Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

Kim Zolciak To Neffie: You're A BET B*tch!

What a way to kick off a Friday morning.  ATL Housewife Kim Zolciak and  Keyshia Cole's sister Neffie are going in on each other via Twitter right now and legal threats are being tossed around. It all started last night (conveniently)  when Neffie posted Kim's personal cell number on Twitter.  Kim flipped out and Neffie wouldn't remove.  So Kim called Neff a "BET b*tch".  People really have Twitter balls these days.  Here's the rest of the Tweets:

Kim's Tweets:

# @therealneffee DUMB BITCHabout 4 hours ago from web #@therealneffe you are a character. you must be really dumb to think that this little 'publicity' stunt of yours would work. It is illegal!about 4 hours ago from web Then Kim's "publicist" Jonathan Jaxson hopped in the mix with these:

So this is how publicists handle their ish on Twitter?  Wow. Note to Kim: You do not want it with Neffie.  I have a feeling she could whoop a trick in her sleep...pregnant and all.

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

LET'S SEE---Kim, the

LET'S SEE---Kim, the BAD-wig-wearing-SLUT calls Neffie a BET b#tch? Uh, is this the same piece of white trash running all up under BLACK women trying to PLAY THEM AGAINST ONE ANOTHER (about time they got hip) and a mistress to some NUT called "Big Poppa." She should be so lucky to ever be on BET. NO SKANK--YOU'RE THE REAL B#tch--BET, BRAVO, or otherwise. KIM, do everyone of the Housewives of Atlanta a FAVOR. PLEASE STEP TO NEFFIE--PLEEEEEEEEEZ! As NeNe would say-BOOM-BOP-BAM! That's all we'll hear when Neffie knocks your wig one way and YOU the other - LOL! And to all of you "speaking-up-for-the-race" idiots--Kim gets it as well as she gives it--SHE'S NO VICTIM. She should've had a couple of a$$-whippin's by now. AND KANDI--you're going to find out about her like Sheree did.
Pott54's picture

Sojdanielle: This makes me

Sojdanielle: This makes me SO SAD for my profession (PR). Everyday there’s a different story about some PR person or publicist acting a fool! wow, PR is dead, anyone can be a publicist now. On another note, Neffe is not the first celebrity to put a phone number on a timeline, Omarion did it and so did Bow Wow. Don’t know if that’s what happened in this case, but some people stupidly think that if they @someone that person is the only one that can see the message. Off topic, But I'm going into this field... any pointers or tips???
Diva22's picture

well, neffie has recently

well, neffie has recently added some stuff about kim....
popcorn's picture

stop calling Kim white. She

stop calling Kim white. She is Latina. This chick loves to live on DENIAL street. She has lived on Trashy road just like Neffie. She kills me acting like she is all that and then some. She is NOT a housewife and shouldn't be on the show fronting one.
smallbite's picture

Man, all this ATL Housewives

Man, all this ATL Housewives and Frankie and neffie show craps are straight ghetto and ignorant, and tons of people are watching these lame ass shows so that says alot about the viewers as well..
L.A. Dre's picture

Neffe was DEAD AZZ WRONG for

Neffe was DEAD AZZ WRONG for posting that woman's number on Twitter like that!!! Neffe is always talking about Frankie and she is just as childish as her dumb mother!!! Their show is TRASH. To be honest, i didn't like Kim on the 1st season of RHOA, because I felt that she ditched NeNe and left to chill with Sheree. But, on this new season, it just seems like everyone is ganging up on Kim. She doesn't deserve that mess! Sheree and Lisa are the "REAL" snakes in the grass who need to be watched 24/7...Lisa walks around with her head in the air like she's an angel. Now, why does Keith Sweat have custody of their 2 sons again?? And Sheree is just a gold digging worm! I'm just about sick of all of them!
Babydoll1229's picture

@Poked in the

@Poked in the Morning... lol...at the comment that Neffie should have added "Close your legs to married men!" that would have been too funny. But I agree with your comment about Kim and the IMPLICIT RACISM she does, because I' am picking up on that vibe as well. She is not open about it but some of the things she says make you think. And the people who defends her thinks she is this sweet innocent drama free white girl that the drama fulled, mean and "ghetto" black girls is picking on is so sad but shows that Bravo is doing a great job at working that angle. I think Bravo is doing that on purpose because they want to show Kim in more of a positive light than season 1 so more people can be sympathetic to her. I' am not excusing the other women's actions and words but that what it seems like to me.
binky's picture

1st YBF why did you use that

1st YBF why did you use that old ghetto pic,2nd childish on Neffie behalf to go that far you would think a mother of 4-5 kids would think 1st. Both need to grow up!
mom4son's picture

Its times like this I wish

Its times like this I wish Lee Malvo and John Muhammad were not locked up for picking folks off.
NubianGoddez's picture

THIS SHIT IS FAKE ALL TO KEEP

THIS SHIT IS FAKE ALL TO KEEP YOUR FAT ASSES OBSESSED TO THE T.V. FIGHTS, EVICTION, GOSSIP, HE SAID & SHE SAID BY OLD ASS BITCHES WITH CHILDREN, DAMN!! NO WONDER WE CANNOT GET HEALTH CARE AND OUR ECONOMY ON TRACK. STUPIDITY RULES!!!!!!!!!!!!
stacey's picture

PREACH!!!! THERE AIN'T NO WAY

PREACH!!!! THERE AIN'T NO WAY IN HELL I WOULD BE HANGIN OUT WITH ANY OF THEM MESSY ASS WHORES. KIM IS A FOOL...BRAVO MUST BE PAYING HER GOOD, BECAUSE I SEE NO BENEFIT IN TRYING TO BE ANY OF THEIR FRIENDS. IT'S NOT WORTH THE AGGRAVATION/HEADACHE. SHE SHOULD STICK WITH HER DRAMA FREE FRIENDS. THEY WOULD NOT BE TREATING ANOTHER BLACK WOMAN LIKE THEY TREAT KIM. I WISH A BITCH WOULD TRY AND PULL ON MY WIG/WEAVE. I WOULD HAVE TRIED TO BEAT THE SHIT OUT OF SHEREE, HAD I BEEN KIM. MY FOOT WOULD HAVE BEEN KNEE DEEP IN HER ASS. REAL TALK! mDot: Honestly, I think people are seriously testing Kim like this because she’s White. Yeah, I said it. I watched some of that real atlanta’s housewives show and that’s what I see going on.When ole girl pulled on Kim’s wig, most of us wouldn’t have said she was wrong if she knocked her down to the ground, but it was 2 against one. Neffie is extra immature posting someone’s personal telephone number on the web. The same way SHereee should have never tried to physically come at her. These girls are treatin her this way because they think she soft. Even little biracial Lisa talking about whoopin her, and Nene manned up and allegedly choked her.Kim, you aren’t hood enough to roll with these girls. Goback to your o non-aggressive friends, Black or White. I swear Kandi is the sanest one I’ve seen on that show. The rest are all followers, dieing to be up under Nene’s bossom.
Sweetness's picture

I DON'T BLAME KIM FOR NOT

I DON'T BLAME KIM FOR NOT WANTING TO BE BLACK, HELL I WOULD NOT WANT TO BE PAINTED IN WHITE FACE MY DAMN SELF.
LEE's picture

I know this is wrong but

I know this is wrong but Neffie has my permission to whip this white chick's ass. Bash her face in! LOL Nene said it, Kim thinks she's black so why the hell did she have a problem being black for the alter ego photo shoot and speaking of a photo shoot, with the exception of Kandi who we know of, why the hell are the rest of those chicks doing damn photo shoots? This is some bullsh*t! LOL
Southbay L.A. Baby's picture

Why is Kim on "Real

Why is Kim on "Real Housewives of Atlanta"? She isn't even a housewife.... She is divorced and having sex with someone else's husband. I never understood why these shows put "UNmarried" women on a show called Real Housewives of.......
Huh's picture

these so called celebrities

these so called celebrities need to get a life! and someone please tell me why BET did another season on frankie and neffe ignorant show and not bring the game back!
brownsugar's picture

furthermore, Neffe should

furthermore, Neffe should have replied "and your a bravo whore, close your legs to married me" LMFAO
Poked in the Morning...'s picture

i definitely picked up on

i definitely picked up on that. or the fact that she told the matchmaker she doesnt want to be hooked up with black guys (which personally i dont have a problem with lol) or how about the fact that her assistant is a black female? or when she was friends with Sheree and Kandi she always kisses their azz saying (your so gorgeous or your the black version of me. Kim is one type of implicit racism that I do not like. ms_hot_brown: Why does everyone always takes up for Kim. It’s funny how Kim is always playing the victim.Nefe should have put her number on blast , who gone call her anyway. Im so tired of this white lady playing out all black women to be mean evil just hateful to her for no reason.Last night kim wouldn’t even be black for 5 min. to and that should tell you all something right there.
Poked in the Morning...'s picture

OMG!! IS THAT KEISHA COLE IN

OMG!! IS THAT KEISHA COLE IN THE PIC W/ NEFFIE LOOKIN WENDY THE RED-HEAD BURGER CHICK?
thchosn's picture

I CALLED! But it is now

I CALLED! But it is now disconnected. I jus had 2 do it!!!!!
ThickLikeJiffyCornbread's picture

Y was i tempted 2 call that

Y was i tempted 2 call that ph#?! N E Way, Kim better fall back b/c Neffe would slaughter her ass
ThickLikeJiffyCornbread's picture

@Lavender THANK YOU!!!!!!

@Lavender THANK YOU!!!!!! GIRL, PLEASE SAY IT AGAIN FOR THE FOLKS THAT DIDN'T HEAR YOU. What is the whole story, I don't believe no one would post someone private number on purpose, it could have been a mistake or there is some part we are missing to the story besides WHO THE F*CK IS KIM? But some Bravo bit*ch if Neffie is a BET b*tch, they are both reality Z list TV stars nobody is checking for them. They both need to get their ish together and provide better examples for their children. At least Neffie is a product of her environment (yes she is ghetto at times) but she is trying, what does Kim do but sleep with a married man for money????? If we are putting other chicks on blast on here like Gabby and Alicia then Kim falls in this group. But I like how people think that Kim is so innocent and poor white girl that the big, mean black girls are picking on..*ROLLING MY EYES* This mess is just childish and stupid, if it was that bad why didn't she just change her number? SOMEONE SAID IT RIGHT ATTENTION HOE ALL THE WAY
binky's picture

Honestly, I think people are

Honestly, I think people are seriously testing Kim like this because she's White. Yeah, I said it. I watched some of that real atlanta's housewives show and that's what I see going on. When ole girl pulled on Kim's wig, most of us wouldn't have said she was wrong if she knocked her down to the ground, but it was 2 against one. Neffie is extra immature posting someone's personal telephone number on the web. The same way SHereee should have never tried to physically come at her. These girls are treatin her this way because they think she soft. Even little biracial Lisa talking about whoopin her, and Nene manned up and allegedly choked her. Kim, you aren't hood enough to roll with these girls. Go back to your o non-aggressive friends, Black or White. I swear Kandi is the sanest one I've seen on that show. The rest are all followers, dieing to be up under Nene's bossom.
mDot's picture

Neffe needs her ass whopped.

Neffe needs her ass whopped.
Miss GQ (I love you Michael) HAPPY BIRTHDAY BEYONCE''s picture

LOL keyshia hair done threw

LOL keyshia hair done threw me off. why the hell she got on that bright orange hair there are somethings you just dont DO && that is one!! Kim is so stupid aint nobody checkin 4 her who cares if neffe posted your number dont nobodi wanna call youu! LIKE WTF u aint no celelbrity && then she got a stupid publicist actin a fool with her!
J_Princess's picture

Kim's tragic choice in a

Kim's tragic choice in a spokesperson should be fired STAT! Really, has that guy heard of a phone, threatening folks on Twitter with legal action, unbelievable. Both of these trifling chicks should get off the net and work on how they both will take care of themselves and their children after all if this goes away in 3..2.. yea know! I am clear that its all fake but the real part is both these women are mothers and need to behave accordingly.
lala's picture

I was on twitter last night

I was on twitter last night while this was going down.. Neffe is so damn ingnorant and stupid its a shame and I kept asking myself do Neffe know what she did is a crime...
MELESSA's picture

I would rather see the tweet

I would rather see the tweet where Kim is telling Neffie she's a BET b*tch rather than some text.
Lacey's picture

neffe needz 2 sit her 5 kidz

neffe needz 2 sit her 5 kidz havin , under 30 butt down....i lyk neffe on the show but kim iz classier....both need 2 grow up!
keki!....micheal jackson waz livin' art!!!!!!'s picture

Lola: Neffe is a hood rat

Lola: Neffe is a hood rat that is living off her sister’s name. Kim is a kept woman living off her sugar daddies. They have a lot in common “living off” other peoples money/fame, so they obviously have plenty of time on their hands to “twitter” all day.Uh…Neffe, you need a lip job, it’s too big…maybe you and Jay-Z can get together. Great point! Love it!
Can't Believe It's picture

Neffe could whoop this hoe

Neffe could whoop this hoe ass regardless. LOL
Branden's picture

SOMETIMES ITS NOT JUST THAT

SOMETIMES ITS NOT JUST THAT EASY...........ESPECIALLY IF YOU'VE HAD YOUR # FOR A LONG TIME. I'VE HAD MY CELL NUMBER SINCE 94. I WOULD NOT WANT TO CHANGE IT OVER SOME DUMB SHIT LIKE THIS. Divadeebr: Lol! Why, why, why???? Kim it aint that damn serious.Do like most of us do when folks start harassing us via phone.Change the damn number and then make your “assistant” call everyone who gives a sh*t the new number.How simple is that?
BIT.........PLEASE, AIN'T CHANGIN SHI.........'s picture

Lavender: Sorry but your

Lavender: Sorry but your comment just rubs me the wrong way.. Black trashing black how nice. Classy in fact. Why you making Kim out to be like some innocent white woman surrounded by black ghetto trash. Kim herself is TRASH. a home wrecking nobody living off other peoples money. If anything no don gone person with any respect should be around her!. many celebs made the same mistake. Bow Wow, Omarion, Ryan Seacrest. what if it was a mistake. havent you noticed Neffie hasnt responded yet? Why didnt she call neffie instead of acting like that? TOTALLY COSIGN! People kill me acting like Kim is the pillar of sainthood and some type of example of good behavior. She is just as ghetto as the company she keeps. Furthermore isn't she a professional mistress?? Thought so. Also it is very possible that Neffie meant to send that as a private message. Many celebrities have made that mistake. I wish people would wait for the entire story before picking sides.
Shayla's picture

Leah: Kim is right why

Leah: Kim is right why would Neffe put someone’s number on a gossip site. Neffe has children she’s a mother so why is her stupid ass acting like she doesn’t know better. And, how the hell does Kim keep getting hooked up with these ghetto ass black chicks that are all about yelling screaming making boat loads of babies and fighting. I am black and I stay far away from those types. I don’t have the paitence I would have been hit a bitch in her face and would have been like AND WHAT DO SOMETHING. So, I stay away. Yuck and have you seen Neffe??? She let that Butch Queen turn her into a SHITTY MESS! She was ok now this new look; looks a HOT SHITTY MESS! Them Dam Queens do to much sometimes less is more! LMAO SO TRUE
NO HATE!!!'s picture

Natasha posted the worst

Natasha posted the worst picture she could find. I don't understand why Neffie would do that, makes no sense.
rated_x_32's picture

Leah: Kim is right why

Leah: Kim is right why would Neffe put someone’s number on a gossip site. Neffe has children she’s a mother so why is her stupid ass acting like she doesn’t know better. And, how the hell does Kim keep getting hooked up with these ghetto ass black chicks that are all about yelling screaming making boat loads of babies and fighting. I am black and I stay far away from those types. I don’t have the paitence I would have been hit a bitch in her face and would have been like AND WHAT DO SOMETHING. So, I stay away. Yuck and have you seen Neffe??? She let that Butch Queen turn her into a SHITTY MESS! She was ok now this new look; looks a HOT SHITTY MESS! Them Dam Queens do to much sometimes less is more! Sorry but your comment just rubs me the wrong way.. Black trashing black how nice. Classy in fact. Why you making Kim out to be like some innocent white woman surrounded by black ghetto trash. Kim herself is TRASH. a home wrecking nobody living off other peoples money. If anything no don gone person with any respect should be around her!. many celebs made the same mistake. Bow Wow, Omarion, Ryan Seacrest. what if it was a mistake. havent you noticed Neffie hasnt responded yet? Why didnt she call neffie instead of acting like that?
Lavender's picture

NO HATE!!!: CO-SIGN!! Thats

NO HATE!!!: CO-SIGN!! Thats so true. It’s like lets pick on the white girl. Ummmmm sorry but Kim got some balls. Hate on that bish or not but she do. Trust cus if kim was just ur average Tammy Talk-A-Lt, do u really think she would be going balls to the wall ,even if on twitter, knowing that there is a chance her and Neffe could cross paths?? Atlanta is not that damn big so in short, I don't think so.
NO HATE!!!'s picture

Lisa: Kim ain’t lying!!!!

Lisa: Kim ain’t lying!!!! WTF is wrong with Neffe, if someone put her number out there like that she would flip the hell out. See this is the type of shyt I don’t like. Yes Kim is a mess, but part of the reason she’s getting picked on may have something to do with her skin color. I didn’t wanna say it, but I did. Let Neffe try that with Nene! Yeah right.Kim needs to have her attorney deal with this and fall back, cuz Neffe is hood. The sad thing is Neffe is stuff with a baby! What kinda plays these kind of games…oh yea I said it before a hood chick. SMDH. CO-SIGN!! Thats so true. It's like lets pick on the white girl. Ummmmm sorry but Kim got some balls. Hate on that bish or not but she do.
NO HATE!!!'s picture

I like Neffe. She was most

I like Neffe. She was most likely trying to DM her. If not, I still don't care. Neffe's reality show deals w/the real. Kim on that BS all day. Caustic like coroded battery acid. kind
kindanice's picture

Kim is right why would Neffe

Kim is right why would Neffe put someone's number on a gossip site. Neffe has children she's a mother so why is her stupid ass acting like she doesn't know better. And, how the hell does Kim keep getting hooked up with these ghetto ass black chicks that are all about yelling screaming making boat loads of babies and fighting. I am black and I stay far away from those types. I don't have the paitence I would have been hit a bitch in her face and would have been like AND WHAT DO SOMETHING. So, I stay away. Yuck and have you seen Neffe??? She let that Butch Queen turn her into a SHITTY MESS! She was ok now this new look; looks a HOT SHITTY MESS! Them Dam Queens do to much sometimes less is more!
Leah's picture

JustMe: Jesus be a

JustMe: Jesus be a fence. lol!!! yes!
kk's picture

They are all hella GHETTO!

They are all hella GHETTO!
Joy's picture

NEFFE CLEARLY DOESNT HAVE ANY

NEFFE CLEARLY DOESNT HAVE ANY SENSE LOL
Monique's picture

hmmmm OKK. ____ And out of

hmmmm OKK. ____ And out of all the pictures of Keyshia and Neffe did yall have to put that one up WTF?
MISS JOHNSON's picture

keyshia's come far look what

keyshia's come far look what she used 2 look like lol
Monique's picture

Joja86: LOL U have a point

Joja86: LOL U have a point too…then again Neffie might see this on the blogs and think people care and then we’ll get more Twitter responses. Who knows I understand what your saying as well, you make sense if we were talking about a snsible person.. I dont think neffie is that calculating. You seen her on the show, again she isnt the brightest candle... Dont even think she is wise enough to have thought of that. LOL. just my opinion. I think it was a mistake
Lavender's picture

who in their right mind would

who in their right mind would give neffe their phone number? like who the fuck is neffe to begin with? thats how u can tell kim is an attention whore shes willin to pay attention to anyone who will give her attention kim gets a bitch boo bye! for this one
michelle's picture

Lavender: In Neffies

Lavender: In Neffies Defense, She isnt the brightest light bulb out there. seriously you cant see her making that mistake?? I CAN. if she was doing it for attn than she would be on twitter talking trash to Kim and turning it into a real ghetto mess ( which i have been secretly wishing she would do from since the this was posted) yet she hasnt. If Neffie responded already and was cussing her out than id think she was doing it on purpose, but i still dont even think Neffie knows. i mean who would really follow either of their twitters anyhow? id think it was private too LOL U have a point too...then again Neffie might see this on the blogs and think people care and then we'll get more Twitter responses. Who knows
Joja86's picture

Neffe is a hood rat that is

Neffe is a hood rat that is living off her sister's name. Kim is a kept woman living off her sugar daddies. They have a lot in common "living off" other peoples money/fame, so they obviously have plenty of time on their hands to "twitter" all day. Uh...Neffe, you need a lip job, it's too big...maybe you and Jay-Z can get together.
Lola's picture

neffe's a BET bitch and kims

neffe's a BET bitch and kims a BRAVO bitch, really who gives fuck
smooches's picture

hey girrrl!: lol i totally

hey girrrl!: lol i totally just called out of curiousity and ..she answers with a prompt “get the fuck of my phone” *DEAD* LOL!! Well, I'm surprised she didn't change her number. *death to Twitter* some people just don't need to be on the net...just str8 ridiculous...
Chica's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook