Celebrity Gossip Never Looked So Good™
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

Kim Zolciak's Ex "Big Poppa" May Be Going Broke

Well, no wonder she broke off the "engagement.  Seems like the married former boyfriend/sugar daddy of the "Real Housewives of Atlanta" star, Kim Zolciak, is having financial difficulties.  Find out more deets inside...

 

 

The tenants of a local mall in Union City, GA have been moving out all week as it seems their landlord is having trouble paying the bills. And their landlord is Kim Zolciak's ex, Lee Najjar.  Officials say Big Poppa hasn't paid the electricity bill in months.

As a result, Georgia Power turned off the electricity Tuesday night. One tenant said, "I'm more shocked than anything because I thought somebody would save us."  SMH.  You would think one of Lee's friends would bail him out. Or that it would be easy for him to get a bank loan.  Sources report that the mall also owes a quarter of a million dollars in property taxes for the past three years.

This shouldn't be a lot of money to an alleged multi-millionaire.  I wonder if he's intentionally not paying the bills because he has a bigger, better scheme in the works.  Something in the milk ain't clean.  

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

true religion jeans$35,ca,ed

true religion jeans$35,ca,ed hardy jeans$35 LV,CHANAL,HANDBAGS$35 NIKE SHOX+AIR MAX+TL3+OZ+NZ ONLY $35 UGG TIMBLAND+LACOSTE SHOES+ED HARDY SHOES$35 DIESEL T-SHIRT,GSTAR T-SHIRT,CA T-SHIRT,50% OFF FOR SALE $15 DIOR SUNGLASS,DG SUNGLASS$15 our websit: ===== http://voguecatch.com/ ====== ===== http://voguecatch.com/ ====== ===== http://voguecatch.com/ ====== welcome to : ===== http://voguecatch.com/ ====== U-GG Nightfall Boots U-GG Coquette Slipper U-GG Sundance Limited Edition U-GG Classic Argyle Knit U-GG Bailey Button Boots U-GG Classic Cardy Boots U-GG Classic Tall Boots U-GG Classic Short Boots U-GG Ultra Tall Boots U-GG Classic Tall Metallic U-GG Sundance II Boots U-GG Ultra Short Boots U-GG Classic Mini Boots ===== http://voguecatch.com/ ===== ╭⌒╮⌒╮.’,”’,,’,.”,,’,”,. ╱◥██◣”o’,”’,,’,.”.”,,’,. |田|田田│ ”,,’,.’,”’,,’,.” ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬e:
Anonymouskingjack's picture

funny because this man owes

funny because this man owes over 164,000 in one of his house notes. hmm... has an acct with us. Kim better start singing her ass off!!!
cynthia's picture

@Anonymous

@Anonymous 1....Clitlicker????ewwwww....So you are a DIKE and a RETARD???....Go Get Medicated DAMN!!!
FORREAL's picture

Yeah he owes over $200K on

Yeah he owes over $200K on that bill. Saw it on the news!!!
anyway's picture

I have a family member who

I have a family member who HAD a store in that mall, and honestly that mall has been dead. Nobody shops there, its a wonder the lights werent shut off long time ago!!!!! They have no traffic. I had the chance to meet "Lee" @ the grand opening of my family members store and the gossip that was going around was that he is Big Poppa, I was like woooow hes the same height as my 7 year old son. Also the lights were shut out last nite @ 10 and he would not return the call to mall management or anything, like he didnt owe any of the "FEW" shop owners an explanation. Such a loser.
Anonymous's picture

WOW!!! i woulda thought he

WOW!!! i woulda thought he was Black.. WHO KNEW.. hahahah and he is BROKE DAMMMMN KIM..
J3NN's picture

since when have you known a

since when have you known a black man, especially in Hotlanta, spend bread like Big "the Midget" poppa was doing' espcially on a side kick..be for real
Izzy's picture

http://www.beautysecretusa.co

http://www.beautysecretusa.com/professinalproduct.aspx Mizani, KeraCare, Nairobi, Avlon Affirm up to 30% sale
jj's picture

well since we're talking

well since we're talking about the RHOA...WHAT ABOUT MONDAY'S episode WTF!!!! sugar, powdered sugar, pop rocks and them damn pickles?? What straight man in his right mind would allow himself to be photographed with a damn pickle in his mouth like that and the whole concept of the foto shoot was stupid anyway Phaedra works my nerves. And the heffa didn't even know when her baby is due i can't ....
claudette's picture

Cosign... They had a few

Cosign... They had a few moments on RHOA Monday's episode that was a definite No-No! The sugary Vajayjay...NO! A definite bad yeast/bladder infection just waiting to happen. The Phaedra/Apollo photoshoot was a bit disturbing...NO! Apollo with that big pickle in his mouth....NO! Peter going off on NeNe....NO! He should have done like most hubbies; said hello and disappeared. btw...I read somewhere on the web that Peter is going through some financial difficulties. He should focus on that aspect of life. "The Uptown Restaurant and Lounge he allegedly owns was closed due to unpaid expenses in excess of $25,000. Employees were also unaware of the shutdown, allegedly, and showed up to work ready to go only to discover that the venue went under." Leave NeNe alone and go handle your business.
La`Louisiana's picture

I agree I really hate phaedra

I agree I really hate phaedra bitch didnt make any kid of sense when she was lying about her baby talking about they was going to take the baby at six months cause she was bleeding then said at 34 weeks they taking him bitch was trying to stuff her face with food and derail the questions like we cant tell she is a lying ass , that aint that fag hubbys baby she is his beard and she got knocked up by one of her hood rat clients at the homie n nem law firm she works for cause he didnt have the cash up front
tdew's picture

Okay all 3 of ya'll hit the

Okay all 3 of ya'll hit the nail on the head in your own respective words! Phaedra...NO. Wrapping those dick sucking lips around that pickle in dick sucking fashion was soo out of line. I was really uncomfortable, so was my husband...well maybe he was frontin but he was DEF uncomfortable when Apollo started sucking the pickle. The due date, Peter, everything ya'll mentioned...Fooletry. Funny shit indeed.
Anonymous's picture

@Claudette......my thoughts

@Claudette......my thoughts exactly! That damn Phaedra works my nerves........yuk
Anonymous's picture

true religion jeans$35,ca,ed

true religion jeans$35,ca,ed hardy jeans$35 LV,CHANAL,HANDBAGS$35 NIKE SHOX+AIR MAX+TL3+OZ+NZ ONLY $35 UGG TIMBLAND+LACOSTE SHOES+ED HARDY SHOES$35 DIESEL T-SHIRT,GSTAR T-SHIRT,CA T-SHIRT,50% OFF FOR SALE $15 DIOR SUNGLASS,DG SUNGLASS$15 our websit: ===== http:voguecatch.com/ ====== ===== http:voguecatch.com/ ====== ===== http:voguecatch.com/ ====== welcome to : ===== http://voguecatch.com/ ====== U-GG Nightfall Boots U-GG Coquette Slipper U-GG Sundance Limited Edition U-GG Classic Argyle Knit U-GG Bailey Button Boots U-GG Classic Cardy Boots U-GG Classic Tall Boots U-GG Classic Short Boots U-GG Ultra Tall Boots U-GG Classic Tall Metallic U-GG Sundance II Boots U-GG Ultra Short Boots U-GG Classic Mini Boots ===== http://voguecatch.com/ ===== ╭⌒╮⌒╮.’,”’,,’,.”,,’,”,. ╱◥██◣”o’,”’,,’,.”.”,,’,. |田|田田│ ”,,’,.’,”’,,’,.” ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬e:
kickjhon's picture

Finally we get to see who

Finally we get to see who "Big Poppa" is!! Where the heck did they come up with that name?? Kim could smell the finances drying up and cut out just in time!! Love it. Anyways y'all check out www.btigress.com for your quality Indian hair needs. When you support Black businesses we all prosper! And those who think this isn't a black owned business should add us B. Tigress Indian Hair on FB, where i will have pics up soon!!
Black Tigress Lady's picture

*sleepy*

*sleepy*
Miss GQ's picture

Ummmm...let us be clear.

Ummmm...let us be clear. Golddigging Kim didnt marry him because HE IS MARRIED ALREADY!! They dont live in Utah...bigomy is not legal. And if he wanted to marry her ass he would've done it a long time ago. She's a kept jumpoff.
Anonymous's picture

Damn, "a kept

Damn, "a kept jumpoff"....that's classic and hilarious.
Lisa's picture

Tasha, you post what you want

Tasha, you post what you want on your site. I wish you would include some more outside of the norm stuff. Like Paris, Lindsay, Demi Devado, Miley and the crew let everybody know there are more screw ups out there than us....um hmmm.....be more inclusive. Those who love this site will love it regardless. More Rihanna!
Arbor Mist Is The Bomb!'s picture

This site is called YBF for a

This site is called YBF for a reason. When I want to know about non-african american entertainers I go to different websites. This website is a necessity because on the mainstream websites they do not feature us - AT ALL. The only black celebrities on other blogs are Halle, Beyonce and Rihanna. Where us can I find out what folks like Meagan Good and Nia Long are up to?
Anonymous's picture

Necolebitchie.com

Necolebitchie.com
Anonymous's picture

I meant, where else can I

I meant, where else can I find out.........my bad
Anonymous's picture

is this not called THE YOUNG

is this not called THE YOUNG BLACK AND FAB??!!!! Kim is on a prodominatly black show so she fits this website criteria! if you want lindsey or Demi, hit up a non YBF site. Umm K
Anonymous's picture

But this is Young BLACK and

But this is Young BLACK and Fabulous!! Let those stories post on Young WHITE and Fabulous. I mean, Kim ain't white, but she damn sure think she is...I don't know, just my opinion.
Bee Bee McGee's picture

Whoops. I meant to say Kim

Whoops. I meant to say Kim ain't black, but she thinks she is. Sorry.
Bee Bee McGee's picture

WHO CARES? Why is YBF worthy?

WHO CARES? Why is YBF worthy?
nikki from d h's picture

Shrugs...they are all a group

Shrugs...they are all a group of posers trying to be what they have never been, are not and never will be. Everyone on that show has been bankrupt or foreclosed. I don't know why they just cant be who they are and roll with that. Kim is running on a song that is popular only to folks looking at the show. How long can she profit off of that?
Annie Anonymous's picture

BIG Papa now BROKE Papa.....I

BIG Papa now BROKE Papa.....I don't like Sheree's new interest...seems kind of shady....and Phaedra is over the top!!! with her bougie self!
Arbor Mist Is The Bomb!'s picture

He does seem shady and I wish

He does seem shady and I wish he would do something about that landing strip of a hairdo...Just cut it off, or do the George Jefferson, and get you a half-fro or somethin!! Uggh, so not cute!
Bee Bee McGee's picture

Fall is here and typically

Fall is here and typically your skin gets dry and tight when the seasons change... Right? Boj Oil can help...It's 100% organic, Super Moisturizing Skin Food Oil; that has vitamins & nutrients to penetrate the skins reticular layer that heals, strengthens & preserves your skin. That's not all, we also have infused herbs that have been used to traditionally assist with respiratory congestion into our formula. Great for every part of your body, safe for the entire family, smells great and is made with LOVE... Only...$9.99
Boj Oil's picture

Great article!!! My boyfriend

Great article!!! My boyfriend thinks the same with me. He- is 10 years older than me, lol. We met online at an ag'e ga'p dating site AgeMin'gle * co m---a nice and free place for Youn'ger- Women and Old'er Men, or Old'er Women and Young'er Men, to interact with each other. Maybe you wanna check out or- tell your friends
Anonymous's picture

Does he own a mall

Does he own a mall somewhere???...which mall??...and why does Kim depend on men 2 rescue her @ the end of the day???
yoyo's picture

well the one that probably

well the one that probably really has money is Kandi...from the outside looking in and from what she said last season which was she didnt believe in just spending money she believed in investing...so she may really be the one that has a decent amount of money...and even though her voice is annoying to me and she cant sing, she has written songs for alot of people and i am not talking about Kim..LOL..way before there was a Kim...kandi was a teenager writing songs, so i think she is fair game...and she dont seem to be living or trying to live above her means she seems to be content with what she has..again from the outside looking in....
tdub's picture

If he is married how is she

If he is married how is she engaged????
Just sayin's picture

Well Kim Imma need you to go

Well Kim Imma need you to go straight down to da welfare first thing in the morning.
POLITICALLY INCORRECT's picture

Lmfao too damn funny!

Lmfao too damn funny!
Anonymousswagg's picture

My husband HAD a store in

My husband HAD a store in that mall "Napoly" --- I'm gonna steal one of kim's wigs and sell it on Ebay! I hope her shit gets cut off too.
Dangerousbytch's picture

The RHOA are definitely a

The RHOA are definitely a joke. No one really has any money. They walk around wearing expensive shoes and handbags and driving BMW and Bentleys and can't even pay their bills. Renting houses: what a waste. The pretentiousness is just ridiculous. It's an entertaining show but I agree the wives of Beverly Hills are not frontin.
cm's picture

These "Housewives" are the

These "Housewives" are the brokest bunch of reality stars EVER! There's nothing "real" about them. They aren't married so how can they be "housewives", and they put on airs like they are well to do and are just as broke as "common folk". Now the Beverly Hills Housewives... those heffas got looooong money for real!
What Ar YOU Saying?'s picture

I thought Big Poppa was

I thought Big Poppa was "QUINCY JONES"....Anyway Kim looks like a Mannequin!!!!....But I'm sure she'll find another "Poppa"
anonymous 's picture

I would hope that Quincy

I would hope that Quincy Jones would never stoop to her level, he has too much class I'm sure.
Lisa's picture

What about this post is

What about this post is YOUNG, BLACK or FABULOUS???????? must be a slow news day.
Anonymous's picture

How is she racist when the

How is she racist when the website clearly says The Young BLACK and fabulous.
Anonymous's picture

Stop being so damn racist!

Stop being so damn racist! Everything on here does not have to be Black.....black people do get into other thing as well.
Getreal's picture

I LOOOVE white folks!!! They

I LOOOVE white folks!!! They always elevate me mentally!! everytime I've had a positive metamorphosis of some sort it's always been because of a white person. THANK YOU WHITE PEOPLE!!!! I'm black and SOMETIMES COO OO for cCOCOA puffs buuut don't forget that IIII LOOOVE YOOOU!!!! xoxo BUT hey I love my black people too.. Who can hit it from the back like a black man? OOOOHoo SHET!!!! Who can tell a great story about giving someone an arse whipping like a black woman?? Very intense and exciting lmao. Gotta love it.
DollBaby1o1's picture

he IS KEEEYYOOOT!!

he IS KEEEYYOOOT!!
Anonymous's picture

It was only a matter of time.

It was only a matter of time. You can't support two households forever. Kim crazy but I like her.
Anonymous1's picture

i can see why she wants him.

i can see why she wants him. he's handsome. but financial woes aint hot
leesh's picture

Who are these people? LOL!

Who are these people? LOL!
ChinaDoll's picture

If you don't know these

If you don't know these people, you are really out of touch.
Anonymous's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook