Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

ALL-STAR FAB: Nicki Minaj HITS THE STAGE With “Moment 4 Life” & “Starships”

Earlier tonight, Niicki Minaj hit the stage at the NBA All-Star Game to perform twoof her trakcs. Watch her performances inside.....

Nicki Minaj rocked the stage in Orlando tonight at the NBA All-Star game. She performed twice (before the East and West teams were introduced).  

She helped introduce the West team with her hits “Moment 4 Life” and “Turn Me On”.

 

 

Then she helped introduce the East team with “Starships” and “Super Bass”.

 

 

Categories:

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

God is not always behind

God is not always behind everything especially if it is nothing of substance...get that together throwing God into everything that is not to his liking
realitycheck's picture

iCant w/ this Nicki Menaj

iCant w/ this Nicki Menaj chick bc shes sooooo over the top and iAm #teamKIM all day but iAm not gonna bash another sista on TV breakN records and WINNING right now!!!! THE END
JudyMae w/ the T's picture

(No subject)

music fever's picture

All the hate for this one

All the hate for this one black girl....smdh!!!! Damn! I did not that she was horrible at all. I have seen and heard worst. If you can do better go do it! You all must learn to celebrate our differences, she has a larger fan base that's not any of you, trust!
R's picture

Oh I came to this hoping it

Oh I came to this hoping it was good. DISAPPOINTED. That was terrible.
stephy's picture

OK i just dont understand WHY

OK i just dont understand WHY NICKI COULDINT DO THIS AT THE GRAMMY'S i dont get it and did nicki try to fix her wig at the end of SUPERBASS!!?? that mf was falling off!!!! LMAO STEVE NASH looks like a pedophile and Derrick Rose lookin like he dont wanna play on that team lol
Anonymous's picture

that song is as stupid as

that song is as stupid as nikki
nikki dumb's picture

She ought to enjoy her

She ought to enjoy her "moment" for life, seeing as though that is all she is going to get; a moment. Gimmicky pop acts like her don't have any longevity in the industry. That is why her music is likened to bubble gum; it loses it's flavor in a short time. I guess she feels all the gimmicks are more important than the actual music.
Anonymous's picture

Hi 'pot calling the kettle

Hi 'pot calling the kettle black.' "Go back to Africa", really? And where would you go if you were told to leave this country? Do you even know where you're really from? Ignorant fool!
Anonymous's picture

nicki's backup dancers are

nicki's backup dancers are looking good, especially the one with the blond hair in that first pic. sexy.
Anonymous's picture

Nicki continue to do your

Nicki continue to do your thing! I loved it! Nicki is not going anywhere and she is getting all the HOTTEST gigs. STAY MAD! #teamnicki4life
FuriouS StyleS™® 's picture

FOR REAL THOUGH??? ARE YALL

FOR REAL THOUGH??? ARE YALL JUST WAKING UP?? THIS CHIC HAS BEEN WACK SINCE DAY 1.... ORIGINAL NO!!!! SWAGGER~JACKER....UMMMMM....YES!!!! WAKE UP & RECOGNIZE!!!!
SPANISH BARBIE's picture

WTF!!!! LET ME FIND OUT

WTF!!!! LET ME FIND OUT PEOPLE ARE NOW JUST WAKING UP...... HELLO!!! EARTH TO LISTENERS...SHE'S BEEN WACK & A FLOP SINCE DAY 1.... YALL BETTER RECOGNIZE!!!!!!
SPANISH BARBIE's picture

Factory Outlet Store

Factory Outlet Store Online === VOKOSHOP ====== VOKOSHOP === === VOKOSHOP ====== VOKOSHOP === Air J0RDANS 35$ NlKE 35$ P0L0 SHIRT 15$ GUUCCI BAGS $30--39; LV Handbags $35 T shirts $15 Jean(True $30 Sunglasses $15 New era cap $15 Bikini $20 ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬ 2011 NEW FASHION IN VOKOSHOP
Anonymous's picture

Hi 'pot calling the kettle

Hi 'pot calling the kettle black.' "Go back to Africa", really? And where would you go if you were told to leave this country? Do you even know where you're really from? Ignorant fool! Hi 'pot calling the kettle black.' "Go back to Africa", really? And where would you go if you were told to leave this country? Do you even know where you're really from? Ignorant fool!
hamster's picture

Hi 'pot calling the kettle

Hi 'pot calling the kettle black.' "Go back to Africa", really? And where would you go if you were told to leave this country? Do you even know where you're really from? Ignorant fool!
Anonymous's picture

(No subject)

nickistan's picture

i want Nicki to do good and

i want Nicki to do good and I'm glad she is....wasn't able to see video at moment but saw all the negative comments. y cant people just let her do her ive been a fan before the barbie thing and still am tell this day because i love to see black women shine. women period shine
Anonymous's picture

that was straight awful, and

that was straight awful, and that corny ass song, ''starships are made to fly'' like duhhh who didn't know that, but who needed a song about it
Anonymous's picture

OMG , how in the world does

OMG , how in the world does she have a record deal ? Seriously , that was beyond HORRIBLE Wow , that couldn't have reserved that for someone with actual TALENT !!!!!
Miss September's picture

very well said, i don't

very well said, i don't understand it my self
Anonymous's picture

OMG , how in the world does

OMG , how in the world does she have a record deal ? Seriously , that was beyond HORRIBLE Wow , that couldn't have reserved that for someone with actual TALENT !!!!!
Miss September's picture

http://itshrunk.com/d2fe0b

http://itshrunk.com/d2fe0b
Aerfe's picture

i pray she evaporates

i pray she evaporates
Anonymous's picture

she puts the corn in corny

she puts the corn in corny
Anonymous's picture

omg that was so horrible, no

omg that was so horrible, no talent= no grammy
Anonymous's picture

super tired, super wack

super tired, super wack
Anonymous's picture

Once again, talking big money

Once again, talking big money for no reason. 40K bond means 4K posted. Yandy done put you on blast about your money problems so stop with the hype.
Anonymous's picture

T-I-R-E-D!

T-I-R-E-D!
LuvlyLocs's picture

Umm that shit wuz* awful...is

Umm that shit wuz* awful...is she for real tho? Man f dat....beyond creepy with that AUNTIE body..wtf wuz that tart crap...pssh nikki needs to b locked up in a MENTAL institute until she figure out which one of deez scary individuals she wanna own up too!
Scott's picture

Poor Nicki...NO STAGE

Poor Nicki...NO STAGE PRESENCE at all and she doesn't realise how idiotic she looks on that stage.
oohhh....'s picture

Umm that shit wuz* awful...is

Umm that shit wuz* awful...is she for real tho? Man f dat....beyond creepy with that AUNTIE body..wtf wuz that tart crap...pssh nikki needs to b locked up in a MENTAL institute until she figure out which one of deez scary individuals she wanna own up too!
peter's picture

The 11th commandment should

The 11th commandment should have been 'Thou shall not hate' !!!!smh
Make's picture

That gurl beyond

That gurl beyond laughable....wow what a horrible act! Why is she winning rap awards tho?...#garbage
Anonymous's picture

so wack

so wack
medschoolmelanie's picture

When did Nicki become a pop

When did Nicki become a pop artist? Thought she was hip hop...
Confused's picture

Time almost up? Not even

Time almost up? Not even close, she can ACT unlike some other some other coochie popping singer.
Real96's picture

the bitch can't rap sing NOR

the bitch can't rap sing NOR PERFORM on a STAGE. Let her TRY to get some leading roles in movies with her "know how to ACT" self. Let's not....
B0SS's picture

she gets a hoe sit all the

she gets a hoe sit all the way down!!!!!!
KDelight's picture

All the way way way way down?

All the way way way way down?
Please Say YES's picture

ewwwwwwwwww

ewwwwwwwwww
Yup!'s picture

Her act is about up (getting

Her act is about up (getting old). So hope she's enjoying this Moment for now
Shauna's picture

Great job! Love Nicki! Haters

Great job! Love Nicki! Haters you can kill your selves!
Mr.Lambo!'s picture

i can only imagine how corny

i can only imagine how corny you must be
Anonymous's picture

"your selves" is 1 word you

"your selves" is 1 word you moron. Go back to school & pay attention this time.
Smart Person's picture

Did u kill your self yet?

Did u kill your self yet? Hater! Get the Fuck off my shit!
Mr.Lambo!'s picture

Brillant!!!

Brillant!!!
Anonymous's picture

Love you Nicki Terrance you

Love you Nicki Terrance you killed her hair once again!!Nicki is Unstoppable love you nick God Bless you!!Who God Bless no man can curse!!!
mo's picture

Nicki sooo needs to take a

Nicki sooo needs to take a seat. Matterfact, she can have mines, I'll stand just to see her fall. Her music, and personality is garbage, you must be young!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nickiplease's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook