Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

SPOTTED: Jennifer Hudson, Fiance David, & Her Preggers Belly Floss KFC Style

Well isn't this a sight to see.  Jennifer Hudson was spotted post-KFC grub down in Florida with her fiance David.  And I doubt that belly of hers is full of only chicken like her reps want us to believe:

Those rumors of Jenny being about 7 months along--according to how she looked at her alleged baby shower this past weekend-- indeed seem to ring true.  I really hope everything works out for her even though she couldn't keep this baby a secret like she wanted.   Lawyer turned pro-wrestler fiance David seems to be a good doting husband to be. A family that flosses together..
Categories:

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

I think they look so cute,

I think they look so cute, and happy together! All of you haterz talking about hope he dnt leave her in the next five years, need to grow up and get a life. If she's happy let her do her, she deserves it, and more. I love you jenny, and punk do ya'll! I kno the baby is so cute!
mzsexy2009's picture

They flossin FOR the paps!

They flossin FOR the paps! Obviously! That is nasty to do in public... a piece of chicken fly in someone's eye! Ewwwwww! Yeah, my mom told me when I was pregnant to keep my look up. She warned me that it is easy to get lazy while u r pregnant. Especially in the third trimester. My hair stayed done and I was fly, even in the delivery room. My mom said that I was the best looking mom in there!
E's picture

IIII OUGHT 2 SLAPP YO FAT

IIII OUGHT 2 SLAPP YO FAT SELF GET OVER IT YOU ARE NOT A CHILD YOU ARE GROWN AND YOU NEED 2 ACT LIKE IT AND STOP DENYING YOUR CHILD!!!!!!!SMOOCHEZ*
stardizzle's picture

confused: NO BITCH you

confused: NO BITCH you sound STUPID… DON’T FUCKING ENTER A CONVERSATION THAT HAS NOTHING TO DO WITH YOU DUMB ASS… I didn’t want to respond by cussing “echo” out if his/her statement wasn’t meant to be rude towards me… However, since your BITCH ASS want a verbal beat down bring it… When I respond regarding the topic whether YOU or anyone like my comments is of no importance to me.. You and everyone else are entitled to disagree but if you have the balls to address me like you know me.. then I’ll cuss your ass out like the DUMB FUCK YOU ARE… Now.. if you would like to waist your time.. Continue… If now.. MOVE THE FUCK ON.. and MIND YOUR BUSINESS… Bare ignorance!!! You clearly have a limited voaculary. Turn off the computer, turn off the tv, pick up a book, read it.
Nina M.'s picture

confused: NO BITCH you

confused: NO BITCH you sound STUPID… DON’T FUCKING ENTER A CONVERSATION THAT HAS NOTHING TO DO WITH YOU DUMB ASS… I didn’t want to respond by cussing “echo” out if his/her statement wasn’t meant to be rude towards me… However, since your BITCH ASS want a verbal beat down bring it… When I respond regarding the topic whether YOU or anyone like my comments is of no importance to me.. You and everyone else are entitled to disagree but if you have the balls to address me like you know me.. then I’ll cuss your ass out like the DUMB FUCK YOU ARE… Now.. if you would like to waist your time.. Continue… If now.. MOVE THE FUCK ON.. and MIND YOUR BUSINESS… BARE IGNORANCE!!! You clearly have a limited vocabulary. Get off the computer, turn off the t.v., pick up a book, read it.
Nina M.'s picture

how the hellll did she think

how the hellll did she think she cud hide that... she looks 10 months pregnant
milatimberlake's picture

I really think Punk did the

I really think Punk did the reality show because he is/ wants to be a professional wrestler... it's easier when you're somewhat known... he was/still is in my book a no-body, so I think the publicity from the show would have served him well remember "Flava of love and I love Ny were top ratings foolishness... as for him and J-Hud... I don't think it started out as real love..although in the Essence article he said that he asked her mom for her blessing to propose to her, so he was kinda close with her moms before she passed.... but like I was saying... I think the pain of losing her family brought them alot closer... and maybe now it is real love (it can happen, tragedy can bring people close and tighter than anything, Plus he had lost his father).... So it might be true love, I hope so cause she deserves it.
Mah2daDEA's picture

NASTY to floss in public

NASTY to floss in public YUCK!!
Torontogirl's picture

Sigh, it's simple to me. You

Sigh, it's simple to me. You marry the person you feel will make a good husband/father. You get pregnant or not. You raise your children and work on your marriage everyday. Because it's work, good work. If one of you turns out to be crazy, then we might need to part ways. But children do better 90% of the time in a stable family. Period. Why take on being a single mother?? Why make things harder than it has to be? And as long as Jennifer has been engaged, they could have gotten married before starting a family. Makes no sense to me.
Barack's next intern's picture

serendipity: “He got her

serendipity: “He got her pregnant to make sure she doesn’t go anywhere?” Does that even make sense? Lord, help you. That makes alot of since to me....
Lovely's picture

First at least they take care

First at least they take care of they teeth. Second, who in the world would want to floss or brush their teeth in a public restroom that's more gross than flossin' in public Last- as a celebrity no matter where you floss it's public- even the privacy of your home if a photog can get access. happy for her.
kd's picture

Congrats to David and Jen,

Congrats to David and Jen, they deserve some happiness. As far as people hating on them, it's a damn shame when we can't be happy for someone else. Y'all have no proof of David's sexuality, but he's automatically gay because he was on a reality show? Well wouldn't that make Jennifer gay too since she was on American Idol? Now if you have proof he's gay, come on out with it. I believe God put us in the postion we need to be in. If David was never on that show, chances are he and Jennifer would have never met. I believe from what little I've seen that they love and care for one another. If she's happy, I can't do no less than be happy for her. BTW, a wedding ring doesn't make a happier home. There are plenty of married folks who got together/stay together for the kids and they are misreable. Getting married when both parties are ready for that kind of committment will allow the whole family to be stable. We all need to strive to hate less, repect other people's life choice. Good luck to Jen, can't wait for the baby pics.
Kia's picture

Yup, I'm really praying for

Yup, I'm really praying for this talented young lady cuz she found herself an Al Reynolds to the tenth power.
Tsk's picture

OMG !! she is huge ! cant

OMG !! she is huge ! cant wait to see this baby !! eeww to the public flossing - that should be done behind closed doors
nessalina's picture

Lmao!!! Some of you are

Lmao!!! Some of you are waaaay to emotionally invested in people you will never be friends with. Calm down that's not a pic of your cousin Rayray and his gal LOL!!!
Giana's picture

LMAO @ those pictures!!!

LMAO @ those pictures!!! That's keeping it real.....Anyways, I'm really happy for them. I'm guessing the neagativity and prayer of failure for this black couple will never end! SMH.....Misery loves company!! Assuming is the biggest mistake!! David has been doing a great job of being there for Ms. J-Hud and I really applaud him for that. It's so funny ya'll bash them for stupid stuff. Oh he's gay or a golddigger. Come up with some more excuses. Those two are getting old. That's the problem with BLACK women today. Expecting a man to only look a certain way to qualify as being straight of worth pursuing! The same way ya'll bash the Cannons they are HAPPILY married. These two will be the same. Good day...
Honesty's picture

confused: Is he her lawyer

confused: Is he her lawyer now? Wow… ok.. he’s such a gold digger… I feel sorry for Jen.. he’s gay.. I don’t care what anyone says.. and he got her pregnant to make sure she doesn’t go anywhere.. you took the words right out of my mouth.. I always think of "The How Stella Got her Groove back.." Scamo..He has the same demeanor as Terry McMillian's Ex (gay) Husband
Fawn's picture

*This is why I am anti

*This is why I am anti idiots the anti idiot: u r a lazy idiot.Read other people’s comments.This is why anti idiots
the anti idiot's picture

Wow Sharmaine you went in

Wow Sharmaine you went in lol! But you also saying some real shit. Tiny and Monica get clowned every post about being unwed moms they support their kids with their men just like JHud and her dude is going to Just like Ms berry and her dude Just like Kimora and her dude. It's really not our place to tell people who and when to marry especially the ones who aren't riding our tax dime.Celebs are just like us except when they go to work We All get to watch we even get to watch and judge when they off the clock lucky us? anyway congrats to J I wish her a healthy easy delivery.
Giana's picture

u r a lazy idiot. Read other

u r a lazy idiot. Read other people's comments. This is why anti idiots Hello: You are just stupid!!! Not worth responding too!!!Consider this my last comment on anything you say. I hope you understood that. D is for dummy.That equals you!!!
the anti idiot's picture

echo: make sure she doesnt

echo: make sure she doesnt go anywhere? that sounds so stupid. even when women try to do it. a baby will not keep a person anywhere. and i doubt thats what he’s doing. Actually... it makes perfect sense! As long as Jennifer has a child by him, he will be in her life. And it doesn't matter if she were to marry someone else, he would probably sue for custody so that she would have to pay child support... maybe even alimony! Just ask Ann Heche!
Jobell's picture

AND PLEASE SPARE ME THE HES A

AND PLEASE SPARE ME THE HES A LAWYER STUFF. HE JUST MAY BE BUT HE HASNT BEEN TO THE OFFICE IN A WHILE. HES ALWAYS TRAILING BEHIND HER ON HER DIME. SHE MAY LIKE IT LIKE THAT SO ITS COOL, BUT SHES NO BETTER THAN ANYONE ELSE. PERIOD
SHARMAINE's picture

I AGREE WITH MOST OF YOU. BUT

I AGREE WITH MOST OF YOU. BUT IM PISSED THAT WHEN TINY AND MANY OTHER UN-WED CELEBRITIES GO UP. YOU GUYS CLOWN THEM. ALTHOUGH JENNY'S SITUATION WAS REALLY SAD. SHE STILL DOESNT GET A PASS. SHES NOT MARRIED EITHER.YEAH, YEAH, I KNOW SOME WILL SAY BUT AT LEAST SHES GETTING MARRIED BUT UNTIL SHE DOES SHES JUST ONE OF THE ONES ENGAGED. THIS DUDE IS THE BIGGEST DL PUBLICITY STUNT THIS DECADE.HE PROBABLY IS JUST AS INTO JHUD A HE WAS NEW YORK. STOP MAKING PEOPLE SPECIAL BECAUSE OF CIRCUMSTANCES. THEY ALL SHOULD BE TREATED THE SAME. AND NO. I DONT THINK MARRIAGE IS FOR EVERYONE. I JUST NOTICE WHEN PEOPLE UNFAIRLY GET DONE WRONG. YBF. STAMP NOT MARRIED OVER HER AND PUNK
SHARMAINE's picture

the anti idiot: And what

the anti idiot: And what makes you sure your crap is the correct crap? I didnt say a think about her marriage to Russell. I spoke on the ceremony. I should know because I come from the same place. Not everyone has to wear a Vera Wang or what ever else you chose to insert in there - neither do we have to go before some priest to be considered married. The traditional ceremony is - I WILL SAYIT AGAIN - legal and binding. If they divorce, they will hae to go through anoter ceremony. Broaden your mind, be open and stop being condescending about things you dont know about. You are just stupid!!! Not worth responding too!!! Consider this my last comment on anything you say. I hope you understood that. D is for dummy. That equals you!!!
Hello's picture

I'm super tight that she is

I'm super tight that she is still trying to hide...come on!!
ICECAUGHTTHEBEYITIS's picture

the anti idiot: Kimora is

the anti idiot: Kimora is married and J Hud and Nicole r engaged to be married. Get a life Um...Kimora is NOT married other wise she wouldn't be able to collect them alimony checks from Russ. That "Commitment Ceremony" she had is just as valid and legally binding as Brandy's "Spiritual Marriage".
REALLY?!'s picture

yes i wish jenny tha best too

yes i wish jenny tha best too and i'm gonna stay watchin punk with mah cat eye cuz i am skeptical of any person man or woman, who goes an a dating show...xspecially 1 to date ny... [ cuz all them dudes on that show was on tha come up ny is soo bootsie and she showed how boostie was on bth fol.... he was pushin all that laywer sh** while he was on that show + he was tha gayest and a lil snitch who was ok wit being ny's biatch... and only a few mnths after that show he ur man jenny???!!! and he was to be a pro wrestler wtf?? ... after seeing him on tha show... i have an idea of what fllwed after ilove ny... punks mom was like hell no u aint gonna b a wrestler... so he went on that show... he didnt win and was to gay to be offrd anything else frm vh1 so he met a celeb... enter jenny she is young... with money on tha come up and we can tell from her fam life that the lady hudson's make poor men choices... so now she got punk and knocked up, popped tha "?" to da fool...i dont think she thought about tha long run... ppl like her and star get big girls a bad rap... u dont need to settle for dl-ish bs just cuz u larger than 5.... so hopefully he dont have GAL syndrome....
lexi a.k.a ms 2200's picture

Hi Haters: @ the anti

Hi Haters: @ the anti idiot<<<wow perfect name because since when is Kimora married fool!!??, please know the buisness before you comment on anything I say. Again, it’s still gonna be a bastard like Kimora’s and Nicole. WHY BECAUSE THEY ARE NOT MARRIED!!!! IDIOT!!! Actually, they did get married. There was an African ceremony of some sort over in Africa. I think I also read that they exchanged rings in that ceremony too and that a ceremony here in teh states was to come later.....
LOL's picture

They're flossing in public,

They're flossing in public, it's not like she's changing her tampon in public...
Mixy's picture

confused: Is he her lawyer

confused: Is he her lawyer now? Wow… ok.. he’s such a gold digger… I feel sorry for Jen.. he’s gay.. I don’t care what anyone says.. and he got her pregnant to make sure she doesn’t go anywhere.. I was beginning to wonder if I was the only who also thinks this?? I really want for her to be happy, she's been through so much. But something about this man i just do not trust. I fear that he's using her, and so hope not tho.
LOL's picture

I'm happy for her and she

I'm happy for her and she does not look sloppy. Her weight is where it belongs; in her stomach.
CC's picture

I only pray and hope that

I only pray and hope that Jennifer has a pre-nup. I have had a "six-sense" about Punk from New York show - I just can't put my hand on what it is. There is definitely something about him.
mavis reid's picture

And what makes you sure your

And what makes you sure your crap is the correct crap? I didnt say a think about her marriage to Russell. I spoke on the ceremony. I should know because I come from the same place. Not everyone has to wear a Vera Wang or what ever else you chose to insert in there - neither do we have to go before some priest to be considered married. The traditional ceremony is - I WILL SAYIT AGAIN - legal and binding. If they divorce, they will hae to go through anoter ceremony. Broaden your mind, be open and stop being condescending about things you dont know about. Hello: That crap is not legal and binding.She was still married to Russell when that ceremony took place.Get your facts straight. I’m 100% sure!!!
the anti idiot's picture

They are so cute and

They are so cute and comfortable together. I bet they will cherish these photos 4ever. Congrats Jen!
Love THEM's picture

wow too bad she couldn't

wow too bad she couldn't wait. it's gonna be hard as hell to lose that weight now, she was already a big girl.
babymommastatusislame's picture

She is beautiful. I'm tired

She is beautiful. I'm tired of everyone thinking a size 2 is beautiful. She is not that big. She have to see her in person. She looks like maybe a size 12/13. She is not a size 16. She is pregnant. Actually, is a regular/average size women with curves. She is nowhere near fat in person. Her face is beautiful, bumps or scars. I heart her and wish her all the best! As for her boyfriend, he is there with her and seems to be very supportive. I'm sure they will get married soon! The baby will be beautiful. To the person, who said her shirt is too short, where??? The shirt falls over her belly, looks like a great fit to me. lol
Hello's picture

congrats to JHUD...she got

congrats to JHUD...she got big overnite though... as for the flossing in public...its not that serious...really
whatyousay's picture

AWWWWWWWWWWW...THAT'S GREAT

AWWWWWWWWWWW...THAT'S GREAT FOR THEM!!!!!!!!!!! LOVE IT
NO HATE!!!'s picture

FUCK, THIS WOMAN IS NOT

FUCK, THIS WOMAN IS NOT OBLIGATED TO TELL ANYONE SHIT! THAT IS HER BODY AND HER BABY........FUCK THE PUBLIC. THE PUBLIC DON'T NEED TO KNOW ER DAMN THING. I DON'T BLAME HER....................DO YOU JEN, DO YOU DON'T TELL EM SHIT. EVEN AFTER THE BABY IS BORN, I STILL WOULDN'T SAY SHIT.....BECAUSE IT AIN'T YO FUCKIN BUSINESS.
FU....  K YA&#039;LL, ,MIND YO MUTHA  FUC......N BUSINESS's picture

Half of these comments were

Half of these comments were spent between 2 people cussing each other out. SMH.
Yasmine's picture

the anti idiot: It is legal

the anti idiot: It is legal and binding That crap is not legal and binding. She was still married to Russell when that ceremony took place. Get your facts straight. I'm 100% sure!!!
Hello's picture

J-Hud's situation just makes

J-Hud's situation just makes me wonder if you can truly find love with a reality tv star. Can he truly be trusted since he was on "I love New York". I mean come on doesn't that scream "GOLD DIGGER". A "Harvard Grad" competing on a foolywag reality show for the love of a loud mouth, ghetto chick. I hope he's truly into her and that going on the "I love New York" reality show was a mistake. I really do.
Jess's picture

That last pic of Jen is a

That last pic of Jen is a piping hot mess but I love her anyway! It is sooooooo tough to be fab AND 7 mos preggers. Esp. when you didn't start off at a body weight of 97lbs.
Jelly's picture

Black: celebs kill me

Black: celebs kill me trying to hide their pregnancies. I mean, what are you gonna say when the babies get here? That you were never pregnant. Why duck and hide about it? It’s a great theing, I’ve heard. Plus, if people (paps) are gonna follow you, they’re gonna follow you…But congrats Jenny and Dave If I had someone kill my family and my little nephew I wouldn't want to make my pregnancy so in your face public either. Yes, people will see, but I will be closed lip knowing how crazy people are.
lias03's picture

That man can make $$ on his

That man can make $$ on his own..he doesn't NEED Jennifer..leave them alone all you negative nancys.. J.Hud looks GREAT & they look great together...Congrats!!
L's picture

M. DOT: Janet Jackson is

M. DOT: Janet Jackson is the only major celebrity that seems to have gotten away with hiding “major” stuff from the paparazzi.She had a baby, was married for over 10 years and no one knew about it until she got divorced, and the father (Mr. Debarge) came out about it their child…..I give her props for that. YOU AIN'T NEVA LIED. REBI IS RAISING JANET'S OFF SPRING. JANET'S NOT THE ONLY WHOSE ABLE TO HIDE HER DIRT REAL GOOD, TRUST!!!!!
DIRT's picture

Hi Haters: How cute or

Hi Haters: How cute or should I say GHETTO!!!! flossing like that and they clearly see the cameras. I’m sorry,but I am not feeling this like most of you are. As I stated in another blog, It is sad for all these celbrites having these bastard children. definition of a bastard child -(children born to unwed parents). So again, Jennifer just joined the listed with Kimora and Nicole Richie. So yall keep praising these folk for their sins!!!! ok
ok's picture

Much Congrats to Jennifer!

Much Congrats to Jennifer! This baby is living proof that the Lord does not close a door without opening up a window. While she can never be compensated for the loss of her mom and other family members, she has been blessed with an addition to her family. Be Blessed, Jennifer. Be Blessed!
APhatChick's picture

LSU GYRL: click my

LSU GYRL: click my name? I'll have to watch it when I get to my house... it's being blocked by my firewall.. it's a wonder my company doesn't block this site..
confused's picture

I guess I re-posted that

I guess I re-posted that wrong but hopefully You got what I meant.....Single Family homes is determined on who is the single parent...in this person's case he/she had the best upbringing GOOD 4 U
Hprincess81's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook