Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

Michael Strahan & Nicole Murphy ENGAGED+Chris Brown & Teyana Taylor Kick It Courtside+Rih Rih Hits The Streets Again

Michael Strahan popped the question to his girlfriend/Eddie Murphy's ex Nicole Murphy over the weekend.  He did it on the beaches of the Bahamas apparently.   They've been dating for almost 2 years now and have 9 kids between them.  Michael-4, Nicole-5.  So they're not talking having anymore just yet.  I guess they worked out all their cheating and spying scandalicious drama from before.  Or have they?  Congrats on the engagement though.

Chris Brown was spotted kicking it courtside with his good friend Teyana Taylor last night at the NBA finals match up.  People on the net had their pantie sin a wad saying T's looking suspiciously a whole lot like Rihanna these days.  Teyana's response?  That she's been rocking her curly faux-hawk for months now and always dresses this way. And speaking of Rih Rih, she got under her Umbrella, ella, ella while hitting the NYC streets last night:

More pics of her and this animalistic dress when you read the rest...

Fun times...

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

Long time reader, now i

Long time reader, now i post: I really wanna find out what she does for her skin.When she first came out, she had acne and was a couple shades darker.I know she is usin’ some type of fade cream, cuz now her skin tone is sooooo even. Also she doesnt seem to have any acne at all.I hope theres really is a way to find out.I imagine that celebs wouldnt really wanna reveal their real beauty secrets/regimens.And if they did, I, probably couldnt afford it right now.But would like to know either way. she was shades darker because she came from Barbados which hot all year round. Now she lives in NY its obvious her skin will loose colour coz its cold as hell out here, and now she has money she uses better skin care, and has a great make up artist to help!!!
OMYGOSH's picture

Okay really I can't stand

Okay really I can't stand Rihanna. I think half you (well one person) is posting all this "omg she's so pretty, she's so fab ish. Don't kill me its just IMO!
Mel's picture

Curious: How many ex’s does

Curious: How many ex’s does Eddie Murphy have? He gets around, huh? Are u talking about his past women or his past men???
Queen Random's picture

all of you are so funny and i

all of you are so funny and i guess i help to add to the fun, the 22 monday will be show and tell and i just heard that it has been good for rihanna to be out and about they are saying that chris should have been out to annd that by them being out and about it will help the case, rihanna can wear a sack dress and make it look good she has very few fashion misses when it comes time to dress to impress and it has been written about extendly, she has natural beautiful skin and knows how to wear her make-up, hair and dress and the reason that she wears a lot of different things is because she is a trendsetter.they wears it all.
CHERISH's picture

leroy: RIHANNA AGAIN. SICK

leroy: RIHANNA AGAIN. SICK OF HER. SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK. CHRIS, BEAT THAT BITCH UP. You are a sick man....guess hitting girls is cool to you, yo jokes aint funny*
*sTuNtin cRIsTOLz*'s picture

@LosDisk, so what are the

@LosDisk, so what are the treatments
Licea's picture

Oh lord beyonce is going to

Oh lord beyonce is going to get something with animal on it this week!!!! RIRI looks hot!!! As usual!!!
tld's picture

It's hilarious to me the

It's hilarious to me the things that people write on the internet about people they don't even know. Why does it make such a difference to you what someone does or why they are out at parties, red carpet events or even at a basketball game? Celebrities are humans who have friends, whether they are currently on the scene or up and coming. As opposed to worrying about why Teyana is always all over the place, work on your craft and maybe you can be invited somewhere...damn
It amazes me's picture

Rihanna NEEDS makeup. She

Rihanna NEEDS makeup. She aint that cute without it. But wearing it caked-on layers is getting old...she might get paid to show up at some of these places, but she is just milking free publicity with the free clothes ppl send her. Reminds me of that Palin chick...both attention whores
Aleshia's picture

@ Long time reader, now i

@ Long time reader, now i post There are a couple of treatments you can use to do this. It's not a cream or fade. It's not cheap, I started mine last November. My skin has never been softer, and I am about 3 shades lighter. Rihanna is wearing a dress that my 4yr old would wear. looks stupid on her. I wonder if she is
LosDisk's picture

when is Teyana going to make

when is Teyana going to make some more music? One Sweet 16 and one song that barely made the charts and now she's famous. Seems like everyone around her makes money and she just walks along.
yeayea321's picture

IT'S KING KONG LADIES AND

IT'S KING KONG LADIES AND GENTS! AND I LOVE IT!!! GO RHI
MonaLuv's picture

Rihanna is ugly.

Rihanna is ugly.
chick's picture

aww look @ chris, lil mijo

aww look @ chris, lil mijo and teyanna taylor
anonymous's picture

I really wanna find out what

I really wanna find out what she does for her skin. When she first came out, she had acne and was a couple shades darker. I know she is usin' some type of fade cream, cuz now her skin tone is sooooo even. Also she doesnt seem to have any acne at all. I hope theres really is a way to find out. I imagine that celebs wouldnt really wanna reveal their real beauty secrets/regimens. And if they did, I, probably couldnt afford it right now. But would like to know either way.
Long time reader, now i post's picture

Jerri: The dress is ugly..

Jerri: The dress is ugly.. only Rhi can rock that and pull it off. + Thank you that dress is ugly, I won't even say she can pull that one off lol
Bey's #1 Fan's picture

CP30: Rihanna is

CP30: Rihanna is gorgeous!!and T Taylor is too, so what if their styles are kinda similar? Their styles are sooooo different. T will tell you herself she's into interesting pieces but mixes em with hoodies, jeans, and skater sneaks. Since watching her "sweet sixteen" you could tell that girl follows NO ONE when it comes to what she puts on her body. *sigh*
Ancha's picture

Rhianna's paparazzi shots

Rhianna's paparazzi shots always look good because she has a professional photgrapher following her every damn where, as Kanye West stated why her Pap photos look so hot, Kanye yours would look good too if you hired a photag.
LadyA's picture

SiZtaAct: An Alpha dress-

SiZtaAct: An Alpha dress- too funny! 1119-000000006! LOL
LSU GYRL wants the BEAST!'s picture

Rihanna is pathetic and

Rihanna is pathetic and broke, she is walking around doing her own marketing...in free clothes.. What she should be doing is learning how to sing! Stop looking like two face with all that makeup on and go do something productive.. I know you scared about Monday, but that's your fault. You started this farce and when the record label saw it was going in your favor you continued it, now it's time to pay the pulper and you dont know what to do.. She even sent Melissa home so she cant testify against her.
bored's picture

lol..i dont know why everyone

lol..i dont know why everyone is hating on teyana for..its not liek she wants chris brown or anything...can't u seee she is jus like one of the guys!!!!!!!!!..if u know what i mean ..chris is her freind..stop hating.....
trinigirl's picture

TaraReject: While Teyanna

TaraReject: While Teyanna has been rocking the curly hawk for a minute and I am in no way a Rhi Rhi fan.. Rhi rocks it better.. the girl has a bang’n body and great looks.. she might be tone def but she looks great… Teyanna looks like a male kuwala bear… Not cute.. LMAO at kuwala bear u wrong for tht
Amber romance's picture

You should just a special

You should just a special post called What is Rihanna Wearing. Amazing how her fashion sense trumps her music, but that's what makes her fab I guess.
iolastar's picture

RIHANNA AGAIN. SICK OF HER.

RIHANNA AGAIN. SICK OF HER. SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK SICK. CHRIS, BEAT THAT BITCH UP.
leroy's picture

riri is a stupid attention

riri is a stupid attention whore.
suzy's picture

Give the kids a break, they

Give the kids a break, they were being creative. They were dressed in black to symbolize the funeral for the nail in the coffin of the Magic. Remember, they are young and have ideals and gimmicks that you over twenty-five people never would think of. Watch next time the Lakers get to this point, people will wear black with their purple and gold.
itango2's picture

Christopher Kane dress on

Christopher Kane dress on Rihanna is awful it makes her look fat
Shondra's picture

Heffa Say What?: Am I thee

Heffa Say What?: Am I thee only one who sees no rain??? ---------- i was saying the same thing.. where is the rain???. only idiots think thats cute.. it is just retarted..she should just live in the streets coz girl cannot leave them alone.. as for T, CB and brothers loves it... like it when friends show each other support..rihanna could use a few instead if floating in the streets just saying...
goons's picture

While Teyanna has been

While Teyanna has been rocking the curly hawk for a minute and I am in no way a Rhi Rhi fan.. Rhi rocks it better.. the girl has a bang'n body and great looks.. she might be tone def but she looks great... Teyanna looks like a male kuwala bear... Not cute..
TaraReject's picture

i like teyana's

i like teyana's hair...someone tell me, what exactly does she do again? what is her claim to fame? but more importantly, why is she cosigning cbrown?? and why are they dressed like they about to rob a bank?? smdh... rih needs to sit the fuck down with that ugly ass ape on her ugly ass dress, lol, that shit is not cute. her hair looks slightly better tho. lets see how long she plans to pull off this "bedhead/cockatoo/i need a touch-up look...*side-eye*
sea_side: It's my B-Day!!'s picture

Ri,that dress reminds me of

Ri,that dress reminds me of beauty and the beast. I guess thats why you are wearing it. But the ugly is out shinning you. Strahan and Nicole, ok we all know this is not going to work. This chick needs more money than what Eddie is giving her. She has got to make that twat work for her before she gets too old. Even though she looks tranny. Teyana had one record I think that didn't sell. We see her everywhere looking like a little lipstick dike. A WASTE
wak's picture

that dress is ugly, so not

that dress is ugly, so not feeling it Besides why would you want to wear an ape on you anyway? Good for Michael and Michelle, I thought Eddie Murphy was stupid for divorcing her especially after 5 kids. Glad to see Chris out and about but what is with the shades, your inside and I' am pretty sure the sun wasn't out! As for Teyana, I don't really know anything about her except she was Super Sweet 16 but that's it
binky's picture

rihanna's makeup is def. on

rihanna's makeup is def. on point!!!
Mika's picture

RIHANNA, I AM LOVIN THAT

RIHANNA, I AM LOVIN THAT DRESS!
Princess's picture

Whatever: I usually like

Whatever: I usually like RiRi’s hmmmm clothing choices….but this rat-coon,or wild skunk looking thing is horriable and sombody had the nerve to silk screen it on a dress, DREADFUL LMAO, dang, i like the dress, but the wild skunk comment is killing me,shoes = no comment. the gap and extremely hard face on the she-man are just too much,(closing my eyes). Teyana is a cool chica, but they all look like they're about to audition for Set it Off part 2, lol
B team member #1971's picture

i simply LOVE her

i simply LOVE her
dessie boo's picture

It's so

It's so sick!!! ------------------------- myspace.com/crystalchase myspace.com/crystalchase myspace.com/crystalchase
Cree's picture

I want that Gorilla dress

I want that Gorilla dress now!!!
Cree's picture

Are those bebe shoes that

Are those bebe shoes that Rihanna have on?
peewee's picture

Teyanna has always dressed

Teyanna has always dressed this way, people stay reaching.
seriously?'s picture

The resembelence between

The resembelence between Teyana and Rihanna are not their hair or clothes. Its their face...they have a big forehead and the same shape nose. Teyana dresses like a little boy, Rihanna is all women!
lipz's picture

Strahan needs to leave the

Strahan needs to leave the chick alone man. She was sleeping with his best friend while he was watching her damn kids. Come on Strahan! ManHoldUp
Man Hold Up's picture

wow.. keep in her in the

wow.. keep in her in the media so when the trial come and we hear how digusting she really is we won't believe it... cuz after all.. she's a nice girl.... yeah right...
Mah2daDEA's picture

rihanna is a pretty girl. but

rihanna is a pretty girl. but damn she´s so talentless!
mark's picture

Heffa Say What?: Am I thee

Heffa Say What?: Am I thee only one who sees no rain??? i thought the same thing but did a double take...the guy behind her has an umbrella n the vehicle n railing that she's holding on to appears to be wet
Kay's picture

I usually like RiRi's hmmmm

I usually like RiRi's hmmmm clothing choices....but this rat-coon,or wild skunk looking thing is horriable and sombody had the nerve to silk screen it on a dress, DREADFUL
Whatever's picture

Seek Tall sexy lovers?? I

Seek Tall sexy lovers?? I found a hot place where you can find your rich and tall sexy partners. Try your best to enjoy life ***** Se ek ing Tall Co M ***** HOPE YOU CAN FIND YOUR LOVE
Eastenboy's picture

SOOOOOO TIRED OF THE RIHANNA

SOOOOOO TIRED OF THE RIHANNA PICS! DAMN!
J-roc's picture

That Teyana girl is outta her

That Teyana girl is outta her league. Appearance wise, she should feel honored to be compared to Rihanna, lol,lol,lol, because she is NO beauty.
Butch Girl's picture

hmm....: Rihanna wears ALOT

hmm....: Rihanna wears ALOT of WOW! anywhoo she looks cuteC Brezzy…stupes!!!Teyana T…can she even see what’s goin on in dem shades?!?! Celebs i tell ya…SMDH!That’s Eddie’s ex? and how many kids she has??? WOW! Teyana is not no damn celeb!!! lol The rest are!!
NO HATE!!!'s picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook