Celebrity Gossip Never Looked So Good™
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

Usher's Brother J-Lack Popped For Domestic Violence Against Baby Mama & Child *Report Included*

Usher's producer brother James Antwon Lackey (who goes by J-Lack) was arrested last month for doing physical harm to his child's mother as well as his child.

 

Details and his arrest report and mugshot inside...


 

The Fulton County Sheriff's Department posted some interesting info recently.  Usher's brother J-Lack, who has produced some of Ursh's music, was arrested on October 26th for putting his hands on his baby moms and kid.

He was released on $5,500 bail 2 days later.  No statement from J-Lack or his mama Jonetta Patton yet. 

The victim was unnamed, but here's the chick he was with as of 2007:

Interesting...

 

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

"It's not just about the

"It's not just about the adults.... the children that view domestic violence are even a bigger problem. If we can help children from homes of domestic violence we can have the biggest long term change. More than 80% of boys and 77% of girls who experience domestic violence as children go on to repeat it as adults, studies show. These individuals are six times more likely to commit suicide, 50 times more likely to abuse drugs and alcohol and ultimately perpetuate the cycle of violence that leads to an untold loss of human potential. More than 90% of prisoners in the U.S. experienced domestic violence as children. (Data from Makers of Memories Foundation) More alarming statistics here - http://blog.makersofmemories.org/2011/06/ten-alarming-domestic-violence-statistics/"
Domestic Violence's picture

your right

your right
Yas's picture

remember when they were on

remember when they were on punk'd...lol
KarmelKutie :)'s picture

Pleasure for all your senses,

Pleasure for all your senses, find adult toys you'll love at great prices!! 100% discrete shipping. www.cumwithmee.com
cumwithmee's picture

Wow....follow me on twitter

Wow....follow me on twitter @theelectlady09
Electa's picture

Suggest vist this site for

Suggest vist this site for shopping, all brands Bikini,fashion style,cheap price ==== www.vokoshop.com === jordan air max oakland raiders $30--39; Handbags $30 T shirts $15 Jean(True $30 Sunglasses $15 New era cap $15 Bikini $20 ==== www.vokoshop.com === ----- ~ ¤ ╭⌒╮ ╭⌒╮ ╭⌒╭⌒╮╭⌒╮~╭⌒╮ Air Jordan 35$ ,)))),'')~~ ,''~) ╱◥█◣ ╱◥█◣ Nike 35$ |田|田||田|田| POLO SHIRT 15$ ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬ 2011 NEWNEW FASHION IN VOKOSHOP
Anonymous's picture

There are always two sides to

There are always two sides to a story...This chick pictured can't be serious dating this young man because of who his brother is and wanting fame and money to come her way. He probably should have thought twice before he made a kid with this woman who is now accusing him of harming their child and her... Who knows what the real story is until then..we all cast judgment
Menkeepurhandsoffwomen's picture

yes! firstly she looks way to

yes! firstly she looks way to old! looks like mom helping her son across the street! So many people with bad intentions
Anonymous's picture

yes! firstly she looks way to

yes! firstly she looks way to old! looks like mom helping her son across the street! So many people with bad intentions
Anonymous's picture

Bullshit! if a guy is

Bullshit! if a guy is ARRESTED for battery of his child and girlfriend. This tells you that SOMETHING had to take place. He did something wrong, Im not buying the whole its her fault story. Usher and his brother have issues, its clearly that crazy Mama Jones typa momma they got. She raised them kids wrong or something, its always a quirky story with them. She was a MOMager while Usher was 14 so his brother musta been 8 or 9 years old?? If usher lived with Diddy at 14 then where was she? This story with them is fishy, for reals. He should stay in the jail for this, crazy nucca.
Misha's picture

WTF? THERE IS ALWAYS ANOTHER

WTF? THERE IS ALWAYS ANOTHER SIDE TO ANY STORY ARE YOU CRAZY? I know what has been ALLEGED but that doesn't mean that he is guilty of anything. You have to hear all the evidence and both sides of the story before you start convicting ppl of crimes! I'm not a big Usher fan but if he had "issues" his ex-wife damn sure had "issues"! She was seen on several occasions attacking him. Hell, she was even areested for assult. But because she is WOMAN it's all good right? Bullsh**!! This sounds like a sad story but its funny how long it took to hit the media! *side-eye*
Anonymous's picture

that nigga look like he 16 or

that nigga look like he 16 or sum black gossip
jay-star's picture

LOL!!!! But it is truly

LOL!!!! But it is truly something else when these siblings of the entertainers try really hard to become well-known for something, anything- to get the unwanted( or just the opposite) attention. Him. Monica's brother, Ray-J, etc.... the list goes on. You can just be you (in a positive way). I mean, no one ever hears about some of the greats from the past and present having siblings who acted a HAM- and it's not because there was no social network like now. Get it together people
Anonymous's picture

LOL!!!! But it is truly

LOL!!!! But it is truly something else when these siblings of the entertainers try really hard to become well-known for something, anything- to get the unwanted( or just the opposite) attention. Him. Monica's brother, Ray-J, etc.... the list goes on. You can just be you (in a positive way). I mean, no one ever hears about some of the greats from the past and present having siblings who acted a HAM- and it's not because there was no social network like now. Get it together people
N.O.Fines504's picture

he looks a hot dusty mess.

he looks a hot dusty mess. Does he now own lotion? I see USher rubbed off on him bc he is screwing old mother hen looking chicks. WTF did their mother do wrong? I wonder if she molested them bc their fascination with old women is disgusting. Why does he look poor? Does Usher not give him a couple bucks here and there?
Anonymous's picture

Is that the same little boy

Is that the same little boy that was on punked who allegedly stole something and Usher damn near took his belt off and whipped him? I'd beat his azz like Omar Gooding did on Baby Boy did those kids.You know your momma raised you better than that!
lockstress's picture

I'm sure more black females

I'm sure more black females will like him now after becoming violent with one a woman.
Anonymous's picture

you are a real piece of shit

you are a real piece of shit for making a dumb ass statement like that!!! So let me get this rite, black woman like men who beat them? thats brillant. i hope whoever your with beats the shit outta you, you stupid hoe!! go fuck with them white boys!!!
jahi's picture

THANK YOU! I guess: "BLACK"

THANK YOU! I guess: "BLACK" Kim Mathers (white female ex-wife of ABUSIVE rapper EMINEM), "BLACK" Pamela Anderson-Lee (white female ex-wife of ABUSIVE rockstar Tommy Lee), "BLACK" Heather Locklear (white female ex-wife of ABUSIVE rockstar Richie Sambora), "BLACK" Oksana Grigorieva (white female ex-gf of ABUSIVE actor Mel Gibson) "BLACK" Madonna & "BLACK" Robin Wright-Penn (2 white female ex-wives of ABUSIVE actor Sean Penn) Yeah, I can see that fools point with all the "BLACK" women dating and marrying ABUSIVE "BLACK" MEN!
Anonymous's picture

I'm sure more black females

I'm sure more black females will like him now after becoming violent with one a woman.
Anonymous's picture

I'm sure more black females

I'm sure more black females will like him now after becoming violent with one a woman.
Anonymous's picture

Lol your comment is

Lol your comment is hilarious, as well as ignorant. Black women do not luv violent men. As I can see many of you hate black women and love to discredit them but it's ironic that you visit this website daily which is owned/operated by an intelligent successful black woman...interesting.
Luvmelongtime's picture

Damn. I always thought he was

Damn. I always thought he was gonna become a big producer. He is (or was) much more attractive than Ush.
Yas's picture

last part just threw me. B

last part just threw me. B honest n who u R , we live n a diferent kind society where folk r less judgemental. I hope we R on the same page & cleared up those differences yas!
Selena's picture

take a cold shower

take a cold shower
Selena's picture

-_- Perhaps you need to get

-_- Perhaps you need to get your mind out of the gutter and read that in a different context?
Yas's picture

Beyonce is such an attention

Beyonce is such an attention whore. Red is the color prostitutes wear to stand out in a crowd. then she's flailing around like she hasn't seen the concert a million times before?
Anonymous's picture

whyyyyyyyyyyyy are you such a

whyyyyyyyyyyyy are you such a hater? Let BEYONCE DO HER!
Anonymous's picture

WRONG, WRONG, WRONG...a man

WRONG, WRONG, WRONG...a man putting his hands on a woman is all kinds of wrong, regardless of the circumstance. I will be checking for his works before I buy albums and not purchase the ones that have him on it! As for the suspected root behind it: 1. He could have seen this behavior in his household growing up 2. He could have been disciplining his child and the mother stepped in...and got some too OR 3. He could just be that immature and insecure #thatisall
CherryBomb7's picture

Girl BYE! It is not that

Girl BYE! It is not that serious considering you have NO IDEA WTF happened! You are honestly going to take the time to review the production credits of very song CD to make sure he didn't produce it? Well since you feel that way make sure you didn't purchase WATCH THE THRONE because JAYZ beat Foxy Brown, Amil Lion & smacked around a little girl trying to take his picture (see youtube). You shouldn't buy a CD by EMINEM given the years of abuse he layed on ex-wife Kim Mathers. Don't by a song by PAUL McCARTNEY, either his new ISH or anything he did with the BEATLES given he use to beat ex-wife Heather Mills. Make sure you never watch moves starring: Mel Gibson, Charlie Sheen, Robert Downey Jr. Alec Baldwin, Dan Baldwin, Tom Sizemore, Jack Nicholson, Sean Penn, Sean Connery, Christian Slater, Jeff Goldblum, Nicholas Cage and many other Hollywood elites including produces, writers etc. considering their LEGNTHY RECORDS OF BEATING WOMEN! ......Cut the crap! It is wrong to hit anyone unless its in self-defense! I hope he did not pull a MEL GIBSON and beat a women with his child in her arms. This sounds crazy and I can't wait to hear otherside so I can determine what the truth really is!
Anonymous's picture

no 1 ain't hearing you Dr

no 1 ain't hearing you Dr Phil. his household $$$$$$$$$$$$ yours 000000000000000000000001 with whole in the wall rat trap
Selena's picture

go on doctor Phil no one aint

go on doctor Phil no one aint hearing your shit! the deference between yours poor rat trap whole in the wall & his house hold is $$$$$$$$$$$$$$.
Selena's picture

come on she attached her rank

come on she attached her rank ass 2 Usher brother hoping some $$$$would come her way. so plan failed (A: baby ain't yours. oops) lets go with plan (B: domestic abuse) thats abuse shit is getting 2 old , look 4 a reality show "Hoe- rats hook-ups dates celeb siblings". coming soon.check your listings throw that bitch back where U found her James , No better yet let your mother at that Bitch .
Selena's picture

shame on you James

shame on you James
BELLA BELL's picture

I work in the inner city

I work in the inner city school system, I must say that I am so sick and tired of people holding black single mother up like it's a bandge of honor. The black kids that I see that are possibly raised by single black mothers have more issues than anyone can bare. From low soical development skills, low academic skills, not being taken care of, the list goes on and Personally, I think it's criminal the lack of parenting that goes on in alot of single parent homes. And black women know being a single parent is the hardest thing, but want to glorify it like it's a badge of honor. That is why this dilemna is becoming inherit in our communities. Black women need to tell the truth and shame the devil. I'm not a single mother , don't have any kids, but I've seen what single mothers go through, and it's not a badge of honor. When you put a label on that situation, trying to glorify it, you are diminishing what that child involve goes through and the issues he will face.
Bohwe's picture

GRAND WIZARD IS THAT YOU?

GRAND WIZARD IS THAT YOU? WTF does this one story have to do with BLACK WOMEN or SINGLE PARENTHOOD? You ppl kill me trying to stretch anything and everything into a "feminist whine". Whatever happened between these two ppl have nothing do with black men and black women the world over!
Anonymous's picture

You, my friend, have got very

You, my friend, have got very little understanding of the world, I see... This has everything to do with a lack of parenting/ women raising children, on their own. Read between the lines, MOST, not all, but most children who grow to be troubled adults, with violent behaviour are the result of poor parenting. Being a single mother IS hard, and although I have no doubt that women who raise children on their own want nothing but the best for their children, they unfortunately, often fall short. Even with both parents at home, it is sometimes hard to make sure that the kids are getting everything they need. I do tip my hat off to women who manage to raise wholesome children, but we do need to make better choices! We really need to understand that there is definitely a problem!!
Anonymous's picture

I heard today that Tameka

I heard today that Tameka Foster leaked this report. SMH. This bitch is still not over Usher. She is a desease.
Anonymous's picture

She will never be over Usher

She will never be over Usher if she is still using his last name. Why he allows her to do so is beyond me.
NYbabe's picture

That's a damn shame...

That's a damn shame...
Anonymous's picture

That's a damn shame...

That's a damn shame...
Anonymous's picture

Didn't know he was old enough

Didn't know he was old enough to have sex. Why does this family have different last names?....alllll-names
wak548's picture

different fathers maybe?

different fathers maybe?
Errors galore....'s picture

in jail and lets throw away

in jail and lets throw away the key.
Anonymous's picture

I u like old westerns movies

I u like old westerns movies when sheriff threw away the key
Selena's picture

Smdh....

Smdh....
IAin'tMadTho's picture

ummm, she's old and he looks

ummm, she's old and he looks like a child...what's goin on in the Raymond household
Anonymous's picture

I guess he takes after his

I guess he takes after his brother in liking older women
NYbabe's picture

Am I the only one who thinks

Am I the only one who thinks that woman looks old enough to be his Mom? Or does he just have a super baby face? That just looks all kinds of wrong!
Anonymous's picture

Wow!! That's crazy!!!

Wow!! That's crazy!!!
aholmes925's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook