Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

EVENT FAB: Serena, Mel B., Kobe, Soulja Boy, & Others

Serena Williams hit up the opening of Phillipe Chow in L.A. last night.  The stockings and icecapade-ish dress threw me off a bit.  But she still looks fab nonetheless.

Kobe came through at the opening too.  Mr. L'uomo Vogue coverboy himself.

Mel B. looked fab in this multicolored sparkly minidress at the Palm Pre event in London yesterday.  Loves the dress and clutch. On a side note, here's Soulja Boy's "Gangsta Muzic" video he tweeted that he got arrested this past Friday: Um, all that for this? More pics when you read the rest... More pics form the Phillipe Chow opening:

Why do I feel like Khloe wears this same dress to every event?

Serena got smiley in her soft makeup.

Kobe looked nice.

And Tyrese was there too.

Def a cute look for Mel B. And Vanessa Williams kicked it with her "Ugly Betty" cast members at NY's Times Center:

LOL at Betty's poncho making an appearance.
Photogs: Gershoff/Lacroix/Mayer
The Randomness: 1. "The Real Housewives of Atlanta" Reunion show taping has been postponed as the ladies cope with Kandi's fiance AJ's death.
Categories:

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

yo go khloe lamar and her

yo go khloe lamar and her look hot together. its clear some ybf people luv to hate on her its always a negative comment why? Because they dont have lamar
tamika's picture

Kobe is gorgeous. I love him.

Kobe is gorgeous. I love him.
Nikki's picture

i almost want to hate mel b.

i almost want to hate mel b. but i won't. love her look!
dreamstar1's picture

Even though its probably

Even though its probably not...Khloe's dress looks cheap and ugly...it does nothing for her physique...looks like white garbage...not trash. You are married now...have some class!
what da??!!'s picture

No Sir Kobe go somewhere and

No Sir Kobe go somewhere and sit you ass down. Kobe is so lame.
leonard mckelvey's picture

I can't get over how many

I can't get over how many comments about Kobe. Ewwwww. Really. I just couldn't. Even after the alleged incident with the girl w/the crusty crab panties? Perish the thought. Excuse me I gotta run and throw up real quick. Whoever made the comment bout punching him in the face I'm with'chu! Where do I line up?
Seriously?? I mean Really!'s picture

Kobe is so yummyyyy!

Kobe is so yummyyyy!
Melessa's picture

SERENA LOOKS like a dingy

SERENA LOOKS like a dingy version of Beyonce in those dead ass tights, and ragily ass dress. Yuck!!
GETER's picture

Kobe is SO fine and sexy!

Kobe is SO fine and sexy! That is one handsome man! Lamar always has a stupid look on his face! He needs to practice his looks/smiles in the mirror. Don't like Khloe's dress, and something about her pose with her husband looks off. Anyway, did I say Kobe was fine?!! Yum!
Candy3658's picture

Khloe looks a hot tranny mess

Khloe looks a hot tranny mess in that dress. Ew, and the belly...And her dude (never heard of him) is one *lord forgive me* ugly mutha...! I want to be able to like KB but I can't... I miss Mel B's old school spice girls curly lion hair...It was too cute!
~!~!~!~!~J~!~!~!~'s picture

- Serena looks terrible in

- Serena looks terrible in that dress and stockings, IMO, much of the time she does not dress to suit her body type, so she just looks odd and uncomfortable. - Love Mel's outfit but I think she looked better when she had a little more weight on...like in her workout DVD, imo, she was bangin!
Kimmy's picture

what's up with kobe's

what's up with kobe's earring? (in wendy's voice) how you dewwin??
michelle's picture

Love me some KOBE!!!!! Love

Love me some KOBE!!!!! Love my Lakers! Best in the league!!!! (YEP I SAID IT)
JUST SAYING!'s picture

Not a good look for

Not a good look for Serena. Lamar and Khloe need more people. Tyrese and Kobe looking really good. Vanessa Williams does not age. Mel B. looks cute. Soulja Boy...go away.
Christina's picture

Almost missed it - Tyrese is

Almost missed it - Tyrese is GORGEOUS too!! Million dollar smile!!! Everyone else can kick rocks.
Stacey's picture

I LOVE

I LOVE KOBE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! He is so handsome, it is ridiculous!!!!! Khloe, whatever, so media hungry regarding the marriage - if you look at any photo she took after getting married she always strategically places your wedding hand in clear shot of the picture (to keep the media talking about the recent nuptials and ring). No one cared about Lamar outside of the B-ball world before, I don't know why we care now. Anyway, back to Kobe, oh yeah!!!! Lets replace all pictures of Soulja Boy and the rest of these eye sores with this lovely tall glass of chocalate!!!
Stacey's picture

Kobe's single earring & his

Kobe's single earring & his smile makes him look gay!!! Serena's dress is fab, she just messed up the whole look by adding those damn stocking & the horrible makeup!
Ms.Sassy504's picture

Damn Serena, no, just

Damn Serena, no, just nooooo!!
Yardy's picture

beautifuldaidreamer is

beautifuldaidreamer is still on a Maxwell high...: Kobe’s one of those people I just wanna punch in the face. Smug ass… Quit hating
thekoiol's picture

Like him or not, that damn

Like him or not, that damn Kobe is pure hotness.... I personally adore him... smugness and all... if you are not confident in yourself no one else will be either...and let us not forget that he is fluent in Italian...and with that deep voice speaking it...Lawd!!! Not to mention he has mad game on the court... and is a true competitor... he has learned to make his teammates better...definitely maturing with age...
JudgeMeNever's picture

Only thing nice on Serena in

Only thing nice on Serena in this pist is her nails! Love mel's look, FIRE!!! And yes Khloe does wear the same dress to every event...lmao!
lipz's picture

Not Serenas best look here

Not Serenas best look here (no @the hose, shoes, make up). But love Vanessa Williams look! Mel B's dress is the biz - but am I the only 1 that thinks shes unattractive (its the face, since body's on point) Khloe's dress is hot, but that bloated belly aint a good look with it...
mz.cee ♥'s picture

Mel B looks a bit bobble

Mel B looks a bit bobble headish but shes fit. Serena concealer is to light though! and No to white sheer tigfhts. makes it lookk like the legs are ashy V looks nice Cant stand Kobe
Lavender's picture

I like Serena's dress... I

I like Serena's dress... I would look cute in it anyway... Her makeup is horrible! Vanessa Williams look good... but she is not the poster child for black does not crack... we can turn our heads, but we all know damn well that botox is her best friend!
Whoever's picture

KOBE......IS DELICIOSO!!! 4

KOBE......IS DELICIOSO!!! 4 sho.... God is still on the throne. Dang he's fiiinnnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeee.
Black Pearl's picture

***Sigh*** Dare I say it?

***Sigh*** Dare I say it? Kobe looks sexy as hell in that picture. I almost didn't recognize him.
Shayla's picture

Serenaaaa No, Tripple

Serenaaaa No, Tripple No!! Everybody else looks nice Love Mel's clutch
Amsterdammed's picture

I'm sure Kobe is an

I'm sure Kobe is an asshole...but dayum he looks good.... Serena -hate this look Mel B. sold her soul to the devil for that body.... Vanessa looks more natural and less Botox'ed here than usual....she looks good in the simple but sexy dress, makeup and jewelry.... Kobe...damn. Too bad he's not such a nice guy....
hellifiknow's picture

I made it through 23 seconds

I made it through 23 seconds of the video. And I didn't even try to slit my wrists!! :D I deserve a present? Maybe a cupcake? :D
Extravaganza Eleganza!'s picture

I think that Mel B looks fab,

I think that Mel B looks fab, Serena should have worn something else. Tyrese is still sexy as hell.
princess's picture

1) Um Khloe...NO! 2)

1) Um Khloe...NO! 2) Serena.....HELL NO!!!!!!!!! 3) Mel B. needs to take a break and rediscover her feminity. 4) Vanessa does need to lay off the Botox. I have a feeling it's quite unnecessary.
Summerbaby8's picture

DetroitDiva: I don’t know

DetroitDiva: I don’t know why I still love me some Khloe K. despite this mess she’s been apart of. But if she like it I love it. I really do hope her marriage lasts. thats what im saying. She is the only on of the sisters that I like. I hope they stay together
Poked on YBF's picture

everybody looks great except

everybody looks great except for that "sausage fest" rap video. I swear thats where the bulk of the down low brothas are hanging. Shirt off, pumping in front of the cameras. gay
Poked on YBF's picture

I see Kobe steppin up his

I see Kobe steppin up his sexy...OKAY Mr. Bryant!
i think's picture

beautifuldaidreamer is

beautifuldaidreamer is still on a Maxwell high...: Kobe’s one of those people I just wanna punch in the face. Smug ass… HAAAAAAAAAAAAAAA! Damn, you are not the only one!
Summerbaby8's picture

LOOOVES SERENA DRESS BUT

LOOOVES SERENA DRESS BUT HATTE THE WAY SHE PUT IT TOGETEHR MEL B IS DEF A FAB CHIKK SO SIKK
PLATINUM B's picture

I think it's Mel's breast

I think it's Mel's breast implants that make her top part look disproportionate against her lower half.
NikNak's picture

now, As much as I can not

now, As much as I can not stand Vanessa Bryant, it is weird seeing Kobe without her not unless he is on the court because yall know she be waiting for him as soon as he gets off the court to give him a kiss or hug for the spotlight. I can not stand Kobe but he is looking better with age. He looks nice with his accessory. (Vanessa Bryant)
sherry's picture

I'm I the only 1 who thinks

I'm I the only 1 who thinks khloe is to cute for lamar? He looks a mess... And so does serenas dress
atl_new_new's picture

MEL IS SO UNATTRACTIVE TO ME

MEL IS SO UNATTRACTIVE TO ME NOW I HAVEN'T LIKE HER SINCE SHE CUT HER CHILDS HAIR OFF. IS SHE TRYING TO BE A BODY BUILDER LOOKS FUNNY TO ME.
COUNTESS's picture

beautifuldaidreamer is

beautifuldaidreamer is still on a Maxwell high...: Kobe’s one of those people I just wanna punch in the face. Smug ass… :SHOCK: :shock: :shock: lmao!!!!!!!! I know right! You dont want to wish bad on anyone but damn, I wish he would go away for a while lol
Ok Kanye! aka Zane Mac's picture

Serena has too much ass for

Serena has too much ass for that dress. Sorry! Vaness looks fab! Lamar did it really hurt to smile cuz it looks like it did!
Just Keeping it Real.....REAL DUMB's picture

Kobe's one of those people I

Kobe's one of those people I just wanna punch in the face. Smug ass...
beautifuldaidreamer is still on a Maxwell high...'s picture

That video is lame! Everyone

That video is lame! Everyone else looks fab!
Rifa's picture

Serena's weave looks DAMN

Serena's weave looks DAMN GOOD!!!!!!!!!! She looks pretty too!! I love how Mel B has this glow about her! ITs beautiful! Ugh Im so tired of Khloe and Lamar.... bye already! We know you are married. I love Ugly Betty!!! That show is suprisingly good! :)
Ok Kanye! aka Zane Mac's picture

I'm so tired of rappers like

I'm so tired of rappers like the little boy above showing off jewelry. What is that? Vanessa Williams is absolutely beautiful. Where did Mel B hips go? She still looks nice though. Kobe and Tyrese looked handsome.
Jess's picture

Khloe looks like Fiona off of

Khloe looks like Fiona off of Shrek! lol
LATRECE's picture

serena is trying but

serena is trying but everytime i look at her i still get the feeling im looking at wesley snipes in drag all over again....lol....vanessa is lovely and does anyone else hate mel b for lookin so fab after 2 kids like i do? *side eyeing my mcgriddle sausage & hash brown....time 2 renew that gym membership* lol
Lakeia B.'s picture

Heeeey Jodi ;-) sexy ass, lol

Heeeey Jodi ;-) sexy ass, lol
Foley's picture

Mel B's dress is fucking

Mel B's dress is fucking sick!!! LOVES IT! I want a sequined dress for my 25th b-day soiree..either all black or colorful like this. I really like... No Kobe..I just don't like his ass, lol Serena..HELL NO! The stockings mama really? Naw man Naw! America Ferrera looks very chic and elegant..sorry but Vanessa's beauty isn't real because she gets the botox. I'm not a fan of that
Foley's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook