Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

A Typical Night Out For Rihanna

Rihanna was spotted smiling on another night out on the town last night in NYC.  Rocking her snakeskin Louboutin pumps and a grey cardigan covering up her bustier:

She left her Uptown Manhattan hotel to hit up the Black Eyed Peas private concert.  And was spotted leaving the concert afterwards right before dropping her phone.  I hope she didn't lose that SIM card.  Or else we'll probably have another nude pix scandal on our hands....
Pics via Splash News
Categories:

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

Very Good Websites youtube

Very Good Websites youtube sex video , [url=http://www.swishmax.es/foros/index.php?showuser=117367]youtube sex video[/url] , http://www.swishmax.es/foros/index.php?showuser=117367 - youtube sex video , you tube xxx , [url=http://www.missespana.com/newforos/index.php?showuser=26705]you tube xxx[/url] , http://www.missespana.com/newforos/index.php?showuser=26705 - you tube xxx , FREE Upskirt CLIPS , [url=http://www.thinwallstalk.com/forum/thread.jspa?threadID=27521]FREE Upskirt CLIPS[/url] , http://www.thinwallstalk.com/forum/thread.jspa?threadID=27521 - FREE Upskirt CLIPS ,
ksodifuidod's picture

not a fan of hers but that

not a fan of hers but that outfit is ON POINT
Kay's picture

---Black white connect

---Black white connect ---Best interracial dating site in the world! It's where diversely ethnic singles meet new friends, make great dates, and build lasting interracial relationships. No matter you are looking for a NSA or serious relationship, you'll have check it out.
hero's picture

lmao! @ dropping the sim

lmao! @ dropping the sim card. rih looks fierce/hott! people just love to hate. maybe chick in the back IS the new melissa. perhaps melissa is the one who let the pics out...hmmmm
B5's picture

Tar Baby aka Coal Black

Tar Baby aka Coal Black African formerly known as African Girl: Oh Kanye? Did you notice that Ri’s hair isn’t covering her forehead? I just realize that. The fact that you feel that commenting on Rhianna is going to upset me makes me laugh so hard at you...see: LMFAO!!!! LOL LOL More importantly, the fact that you cant even realize that when someone laughs at you, that means you are a complete idiot!!! LMAO!!! Nothing you say is serious to me because I see you as a mental patient! I cant even go back and forth with you seriously bc everything you are saying is funny and shows your lack of common sense! So...... on that note, oh special one, have a good rest of the day and make sure you dont lick Rhiannas ass too much without using the Listerine to kill the bacteria and mayb some of that stupidity!!!!!! DUMBASS!!! LOL Love, Ok Kanye!
Ok Kanye!'s picture

RIHANNA U R TRULY A FAB

RIHANNA U R TRULY A FAB PISCES LOVE U TO BITS KEEP YOUR HEAD UP GIRL EINSTEIN
think about it for a sec's picture

I am in love

I am in love
brad's picture

Ok Kanye!: Ok….That get up

Ok Kanye!: Ok….That get up is NOT fly no matter who wears it! I saw a cardigan similar to that with out those horrid fringes two days ago and I thought to myself “why the hell would I wear this as a dress?” Low and behold Rhianna pops out with it on!! LOL Na Ma’am…. not cute! Not let me stand on gaurd bc jjj, free, and tar baby will be here momentarily with their idiotic statements!!! Youre right.. not the most flattering thing I've seem on Miss Thing, but she's my rock star (style that is.. that's all I dig about her :()
its me bitches's picture

Cute look for Rhi Rhi ~ loves

Cute look for Rhi Rhi ~ loves dem shoes girl ~ I know she get alot of flack for her hair style.. but I think it works for her rock star image she's given off. She looks great as ususal.
its me bitches's picture

Oh Kanye? Did you notice

Oh Kanye? Did you notice that Ri's hair isn't covering her forehead? I just realize that.
Tar Baby aka Coal Black African formerly known as African Gi's picture

I just love Rihanna's shades.

I just love Rihanna's shades. It's so fashion forward. I will be working out all summer to get my legs looking like Ri's. Oh Kanye are you listening? That was for you.
Tar Baby aka Coal Black African formerly known as African Gi's picture

@ Tar baby- Im still going to

@ Tar baby- Im still going to need you to come up with something better! Stalking is what you do... doing things out of pure entertainment is why I even come on here! I comment on the threads I want to comment on plain and simple lol... however since you feel compelled to remember and look up everytime that I have been on a thread...Im starting to think maybe you are stalking me too!!! AAAHHHHHH!!!!! LMFAO!!! Try again sweetie!! Thanks again. P.S.- you are one simple minded individual!!! LMAO Dumbass
Ok Kanye!'s picture

Ok Kanye!: There you go

Ok Kanye!: There you go with that Rhianna talk again!!! LMAO!! Im not even gonna correct you and your slow ass on the fact that I dont wear a weave because at that point I would have to talk slow! Talking to you is like speaking to a mentally challenged person! I thought you would have come harder than that but instead you came with some lame mess about weaves and being jealous of Rhianna!!! LMFAO!!! Like I said before, YOU ARE A STALKER ( The Kanye caps are for extra emphasis) Come back when you have something better! Thanks in advanceLove,Ok Kanye! Correct me but aren't we in a Rihanna thread? I'm a stalker. Really? Let's see ...at 8:33 am you were stalking this Rihanna thread and the last thread that you and I faced off you were stalking the thread after midnight. If I'm a stalker what are you? Crazy? Obsessed? Delusional? All of the above? Maybe you can help me out.
Tar Baby aka Coal Black African formerly known as African Gi's picture

Love the Louboutins and the

Love the Louboutins and the shades. Not crazy about the sweater/dress.
29 YEARS OLD + 21 KIDS + MINIMUM WAGE = A DAMN SHAME's picture

Rhi Rhi has some Gorgeous

Rhi Rhi has some Gorgeous legs!!!! The best I've seen on an R&B chick since Amerie.......she still needs to chill on all the camera whoring though.......we ALL know she doesn't window shop and party every damn night!
Honesty's picture

"Hot Shoes" Ri Ri

"Hot Shoes" Ri Ri
DivineQueen's picture

Tar Baby aka Coal Black

Tar Baby aka Coal Black African formerly known as African Girl: You have some serious issues. I remember you from the Rihanna ball game and the Ran It threads. I think you have some screws loose. No, your weave is too clogged with too much dirt and dandruff.Are you jealous of Rihanna because she’s rocking mostly her real hair in a short do? Your obsessive weave wearing self too bald headed to rock your real hair in public? Please hit up your nearest beauty supply for some Dr. Miracle to help you grow hair from the roots. Leave us bloggers alone. There you go with that Rhianna talk again!!! LMAO!! Im not even gonna correct you and your slow ass on the fact that I dont wear a weave because at that point I would have to talk slow! Talking to you is like speaking to a mentally challenged person! I thought you would have come harder than that but instead you came with some lame mess about weaves and being jealous of Rhianna!!! LMFAO!!! Like I said before, YOU ARE A STALKER ( The Kanye caps are for extra emphasis) Come back when you have something better! :) Thanks in advance Love, Ok Kanye!
Ok Kanye!'s picture

Ok Kanye!: WARNING: THESE

Ok Kanye!: WARNING: THESE ARE WHAT YOU CALL EXTREME STALKERS! RHIANNA PLEASE USE YOUR LARGE ASS FOREHEAD AND ROOSTER HAIR DO TO WARN POLICE THAT THEY ARE STALKING YOU! THEY WILL MOST LIKELY HURT YOU AND CLAIM THAT THEY WERE TRYING TO HELP YOU!!! STAY AWAY RHIANNA!!!!! You have some serious issues. I remember you from the Rihanna ball game and the Ran It threads. I think you have some screws loose. No, your weave is too clogged with too much dirt and dandruff. Are you jealous of Rihanna because she's rocking mostly her real hair in a short do? Your obsessive weave wearing self too bald headed to rock your real hair in public? Please hit up your nearest beauty supply for some Dr. Miracle to help you grow hair from the roots. Leave us bloggers alone.
Tar Baby aka Coal Black African formerly known as African Gi's picture

Rihanna needs a real vacation

Rihanna needs a real vacation away from the lights, camera, action! I'm getting sick of seeing her.
bashley's picture

Yasmine: I’m seeing this

Yasmine: I’m seeing this chick in a whole other light. I see behind the fronting for the cameras. I’m over her. Next. CIRESLADYONE: AMEN - This chick NEEDS Therapy. I concur... she needs a break...ole' damn hot pocket... everytime I see her she's up on a nucca...she need to give her flaming polly pocket a rest. Can;t wait for the trial... cuz we're gonna hear some not so nice things about this jezebel.
Mah2daDEA's picture

Rihanna singing: They try to

Rihanna singing: They try to make me go to rehab I say no,no,no Yes I been fu$ked but when I come back,you'l know know know I ain't got the time and jay-z thinks i m fine he tried make me go to rehab i said no,no,no I'd rather be in the club with chris I aint got seventeen days blah blah she looks a mess the only nice thing is the shoes, go to rehab mama take a break before you damage your health
eva's picture

Shai: Wuzzup w homegirl

Shai: Wuzzup w homegirl behind her? She needs to get it right, get it tight before she puts on that dress again because she is looking like a busted can of buscuits in that dress…just saying LOL, I almost fell out of my chair @busted can of biscuits! But Rihanna looks pretty fly to me...
coo_bear's picture

Tar Baby aka Coal Black

Tar Baby aka Coal Black African formerly known as African Girl: Well, just look how gorgeous Rihanna’s legs are. I hope a certain R&B booty shaking lace front wearing screamer would take some notes on looking fabulous. Please note: long shapely flawless legs. Even Ri’s assistant has gorgeous legs. Tar Baby aka Coal Black African formerly known as African Girl: Aspiring fashionistas please note that Ri’s outfit is a sweater but she’s wearing it as a dress. Only fashionistas like Ri could pull this off and look fierce doing it. Please don’t attempt this with sleepwear. jjj: The woman is her assistant, I think… she travels with Rihanna most of the time. Too bad Rihanna’s ability to dress well, don’t rub off on everybody. Lol WARNING: THESE ARE WHAT YOU CALL EXTREME STALKERS! RHIANNA PLEASE USE YOUR LARGE ASS FOREHEAD AND ROOSTER HAIR DO TO WARN POLICE THAT THEY ARE STALKING YOU! THEY WILL MOST LIKELY HURT YOU AND CLAIM THAT THEY WERE TRYING TO HELP YOU!!! STAY AWAY RHIANNA!!!!!
Ok Kanye!'s picture

jjj: All I have to say is

jjj: All I have to say is Wow! She looks fabulous…pretty.I really like the shoes…I like the entire outfit. Damn... you on here kissin ass too huh?! LOL....
Ok Kanye!'s picture

riri's shoes are different

riri's shoes are different from the one bey had on...bey has the peep toe version..hehe. and the ripped jeans bey had are different from the one rihanna had in the bball game..(ripped jeans are in style now bitches) both are ripped but on different sides and different color stating that they're DIFFERENT JEANS!!..wat else u got??????? lol. bey cannot rock clothes the was riri can..everyone knows that... she been losing so much weight they been padding her costumes..i've seen pictures lol PEACE SUCKAZZZZZZZZZZZZ!!!!
tr's picture

Rih always looks fly, even

Rih always looks fly, even when hair is tousled and no make up. Go girl!
Whatev's's picture

Mamma Mia-I am learning the

Mamma Mia-I am learning the EGO dance routine: LOL OK KAYNE,GOOD IDEA Im tellin u... we know I dont rock with Bey but hell the way Rhianna and these damn stans keep coming through with that craziness...
Ok Kanye!'s picture

When Lady Ri took off those

When Lady Ri took off those "Bad Ass" shades, she should have handed them over to the other lady to put on, because the tint of the shades would blend perfectly with her boots!
Barack N' Roll's picture

I just saw a pic of Rihanna

I just saw a pic of Rihanna and Drake together but I must say it looks photoshopped to me. Just saying.
Tar Baby aka Coal Black African formerly known as African Gi's picture

She was @ the club with

She was @ the club with Drake!! Pics on TMZ!! Shoes are hot, sweater in the club? seriously? with fringes? come on now...smh
Go BaBy!!!'s picture

Yasmine: I’m seeing this

Yasmine: I’m seeing this chick in a whole other light. I see behind the fronting for the cameras. I’m over her. Next. AMEN - This chick NEEDS Therapy.
CIRESLADYONE's picture

Rihanna was with drake pic on

Rihanna was with drake pic on tmz
Mellow's picture

I'm seeing this chick in a

I'm seeing this chick in a whole other light. I see behind the fronting for the cameras. I'm over her. Next.
Yasmine's picture

she is def the #1 for

she is def the #1 for creativity in fashion I loves it and she has that solange I don't give a damn attitude when it comes to what she wears. 2 snaps for Rhi Rhi!
say what!'s picture

Ohh My those glasses ware so

Ohh My those glasses ware so fly, they made me smile when I saw em!.. What are they ? tASH dig for this info
ICECAUGHTTHEBEYITIS's picture

And why is everyone luvin

And why is everyone luvin Rihanna's legs.. she doesn't have "legs for days" cuz she's not tall,.. 1/2 the time they look mad chunky at the knees, and she got little scars all over them. Her skin tone is nice though.
OhhPlzzz's picture

Whatever: She was wrong for

Whatever: She was wrong for letting her wear that outfit. I know!! She probably just wanna look like the better lookin one.. just like in one of Ashanti's first videos.. she had her sister in the background lookin like she didn't do her eyebrows in a century and she couldn't even buy the girl a new outfit! messed up!
OhhPlzzz's picture

Man, I can't even hate on her

Man, I can't even hate on her looks..LOL!. This is a beautiful girl.. real talk! She has legs FOR DAYS! And those shades.. I need them in my life.. too cute.
D's picture

TheDiva: Who is that fat

TheDiva: Who is that fat girl w/ her?!?! eww Her personal assistant.
Intoxicating1's picture

Beautiful!

Beautiful!
Intoxicating1's picture

----SugarMommaCupid --C O M

----SugarMommaCupid --C O M ----i think u will like it,,,trust me u may find something let u excited..now join free
jasonsex's picture

Wow nice legs

Wow nice legs
Yep I said it's picture

Tar Baby aka Coal Black

Tar Baby aka Coal Black African formerly known as African Girl: Please take your meds before you make comments. Are you saying Beyonce is a R&B booty shaking lace front wearing screamer?I didn’t mention any names. LOL! Exactly...good one.
jjj's picture

Mamma Mia-I am learning the

Mamma Mia-I am learning the EGO dance routine: MY LAST COMMENT:BICTH PLEASE I KONW YOU WANT TO HAVE MAJOR HIT COMMENTS ON A RIHANNA POST BY PUTTING THE SAME COMMENT TWICE BY ACCIDENT OR PUT BEYONCE NAME, BUT GO AND SEE THE -CRAZY IN LOVE VIDEO IN THE BEGINNING,THE SL VIDEO,SL PERFORMANCE AT THE WORLD MUSIC AWARDS,AND COME BACK AND THEN RE-WRITE WHAT YOU WRITE …..dawn i left the building…………. Please take your meds before you make comments. Are you saying Beyonce is a R&B booty shaking lace front wearing screamer? I didn't mention any names.
Tar Baby aka Coal Black African formerly known as African Gi's picture

Mamma Mia-I am learning the

Mamma Mia-I am learning the EGO dance routine: I was reponding to someone who said than bey will copie.IDC if ririh wear the same or pratically same shoes,but when bey run something before and better than rihanna,you are all on mute:-beyonceworld.net/gallery/games/2009/NBAAll-StarGame/images/043.jpg-beyonceworld.net/gallery/appearances/2008/ArtBaselMiamiBeach/images/004.jpg-beyonceworld.net/gallery/candids/2008/RockefellerCenterSept04/images/001.jpgAND BEY with the same jeans rihanna has on in the BB final:beyonceworld.net/gallery/appearances/2009/SpriteGreenInstrumentDonation/images/002.jpgSorry tasha but I love LINKS and evidences.WHO COPIES WHO?BEYONCE FANS DONT CARE FOR HER CLOTHES,ONLY HER WONDERFUL PERFORMANCES WITH LEGENDS AND AL…FACE IT. are you serious fuck learning ego dance and boost yours
miso/Bitch Goddess= throwing slippers at spams the revolutio's picture

The woman is her assistant, I

The woman is her assistant, I think... she travels with Rihanna most of the time. Too bad Rihanna's ability to dress well, don't rub off on everybody. Lol
jjj's picture

only celebs could rock a

only celebs could rock a cardigan with their bra or corset showing.
Erica's picture

Tar Baby aka Coal Black

Tar Baby aka Coal Black African formerly known as African Girl: Well, just look how gorgeous Rihanna’s legs are. I hope a certain R&B booty shaking lace front wearing screamer would take some notes on looking fabulous. Please note: long shapely flawless legs. Even Ri’s assistant has gorgeous legs. MY LAST COMMENT: BICTH PLEASE I KONW YOU WANT TO HAVE MAJOR HIT COMMENTS ON A RIHANNA POST BY PUTTING THE SAME COMMENT TWICE BY ACCIDENT OR PUT BEYONCE NAME, BUT GO AND SEE THE -CRAZY IN LOVE VIDEO IN THE BEGINNING,THE SL VIDEO,SL PERFORMANCE AT THE WORLD MUSIC AWARDS,AND COME BACK AND THEN RE-WRITE WHAT YOU WRITE ..... dawn i left the building.............
Mamma Mia-I am learning the EGO dance routine's picture

Aspiring fashionistas please

Aspiring fashionistas please note that Ri's outfit is a sweater but she's wearing it as a dress. Only fashionistas like Ri could pull this off and look fierce doing it. Please don't attempt this with sleepwear.
Tar Baby aka Coal Black African formerly known as African Gi's picture

Well, just look how gorgeous

Well, just look how gorgeous Rihanna's legs are. I hope a certain R&B booty shaking lace front wearing screamer would take some notes on looking fabulous. Please note: long shapely flawless legs. Even Ri's assistant has gorgeous legs.
Tar Baby aka Coal Black African formerly known as African Gi's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook