Celebrity Gossip Never Looked So Good™
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

LUNCH DATE FOR 2: Beyonce & Jay-Z

Beyonce and Jay-Z were spotted having a little lunch date at Nello's in NYC yesterday afternoon.

Damn those fishnet dancetights.  Loved the entire look till I saw those...

They grubbed down, posed with fans, then headed over to the Just Wright set to visit Common and Queen Latifah. More pics when you read the rest...

The other night, the twosome did another date night. According to People: Beyonce enjoyed a late-night dinner with hubby Jay-Z at LAVO Italian Restaurant and Nightclub in Sin City. The low-key couple, dressed down in jeans and sweatshirts, ate in a corner booth at 11:30 p.m., following her concert at Encore Las Vegas. The next night, the rapper returned to the East Coast for his 80 minute headlining performance at the All Points West Music & Arts Festival at Liberty State Park in Jersey City, N.J. Cuteness.
Photos via Splash News
Categories:

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

da outfit is without a doubt

da outfit is without a doubt cute
Mimi's picture

bitch.boo.bye: and who is

bitch.boo.bye: and who is hating because she was nominated for 9 awards? its the MTV Awards not the GRAMMY Awards/OSCARS!!! Yeah, and Tasha didn't even mention that Bey's TIED with LADY GAGA for 9 nominations--she does not have the most...let's get facts straight YBF...
camilla's picture

LOVE IT! Beyonce is

LOVE IT! Beyonce is fabulous. Jay looks fresh -- like he smells good.
Um, Never Again.'s picture

LOOOOOOVVVVVVVVVVEEEEEEEEEE

LOOOOOOVVVVVVVVVVEEEEEEEEEE IIIIITTTTTTTT! Beyonce is Fabulous.
Um, Never Again.'s picture

chaka1: The ONLY one that

chaka1: The ONLY one that could get it would be Beyonce’s big fine ass daddy bodyguard. I would love to climb that mountain of man! good morning I want him to climb ME
Mamma Mia-We all need a Joe Jackson &Matthew knowels in 's picture

jagplatinum: True that…But

jagplatinum: True that…But it always seems like Beyonce is walking BEHIND Jay! I wonder if that’s protocol? lmao yes probably
Mamma Mia-We all need a Joe Jackson &Matthew knowels in 's picture

The ONLY one that could get

The ONLY one that could get it would be Beyonce's big fine ass daddy bodyguard. I would love to climb that mountain of man!
chaka1's picture

xoxo: The only thing cute

xoxo: The only thing cute in this post is the bodyguard.She looks silly in that jumper. And what’s with that scar on her that looks like a dirt mark.Isn’t she rich enough to have it faded or something. Hello people...This quote above is why she wears the damn dance tights!! I use to be so self-conscious about my tom boy scars...sometimes they just don't go away...coco butter, ambi,bleaching cream you name...so I just embraced them as part of me...IM SEXY WITH OR WITHOUT A FEW blemishes!! Bey...YOUR AMAZING (with or without your tights!!
Kekebean's picture

xoxo: The only thing cute

xoxo: The only thing cute in this post is the bodyguard.She looks silly in that jumper. And what’s with that scar on her that looks like a dirt mark.Isn’t she rich enough to have it faded or something. Hello people...This quote above is whay she wears the damn dance tights!! I use to be so self-conscious about my tom boy scars...sometimes they just don't go away...coco butter, ambi,bleaching cream you name...so I just embraced them as part of me...IM SEXY WITH OR WITHOUT A FEW SCARS!! Bey...YOUR AMAZING (with oe without your tights!!)
Kekebean's picture

I love the whole outfit I

I love the whole outfit I think it's lovely and I thought people would like this outfit regardless of the tights!!
Cazza!'s picture

Love Bey but I hate whatever

Love Bey but I hate whatever she has on!
dopest_chick's picture

Her legs are a mess! cute

Her legs are a mess! cute outfit though!
tiff's picture

My Man Is A US Marshall: It

My Man Is A US Marshall: It is so nice to see them out in public and interacting with fans. Good to see. True that...But it always seems like Beyonce is walking BEHIND Jay! I wonder if that's protocol?
jagplatinum's picture

Darrell H-Town: Darrell

Darrell H-Town: Darrell H-Town The soulful city of Dallas, TX does not dress like that. Dallas is the next New York as for Hi-Fashion designers sharing their wears here. And, we definitely know what style is, not sure where you got your info from but you at the wrong tree thinking soul sister going to be caught out in public in that outfit. If by chance someone did wear it, they definitely would not have stockings on with it. Beyonce has scars on her legs that why she hide them in the stockings. The big scar is from when she fell down the stairs and the fall made YouTube. As much money as she has, you think she would go a plastic surgeon and have the scars corrected.
badazzbitch2's picture

Beyonce is a beautiful woman

Beyonce is a beautiful woman but sometimes her fashion choices are a bit off to me but I love her anyway.
Candice's picture

LADY_L: why does she wear

LADY_L: why does she wear those freakin tights all the time!!!!!!!!!! i hate her stylists!!!! i only like her shoes.. i love B i really do, but she needs a new stylist fast! she should hire Rhianna’s stylist i just have been hating the stuff he’s been wearing lately… NO PLEASE! THIS IS BEYONCE NOT RIHANNA, WE FANS LIKE HER THEY WAY SHE IS. SHE LOOKS PRETTY, AND WE WANT HER TO BE FOCUS ON HER TALENTS, SINGING, PERFORMING, WRITING ETC. THE CLOTHES ARE NOT IMPORTANT. ATLEAST BEYONCE GOT TALENTS. SOME ARTIST HAVE NON.
europeanchick's picture

beyonce looks good, she´s

beyonce looks good, she´s herself. riri always tries to hard to look good when she´s walking on the streets. like she´s calling the papparazzi´s. beyonce always been dressing this way, no need to change.
dennis's picture

Beyonce looks good here. I

Beyonce looks good here. I barely even noticed those stockings until Tasha pointed them out, and I bet in person they arent what you are drawn to. Shes damned if she does damned if she doesnt either way because people are critiquing everything down to a normal scar. People sure do go hard behind the computer but probably look ten times worse in their fits. And like someone else said, yall will talk mad ish about Beyonce, but then if seen in person it would be another story. Case in point, I was @ the MSG Food for America drive, and some girl was going on and on about how Beyonce talks. Yet she waited and waited out there to see what she was going to say!! I mean star struck. Thats why it's silly to me, to go off about her looks or outfit when you tak more about her, and wait to see her more than the fans!
MissGolden's picture

I wonder how much this outfit

I wonder how much this outfit costs, cuz it looks cheap yuh frig. LMAO. Is that all this girl can come up with. I mean I expect more since you can so call back it up. Ha, U own a freaking clothing line style kick couture. Ha ha ha. What a joke. This is all U can put on when U have fashion in ur blood, you are a perfectionist, you have travelled the world and have access to all that is fashion. Beyonce, every day I am more and more aware that your time is ending fast. U cannot make people like U. Never before in my 29 years have I seen so many people dislike 1 celebrity so much. That speaks volumes.
BeyonceOverated's picture

wud surprise me if chik looks

wud surprise me if chik looks hot and yess i think she is concious but her legs cause of all em marks bu boo we may expect much from u but we love u when u keep it real and not try to be soo perfect but whatvs..her shoes are nice and..i love the carters..SHE BETTER LOOK NICE AT THE MTV AWARDS I AINT PLAYIN..AND UR PERFORMANCE BETTER BE HOTNESS OR..WE ARE SOOO THRU!!
PLATINUM B's picture

You know I love the shoes

You know I love the shoes Beyonce wears but she needs to give her feet a break. She probably have bunions by now!!
MZ Trini's picture

Cute outfit, but those pumps

Cute outfit, but those pumps just ruin it!!! B. gets it all the way right 30% of the time. But hey I love her no matter what and the main reason why is because she doesn't TRY AND KEEP UP WITH THE LATEST FASHION TRENDS SO MUCH. Whatever makes her comfortable seems to be her way. She has NO NEED TO WALK THE STREETS ALL DAY!! Instead she works and take vacations. Love her!
Honesty's picture

Bey is my fav, but damn she

Bey is my fav, but damn she skinny! I cant wait til the dam tour is over so she can gain her weight back. she lookin a lil suspect. Dont get it twisted, Bey fan 4 life-F**k the Haters!
504chica's picture

Yet again another tacky

Yet again another tacky ensemble bless her heart she has very little fashion sense. I don't like patent leather shoes no matter who rocks them! Can we please let the word hate go its not that serious. Not everybody has to be a STAN it's ok. Different strokes for different folks simple as that. Good Luck on the nominations I am sure you will win plenty that night!
Daisy's picture

damn haterrs...Beyonce looks

damn haterrs...Beyonce looks great. she looks normal. nobody is perfect, so what she has a scar on her leg. let the chic live her damn life. y'all hating cuz y'all don't have her money?! think she cares about y'all lames anyway? do your thing Bee!!!
coco's picture

caramel: thisis only my

caramel: thisis only my opinion, beyonce reminds me of one of those stepford wives…… stiff,stiff, only when she’s on stage she seems to unwine…. as she said when she’s on stage she’s someone else, sasha fierce!!!wow, she’s even posing with a fan……. wonder if she wasup too it, or if she did it just to do it…chicka u need to stop wearing those damm thights!!! let ur legs be free, it’s hotttt as hell outside, maybe she wears those for orthopeadic reasons…… we don’t kno, it probably keeps her legs in tack for her performances… She didn't wear the tights a few weeks ago, so I'm still a bit confused about them in this pic: http://theybf.com/index.php/2009/07/27/spotted-the-carters-out-about/
n_satiable's picture

I really love Bey. But she's

I really love Bey. But she's looking a little thin these days. I understand that's probably due to extensive touring and what not but I just like her thicker look. She looks healthier that way.
Mahogany's picture

Sorry stans but if she keep

Sorry stans but if she keep wearing those damn tights, she's going to have a yeast infection if she hasn't had one already. And I'm not mentioning the tights just because Natasha said something about it. I CRINGE everytime I see those damn things. I cringed when I saw Trina wearing them. I love Beyonce's music, some outfits she wear is cool. She is the only person that can get away with wearing different things. I for one wouldn't be caught dead in a plaid romper that looks like something my 5 year old daughter would wear to private school, but hell to each its own!
curlygyrl's picture

this is only my opinion,

this is only my opinion, beyonce reminds me of one of those stepford wives...... stiff,stiff, only when she's on stage she seems to unwine.... as she said when she's on stage she's someone else, sasha fierce!!! wow, she's even posing with a fan....... wonder if she was up too it, or if she did it just to do it... chicka u need to stop wearing those damm thights!!! let ur legs be free, it's hotttt as hell outside, maybe she wears those for orthopeadic reasons...... we don't kno, it probably keeps her legs in tack for her performances...
caramel's picture

bitch.boo.bye: and who is

bitch.boo.bye: and who is hating because she was nominated for 9 awards? its the MTV Awards not the GRAMMY Awards/OSCARS!!! lol.. thats funny cuz she got like a thousand grammys amd was nomiated for an Oscar for the dream girls movie / where ya'll been?
Harmoney's picture

Luvin everything they do!!

Luvin everything they do!! Beautiful, black power & Love! What more can we fans ask for!! and stopping to take pics? Does it get any sweeter? Yes, pantyhoes and all!!!!
B team member #1971's picture

dan the man: LOL, EVEN IF

dan the man: LOL, EVEN IF BEYONCE WAS NOMINATED FOR A GRAMMY OR OSCAR. SOME WILL STILL HATE HER. I´M NO BEYOCE FAN, I COME HERE JUST TO CHECK BODY OF THE FEMALES. AND YES, SHE´S HOT! BUT I DO SMELL JEALOUSY WHEN IT COMES TO BEYONCE. WE GUYS LOVE HER STYLE. ALOT OF YOU FEMALES OUT HERE WISH THAT YOU COULD LOOK LIKE HER. AND I HAVE TO SAY SHE´S NOT ONLY PRETTY BUT SHE GOT SOME BRAINS TOO AND TALENTS. I bet u wished ya girl looked like her too! LMAO !
Yesenia's picture

LADY_L: why does she wear

LADY_L: why does she wear those freakin tights all the time!!!!!!!!!! i hate her stylists!!!! i only like her shoes.. i love B i really do, but she needs a new stylist fast! she should hire Rhianna’s stylist i just have been hating the stuff he’s been wearing lately… Cant people understand that everybody is not in love with rihanna's style? I even prefer Amber's one.That bad girl gimmick from PCD is not for everybody. I prefer Aguilera 70s style,halle berry,c milian,beyonce etc glamourous styles.It's just a matter of taste.I prefer Roberto Cavalli to Balmain.
Mamma Mia-We all need a Joe Jackson &Matthew knowels in 's picture

lolz: LOLZ you could tell

lolz: LOLZ you could tell which ones are the wack chicks that up in the club snappin mad pics thinking they cute. Someone even said she was classy. LFMAO!!!Seriously? like really? Mamma Mia should be banned from even speaking about fashion even in her dreams.two things that left and are not coming back not ever, as in zero percent hot. The tablecloth/kitchen curtain attire and polka dots. Lady Gaga is crazy because she is fashion forward….these sh!ts mad old. Why da fck u bringing them back? You’re saying no one is creative enough to create a new hot design that we have to recycle the 70’s & 80’s constantly? Next you gonna see dudes in bell bottomed pants and plunging V necks like the Commodores and b!tches gonna be like damn they cute. Jackson 5 image in 2010!! Sorry, i prefer progress rather than recycled styles. Beyonce go buy style somewhere. Oh sh!t, ya man said it best…..”you could pay for school but you can’t buy class”. I’m in the 21st century, leave that ish in its era. I like to see people in new stuff but sadly rarely anything is new, skinny jeans aint new either guys. Get ya game up Lmao,I hope that you are not more stupid that this text would suggest.This is a beyoncé's post not a Naomi or Chanel Iman post.
Mamma Mia-We all need a Joe Jackson &Matthew knowels in 's picture

Is she wearing the table

Is she wearing the table cloth she's suppose to be eating on? Just asking.
classy's picture

Love the Carters! Love how

Love the Carters! Love how they make time for each other and have these date nights! Beyonce looks great! Love the romper and the Yves are killer! How does this chick walk in them! Black love is such a beautiful thing!
HI Haters!'s picture

I like the shoes and the

I like the shoes and the belt. End of story
Lovely One's picture

sun.kissed: It’s a scar, we

sun.kissed: It’s a scar, we all have them. Get over it. Really..a scar... you don't say! You get over me not getting over it.
xoxo's picture

Dang...I was hoping to run

Dang...I was hoping to run into her in Sin City when we were there and of all the places I never thought of stalking her there. No autograph or photo, still came home with some winnings though!!
Tamara's picture

bitch.boo.bye: and who is

bitch.boo.bye: and who is hating because she was nominated for 9 awards? its the MTV Awards not the GRAMMY Awards/OSCARS!!! LOL, EVEN IF BEYONCE WAS NOMINATED FOR A GRAMMY OR OSCAR. SOME WILL STILL HATE HER. I´M NO BEYOCE FAN, I COME HERE JUST TO CHECK BODY OF THE FEMALES. AND YES, SHE´S HOT! BUT I DO SMELL JEALOUSY WHEN IT COMES TO BEYONCE. WE GUYS LOVE HER STYLE. ALOT OF YOU FEMALES OUT HERE WISH THAT YOU COULD LOOK LIKE HER. AND I HAVE TO SAY SHE´S NOT ONLY PRETTY BUT SHE GOT SOME BRAINS TOO AND TALENTS.
dan the man's picture

Whoa!: WTF is she

Whoa!: WTF is she wearing? At least she isn't wearing those "one-sies" she's famous for.
samantha_michelle2000's picture

and who is hating because she

and who is hating because she was nominated for 9 awards? its the MTV Awards not the GRAMMY Awards/OSCARS!!!
bitch.boo.bye's picture

Those shoes are fucking sick!

Those shoes are fucking sick!
BIANCA's picture

focus on her clothes dummies,

focus on her clothes dummies, really important. you guys dont like her nomination. lol
number 1's picture

I love Beyonce! She looks so

I love Beyonce! She looks so cute cheap looking jumper and all! I love her around the way girl earrings.
BIANCA's picture

WHAT BEYONCE´S GOT A SCAR,

WHAT BEYONCE´S GOT A SCAR, OOOH NO, WE MUST LOCK HER IN PRISON. NOBODY MUST HAVE MARKS ON THEIR BODY, PEOPLE THAT DO ARE EVIL.
britney is the best.'s picture

Somebody please get this girl

Somebody please get this girl a fucking stylist or some damn style advice! it's august! if some people have not noticed. Closed toe shoes work best at night, not during a hot ass day. I won't even talk about the outfoit, it's so horrible and highschoolish.
talk to the hand's picture

Why does bey have one those

Why does bey have one those tights!!?!!?! It's mad hot & humind in NYC!!! once you hit the street, the heat from the pavement pimp slaps you, I love Bey, but she is losing her fabulousness, Idk what's going w/ her lately....that picnic jumper must be Dereon...pfft!
lipstiick's picture

Yeah you right Tasha, I love

Yeah you right Tasha, I love Bey but i wish she would just leave those tights for her stage performances only.
Cam's picture

BEYONCE IS THE BEST FROM HER

BEYONCE IS THE BEST FROM HER GENERATION. I HOPE SHE WINS ATLEAST FOUR MTV AWARDS. BUT SHE DESERVERS THEM ALL. BUT THAT WILL NOT HAPPEN.
soup's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook