Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

Celebs Sendin' Twitpics+Omarion Is The New "America's Best Dance Crew" Judge

We've rounded up the Twitpics your fave celebs posted this week so far.  And Eva Marcille wants y'all to know what she ate for lunch today.  Yeah...we'll believe it when we see it. More pics and news about Omarion when you read the rest...

Somebody told Nicki Minaj this was a good look for her new video.  She Twitpic'd herself on the set of her "Roger That" vid in Miami.   Maybe the getup looks better on tv....

Marques Houston Tweeted these pics of him with his now deceased mother and a pic of when he was 3. He says "Me and my beautiful mother RIP Carolyn Houston. I was only 12 in this pic. Goofy smile lol" and "This is me when I was 3. I had the hater blockers on lol" Awww.

Oprah Twitpic'd her staffer chillin with Maxwell on today's show.

And here's video of Maxwell performing his appropriate song "Fistful of Tars" on Oprah's Haiti special today.

And For "The Love of Ray-J 2"'s Mz. Berry posted a pic of her with a fan.  Fun times.

And in "What are you doing with your life now?" news...Omarion has just signed on to be the newest judge on MTV's "America's Next Dance Crew."  He's replacing judge Shane Sparks who was arrested last month on child molestation charges. According to the press release: Joining current judges Lil’ Mama and JC Chasez, Omarion — dubbed the “King of Dance — will make his debut as a judge on the fifth season, premiering on January 28th at 10 PM ET / PT on MTV. Omarion will judge dance crews from around the country on their creativity and ability on the popular dance competition show. A professional dancer trained in tap, jazz, hip-hop and African dance, Omarion proved to be the perfect choice for the show. “I’m so excited to be a judge on MTV’s America’s Best Dance Crew,” says Omarion. “Dancing and performing is what I do and being a judge on this show will allow me to give creative feedback to the newest and hottest dancers on the rise.” Congrats to O. Will you be watching?

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

LOVE MAXWELLLLLL mad i missed

LOVE MAXWELLLLLL mad i missed the performance
Ms. Tiandez Jones's picture

Omarion judging ABDC...a good

Omarion judging ABDC...a good look.
MT's picture

Marques' mom died 3 years

Marques' mom died 3 years after this picture was taken when he was 15 of cancer
CeeMe's picture

Boom boom kat would make a

Boom boom kat would make a great judge, but i kinda luv that omarion is back wit his tru luv lil bow wow on the show...2gether again @ last! nick minage looks like an assclown & needs 2 b stopped asap.
seasideheights's picture

1)Nicki?? Ummm no girl, try

1)Nicki?? Ummm no girl, try again. I mean, really? And what's up w/ all the dumb/confused/lost/ditzy/pouty mouthed faces & poses? Where they do that at?! 2) Marques Houston's mom passed away in the late 90's. Omarion (Omari Grandberry) is his cousin. 3)Eva, so what?! Everybody gotta eat, damn...but yippee for you I guess... 4) Am I the only one who thinks Maxwell is too made-up-in-the-face like he's gonna be performing from a casket?! Too much makeup, makes him look old & tired. ***Not hating, just stating!***
AriesGirl504's picture

Maxwell CAN SING, but he sure

Maxwell CAN SING, but he sure as hell AINT FINE! Yeah I said it.
urgh?'s picture

NICKY DRESSES SO TACKY IT

NICKY DRESSES SO TACKY IT ACTUALLY WORKS
Laylah's picture

Eva's calamari looks

Eva's calamari looks great!!!!!
{{ A d r i e n L o u i s }}'s picture

love the Marques Houston

love the Marques Houston pictures
lee's picture

Youtube Lil Kim's "How Many

Youtube Lil Kim's "How Many Licks" video! Yes Kim looked a bit tranny, but it’s the makeup on the video… does the Barbie get-up look familiar... hint hint Niki Minja! I miss Dru Hill and Lil Kim needs to come back out.
Miss B's picture

I WONT! Lasr year ABDC was

I WONT! Lasr year ABDC was 1000% rigged!! The best crews got sent home all because not one girl hd won on the show before and they wanted it to be "fair" so they let an all girl group win. They were ok but they were no where as good as groups such as Rythm City or Beat ya Feet Kingz". OK, I may watch but as soon as they start cheatin again, I'm out. and Omarion? WTF! I am pass ready for his "career" to be over! smh
Still Fly's picture

YEs!! laurie ann would of

YEs!! laurie ann would of been an awesome judge!!...um nicki minaj needs to fall back, she is a HOT MESS all the time, to me she always looks like shes on some type of powder!! lol..that BARBIE shit is wack and played out..dam this is all we have for female rappers..this is soooo sad!!
gam3rchik's picture

@ Nikki, I was thinking the

@ Nikki, I was thinking the same thing.
Lady T`'s picture

I scrolled up and took a good

I scrolled up and took a good look at Nikki.....lawd if that child don't look like a broke down, ghetto, hood rat Bratz Doll....NEXT!!!!
Lady T`'s picture

Uh...Shane Sparks

Uh...Shane Sparks choreographed much of Omarion's & B2K's routines. They should get Laurie Ann "Boom Boom Kat" Gibson to be a judge.
Nikki's picture

Go head Omarion. I met him a

Go head Omarion. I met him a few times and he comes up to my chest....lol....he is short but he can dance. He dances even more during his live performances and he gets it in. He has a lot of talent. You can tell he has training. Somebody mentioned CB and CB has raw uncut talent. He just does what comes to his head. That is talent also. ABDC should replace Lil Mama though because she just.......ummmmm......sucks. Someone who actually dances and also choreographs dance moves should be a judge. Eva has enough food there to feed about 2 dozen starving children. Maxwell........words can't express how much I love that man....lawd!!!!!
Lady T`'s picture

i see u

i see u EVA....;);)......omarion baby u know u got to come home and get ur bath.......lol....silly me.....!!!
leaves's picture

I believe Eva. I am a little

I believe Eva. I am a little framed type of woman myself and believe me, when I go eat I gets it in. Kudos to Nachos, Calamari, and chips. That's not even a lot when you really thin about it. But knowing myself, I wouldnt have room for th emain course. Althought I would have ordered it and took it home and crushed all the same.
SMH's picture

i love you

i love you maxwell...omg!!!! and nicki please.... looking more and more like lil kim..what!!!! and who said lil mama should be a judge pls take her off the show, no one understands when she talks anyways..uggghhhh
babyluv's picture

I need someone to explain

I need someone to explain that outfit Nikki has on. RIP to Marques' mother.
Tucker's picture

I need someone to explain

I need someone to explain that outfit Nikki has on. RIP to Marques' mother.
Tuck's picture

As a huge fan of ABDC, I will

As a huge fan of ABDC, I will wait to see how Omarion does as a judge. Maybe if he replaced Lil Mama I would be happy. I like Shane Sparks despite his current situation. I believe the panel still needs to have a choreographer to help balance the critiques and be objective. So you're telling me that they couldn't get a choreographer from "So You Think You Can Dance?" I'm just saying.
crimson_doll's picture

LOVES!!!!!!! Maxwell. Mz.

LOVES!!!!!!! Maxwell. Mz. Berry got fans now?!
chilplease!'s picture

GO HOME ROGER! RIP to

GO HOME ROGER! RIP to Carolyen Houston, she was beautiful.
Black Woman's picture

Nicki..girl NO..and whoever

Nicki..girl NO..and whoever tells her this looks good is licking her p! STOP kissing her ass STANS..either y'all are ghetto like this or DON'T HAVE ANY COMMON SENSE AT ALL. aww @ Marques Houston Eva girl you KNOW you aint eat all of that! Hell I'll be full off the chips! lol Great for Omarion, he can dance his ass OFF! SideNote: Isn't O and Marques H brothers? I heard that somewhere before.
Almost Famous's picture

i luv that pic of O with the

i luv that pic of O with the throwback addidas and MCM attire! thats before his time tho or hes lied about his age in the past. anyhoo, i hope he dont be on that show hating like lil mama does most of the time. i luv JC on there tho.
lea's picture

Why could it have been lil

Why could it have been lil mama who get replaced, she don't een belong there. She cant dance,
Pickyhead's picture

OOOO yeah, Ciara should

OOOO yeah, Ciara should replace Lil' Manly...ASAP! Hell, even Paula Abdul would be better than her, or at least more entertaining. Maybe they're afraid that if Lil' Manly is replaced she will randomly pop up at the judges' table in the middle of a show.
rdt's picture

Good for Omarion. He is

Good for Omarion. He is obviously not selling any CDs, so you have to keep the $ coming in somehow.
Hola!'s picture

I need a job at Harpo

I need a job at Harpo Studios!! lol I'll still be watching ABDC. And wtf @ Shane Sparks?! I had no idea that he was arrested on child molestation charges?! WTH is wrong with some of these men...
t.lynn's picture

Is it me or does Nicki Manaj

Is it me or does Nicki Manaj look like an old Lil Kim photo????
S Vic's picture

Nicki Minaj is a hot mess!!!I

Nicki Minaj is a hot mess!!!I still can't believe how much she changed,she's going on the Lil'Kim"wanna be a white barbie surgery"shit!!!I liked her before!!!And Omarion,I happy for you,u deserved it,and Good luck to u coz everyday you'll have to see Lil'Mama UGLY face and the Attitude she have with the dancers!!!
Jennifer's picture

um... nicki.

um... nicki.
nici.jay's picture

Nice for Omarion. Happy for

Nice for Omarion. Happy for him.
Melissa's picture

OH, Congrats to Omarion!!!!!!

OH, Congrats to Omarion!!!!!!
HOTNESS!!!!!!!'s picture

OMG...........Nikki looks

OMG...........Nikki looks HORRIBLE!!! No no no they got that ish all wrong. Marques Houston was such a cutie pie....awww and his mother was pretty. Ms. berry is tooooo good for that skeezer named Ray Jay....she can do wayyyy better MAXWELL............is the MAN!!!!!!!
HOTNESS!!!!!!!'s picture

Nicki Minaj got "BOOTY

Nicki Minaj got "BOOTY DOO" Her butt is starting to stick out like her booty do
Taco Bell B1cthes Get Taco Bell Dudes's picture

I was like damn they 86d lil

I was like damn they 86d lil mama, then I read on
alist's picture

DEY MAKIN A VIDEO 2 ONE OF MA

DEY MAKIN A VIDEO 2 ONE OF MA FAVORITE SONGZ OF DA CD "ROGER THAT".I CAN'T WAIT FOR THAT VIDEO...HOWEVER DAT SONG IS DA ONLY SONG I LIKE BY NICKI SO FAR.THE STUFF SHE HAS OUT IS TRASH 2 ME EXCEPT "I GET CRAZY".I THINK SHE'S TO OVERRATED & SHE WON'T LAST LONG IN THA RAP GAME CUZ OF DIS BARBIE THING.HER VOICE GETS ANNOY AFTER A WHILE. DAT'S Y I FUCK WIT DA BADDEST BITCH...TRINA.I LUVED 2008'S "STILL DA BADDEST" DA WHOLE CD IS STRAIGHT FIRE.SHE HAD NIGGAS LISTEN TO "LOOK BACK AT ME (WE STILL PLAYED DAT),"KILLING YOU HOES","PHONE SEXX","HOT COMMODITY". & ALSO MISSY ELLIOTT.SHES SO CREATIVE & IN HER OWN LANE. I HOPE LIL KIM COMES BACK OUT DIS YEAR & CLAIM HER THRONE CUZ IM TIRED OF NICKI.BUT I SHO WILL FUCK DA SHIT OUT OF NICKI DOE.
J-Wellz's picture

Eva u a damn liar

Eva u a damn liar girl. Nicki... *sighs* I will definitely check to see how Omarion does as a host. I haven't watched the show since the first season. I really wish they would replace Lil Mama.
Dawn's picture

I LOVE MAXWELL, CAN'T STOP

I LOVE MAXWELL, CAN'T STOP THINKING ABOUT HIS CHICAGO CONCERT. AND HE SOUNDED GOOD ON OPRAH TODAY.
doo better's picture

when did Marques Houston's

when did Marques Houston's mother die? RIP her!
E Boog's picture

Omarion and Marques are

Omarion and Marques are brothers right?
MISS JACKIE's picture

mmmm...Maxwell Good for

mmmm...Maxwell Good for Omarion, I can see him as a good judge Eva the diva, yeah right girl. she is so small, I can't believe that you will get through half of that food Niki Minaj doesn't look bad, it is her style so what more can you expect
binky's picture

Nicki Minaj looks like bozo

Nicki Minaj looks like bozo the clown and omarion looks like he ran through kanye's closet smh
shelly-chelle's picture

That calamari looks

That calamari looks good. Nicki Mickey.. girl NO! im not even gonna repeat myself, b/c it's the SAME SHIT every time. Damn, Roger's head was big as hell, even as a toddler. His mom is beautiful. I hope Ray picks Mz. Berry. Good for Omarion.
Miss GQ's picture

Eva plate looks good. She got

Eva plate looks good. She got me thinking about Copeland's seafood platter. No Ma'am to Nicki Minaj. The make-up, the get-up, YUCK. And, y does her nose look 5inches long?! Congrats to Omarion!! When 1 door shuts (Young Money) another opens. Thats a good look for him. I think he dances jus as well as C.Breezy, if not better
ThickLikeJiffyCornbread's picture

Oh, and Nicki Minaj looks

Oh, and Nicki Minaj looks like a ghetto My Little Pony
n_satiable's picture

nicki just proved that 15

nicki just proved that 15 years later, lil kim is still the archetype for all female rappers.
bbop212's picture

NOW IF ONLY ABDC CAN ONLY GET

NOW IF ONLY ABDC CAN ONLY GET RID OF THAT DAMN LIL' MAMA! THAT'S WHO SHOULD HAVE BEEN REPLACED FIRST ACTUALLY CUZ SHANE WAS OKAY,I JUST CAN'T DEAL THE WHOLE CHILD MOLESTATION THING! YUK! BUT YEAH LIL' MAMA GOTTA GO!
MS. CLAY's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook