. Please Christina, go back to being the cutest girl on the block. Your style was fierce back in the day (two months ago).
FierceKitty's picture

Christina really looks tacky

Christina really looks tacky with that hair...and wasn't she just with Dre a minute ago. She's such a groupie and she ain't got $hit on Amber Rose.
mrsb32's picture

Amber is fierce! Unlike

Amber is fierce! Unlike Christina, ain't nothing fake on her. Christina looks orange and Amber looks golden. Christina looks like she's trying too hard and Amber looks effortless. Her body is ridiculous, those shoes are the bomb and those legs look like they came straight up out of the South. I don't care if she's an ex-stripping dyke or not, the byatch is bad!
Devonne's picture

Amber works her look..

Amber works her look.. Christina looks a hot smokin azz mess! The entire look she has going on as of late is hookerish!
Just as I see it....'s picture

Kanyes' COVER is Ooogly? - Be

Kanyes' COVER is Ooogly? - Be Nice - Folks who have issues with theri Sexuality are Often Hostile.
GORGEOUS ONE's picture

Love The Shoes, Don't Like

Love The Shoes, Don't Like the Hair Color.
GORGEOUS ONE's picture

Can somebody please tell me

Can somebody please tell me the name of her shades. I need those!!
Ms. Chris's picture

Damn Tasha how are you going

Damn Tasha how are you going to try and hint that Chris is trying to be like Amber, Chris been Fab way before Amber was on the scene.. Side Eye
SJLmom ♥'s ....'s picture

i probably would too if i

i probably would too if i could call somebody to come and take a picture of me doing nothing. you know dam well yall be at the club, in the house and at the cookout posing like "ooh where the camera at?" lol...dont front! keep in mind that these are real people and they're human just like us.
bubblin' brown shuga's picture

Did she get a bronze tan or

Did she get a bronze tan or sumthin?? She look like a hot mess. I dont think she should be compare to Kanye's chick becuz Amber sense of style looks and probably is natural to her. Christina looks like she is trying to be someone who she is not! And i dont kno who that someone is but it needs to stop! Someone plz get her a pro stylist! Pronto!
OPrettyOne's picture

C. mili look stank! this

C. mili look stank! this blonde atrocity does not suit her. furthermore her skank outfit looks like she trying too hard to be cute. do sumthin c mili. please put a rinse on that! her shoes on the other hand are FAB!
*arte* I'm like a scratched cd ... I don't play!'s picture

Are we really considering

Are we really considering Amber a celeb :ugh: Shame on you Natasha...Xtina shits on that bitch everytime, even with the bad do'
Hotstuff's picture

Not feelin the blond hair on

Not feelin the blond hair on C. Mili. She had better take really good care of her hair or she will be bald like Kanye's girl. I was listening to Stronger the other day and realized Kanye said in the song..."I will do anything for a blonde dyke....she will do anything for the limelight....and we will do everything when the times right". She GOT him. LOL!! I still think Kanye is a GENIUS tho!
P1TEY1's picture

we are giving these damn

we are giving these damn pseudo celebs all the attention they are BAWLING OUT FOR!...all these publicity stunts are sooo tiring already!...I WANT RAW TALENT BACK!....won't it be funny if years from now we find out Kanye and Alexis NEVER broke up!!! either way...ybf keeps me busy behind this desk!
Gettin' what they want!'s picture

so is the dream gonna make

so is the dream gonna make christina milian a superstar? or they just having fun til he gets with another jump off?
imma baaaaaaad girl's picture

P.S. I'm liking the blonde

P.S. I'm liking the blonde more and more
Day N Nite's picture

Gosh you guys are way harsh.

Gosh you guys are way harsh. You would think Christina was the girl that stole your man!! Lol
Day N Nite's picture

You can tell she is lost in

You can tell she is lost in her own blond little head head. No sense of reality whatsoever. *snickers...* Also, where does she get the money to do all of this shopping?
chaka1's picture

Diddy is the devil: I’d

Diddy is the devil: I’d accept Kanye with Christina and Dream with Amber Rose. The current situation…me no likey. dead
Mamma mia's picture

Kizzy- can somebody

Kizzy- can somebody successfully clone my president for me pretty please?: OK. How do you know…never mind. I hate Christina’s blonde hair. HATE IT. Tash is looking a little too into the Amber resemblance/swagg jack. The similarities IMO are mild. —–DEAD—– _FLATLINES: LAID OUT DEAD_
chaka1's picture

Christina officially sux. She

Christina officially sux. She is desperate for publicity and produces nothing with it. Let's concentrate on other people who are doing interesting things that are worth my time to log on to this blog.
chaka1's picture

miko: c milli stop it!

miko: c milli stop it! please! ur a cute girl, you look terrible though. u look like an uncomfortable street walker! some reason amber can pull it off, christina, not so much! that's because C.Mil doesn't have that natural 'ho' swagger... too bad. She looks a mess. Those shorts are NOT flattering ... ugh. Even the shoes don't look as good on her as they might on someone else. Just .... ugh.
Ang's picture

BlaqCurrant: Dang Natasha

BlaqCurrant: Dang Natasha you really fishing for a story here, when there is none.Let’s see a so-called celebrity couple and their out and about shopping and then theres was another celebrity couple and their also out and about shopping, both young ladies are wearing shorts, both are (fake) blondes, one’s rocking a buzz cut the other isn’t, both young ladies are wearing shorts…hmmm wow slowwwww news day indeed, “De Ja Vu” umm naw more like Deja not, this a very silly and ridiculous post Natasha. Bann this person! Even though they are absolutely right :)
Bann SNITCH's picture

Get Dreams cd its hott!!! As

Get Dreams cd its hott!!! As far as Xtina a big no to her and those damn jeans
Trish's picture

BOOM KITTY: I WOULD NOT BE

BOOM KITTY: I WOULD NOT BE SURPRISED IF CHRISTINA HAD HER PUBLICIST CALL THE PAPS TO TAKE PICS. IT REALLY IS KINDA SAD IF YOU THINK ABOUT IT. SHES GOING TO GREAT LENGTHS TO GET ATTENTION AND PEOPLE JUST ARE NOT INTERESTED IN HER AS AN ARTIST OR ENTERTAINER, BUT SHE KEEPS TRYING. THANK U!!!!!!!!!! U said it. She ain't hot. She may be a pretty chic but she aint selling albums/singles/movies.......NOTHING!!!!!! It goes to show that you need more than a cute face to survive in this industry.
HOTNESS's picture

I aint hatin at all but Xtina

I aint hatin at all but Xtina looks a reck!!!!! I feel like she is trying to be like lady GAGA and AMber Rose. She needs to quit and understand that the blonde wig does not look good on her.
HOTNESS's picture

I like C. Milli, but she

I like C. Milli, but she looks like a hooker and Dream looks like her pimp. He's not even walking on the outside of her, but I digress.....
The Hostile One's picture

Amber hair looks way better

Amber hair looks way better then Christina mess.. Both have on trashy outfits
Tealeaf's picture

xtina looks kute, she jus

xtina looks kute, she jus needs 2 tone down the blonde....luvz the dream music, and i guess amber can only wer shorts now?
kEkI.......!!!!'s picture

I'd accept Kanye with

I'd accept Kanye with Christina and Dream with Amber Rose. The current situation...me no likey.
Diddy is the devil's picture

She needs to stop (that wig

She needs to stop (that wig looks so nasty) She is NOT fierce..looking extra trannylicious BUT..i will applaud them..the effort they BOTH put forth for attention, is working, every week these 2 retards are photo'd together..
Miss GQ (I wanna be like Hype when I grow up)'s picture

I WOULD NOT BE SURPRISED IF

I WOULD NOT BE SURPRISED IF CHRISTINA HAD HER PUBLICIST CALL THE PAPS TO TAKE PICS. IT REALLY IS KINDA SAD IF YOU THINK ABOUT IT. SHES GOING TO GREAT LENGTHS TO GET ATTENTION AND PEOPLE JUST ARE NOT INTERESTED IN HER AS AN ARTIST OR ENTERTAINER, BUT SHE KEEPS TRYING.
BOOM KITTY's picture

CHRIS MAYBE HOEING FOR WORK

CHRIS MAYBE HOEING FOR WORK BUT SHE'S A LIL SMART. DRE WASN'T DOING SHIT FOR HER CAREER SO SHE NEXTED HIS ASS FOR SOMEBODY SHE SAW HAD POTENTIAL. GOT HIS ASS TRICKING OFF AND EVERYTHING CUZ YOU KNOW THAT AIN'T NONE OF HER MONEY SHE SPENDING. AND SHE LOOKS LIKE A CRACKHEAD WITH CUTE SHOES. AND DREAM LOOKING LIKE A BIG BOX OF FRUIT LOOPS. STOP DRESSING LIKE SOULJA BOY, YOU A GROWN ASS MAN.
STAR*'s picture

Guess it's just me but

Guess it's just me but Christina's outfit doesn't look like Amber's. She's wearing jean shorts but they're not even the same style/color. She always dresses pretty cute to me. Her hair is a hot fried mess though.
hautecocoa's picture

HMMMMMM: Bottega Veneta i

HMMMMMM: Bottega Veneta i believe it but i luvvvvvvvvv the dream cd's
CAP!!!! They be giving me the eye's picture

That's a sick body? SMDH. oh

That's a sick body? SMDH. oh well, to each his own I guess. *shrugs* But anyway, this chick has suffered a major downgrade. Not ony did she let her body go and got too damn fat, she also fucked up big time when she beached her hair blonde. Her hair looks so fried and damaged. Such a man shame because I use to think that she was one of the finest dime pieces even if she can't sing. She needs to hit the gym, lose ten pounds and die her hair back to black or at least light brown
dumb bitch said "I bet Chris wouldn't have doen that to you's picture

I'm sorry but I believe the

I'm sorry but I believe the paparazzi was checking for them. I strongly believe they called them to come take pictures. Since when are we having these post about them they are not famous
PEACE COLLEGE's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook