Celebrity Gossip Never Looked So Good™
YBF on Twitter YBF on Facebook Feed

WEEKEND FAB: Serena Williams, Gabby Union, & Others

Brandy was spotted out at dinner at Dominics with Lo Bosworth (from "The Hills") and some other friends:

Random group of folks.  B Rocka changed up her hair I see too...

Gabby Union is partying it up in Miami this weekend at Zo's Annual Summer Groove.  I bet she's D-Wade's "date". Serena Williams loves the kids:

She attended the NY Sportimes Kids Tennis Clinic at the Sportime at Randall's Island Tennis Center in NY yesterday to teach the kids some tennis tricks.  Cute. More pics when you read the rest....

Well that was nice of her.

J.D. hit the turntables at M2 last night.

And Usher was spotte odn the streets of Beverly Hills yesterday heading to a medical building.
Splash News/WENN

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

WTF is that shit on Brandy's

WTF is that shit on Brandy's head? Looks like a dead skunk. lol Girl you can do better.
CJ's picture

Tameka probably burnt

Tameka probably burnt him...Run Usher get away from her fast!
Shea's picture

jennielove: If you’re not a

jennielove: If you’re not a fan, why are you on their facebook and twitter pages? Just wondering. lol .... Brandy looks GORGEOUS! So cute.
OhMercymercyMe's picture

S.A.M.: Not a fan of the

S.A.M.: Not a fan of the Kardashians but they were there because they knew the Jackson family for years, not because of their stupid reality show. Kim even had twitter postings and facebook postings about going to Neverland as a child.JD seems to be in the . If you're not a fan, why are you on their facebook and twitter pages? Just wondering.
jennielove's picture

is it me or does Gabby look

is it me or does Gabby look cheap idk!!! still fab though.
latina4life!'s picture

I hardely reconized Gabby.

I hardely reconized Gabby. She could pass me by and I would have not been star struck. And my hero, Serena is looking great as usual. Because of Serena, I work out even harder now. And because health is so important, I want to be in the best shape ever. She also isn't afraid to wear clothing that don't hide her big butt. This is another thing that we have in common. Big Butts. LOL! I am not totally out of shape. Most people say that I've got a really nice shape. But I'd like to remain as healthy as possible.
cookies n cream's picture

this website is worthy of

this website is worthy of worship! Please check out ~~B l a c k W h i t e C o n n e c t DoT c O m~~__ where you can meet the wealthy singles,sexy beauties and even hot celebs .Hook up sexy partner easier and more effective! What are you waiting for? Just Sign up and hook up the sexy beauties now
cadywhy's picture

I just want to say I seen

I just want to say I seen gabby and sanaa lathan this weekend at the zo summer groove after party and these chicks were very stick up to the point they wouldn't acknowledge a compliment...so I just want to say that was my first time being in a close atmosphere with an actress and never again will I be star struck again
crystal's picture

MajorKnuckles: I would let

MajorKnuckles: I would let Gabby rape me, Serena could watch and just tickle the nutsack. LMBAO!!!!!! That comment made my day! lol
Heffa Say What?'s picture

gabby def looks a little more

gabby def looks a little more caucasian...and she also kinda looks like Nia Long with that hair....
Dee's picture

Bad make-up on Gabby and I

Bad make-up on Gabby and I don't like those bangs. Brandy looks a usual mess....but her buddy looks WORSE. Horrible hair and outfit...
Chica's picture

THIS IS A RANDOM GROUP OF

THIS IS A RANDOM GROUP OF LADIES LO? ADRIENNE CURRY? I GUESS ANYWHO GABS HAIR IS NOT THE BIZNESS NEITHER IS OL GIRL WITH THE BROWN WEAVE THAT LOOK SO MATTED BUT WHATEV YOURS TRULY ACTING BETTY
actingbetty's picture

Clearly Brandy, Adrienne and

Clearly Brandy, Adrienne and Lo are not this girls friend, cuz a friend would never let their friend go out looking a HOT GHETTO MESS like homegirl in the gray. I am so embarassed for her.
seven's picture

Honesty: LOOOVE Brandy!!!!

Honesty: LOOOVE Brandy!!!! Not feeling the tucked in the shoes. WHY did that ugly trend start. She’s still Fab though!Gabby is gorgeous as usual!! Keep talking negative about her all ya’ll want. NOBODY is knocking on black actresses doors. It is hard for everyone.Usher looks nice! Too Funny...I was thinking the same thing..What's up with tucking the jeans in the shoes not Hott.
IWishuWould's picture

DAMN, Ursher looks good in

DAMN, Ursher looks good in anything he wears. Poor Tameka won't be wakin up to that lovin every mowning no mow...
IWishuWould's picture

Tasha, we need a new

Tasha, we need a new post!!!!!!!!!!!!!!!!
miss a/m/y/s's picture

time for a new post. this

time for a new post. this shit has been up for the last 2 days
hiya's picture

gabby is fine. it does look

gabby is fine. it does look weave-like... maybe if she wrapped it for a couple hours it would shrink down a bit. besides nothing is worse then tyra's weave at the BET awards. let's be honest.
Leah's picture

sorry duplicate..I received

sorry duplicate..I received an error message when I submitted the first comment
me's picture

I'm so happy Serena was in NY

I'm so happy Serena was in NY with those kids. That was so nice. BTW what's up with Gabrielle Unions complexion lately?? She's getting lighter and lighter in her pictures.
me's picture

Why is Gabrielle looking

Why is Gabrielle looking lighter and lighter in her pictures lately?
me's picture

I love Serena, she is truly

I love Serena, she is truly the best female tennis player ever! I love that she don't buy into her hype and actually gives back, she just screams like she is a real, down to earth chick and I think she is pretty her, she has lovely skin and her smile just brighten up her face. J.D. um..okay. Usher looks nice and causal but his face look like he is comfused, I wonder who he is talking too? Brandy, okay that is a random grouping, but what is with her homegirl face? And Lo looks like she is thinking "what did I get myself into from the picture?"...lol. Gabby does look different in the face and she is super super skinny. And the wig is terrible she looks like a boot leg version of actress...Sharon Leal to me. Only thing I like is her skirt
binky's picture

Brandy was not dropped by

Brandy was not dropped by Epic, she signed Jay-Z's label Roc Nation and will be still working under Epic. Not like it makes any difference, can't see "Jehova" doing much for her.
Yas's picture

boo weave-hooray beer!!!

boo weave-hooray beer!!!
john hope franklin's picture

whoooooo is the chick with

whoooooo is the chick with the busted weave & overly baggy SKINNYs ? brandy looks too fab tho :) loves it. idk if im feeling the uh, bangs . on gabby. she looks nice none the less.
bby. ;'s picture

How did this leach above me

How did this leach above me get past security? Securityyyyyyy!
TyTy's picture

Do you want have a romantic

Do you want have a romantic summer, just on **B l a c k W h i t e L o v i n g.c O m***__ where you can meet the hot singles,sexy beauties and even hot celebs .hope u can find the perfect one!
cadywhy's picture

Cherry: gabrielle’s skin

Cherry: gabrielle’s skin looks a lot lighter. bleach? Please don't start this ish so eraly in the day. Whip up your photo album and let's see if your skin tone is uniformed to a tee through the different lightings, make-up and settings you have taken them in through the years. You know damn well you wrong for that, just wanna be starting something. On that note, why is Gabby starting to get wrinkly around the eyes? I thought her black don't crack. Besides that her foundation is all wrong too. She still drips of unbound beauty though. With that Janet jackson smile too. Serena. Loves you! This is what celebrities need to be doing at least once for every 4 lunch dates they scheme at the Ivys...just saying. Balance the good deeds. What's the point of being a celebrity if you just stacking up for yourself and not helping the people that sustain your relevancy? Love the Williams. They are hollywood but so down to earth too.
TyTy's picture

NEW CHRISTINA MILIAN FEAT.

NEW CHRISTINA MILIAN FEAT. THE DREAM – “CHAMELEON”. Click on my name to listen/download!!! :-)
Mileka's picture

ChOOsEyLoVer OnJul 11, 2009

ChOOsEyLoVer OnJul 11, 2009 at 3:31 pm | Reply | Brandy fren look crakish ^ha ha ha>>shit is funny! but that's so tru.
Jaylah's picture

Natural Girl: Gabby

Natural Girl: Gabby appeared to have bleached her skin to me or itsmake-up. All brown complexions and tones are beautiful….but it just seems that way in contrast to older pics. She still looks nice. She's had Rhinoplasty. Shit, I've had rhino. Most of us who have had rhino can tell if others have had it, LMBAO. In fact, I'll be going in next month for a a little nip tuck. Once you've had one procedure done, you always find reasons to get more stuff done. It is addicting, ESPECIALLY if you are always being complimented on your looks.
Westwoody CA's picture

Gabby appeared to have

Gabby appeared to have bleached her skin to me or its make-up. All brown complexions and tones are beautiful....but it just seems that way in contrast to older pics. She still looks nice.
Natural Girl's picture

Insida: I’m surprised Kim

Insida: I’m surprised Kim K showed her face at the memorial………..particularly because she use to go out with a Jackson nephew when she was younger……..gave him the ‘clap’.She fucked Joe Jackson as well………….but get this……….the old man wasn’t that biga fool…………he used a condom, LOL,LOL,LOL. OMG! LMAO! I heard something about her messing with the nephew but what you said is just OUT OF CONTROL!!!
Whoever's picture

There is something different

There is something different about Gabby. She is a gorgeous girl I hope she doesn't mess herself up with those subtle changes.
Soleless's picture

Yall know yall be hatin on my

Yall know yall be hatin on my girl Gabby. She is pretty and the person that said everyone wants to be lightskinned...puh-leese. It's called self-hate sweetie. All shades of black are beautiful.
Toy's picture

GABBY: Lighter make-up

GABBY: Lighter make-up application. That explains the 'ashy lighter' look in face. Not good. Believe the attempt was done to compliment the lighter color weave. BRANDY: Please gain weight. Head is Too BIG on that skinny body. Reminds me of a bobble head doll. ijs
purtyblkgirl's picture

i see adrian curry from

i see adrian curry from americas next top model in the back ground
alima's picture

Who is that mouse monster

Who is that mouse monster standin next to Brady... i'm tellin yah.. these celebrities needa hook up their friends or something cuz its just terrible seein them walk around with all those uglies or fatties in size 2 dresses and TIGHTS!!
OhhPlzzz's picture

who paired up Brandy, Lo, and

who paired up Brandy, Lo, and Adrianne Curry from ANTM?
nicole's picture

Gabby is fabby as always.

Gabby is fabby as always. This new doo is like a cherry atop of a great Sunday.
Major Movie Star's picture

Y'all analysing Gabby's face,

Y'all analysing Gabby's face, puuulease, there ain't one 'hollywood' chick that doesn't wanna be lightskint. .............................. Check out my site - deathtoswag.webs.com
Yas's picture

I would let Gabby rape me,

I would let Gabby rape me, Serena could watch and just tickle the nutsack.
MajorKnuckles's picture

S.A.M.: Not a fan of the

S.A.M.: Not a fan of the Kardashians but they were there because they knew the Jackson family for years, not because of their stupid reality show. Kim even had twitter postings and facebook postings about going to Neverland as a child.JD seems to be in the doghouse. I'm surprised Kim K showed her face at the memorial...........particularly because she use to go out with a Jackson nephew when she was younger........gave him the 'clap'. She fucked Joe Jackson as well.............but get this..........the old man wasn't that biga fool............he used a condom, LOL,LOL,LOL.
Insida's picture

MUAH: Did yall see the

MUAH: Did yall see the video of JD getting hot dogs during MJ memorial services?If the Kardashians were there shouldn’t JD be there? Not a fan of the Kardashians but they were there because they knew the Jackson family for years, not because of their stupid reality show. Kim even had twitter postings and facebook postings about going to Neverland as a child. JD seems to be in the doghouse.
S.A.M.'s picture

Gabby's hair and look is too

Gabby's hair and look is too cute and go head then Serna girl. Usher looks too too too scrumptious. I got next!!!! He looks too good!
No Hate!!'s picture

TGIS: Brandy = Looks

TGIS: Brandy = Looks PrettyGabby =Looks Pretty Serena = Good Athlete What you trying to say Serena ain't pretty? The YGF folks caught that one. LOL
wak's picture

Brandy hanging out with Lo

Brandy hanging out with Lo and the girl in the background looks like Adrienne, the 1st Top Model winner!! No probs with them but it does seem random!! lol They all look cute.
No Hate!!'s picture

MUAH: Did yall see the

MUAH: Did yall see the video of JD getting during MJ memorial services? If the Kardashians were there shouldn’t JD be there? Where can I see that???
No Hate!!'s picture

when did brandy start hangin

when did brandy start hangin out with lo? by the way, lo looks scared as hell! run girl!
michelle's picture

Madison: Was Jermaine Dupri

Madison: Was Jermaine Dupri @ any of the MJ stuff with Janet?I don’t remember seeing him around… are they still together? Ya, what's story Tasha, are they still together. You got to get the scoop. I want to play doctor wit Usher. I got all my tool's ready. LOL
wak's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook