Celebrity Gossip Never Looked So Good™
YBF on Twitter YBF on Facebook Feed

FRESH MEAT: Meet Oren Wilkes, The New Face Of NIVEA FOR MEN!

The #1 skinare brand in the world has tapped a fresh YBF face for their brand new mens' skincare division.  Oren Wilkes, a 23-year-old model who is sure to take the fashion world by storm, has popped up on the scene.  And with beautiful skin courtesy of Nivea.  Come inside and meet the new face of the Nivea For Men brand....

 

Oren Wilkes is more that just a pretty face and modelesque features.  He's a Los Angeles native (he also lived in Japan for 8 years growing up) and graduate of USC’s School of Public Policy and Development.  And he runs his own site UnbiasedWriter.com, a mens' lifestyle blog.  Currently signed to Wilhelmina, he's already shot fashion editorials with top fashion photographers Giuliano Bekor, Mark Leibowitz and national advertising campaigns for Adidas and Asics.

Oren has recently signed on with Nivea For Men as their brand ambassador to help promote the their new "Look Like You Give A Damn" lifestlye campaign.  His role entails brand appearances, developing content or the website, and more.

TheYBF.com caught up with the model (who is an absolute sweetheart and--trust us--knows how to have a good time in the party life) and got to know him a little better. 

 

A few Q&A's with the single (you know we asked) guy:

Tell us your dream job within the modeling industry?
There are a lot of amazing designers out there, but I'd have to say Calvin Klein.

What do you look for in a significant other?

Loyalty is most important to me. I need a woman I can trust and build with. I'm single at the moment, definitely looking for something a little more serious in my next relationship.

The celeb chick you're crushing on at this moment?

Rihanna. Hands down. I think she's sexy and not to mention has a nice body. I recently got to see her in concert at the Staples Center, very talented I must say.


Speaking of talent, what's the craziest thing you've done in bed?
Oh man! My mother would kill me. No comment :)

You told us you're a music fan.  Who are the two artists you would you love to see perform together?
I'm really excited to see John Legend and Sade in concert next month. Two of my favorite artists. I grew up listening to my parents play her music, and I've been a fan of John Legend since he released his first album. 

What's the Nivea Men's product you can't live without?

The Energizing Face Scrub is AMAZING. 

And what's your heritage/background?  Sometimes it's hard to tell with models since many can play ambiguous roles.

Oh, ALL BLACK!  [laughs]

So what was it like being a young black boy growing up in Japan for that many years?

My dad [James Wilkes] played pro-basketball for the Bulls and Pistons.  We went over to Japan when he decided to finish his career there.  I went to an International school though, so we spoke English. Unfortunately, I didn't learn any other languages.  Wish I had though!

More pics:

Love seeing new YBF faces on the model & branding scene...

Categories:

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

The gianmarco lorenzi

The gianmarco lorenzi identical is gianmarco lorenzi shoes legitimate commonly gianmarco lorenzi crystal platform pump while you gianmarco lorenzi pumps use reliable gianmarco lorenzi boots gianmarco lorenzi gianmarco lorenzi outlet bags. gianmarco gianmarco lorenzi for less lorenzi heels gianmarco lorenzi heels commonly while gianmarco lorenzi knockoffs you use these gianmarco lorenzi replica shoes iconic Italian gianmarco lorenzi on sale clutches, you may gianmarco lorenzi online be assessed united gianmarco lorenzi online shop stylish and gianmarco lorenzi for sale lavish individual gianmarco lorenzi for cheap by people gianmarco lorenzi jeweled who know the gianmarco lorenzi crystal shoes worth of your gianmarco lorenzi rhinestone platform pumps reliable gianmarco christian louboutin very mix peep toe pumps lorenzi bags. christian louboutin very mix reliable gianmarco christian louboutin very mix peep toe lorenzi bags christian louboutin very mix cheap sale are pricey bags christian louboutin very mix shoes anticipated for the christian louboutin very mix strass resources utilized Christian Louboutin Very Mix Peep Toe Pumps 140mm that arranged Christian Louboutin Very Mix Peep Toe Pumps 140mm silver up top quality handbags.
chenzhen's picture

He is very handsome. Nice

He is very handsome. Nice interview. God bless him.
KM's picture

He is very handsome. Nice

He is very handsome. Nice interview. God bless him.
KM's picture

He is very handsome. Nice

He is very handsome. Nice interview. God bless him.
KM's picture

He is very handsome. Nice

He is very handsome. Nice interview. God bless him.
KM's picture

He is very handsome. Nice

He is very handsome. Nice interview. God bless him.
KM's picture

He is very handsome. Nice

He is very handsome. Nice interview. God bless him.
KM's picture

share with you a very good

share with you a very good website http://www.goodoye.com/ love ★★★ http://www.goodoye.com/ very good web lets go★★★
Anonymous's picture

show your slim bady with

show your slim bady with fashion Bikini welcome to this site,all brands Bikini,fashion style,cheap price ==== www.vokoshop.com === jordan air max oakland raiders $30--39; Handbags $30 T shirts $15 Jean(True $30 Sunglasses $15 New era cap $15 Bikini $20 ==== www.vokoshop.com === ----- ~ ¤ ╭⌒╮ ╭⌒╮ ╭⌒╭⌒╮╭⌒╮~╭⌒╮ Air Jordan 35$ ,)))),'')~~ ,''~) ╱◥█◣ ╱◥█◣ Nike 35$ |田|田||田|田| POLO SHIRT 15$ ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬ 2011 NEWNEW FASHION IN VOKOSHOP
Anonymous's picture

great look! i see big things

great look! i see big things
Anonymous's picture

The guy is really impressive.

The guy is really impressive. I wish him success.
Thunder's picture

I think he's HAWT!!! This is

I think he's HAWT!!! This is the 1st I've heard of him, but I'll be on the lookout for more. Good luck & do your thing boo!
Anonymous's picture

I think he's HAWT!!! This is

I think he's HAWT!!! This is the 1st I've heard of him, but I'll be on the lookout for more. Good luck & do your thing boo!
Anonymous's picture

He's cute.

He's cute.
White Latina's picture

no hate at all but i am def

no hate at all but i am def surprise that wilhemina would take him considering that their mens division is the touchest to get into. He looks more like an actor, def not a model. dnt get me wrong, he is gorgeous but just too common looking to standout in the modeling world.
meme's picture

Owen!, Owen, come over here

Owen!, Owen, come over here big boy. Come over here I say with your fine and bad self. Congrats to you and best wishes. HEY OWEN....I'm over here baby! LOL
bfree's picture

Your satisfaction is our

Your satisfaction is our eternal pursuit! Please input this URL: ===== http://www.goodoye.com ==== ===== http://www.goodoye.com ==== Best quality, Best reputation , Best services !!! WE ACCEPT PAYPAL PAYMENT THANK YOU FOR YOUR SHARE T!!
Anonymous's picture

Not my type but he has the

Not my type but he has the perfect look for a model.
Anonymous's picture

Helll YEEEEEEEEe!!!! Finally

Helll YEEEEEEEEe!!!! Finally It Happened.....I got rid of all my ISHHH from my credit report y'all - I was in deep for 5 years. Coudn't buy sheeet. Just approved for that 25k loan to buy a new CAMAARO!!! IF YOU GOT PROBLEMS WITH THAT credit SHYYYYT, GET IT CLEAN y'all quick. YOu can get yours too, call these people at 877-873-0853. All it took is three months and $44 and all my Ish was gone. My homie was in terrible shape too, and he clean! Hit em up!!
Anonymous's picture

damn you women on here are so

damn you women on here are so bitter omg get a life i see why its so many women who dont have a man yall so negative shit smile!
Anonymous's picture

I'm glad he said "All BLACK"

I'm glad he said "All BLACK" and didn't make up that bogus crap that other blacks love to make up though they can't idenitify anyone in their family as Native American, Irish, Italian, and all of that other stuff they say to sound "mix" and "exotic".
yippieuo's picture

he has a great look! some of

he has a great look! some of you people are blind I read model all over this kids face! He has my vote!
Anonymous's picture

Www.queduong.com took those

Www.queduong.com took those pics
Anonymous's picture

wow he is skinny!!

wow he is skinny!!
heisafool's picture

His looks are right in line

His looks are right in line with the current crop of young male models...Super slim , nerd like with finely chiseled facial features... Beef cake is not the only standard by which men in the modelling industry are judged.
TCoffey's picture

Not my type but definitely a

Not my type but definitely a cutiepatootie!
Sweet2DaCore's picture

He has the classic "american"

He has the classic "american" look..... I've seen him in magazines before...def gonna be a super model mark my words
Anonymous's picture

Nice. My best friend's

Nice. My best friend's cousin. He comes from a good Black Los Angeles family. Proud to see him on here. There's always gonna be haters, so who cares. He's happy and living his dream. Cograts fam.
Joshu's picture

i'm so proud of you oren! i

i'm so proud of you oren! i see a lot of success in your future
kimberly 's picture

...Just because he looks

...Just because he looks decent and an educated man at that does not give you folks justice to attack this ambitious young man..i don't know why women prefer bad boy images. ..then they wonder why these men leave them , yes, leave them with a child, and some punch mark on their faces too..come on girls, level up!! ..
Anonymous's picture

I like my men a little

I like my men a little thicker...NOT FAT. He's pretty thin but he's definitely gorgeous. And his personality seems on point. I'm with it. *in my ghetto groupie voice* How you doing Oren? ;p
college_fab89's picture

He ain't my type however....I

He ain't my type however....I ain't kicking him out the bed if we can get it in betta on the floor! lol! He's cute.
lockstress's picture

He has the classic "american"

He has the classic "american" look..... I've seen him in magazines before...def gonna be a super model mark my words
Anonymous's picture

He has the classic "american"

He has the classic "american" look..... I've seen him in magazines before...def gonna be a super model mark my words
Anonymous's picture

Why so negative? Let's lift

Why so negative? Let's lift him up and congradulate his sucess. So many negative negative,unhappy women out there
Anonymous's picture

Not a striking representation

Not a striking representation of beautiful skin. I am upset Nivea only choose fair skin to focus on. Where is the variety? Trying to cater to the african american market with Rihanna & Oren, doesn't sell the product, for me. You need some golden skin; Nia Long has beautiful skin!!!!!!!!!
Anonymous's picture

he's cute but fuck, my

he's cute but fuck, my panties aint wet. ybF bucks people's heads up a lil too much these days lol
umm..ok's picture

Oren is a wonderful guy. I

Oren is a wonderful guy. I was fortunate enough to work with him on his Mark Leibowitz shoot. People have their opinions of what he's like from his photos, but in real life he is a sweetheart, and very handsome :)
Jackie's picture

Im on the fence bout a guy

Im on the fence bout a guy reffering to a facial scrub as AMAZING........im just sayin...
Boston Babe's picture

This guy is a Model?

This guy is a Model? LMAO This is a GENERIC guy that I would not look at twice. OMG. I can't really believe he is a model. My boyfriend needs to model because he looks 100 times better then this. But let me not sell him short because there are lots of guys that I know who look better then this guy. BORING! NEXT!
FURIOUS STYLES's picture

Your "boyfriend" needs

Your "boyfriend" needs psychiatric evaluation for dating and IDIOT such as yourself!
OH OKAY's picture

FOR DATING "AND" Idiot?

FOR DATING "AND" Idiot? LMAO Sweetie when it comes to SMARTS you have NONE! Where is your MAN? OOOOOOPS you don't have one. So worried about mine. "JEALOUSY is a HELL of a DRUG" Bye LMAO
FURIOUS STYLES's picture

***an

***an
OH OKAY's picture

So your boyfriend looks 100

So your boyfriend looks 100 times better like when you said you look 10x better than Cassie. Girl ANYBODY can say that on the internet because we don't know how you really look. Please go and have SEVERAL SEATS! NEXT!
Anonymous 's picture

He isn't an eye-catcher so

He isn't an eye-catcher so womb and fyi Furious Styles is a male...........i think.......
RRR's picture

Furious Styles is NOT

Furious Styles is NOT male. That would be gross. LOL 100% female.
FURIOUS STYLES's picture

I don't think it's hard to

I don't think it's hard to find men that look better than this guy. Maybe you should get out more. And also don't think Cassie is untouchable in the looks department. You sound like you have self esteem issues not furious.
TRUTH TELLER's picture

TRUTH TELLER is defending

TRUTH TELLER is defending Furious Styles because they are THE SAME PERSON. You can tell by the language and writing style. This child has multiple personalities and needs to seek professional help!
LMAO!'s picture

LMAO@LMAO Sorry boo. I'm Not

LMAO@LMAO Sorry boo. I'm Not "TRUTH TELLER". I have MANY people on this blog who defend ME and AGREE with me. And it makes you SO MAD! LMAO Maybe if you had something to say people would defend YOU. I think YOU need professional help. Look at all the times you wrote the same exact comment on different posts in this comment section. Can we say CYBER STALKER! Please sweetie it's not that serious for you to TYPE my name that many times on another person's comment LMAO LMAO LMAO But it's clear that when I say something it INSPIRES you. I guess Rihanna and Beyonce are not the only people who inspire OTHERS to action. Thank you LMAO. LMAO
FURIOUS STYLES's picture

Did I say it was hard? No I

Did I say it was hard? No I didn't I KNOW their are a lot of men that look better than him. I also know that their are more beautiful girls than Cassie. What's your point? Another thing is that I did not say that Furious had self esteem issues. How can someone SOUND like they have self esteem issues LOL.
Anonymous 's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook