Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

DO WE LOVE IT: Rihanna's Sheer ECHO Awards Look

Rihanna wore this Alexandre Vauthier Couture sheer green jumpsuit with an extra deep and revealing V, edgy shoulder pads, and winged sleeves to today's ECHO Awards in Berlin. She paired it with her nude Louboutin pumps and minimal jewelry.

DO WE LOVE IT?!

More pics of Rih in this look under the cut....

Photog: Passig

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

she look stank, she need to

she look stank, she need to catch a touch up on her kitchen and she literally looks as though she is human coat hanger, not impressed!
arte... i love me's picture

Stunning.

Stunning.
yeah whatever's picture

Like it..but you gotta

Like it..but you gotta totally get nekkid to go to the bathroom.
Alona's picture

Rihanna has to be the most

Rihanna has to be the most stylish singer! She is always willing to take risk with her fashion and you can never predict what she will wear.
Nappy Hair Tar Baby aka Coal Black African formerly known as's picture

she looks beautiful from head

she looks beautiful from head to toe!! & she has a body to die for.
Tamika's picture

YES Princess Riri i luv the

YES Princess Riri i luv the fashions yes yes yes the bitch can dress... Gettin gettin gerl
P2BPlastic007's picture

@Tamika Rihanna does have

@Tamika Rihanna does have the body to die for. Although I really didn't like the color or the edgy shoulder pads, I thought her body was on point in this outfit!
Nappy Hair Tar Baby aka Coal Black African formerly known as's picture

OMG IM IN LOVE!!! RI is

OMG IM IN LOVE!!! RI is killing them hoes!!!
princessss's picture

i always love rihanna's

i always love rihanna's fashion and she looks gorgeous here!
sara's picture

First: where does Rhi Rhi

First: where does Rhi Rhi think she flying to...Avatar! and no likie with the hair either. I must say I like the shoes. I personally think all she is good for is being sexy and dressing nice, that’s about it. And swaping her men!
Fresh..'s picture

The outfit is cute however

The outfit is cute however those shoulder pads are bothering the crap out of me!!!
1kewlchick's picture

See now I got all stressed

See now I got all stressed and misspelled some words - LMAO!!!
Happy Lady's picture

@ LSK - Rhihanna is NOT

@ LSK - Rhihanna is NOT wearing butt panies. My butt stickes out a little more than her's and I sure don't have butt pads. Most black women have round butts, and her's isn't even that big like other celebrities. Total Hataration going on here. Yes, I made up the word - LOL.
Happy Lady's picture

Rhihanna has a great body,

Rhihanna has a great body, but her outfit is NOT THE BUSINESS!!! I love most things she wears, but I HATE THIS OUTFIT!!!!!! With a passion - LOL.
Happy Lady's picture

do we love it... would love 2

do we love it... would love 2 hit it!
Big T's picture

shoulder pads seem

shoulder pads seem overbearing, but nontheless she is gorgeousssss!!!
everyone is entitled to their own opinion!'s picture

DAT BISH BETTA

DAT BISH BETTA WEEERRRKKK!!!!!!
sheez-da-truth's picture

No! She looks like she's

No! She looks like she's about to go sky diving!!!
Angels1Jay's picture

She owns that look..FAB

She owns that look..FAB
ManhattanFab's picture

First thought that came to

First thought that came to mind was spaceship & gumby but she looked gr8 from behind!!!
ariesdiva's picture

I love that she is fearless

I love that she is fearless when it comes to fashion, but I do not like the outfit personally
say what!'s picture

OMG that is the

OMG that is the bizness!!!!!!! when is she going to get a clothing line!!!!
Nick Nack's picture

She does look stunning. And i

She does look stunning. And i love her but to be honest not loving this bowl hairstyle. but she is a gorgous woman!!
Rihannafan1's picture

Gumbee's twin! I know I am

Gumbee's twin! I know I am not the only one that thinks that! I love Rhi Rhi though.... but this outfit is kinda Star Warsish.............. LOL =)
Mrz.Reed's picture

LMAO GUMBEE TWIN OR IS IT

LMAO GUMBEE TWIN OR IS IT SISTER?? loL
lol's picture

Look at her booty lol! and

Look at her booty lol! and who said Rihanna ain't got no booty? Her body is banging and I love what she's wearing simple couture luvsit!
Yellow available for Chocolate's picture

i luv it!

i luv it!
ninamosley's picture

i always love her fits she

i always love her fits she never lets me down get it girl
Candace's picture

NO! I love Rihanna! But NO to

NO! I love Rihanna! But NO to the outfit lol
beautyfulones's picture

It's a cute outfit...on her,

It's a cute outfit...on her, but I wouldn't want to see an "everyday" chick wearing it.
preciousdiamond's picture

hELLLL NOOO TASHA ITS SILLY..

hELLLL NOOO TASHA ITS SILLY.. AND THE PERFOMANCEE WAS TERRIBLE OUT OF BREATH HUH.. SHE NEVER VISIT THE WHITE HOUSE LIKE BEEE...X
xox's picture

ha! i love it! & i hate

ha! i love it! & i hate shoulder pads... rih is helping me love 'em! work that honey!
nici.jay's picture

Simply Beautiful :-) LOVE

Simply Beautiful :-) LOVE IT!!
SOOREAL's picture

Love it... RiRi can do no

Love it... RiRi can do no wrong in my eyes :-)
shiv's picture

a big no from the hair to the

a big no from the hair to the clothes but shoes are hot!
binky's picture

Rihanna can rock almost

Rihanna can rock almost anything. This outfit get my vote!!!
Fan4ever's picture

THE ONLY FEMALE ARTIST WITH

THE ONLY FEMALE ARTIST WITH THE MOST TOP 10 HITS(14) SINCE 2000..
JESSICA's picture

LUV THE WHOLE LOOK!!! BAD

LUV THE WHOLE LOOK!!! BAD BISH INDEED. WHO ELSE CAN ROCK THIS AND GET AWAY WITH IT??? NO ONE.. QUEEN RIRI STAY SHITTING ON THESE HOES!!!
JESSICA's picture

she looks super stunning im

she looks super stunning im happy she switch it up all the time instead of having the same boring style for like 13 years unlike some artist.... only riri can rock this look she can do no wrong in my eyes. I JUST LUV HER KEEP BREAKING RECORDS RIRI!!!! CANT WAIT FOR THE TOUR!!!!!!!
SYDNEY's picture

1. When you like somebody,

1. When you like somebody, no matter what they do you can't always be objective- even if what they are wearing looks stunningly ridiculous. Is she about to take off? 2. Just because something is labeled fashionable or "Couture" doesn't mean anything.
El's picture

no one does it better than

no one does it better than ms. fenty
YBFer's picture

The outfit honestly looks

The outfit honestly looks cheap -- poor tailoring if you ask me (check the seams and overall presentation). This would have been better executed by Lady Gaga with some spinning orb on her head and fishbowl platform shoes, you know, keep it truly weird. And there's no point in really addressing the sheerness -- the look on her face in each photograph says it all. She doesn't truly have the confidence to play nude-a-boo but with the images from her sexcapades with Chris Brown still floating all over the internet, it's nothing we haven't seen already, twice. derherzen.blogspot.com
Die Konigin Der Herzen's picture

Rihanna is a BAAAD

Rihanna is a BAAAD bish!!! Only she can pull this shit off! FIERCE!!!!
Tᴙizƒactor's picture

Ya'll need to quit! Ya'll

Ya'll need to quit! Ya'll know she looks a mess. The only thing that is cute is her shoes. If this was anybody else ya'll would be talking mess, but since it's Ri-Ri, it's cute. Get the f*ck out of here!
Jerrie's picture

JUST STUNNING!

JUST STUNNING!
shonnie amour's picture

love it....want it...gotta

love it....want it...gotta have it. u go riri
Shanique'nique's picture

if this pic was edited

if this pic was edited without her head and you didn't know it was Rihanna, everyone would tell the truth.....OOOOOGLY!
meow's picture

I got some newspaper, some

I got some newspaper, some used brillo pads and empty paints. And I put the on this girl and she WILL MAKE IT WORK! Dayum this girl is fierce! xo
Lizza's picture

she looks like a green

she looks like a green vampire bat
real ish's picture

This girl is super bad. That

This girl is super bad. That body is off the chain. She is naturally sexy LOVE YOU RIHANNA
Nothing is perfect's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook