Celebrity Gossip Never Looked So Good™
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

WHAT'S BEEF: Raz B's Brother Tells Chris Brown "I'm Gonna Put My Mother Fu**ing Pistol In Your Mouth." (VIDEO)

As expected, yesterday's Twitter beef between Chris Brown and Raz B took an even nastier turn.  Raz B's brother, Ricky Romance, posted a video threatening the life of Chris - saying he'd put a "mother f**king pistol" in his mouth.  Watch the shocking video inside...

We reported on the Twitter beef that popped out yesterday between Breezy and former B2K singer Raz B.  The beef started when Raz B made a comment about Chris Brown disrespecting Rihanna.  Chris Brown immediately responded with what some people are calling homophobic taunts.  Chris even made mention of Raz B's alleged molestation. 
 

The beef went on for several hours with everyone from Raz B's brother to Omarion jumping in with their two cents.  But it really got nasty when Raz's brother, Ricky Romance, posted a video message saying, "If I see you in L.A. my dude, I'm gonna put my mother fu**ing pistol in your mouth."

He also said: 

"Step your game up homeboy ... when I see you my n**ga, I will smack you in the mouth, beat you, drag you down the street and treat you like a little b**ch my n**ga. This ain't no mother f**king game homeboy. You ain't welcome in L.A. and if I catch you alone, watch what I'ma do to you."

Then Chris responded, "I'll be in LA REAL SOON!!!!!!"  SMH.
 

Hopefully these young men stop in their tracks and think about their careers, their fans, and how this foolishness won't do anyone any good.

 

Today, Raz B's PR rep told TMZ, 

"Raz B wanted to make sure everyone knows that what his brother says does not represent him.  "Those are just a brother's tendencies to protect his brother coming out. Raz B has already spoken to his brother and told him to chill out." 

Yet....there was no apology to Chris or vice versa.

 

Watch Ricky's video threat here:

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

Ricky Your a Bitch Go and

Ricky Your a Bitch Go and Fuck yourself and get an Record Deal Are something!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Because u just Waisting people Time Mutherfuckerrrrrrrrrrrrrrrrr Is Daniella Bitch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonymous's picture

wow im madd niggasz is madd

wow im madd niggasz is madd fakee hatin on my baby brezzy likee wat it is ppl makee mistakes too... but razb should of never started w. my baby...
mrsbrezzy93's picture

What a fine day! Let's go to

What a fine day! Let's go to park,"It was really a good day, So my mother, my classmate and I went to the park. We took some foods in my schoolbag. On the way to the park. I saw coach purses the blue sky with snow-white clouds. I saw pear trees and some apple trees and so on. Below the trees, there are several kinds of flowers. It's colorful, blue, red, yellow, pink, purple, orange and white.I saw some coach colette collection balloons and butterflies in the sky. I ate popcorn, cornflakes, banana and lollipop. They were wonderful. In the afternoon, we went to coach alexandra collection the zoo. I visited the birds, mice, cats, dogs, budgies, hamsters, rabbits and so on.
coach poppy collection's picture

wow.. ahah who thee fuckk is

wow.. ahah who thee fuckk is raz b and ricky romance.. ?!?!? WTF .. both of em really needa fall back cus they aint no body ..they probably known by only 2 ppl so they needa sdfuu
Anonymous's picture

WDFF !! wow.. i dont get how

WDFF !! wow.. i dont get how hes over there threatening chris while this nigguah over there stuttering .. go get a mothaa fuckin life bxtchh .. ohh && wenn i catch yu in san diegoo .. nigguah its on .. ahah .. wee just a couple hrs. apart bro ..
Anonymous's picture

my question is how the hell

my question is how the hell he gone put out threats and shit and he studdering.. you cant be tough studdering
Anonymous's picture

boy pplz like who are u ( u a

boy pplz like who are u ( u a nobody ) lolz like you just wanted be fames an let me tell u a lil sumthing u just better have a pistol an u just better have all tht heart 2 shoot chris like babii pplz go 2 bed 4 real like u dnt knw who u fucking an then nobody knwz u like go 2 bed lolz { CHRIS BROWN ROCKZ HARD LOL } ILY
blondie's picture

SMH this is ridiculous and at

SMH this is ridiculous and at the same time its funny. First of all who is Ricky Romance?? NO ONE important!! and who is Raz B? lmao they need to have a SEAT!!
chaunieJay's picture

Let's just pray for

Let's just pray for them. Let's just pray for them. Chris is smart he's really grown up & issued an apology right away!!! Jesus. Help them. ESSENCEOFSILK.com 100% silk & satin pillowcases, hair scarves, wraps, Silk DU RAGS & more!!! www.yuregininsesi.com
Anonymous's picture

TURN YOUR TV DOWN MY DUDE!

TURN YOUR TV DOWN MY DUDE!
Yellowbird's picture

is that really raz b ?

is that really raz b ? acting like his brother .. lol
netta's picture

that was weird.

that was weird.
pashun fruit's picture

Slap their legs and send them

Slap their legs and send them to bed without any supper. Ten year old kids threaten each other on the web -- so-called adults hsould know better.
Paul's picture

wrong to use the word retard

wrong to use the word retard as an insult. calling someone a retard is awful. let's face it you don't like people to use the N word yet you use retard which mocks the disabled.
Anonymous's picture

Well,... Say what you want,

Well,... Say what you want, but we all know how the brothas will get down.
DollBaby1o1's picture

Is the word "pistol" slang

Is the word "pistol" slang for "penis"?
Tiphanie's picture

LMAO LMAO LMAO LMAO

LMAO LMAO LMAO LMAO LOLOLOLOLOL
Dana-Silk's picture

ha hahahaaaa 2 funny

ha hahahaaaa 2 funny
kiki's picture

ha hahahaaaa 2 funny

ha hahahaaaa 2 funny
kiki's picture

ha hahahaaaa 2 funny

ha hahahaaaa 2 funny
kiki's picture

ha hahahaaaa 2 funny

ha hahahaaaa 2 funny
kiki's picture

ha hahahaaaa 2 funny

ha hahahaaaa 2 funny
kiki's picture

Alright already!!

Alright already!!
Anonymous's picture

I was wondering the EXACT

I was wondering the EXACT SAME THING!!!
CalmDownBeEasy's picture

Is the word "pistol" slang

Is the word "pistol" slang for "penis"?
Tiphanie's picture

Is the word "pistol" slang

Is the word "pistol" slang for "penis"?
Tiphanie's picture

I wasn't gonna comment on

I wasn't gonna comment on this foolishness but Imma comment with the hope that Ricky Stupidazz reads: I feel you defending your brother. You took it a little far. You made a PUBLIC threat of bodily harm against someone. Retard, you can go to jail for that. #2: WHERE WERE YOU TALKING GREASY WHEN CHRIS STOKES WAS SUPPOSEDLY RAPING/MOLESTING YOUR BROTHER??!?! You picking the wrong Chris to pull ya pistol out on...and it makes you look like a Stupidass, Ricky. Chris Brown--make some records that fans can dance to and leave these retards alone. This is utter bullisht. Don't you have money to count or something(lol)?! Love ya dude. Do better.
504Chick's picture

I wasn't gonna comment on

I wasn't gonna comment on this foolishness but Imma comment with the hope that Ricky Stupidazz reads: I feel you defending your brother. You took it a little far. You made a PUBLIC threat of bodily harm against someone. Retard, you can go to jail for that. #2: WHERE WERE YOU TALKING GREASY WHEN CHRIS STOKES WAS SUPPOSEDLY RAPING/MOLESTING YOUR BROTHER??!?! You picking the wrong Chris to pull ya pistol out on...and it makes you look like a Stupidass, Ricky. Chris Brown--make some records that fans can dance to and leave these retards alone. This is utter bullisht. Don't you have money to count or something(lol)?! Love ya dude. Do better.
504Chick's picture

very good web, i very

very good web, i very like. ==============go========== Something unexpected surprise ============ ===== our website: ===== http://path.to/e051b ==== believe you will love it. happy shopping web jordan air max oakland raiders $34–39; Ed Hardy AF JUICY POLO Bikini $25; Christan Audigier BIKINI JACKET $25; coach chanel gucci LV handbags $36; coogi DG edhardy gucci t-shirts $18; ` ╰—┘ 。 ┅★`_、Bikini $25 │\__╭╭╭╭╭__/│    │           │  NFL($16) │           │  │ ●       ● │ JACKET $25 │           │  ╰——┬O◤▽◥O┬——╯    |  o  |    |╭---╮| ┌┬┬┬┐  ╞╧╧╧╧══╧╧╧╧╧╧╧╧╡
dsfsdfdsfsdf's picture

ONLINE STORE—“ ====

ONLINE STORE—“ ==== http://yep.it/emlvba ==== Christan Audigier bikini $23 Ed Hardy Bikini $23 Smful short_t-shirt_woman $15 ed hardy short_tank_woman $16 Sandal $32 christian louboutin $80 Sunglass $15 COACH_Necklace $27 handbag $33 AF tank woman $17 dddddd puma slipper woman $30 === http://yep.it/emlvba == ----- ~ ¤ ╭⌒╮ ╭⌒╮ ╭⌒╭⌒╮╭⌒╮~╭⌒╮ HANDBAG 35$ ,)))),'')~~ ,''~) ╱◥█◣ ╱◥█◣ SHOES 35$ |田|田||田|田| CLOTH 15$ ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬ 2010 NEW=
Anonymous's picture

cheapest G-Star urban

cheapest G-Star urban clothing,( ( http://path.to/long4biz/ ) cheap Gucci Shoes ( ( http://path.to/long4biz/ ) , cheap Prada Shoes ( http://path.to/long4biz/ )
kjeyiye's picture

http://www.igoshops.com

http://www.igoshops.com ugg $48 ╭⌒╭⌒╮╭⌒╮~╭⌒╮ ,)))),”)~~ ,”~) ╱◥█◣ ╱◥█◣ |田 田||田|田| ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬ ~~0nline st0re~~~ ╬ http://www.igoshops.com ╬ –╰══════════════╯– ——F r e e—S h i p p i n g— bmnvmvbmv
Anonymous's picture

Chris ain't say shit that

Chris ain't say shit that none of ya'll don't say on a daily basis. Yes he responded out of anger like many of us do, when involved in a heated argument, no matter how silly. He was talking to one person not the whole world. Raz B and his brother can sit the fuck down somewhere. They were definitely starving for attention, and yet still no one care for you.
Anonymous's picture

Chris ain't say shit that

Chris ain't say shit that none of ya'll don't say on a daily basis. Yes he responded out of anger like many of us do, when involved in a heated argument, no matter how silly. He was talking to one person not the whole world. Raz B and his brother can sit the fuck down somewhere. They were definitely starving for attention, and yet still no one care for you.
Anonymous's picture

lmmfao! Somebody please STOP

lmmfao! Somebody please STOP all texting beef before 2011 rolls around!!!!!!!! #WACK
Anonymous's picture

Ummm, why is Ice T

Ummm, why is Ice T threatening Chris Brown? LMAO!
Shay's picture

Who is gonna be scarred of

Who is gonna be scarred of somebody named Ricky Romance, I'll change your name to Ricky Retard cuz someone may actually believe you will put a gun in their mouth if your retarded. Or what about Ricky Raz B-erry. Ricky Ridiculous, hey maybe you should call yourself Ricky 9 millimeter. Oh yeah did you perfectly angle the camera in your apartment to get the limited edition 1 of 1 Raz-B poster in the shot. Amazing, your really talented and those shades need to go back to the flea market. you cannot deny it was you like like R-Kelly did by saying someone impersonated you with some shades and a gotee because you were too damn close u idiot and u have the 1 of 1 poster of Raz-Berry Boy. You shoulda used a red or blue flag like real gangstas do in cali and then you coulda blamed it on them. By the way, the name Ricky Romance in jail might not be what u wanna be called when u go there. Im just sayin.
CURT BONE's picture

men,dates,dinner, cocktails,

men,dates,dinner, cocktails, love, marriage...dating sucks..read the deets @ http://natoyaebony.blogspot.com/
Anonymous's picture

LMAO>>>> Raz_retard has

LMAO>>>> Raz_retard has PR????? why? lol
Spicy's picture

what an idiot he is!!! Why

what an idiot he is!!! Why would you publicy put some bs on video?!!! Cuz u a punk azz nig*a!!!! U aint gonna do nothing. And if you do you know that you are in jail for a minute. You look soo soo stupid!!! Who does that?!!
detroit_mommi's picture

Let's just pray for them.

Let's just pray for them. Chris is smart he's really grown up & issued an apology right away!!! Jesus. Help them. ESSENCEOFSILK.com 100% silk & satin pillowcases, hair scarves, wraps, Silk DU RAGS & more!!!
Yvonne's picture

Why is no one demanding RazB

Why is no one demanding RazB to apologize for harassing Rihanna?
idomind's picture

CHRIS!!!... Chunk the deuces

CHRIS!!!... Chunk the deuces to this BEYOTCH!!! He gonna put his pistol in yo mouth???? Bwoy Please!! You shoulda had that pistol with Chris Stoke was stroke yo baby bruh..... put the pistol in his mouth... see him on the street. Cali got love for Breezy. We ain't lettin you put foot to pavement let alone pistol to mouth!!! That was real wangsta of you big bruh... Well I'm bored with your video. Next y'al's mama gonna be threatening folks. STOP!! Its just not a good look. And if nobody has done it already. I'm forwarding a copy to the police now LOL!!!
Dontbscured's picture

CHRIS!!!... Chunk the deuces

CHRIS!!!... Chunk the deuces to this BEYOTCH!!! He gonna put his pistol in yo mouth???? Bwoy Please!! You shoulda had that pistol with Chris Stoke was stroke yo baby bruh..... put the pistol in his mouth... see him on the street. Cali got love for Breezy. We ain't lettin you put foot to pavement let alone pistol to mouth!!! That was real wangsta of you big bruh... Well I'm bored with your video. Next y'al's mama gonna be threatening folks. STOP!! Its just not a good look. And if nobody has done it already. I'm forwarding a copy to the police now LOL!!!
Dontbscured's picture

CHRIS!!!... Chunk the deuces

CHRIS!!!... Chunk the deuces to this BEYOTCH!!! He gonna put his pistol in yo mouth???? Bwoy Please!! You shoulda had that pistol with Chris Stoke was stroke yo baby bruh..... put the pistol in his mouth... see him on the street. Cali got love for Breezy. We ain't lettin you put foot to pavement let alone pistol to mouth!!! That was real wangsta of you big bruh... Well I'm bored with your video. Next y'al's mama gonna be threatening folks. STOP!! Its just not a good look. And if nobody has done it already. I'm forwarding a copy to the police now LOL!!!
Dontbscured's picture

Little people always seem

Little people always seem angry.
Anonymous's picture

He looks like a angry Oompa

He looks like a angry Oompa Loompa!!! Go shave and get a hair cut!! Looking like you been on the corner all 2 nights selling nickel bags. Take that $40 and clean yourself up so we can almost come close to taking you serious! Ooompa Loomp Doopity Doo!!
Dontbscured's picture

I'm saying, how is he going

I'm saying, how is he going to reach up high enough to put the pistol in Chris' mouth? Is he going to stand on his tippy toes, bring a pair of stilts, sit on Raz B's shoulders? This is going to be tricky.
Anonymous's picture

Ladies be sure to check out

Ladies be sure to check out www.KarensClosetNY.com for fierce blazers, hot tops, leggings and of course Dresses!!!
Karens Closet NY's picture

Ladies be sure to check out

Ladies be sure to check out www.KarensClosetNY.com for fierce blazers, hot tops, leggings
Karens Closet NY's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook