Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

Lebron James Makes Nice With Ohio

 

Lebron James was out having dinner in West Hollywood last night, no doubt still celebrating his move to the Miami Heat.  But the move hasn't stopped him from showing love to Ohio.  Find out how he sent a personal message to his Ohio fans when you read on... 

 

Despite the negative press thrown his way, LeBron James still has love for Ohio. 

James took out a full page newspaper ad  in Tuesday's Akron Beacon Journal showing appreciation to his Ohio hometown fans.  In the ad, Bron Bron thanks Akron residents for their love and support and calls the city his home and the "central focus" of his life.  There was one glaring omission in the ad though...he said nothing about nearby Cleveland, where he played seven seasons for the Cavaliers.

Last month he announced his decision to move on to the Miami Heat, leaving some Cavs fans feeling burned. The ad features photos of James in Akron, including at his annual charity bike-a-thon. This year's event is scheduled for Saturday.  According to the Akron Beacon Journal, James will hand out bikes to 400 local kids, then join the mile-long ride in Akron.

James is also getting support from local politicians in the area.  When asked about James, Council President Marco Sommerville said:

No matter what his decision was, he's still from Akron, Ohio.  He's a hometown person who we need to support.

Source

 

Photos via SPLASH
 

Categories:

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

If anyone wanted to see

If anyone wanted to see future gadget then click this. http://wofgtg.blogspot.com/
Pervaiz Iqbal's picture

Akron is thirsty, give away

Akron is thirsty, give away bikes and all is forgiven, sad.
WatPhyl's picture

No 1 is hating on Lebron, but

No 1 is hating on Lebron, but you can't just say I am going to win a championship and it happens, (unless the NBA is fixed). I once respected him as a young up and coming Black Leader, now he's proven to be a follower. He really got punked by DWade, a point guard for DWade, funny as hell!!!!!!!!!!!!!!
PhyllisFrC-Town's picture

Becareful Lebron. home town

Becareful Lebron. home town or not, the natives can get restless and skanky at times!
Anonymous's picture

That is

That is good. http://wofgtg.blogspot.com/ http://wofgtg.blogspot.com/ http://wofgtg.blogspot.com/
Pervaiz Iqbal's picture

Amare did that for the people

Amare did that for the people of PHX first. Do something more original. NEXT
Anonymous's picture

wetback shut up!

wetback shut up!
Anonymous's picture

Loves Lebron, your decision

Loves Lebron, your decision is your decision. He's still growing. You dont own Ohio nothing when it came to your decision to leave. However, before you quit your job, it would have been good to give the supervisor a two weeks notice.
effortlesslysexy's picture

Welcome to

Welcome to www.lockfashion.com 50%Discount summer fashion :Sandle,t-shirt,caps,jerseys,handbag and brand watches!!! $30 Air Jordan shoes,Shox shoes,Gucci,LV shoes $33 True Religion jeans, Ed Hardy jeans,LV,Coogi jeans,Affliction jeans $15 Ed Hardy ,LV ,Gucci Bikini $15 Polo, Ed Hardy, Gucci, LV, Lacoste T-shirts $25 Coach,Gucci,LV,Prada,Juicy,Chanel handbag, $10 Gucci,Ed Hardy sunglasses $9 New Era caps. $90 rolex,gucci,Omiga watches! Welcome to www.lockfashion.com
erheashserh's picture

go bron! (w/ya tiny shirt

go bron! (w/ya tiny shirt on!)
TakeThyRod's picture

It's nice that he did that

It's nice that he did that because seriously he doesn't have to kiss a whole city or state's ass for taking another job. Playing ball is a job and he went with another company, period. Cleveland is going to make themselves look like asses if they keep up a hate campaign against him.
Twilightey's picture

Lebron what do u have on

Lebron what do u have on bruh? & please shave tht beard bcuz it looks disgusting!
YBF Chic's picture

Wanna find AN INTERR-ACIAL

Wanna find AN INTERR-ACIAL RELATION-SHIP??? Here is a very nice community _____ bla ck whi te loving— C_o_m ____ It’s where black white sing-les looking for someone to enjoy their lifestyle with. Come in and stay a while. Complete your profile. Post a message, a picture of yourself and check out the photo galleries. Give it a try, you will find someone you like here (*^__^*) ..... , . - . - , _ , ..... ..... ) ` - . .> ' `( ..... ..... / . . . .` . . ..... ..... |. . . . . |. . .| ..... ..... . . . ./ . ./ ..... ..... `=) /.=` ..... ..... `-;`.-' ..... ..... `)| ... , ..... ..... || _.-'| ..... ..... ,_|| _,/ ..... ..... , ..... || .' ..... ..... | | ,. ||/ ..... .... ,..` | /|.,|Y, ..... ..... '-...'-._..||/ ..... ..... >_.-`Y| ..... ..... ,_|| ..... ..... || ..... ..... || ..... ..... || ..... ..... |/ .....
babygirl's picture

I'm not mad at Lebron. He

I'm not mad at Lebron. He did what he could for Cleveland, but he wants to win a championship. It was time to make a move. That's life.
p1tey1's picture

OMG you would think the world

OMG you would think the world was coming to an end, it's just sports! It's Lebron's life and only he can live it. True fans would still support him no matter where he decide to play. Let's go Heat!
Island Gyal's picture

Cleveland is a CITY THAT

Cleveland is a CITY THAT ALLWAYS COME BACK ... we r upset but if that what he wont hey fine with me i still support r CAVE... GO CAVE WE STILL DOING BIG THING
Anonymous's picture

WHY DOES SOMEONE HIS SIZE

WHY DOES SOMEONE HIS SIZE NEED A BODY GUARD?!?!?!?! I'M JUST SAYING
WONDERFUL's picture

It's called liability. You

It's called liability. You keep bodyguards around you to prevent gold digging assholes from slapping you with a frivolous lawsuit. It doesn't matter how big or small you are, it only matters if your pockets are big. All celebrities are a walking lawsuit waiting to happen. I hope that answers your question.
Dewey, Cheathem and Howe's picture

Lebron is from Akron not

Lebron is from Akron not Cleveland, he is loyal to Akron, not Cleveland. He didn't choose to get drafted by the Cavs. When 7/1/10 hit he was no longer a Cav.
tutu's picture

NO MORE LEBRON NEWS, PLEASE!

NO MORE LEBRON NEWS, PLEASE! Oh and wassup with Lebron and his bodyguards with that awful looking beard, ugh....
LC's picture

we are still talking about

we are still talking about this WHY??????????????
Anonymous's picture

Lebron's marketing team SUCKS

Lebron's marketing team SUCKS MAJOR ASS....WTF are they doing/thinking (an ad smh). Lebron needs a new marketing team ASAP....
Anonymous's picture

I love this , So does My

I love this , So does My boyfriend .he is almost 11year older than me .i met him via agegapsingl es.c om a nice place for seeking age le ss love.which gives you a chance to make your life better and open opportunities for you to meet the attractive young girls and treat you like a king. Maybe you wanna check it out or tell your friends.. Just love it TTTTTTTTTTTTTTTTTTaaaaaaaaaaaaa
Anonymous's picture

he needs to get rid of that

he needs to get rid of that ridiculous beard
jamaican girl's picture

Natasha what is Bron's

Natasha what is Bron's bodyguard name??? I think he may be my baby daddy lol j/k no but for real I think he is so ruggedly good looking I need to know more about him. I even hit up Brony on his twitter but he was hating and didn't wanna put me on ol jealous azz lol anyway I figure since everyone knows who Julius is maybe you had some info on this guy. I want some of his thug passion please let me know. TOODLES
Cami's picture

Lmaoo! Did you ask about him

Lmaoo! Did you ask about him on the other post with them in it too? I remember somebody did...lol
yoooo's picture

lol yea that was probably

lol yea that was probably me...what can i say I'm in love....
Cami's picture

I like

I like this. http://wofgtg.blogspot.com/ http://wofgtg.blogspot.com/
pervaiz iqbal's picture

Listen, I'm from Cleveland

Listen, I'm from Cleveland and I'm not mad about him leaving. I'm upset on he left. His marketing team sucks ass if they are trying to build his brand. He does this ad like a month after he left. After an old teammate of his took an ad out of the Cleveland Plain Dealer on Sunday. I think he's doing it now because he has to come to Akron this Saturday and he's trying to smooth it over. He should thank Cleveland regardless of if they hate him or not and regardless if he means or not. What the owner had to say has nothing to do with the city. Period
Johnny's picture

People in Cleavland need to

People in Cleavland need to STOP acting like crazy ex girlfriends. Damn, let the man make a decision for HIS like, not a whole damn state!!
Bella's picture

LMAO...LOVES IT!!!! I'm from

LMAO...LOVES IT!!!! I'm from OH and I think people are acting like assholes about the entire situation. Move on folks. Go to work, take care of your children, pay your bills, do something...damn, LBJ is NOT checking for your psychotic behinds...smdh
Nicole's picture

*for his life

*for his life
Bella's picture

the heat is not going to

the heat is not going to sweep the nba like this is highschool, you cant call a championship,its disrespectful to theother teams. beliv the comin for heats neck. a ring aint that easy, even kobe had break a finger and half way kill himself for one. the trend of the nba was to get DEEP, not jus a bunch of stars and no bench, this team is scary, but only for the starting five who will have to play there ass off.
BJ ohio sic made's picture

People need 2 get a damn

People need 2 get a damn LIFE. IT IS just SPORTS....damn!
WTF?'s picture

bron is in a lose lose

bron is in a lose lose situation, if they get a ring, its like, no shit really? but if he dosnt,its like , wow, SHITTY! stupd idea O-H muthafucka, good luck bron.
Anonymous's picture

i think cle fans are more

i think cle fans are more upset about the way he left ( you know the 1hr special) and the fact that he primised a cchampionship to the city ,i dont think they are upset JUST because he left
laila's picture

As with any other city when a

As with any other city when a star leaves people are mad, but the bulk of the anger comes from the way he chose to leave. #1. His former boss (Dan Gilbert) should not have had to find out on National television like the rest of the country. Even if he called Dan 15 min before to give him a heads up that would have been atleast a little better. #2. People from outside cities don't really understand what Cleveland as well as the state of Ohio has done for this boy from the time he was a high schooler. They went above and beyond for him and this is how you do us. It's not that we think he's our property or own him, but as a city that has handed you everything on a silver platter and stood behind you from day one, you don't do things like that.
Anonymous's picture

Here's my opinion of the

Here's my opinion of the LeBron James situation. When you've had a shitty boss and you find a better job...do you give that shitty boss two week notice or any notice at all. Maybe if you want to use the job as a reference. But if your credentials stand up for themselves and you have found employment elsewhere...F your old boss and that job. Yes you might miss you co-works and the place you worked...but in the end you have to do what is best for you. People might not like the way LeBron chose to leave....but I am pretty sure there was a reason behind it. And after the way Dan Gilbert showed his ass....I sure that LeBron felt justified in leaving the way he did. His name is LeBron...not Toby. He did it his way...not Jordan's or Magic's or Barkely's. He's been quiet since he made his decision and will ley his play do the talking for him. And he continues to give back to his hometown. Can't fault him for that.
Anonymous's picture

I get what you are saying but

I get what you are saying but what you need to realize is that it's not a regular @ss job. He's in the NBA...and there should have been a better way to handle this. He let a lot of people down. And what celebs and pro-athletes need to understand is that whether they want to be role models or not...THEY ARE. And they need to do a better job setting an example.
HATE NEVER LOOKS GOOD's picture

He didn't let me down, &

He didn't let me down, & millions of other people who think just like me. I don't have a problem with how he left. So what if he did it in a 1 hour special that had the highest rated viewership on ESPN & raked in millions of dollars from sponsors & the money went to the Boys & Girls Clubs of America... he's so selfish, arrogant, and not a good role model... oh really???? Maybe we should ask the kids at the Boys & Girls Clubs. Bottom line, Lebron James was doing what was best for Lebron James & lots of folks benefited along the way. I ain't mad at him... and there are millions more who think just like me.
Anonymous's picture

1st off...you going super

1st off...you going super hard for no reason. I was making a point that it was handled badly...AND IT WAS. Regardless of how many millionaires made more money off the stunt. That's fantastic if the boys and girls club received money but like I said it was still handled poorly. You're teaching children that it's okay to disregard others feelings as long as you make money and you are happy. I'm fine with the decision but it was ridiculous. And you know that if Kobe pulled this shyt he would be hated up and down every street. I am not from Cleveland nor a Cleveland fan...but it was over the top. Glad you still worship the ground he walks on though. Do you.
HATE NEVER LOOKS GOOD's picture

I understand what you are

I understand what you are saying...but I think the only people that were really upset were the Cleveland fans(which was to be expected)...LeBron haters and the sports reporter who needed to have something controversial to take about and are jealous that LeBron can command so much attention and they can't. Oh and the retired NBA player who are just happy that someone is playing attention to them again. It was the media, the Cleveland fans and Dan Gilbert how made a mountain out of a mole hill with this situation. If LeBron had announced that he was going to stay in Cleveland there wouldn't have been this much backlash. I personally was fine with the way he made is decision and so was ESPN.
Anonymous's picture

I'm not a Cleveland fan

I'm not a Cleveland fan either...LA all day. But my point was just that there were people hurt by the way it was done. And it was way over the top.
HATE NEVER LOOKS GOOD's picture

Damn, it's just basketball!

Damn, it's just basketball! People in and from Cleveland act like he personally hurt them. The boy been in Ohio his WHOLE damn life. The fans should actually be grateful, he gave them 7 great years that would not have been possible without him. Please go on with your lives and be concerned about "real" issues going on and not dwell on the fact that a ball player has gone on to another team....
Anon's picture

I actually think it is really

I actually think it is really selfish of the Cleveland fans to think because he has lived there his whole life, that he belongs to them. He served out his contract and wanted to make a change, so why is it not ok?
white chocolate's picture

bron, sit cho a** down...

bron, sit cho a** down...
myMAMAsaid's picture

I love this , So does My

I love this , So does My boyfriend .he is almost 11year older than me .i met him via agegapsingl es.c om a nice place for seeking age le ss love.which gives you a chance to make your life better and open opportunities for you to meet the attractive young girls and treat you like a king. Maybe you wanna check it out or tell your friends.. Just love itssssssssssssss
Anonymous's picture

I hate you.

I hate you.
Extravaganza Eleganza!'s picture

lmao!! Me too

lmao!! Me too
JMO's picture

I hate it too....

I hate it too....
Bronze duchess's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook