Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

Kanye's Ex Brooke ENGAGED!+Oprah Sued For A Trillie+"ATL Housewives" Sneak Peeks

Remember Kanye's ex-girlfriend Brooke? And remember her "Harlem Heights" co-star Christian? Well months after reports of them being officially coupled up hit the gossip mill, the two are now engaged. Don't know the details of how the proposal went down....but I do know it went down at about 5am this morning. Brooke even Twitpic'd the engagement ring photo and news. Chick is determined to get another reality show deal at all costs. Congrats though.
An author claims that Oprah jacked him for his book to publish her own. And now he wants $1 trillion . No, really. WENN reports: Lloyd Goffe is suing Winfrey and her production company, Harpo, for allegedly stealing material from his work, 'A Tome of Poetry' and publishing it under her name with the title 'Pieces of My Soul'. In the legal documents filed in court, Goffe claims that the talk show host admitted to the thievery last year. The New York based author has claimed that since Oprah sold over 650 million editions of the work online for $20 a copy, he is entitled to 1.2 trillion dollars. Comedy. We've got the sneak peeks at tonight's new episode of "Real Housewives of ATL". Kandi gets emotional when her mom expresses her extreme disapproval of Kandi’s fiancé. And later the drama continues when NeNe, Sheree and Kim meet for drinks and decide it's time for an 'intervention'. You know what that means...FIGHT!
Time For An Intervention

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

Brooke looks like Rev Run's

Brooke looks like Rev Run's older daughter....she's a cutie.
LezBeFriends's picture

I really don't believe that

I really don't believe that Kandi (of Atlanta Housewives) is engaged to [AJ]. It's all for the show! She said he has various businesses & I don't believe one bit of what she is saying lol! I feel that she doesn't belong on the show, DeShawn would have been better to keep! I also believe that Kandi bought her OWN engagement ring lol
Beautyfulones's picture

I saw the show last night and

I saw the show last night and I think Sheree is lying. Kim seemed more truthful and sincere during the argument. Sheree had so many bad things to say about Nene last season and all of a sudden we are suppose to believe that she was not saying anything bad about Nene after that. Sheree, I'm not buying it.
Stacey's picture

Who is this chick Brooke and

Who is this chick Brooke and why do we care?? What the heck kind of celeb news is this??? YBF, please do not let this happen again.
Stacey's picture

s: in some states its based

s: in some states its based off of the father’s income which can include his new wife’s income because they are married. California is a community property state, once the couple is married both incomes are counted for child support payments.
Blaque's picture

Can't believe Brooke really

Can't believe Brooke really sent pics to news just to stay relevant....she labels herself as Kanye's ex b/c it seems that's the best thing she did with her life...all 15mins of being his 'girlfriend' Gimme a break, she probably came on here herself and wrote: For those who didnt watch Harlem Heights and are uninformed about what Brooke does …well if u watch MTV True Life she is one the producers there meaning she was making money before kanye and will be making money after her and as for Christian he’s an editor at Dime Magazine so for all those talking ish on here yall should have watched the show i thought it was great ..Christan went to Morehouse and she went to Syracuse and is a Delta ….People yall should have watched the show …. SO SAD
Shutupalready's picture

FOR THOSE WHO DIDNT WATCH THE

FOR THOSE WHO DIDNT WATCH THE SHOW I THOUGHT IT WAS GREAT....UMM BROOKE IS A PRODUCER FOR THE SHOW TRUE LIFE ON MTV SO SHE HAS BEEN MAKING MONEY B4 KANYE AND WILL BE AFTER HIM AND CHRISTAN IS AN EDITOR AT DIME MAGAZINE BOTH ARE COLLEGE GRADUATES HE WENT TO MOREHOUSE SHE WENT TO SYRACUSE UNIVERSITY AND SHE IS A DELTA....CONGRATS TO THEM I THOUGHT THE SHOW WAS GOOD BUT OF COURSE THEY GOTTA SHOW DRAMA TO GET RATINGS BUT IT DID SHOW YOUNG BLACKS GETTING THERE HUSTLE ON I THOUGHT BRIDGET WAS THE BEST ONE AND PIERRE AND LANDON WERE GOOD TO AND JASON
IFUdidntwatch's picture

for those who didnt watch

for those who didnt watch Harlem Heights and are uninformed about what Brooke does ...well if u watch MTV True Life she is one the producers there meaning she was making money before kanye and will be making money after her and as for Christian he's an editor at Dime Magazine so for all those talking ish on here yall should have watched the show i thought it was great ..Christan went to Morehouse and she went to Syracuse and is a Delta ....People yall should have watched the show ....
IFUdidntwatch's picture

Foley: Like you laughed soo

Foley: Like you laughed soo hard you “Died” lol OMG!! That is too funny, now I'm in the know. I googled it and could not find the meaning. Thanks girl!! :D
Yardy's picture

i swear brooke looks like

i swear brooke looks like keri hilson... && dayyyummmm oprah!
danielle's picture

LLS MEANS "laughing like

LLS MEANS "laughing like shit" @@FOLEY
bitch.boo.bye's picture

I forgot about Oprah, if he

I forgot about Oprah, if he thinks he will get a Trillion dollars then whatever he is smoking he should bottle up and sell because the dude is crazy. However, Oprah needs to sponsor more black authors
binky's picture

oh yea i don't really want to

oh yea i don't really want to talk about kandi cause she looks real stupid trying to marry a man with 4 baby mamas. she deserves everything she's going to get when he sticks her for her paper!! i mean when child support sticks her for her paper! lol!
hot_mama's picture

Foley: WOW @ them

Foley: WOW @ them housewives!! Whooo wee I really think they try to paint Kim as the ultimate liar but I think there is truth to what them broads be telling her. Cuz to say “I hope God strike my Kids dead” is something really serious. yea i believe kim also! sheree is a phony in my eyes! sheree can't talk about noone she's the broke one of them all!
hot_mama's picture

I love the ring on Brooke's

I love the ring on Brooke's finger! Congrats to Brooke and Christian. Kandi LISTEN TO YOUR MOTHER!!! Real talk, the woman is speaking the truth. If he can't take the other kids he has now, how do you expect him to be a good father to yours? Come boo, you can do better. Sheree, NeNe and Kim so many different sides of the story I don't know which one is true. I don't think Kim is the only one started this drama, even though I don't like her, she is not the only one to blame.
binky's picture

ebezi aka MUAH: All the

ebezi aka MUAH: All the gossip sites be on twitter all day to get news for their post. SMH Right!!???? lol All this mess is high school. 3 grown ass woman acting like they are in the girls bathroom on the 3rd floor where everybody smokes in school.
NO HATE!!!'s picture

Be@uty !s My Name: Where

Be@uty !s My Name: Where they do that at?! Cause in GA they base the child support off what the father of the child(ren) and the mother of the child(ren)make..not the wife, girlfriend bust it baby..just them two. But chick should think twice moms always know best! in some states its based off of the father's income which can include his new wife's income because they are married.
s's picture

every time i see kandi i

every time i see kandi i think rugrats... lol i can't help it!
michelle's picture

hey there: Any man who

hey there: Any man who can’t control his sperm is a joke. i could hug you for that comment. AMEN!!!!! and any woman who can't see that any man running up and producing a million kids without marrying ONE of them baby mommas is a joke, is a damn idiot. Khandi girl, that means you.
Zy's picture

So Mean ***CHECK OUT MY

So Mean ***CHECK OUT MY BLOG***: since we are playing Q & A…what the hell does GNR mean??? I was wondering the same thing
Lite1's picture

So Mean ***CHECK OUT MY

So Mean ***CHECK OUT MY BLOG***: since we are playing Q & A…what the hell does GNR mean??? See I recently saw that one and I was stumped..it means "Got a Nigga Rollin". yeah..I don't use that one, i'd rather use LMFAO or ROTFL..that one isn't too nice, lol. What does LLS mean? Anyone?
Foley's picture

congrats to brooke n

congrats to brooke n christian!!! gotta love black love especially in a time of divide n conquer
Ghazali's picture

since we are playing Q &

since we are playing Q & A...what the hell does GNR mean???
So Mean ***CHECK OUT MY BLOG***'s picture

hey there: Any man who

hey there: Any man who can’t control his sperm is a joke. oooh, i am now a "sperm-control" advocate!! LOL
So Mean ***CHECK OUT MY BLOG***'s picture

Any man who can't control his

Any man who can't control his sperm is a joke.
hey there's picture

Yardy: OK since someone had

Yardy: OK since someone had the guts to ask what SMH meant (I knew that one ) can someone ANYONE explain “dead”? I am guessing “you dead wrong” but I don’t really know and I see it all the time Like you laughed soo hard you "Died" lol
Foley's picture

Even if Oprah did steal that

Even if Oprah did steal that stuff from this man. 1.2 trillion dollars is ridiculous. That passage/ excerpt of his work would not have sold 650 million copies if it wasn't for Oprah's name. People bought that shit because it was OPRAH. smh, he should just stop cuz he aint gonna get that much money. Kandi really needs to think about her relationship with this man. I don't care if he is the best man on earth. There is a reason why he has four different baby mamas and never married them. I am too excited to watch tonight's episode. Kim is a mess. Imma need Nene and Sheree to put her in her place real quick. I'm also too mad that she said "I hope God strikes both my kids dead"...really Kim. Then she started stuttering and shit. HOT ASS MESS
Lite1's picture

Kandi better learn from Ursh.

Kandi better learn from Ursh. It doesn't matter how grown you are, sometimes it pays to LISTEN TO YOUR MAMA!!!!!! My hubby's baby mama makes my azz burn at all turns! I couldn't imagine having to deal with 4 of them bainches!!!!!
Summerbaby8's picture

Brandi B: Well I am sooooo

Brandi B: Well I am sooooo TEAM Kandi’s mom cuz she don’t know dem Baby momas from Adam & Eve n they may think jus cuz the BD w/ Kandi they on a come up cuz of her status n wanna up the child supportI’ve seen it happen b4 n i don’t put shit pass em…dem broke hoes wouldn’t be gettin rich off meKandi is too beautiful n talented to settle…she can find her another man w/ less package (no offense to da kids)da nigga jus got too much goin on Where they do that at?! Cause in GA they base the child support off what the father of the child(ren) and the mother of the child(ren)make..not the wife, girlfriend bust it baby..just them two. But chick should think twice moms always know best!
Be@uty !s My Name's picture

I BELIEVE THAT SHEREE WAS

I BELIEVE THAT SHEREE WAS TALKIN SHIT ABOUT NENE, I KNOW SHE WAS, ALL OF THEM FAKE AS SHITTTTTTTTT
bitch.boo.bye's picture

OK since someone had the guts

OK since someone had the guts to ask what SMH meant (I knew that one :) ) can someone ANYONE explain "dead"? I am guessing "you dead wrong" but I don't really know and I see it all the time :D
Yardy's picture

Foley: WOW @ them

Foley: WOW @ them housewives!! Whooo wee I really think they try to paint Kim as the ultimate liar but I think there is truth to what them broads be telling her. Cuz to say “I hope God strike my Kids dead” is something really serious. I soooo believe Kim - Sheree did tell her that ish, i could tell just by Sheree's body language. You know if Kim was lieing on Sheree's ghetto azz she woulda been all up & cursing her azz off like she did the "party planner" i believe Kim when she told her Sheree told her that shyt.
MRS les923 ELBA ~ Obama's #1 Stan's picture

On kandi, there can be no

On kandi, there can be no D!@k that good that would blind you from 4 baby mama's and 6 children. why would you marry a man who didn't even love himself enough to stop screwing chicks raw and poping out babies. A decent man would never allow all of those women to have children, or even get one pregnant in the first place. He needs to get his balls cut up. I lose all respect for her when she admited to dating that loser! too old to be playing around with losers. Sorry!
cherries do pop!'s picture

Dear Dude Trying to Sue

Dear Dude Trying to Sue Oprah Good luck with that one! Come back and let us know how that works out! Believe Ms Winfrey is not losing sleep over this and her lawyers are probably laughing they ass off at you. I don't care about Brooke Real Housewives always got some shit going on. Would love to see a show with all the housewives together for the summer or something. That ish would be hilarious! I think that BinSimone (yeah, i know i fucked her name up but the one who told Bethanny she was down here and I'm up here) chick would get her ass chewed up by most of the housewives. KANDI!!! LISTEN TO YOUR MOMS!!!
t.lynn's picture

Brooke who..........wasn't

Brooke who..........wasn't that whole relationship with Kanye like 4 years ago! she's still trying to be an industry chick but her only piece of fame was being kaye's 15 minute gilrfriend. oh please, go get a real job Brooke, because Hollywood is not for you. I never even watched that BET show, and nobody cared. I'm glad she's getting married, maybe she'll move on from her Kanye phase. It's nice to see z listers get married i guess.
cherries do pop!'s picture

redhotwriter: Justdon’t

redhotwriter: Justdon’t understand wh a woman, any woman most if all a woman with Kandi’s success, beauty and intelligence would want to marry one mand and 4 women. Beacause that is exactly what she will be doing. She has not stopped to think that this serial impregnator did not see fit to ‘wife’ not 1, not 2 but 4 women who bore him children! Kandi go use some of that money to buy a damn clue. She can find a better man driving an Atlanta city bus with no baby mamas dammit.**rant over** "serial impregnator"!!!!!! I LUV IT! I am sooooooo stealing that! Sue me, like Oprah, lol
MRS les923 ELBA ~ Obama's #1 Stan's picture

WOW @ them housewives!! Whooo

WOW @ them housewives!! Whooo wee :shock: I really think they try to paint Kim as the ultimate liar but I think there is truth to what them broads be telling her. Cuz to say "I hope God strike my Kids dead" is something really serious.
Foley's picture

vegas chick: Never watched

vegas chick: Never watched Harlem Heights…congrats though….Oprah’s lawsuit is no surprise…he’s not the first person that has accused Lady O of stealing….I believe it….Kandi needs to listen to her mother and more importantly,her daughter when it comes to her relationship…They both aren’t having it….. congrats on never watching that mess of a damn show!!! wish i could proudly say the same.
So Mean ***CHECK OUT MY BLOG***'s picture

i can't see the clips :( but

i can't see the clips :( but i wondered when kandi was talking about this dude what crack pipe she had just stopped smoking!! i was thinking, "ma, dude wants your money--any fool with half a brain can see that" he suddenly wants a wife after plowing thru 4 women??? um, yeah...not likely!! and why do you even wanna put yourself thru all the drama that you know will ensue with at least 1 of those childrens mothers
So Mean ***CHECK OUT MY BLOG***'s picture

Never watched Harlem

Never watched Harlem Heights...congrats though.... Oprah's lawsuit is no surprise...he's not the first person that has accused Lady O of stealing....I believe it.... Kandi needs to listen to her mother and more importantly, her daughter when it comes to her relationship... They both aren't having it.....
vegas chick's picture

Brandi B: Well I am sooooo

Brandi B: Well I am sooooo TEAM Kandi’s mom cuz she don’t know dem Baby momas from Adam & Eve n they may think jus cuz the BD w/ Kandi they on a come up cuz of her status n wanna up the I’ve seen it happen b4 n i don’t put shit pass em…dem broke hoes wouldn’t be gettin rich off meKandi is too n talented to settle…she can find her another man w/ less package (no offense to da kids)da nigga jus got too much goin on Kandi was crying cuz she KNOW Big Momma was hitting her with the real. And that is so true, Foh (4) babymama's equal quadruple the trouble! Insert you here?
MRS les923 ELBA ~ Obama's #1 Stan's picture

say what you want but RHOA is

say what you want but RHOA is da bomb! ent....er...tain...ing!
joeinmemphis's picture

the intervention was in the

the intervention was in the words of Ribbons: ghetto whore goblinry at its best. who screams in a restaurant? this isn't the RHONJ.
Leah's picture

Brandi B: thanks everyone

Brandi B: thanks everyone for the update on SMH…i can be so square at times lolSMH that's ok..i thought it was scratching my head for the longest LOL
So Mean ***CHECK OUT MY BLOG***'s picture

A TRILLIE A TRILLIE A TRILLIE

A TRILLIE A TRILLIE A TRILLIE A TRILLIE A TRILLIE A TRILLIE Weezy retire A Millie asap! :D
Yas's picture

Christian acted like he was 5

Christian acted like he was 5 years old on Harlem Heights. I thought Brooke was childish in how she wanted people to choose between her and Ashley and she and Christan were foul how they did Ashley. My favs on the show were Ashley, the single father and the community organizer guy. Can't remember those 2 guy's name. I think there was another Asheley, she was cool too.
tagirl27's picture

I will be watching the

I will be watching the trainweck that is known as the ATL Housewives! Loves it! What is a trillion? 3 more zeros than a billion? I's confused :(
CamDon's picture

Justdon't understand wh a

Justdon't understand wh a woman, any woman most if all a woman with Kandi's success, beauty and intelligence would want to marry one mand and 4 women. Beacause that is exactly what she will be doing. She has not stopped to think that this serial impregnator did not see fit to 'wife' not 1, not 2 but 4 women who bore him children! Kandi go use some of that money to buy a damn clue. She can find a better man driving an Atlanta city bus with no baby mamas dammit. **rant over**
redhotwriter's picture

"Chick is determined to get

"Chick is determined to get another reality show deal at all costs. Congrats though." i actually thought you did a good job not hatin' compulsively over nothing... But why such a bitter comment?! ...
rub's picture

She ought to listen to her

She ought to listen to her mother, they may get on your nerves but they know the deal... listen to your mother!!
bored's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook