Celebrity Gossip Never Looked So Good™
YBF on Twitter YBF on Facebook Feed

Halle Berry (And Nahla) RETURN To "The Hive" Set After HEAD INJURY

 

Looks like she's doing just fine!  Halle Berry returned to work yesterday after injuring her head two days ago during a fall. See pics of her with Nahla on the set.....

 

Only two days after a trip to the hospital for banging her head on the concrete during a fall, Halle Berry was pictured on the set of The Hive with daughter Nahla Aubry in Los Angeles.

Dressed in an adorable pink sundress and ballet flats, Nahla was seen running around the set and having fun with other kids behind the scenes.

When not clinging to Mommy, sources say Nahla also climbed into the director's chair to watch mama work.  Good t see Ms. Berry back in the saddle!

 

Extras:

1.  Twelve (some reports say fourteen) people killed and at least 50 injured at Colorado movie theatre during The Dark Knight Rises showing.  Story.

2.  A$AP Rocky lands in jail after fight with photographers.  Story.

3,  Viacom reaches an agreement and restores channels to DirectTV.  Story.

 

Photos via:  INFPhoto/FameFlynet Pictures

Categories:

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

Nahla is such a pretty little

Nahla is such a pretty little girl but for some reason I feel like she is going to punk Halle as she gets older and end up like those kids on Maury, I hope I'm wrong.
tori's picture

Nahla holding on to Halle's

Nahla holding on to Halle's leg is just too cute.
The Real Thing's picture

That damn wig needs to be

That damn wig needs to be burned in the lowest pits of hell.
Mrs_B_35's picture

LMAO...I'ma have to use that

LMAO...I'ma have to use that one ^
MyAlterEgoStoleMyIdentity's picture

I can't with Halle's hair!

I can't with Halle's hair! Nahla looks more and more like her Dad every day. I love it when little girls look like their Daddy. Her and Suri are so adorable!
PacificGirl's picture

I think that LisaRaye's

I think that LisaRaye's Whatever is Furious Styles. She was not this bad when she started coming on here but is not relentless. I hope Natasha ends up blocking her and it can happen.
Keys's picture

YOU should be BANNED for not

YOU should be BANNED for not knowing what Subconsciousness™®© means (smh). Just b/c i expose Crayonce' & Solange you want me banned? Go live in Iran or Syria where people think that way you Terrorist...................
LisaRaye's Subconsciousness™®©'s picture

Nahla is soooo cute!! I love

Nahla is soooo cute!! I love seeing her grow up. Whatever happened to Furious Styles?? lol
Sarcastic Chick.'s picture

Seems like Lisa Raye's

Seems like Lisa Raye's Subconcious has taken her place. lol
LBA1's picture

She knows what's going on.

She knows what's going on. She just likes to try to get to people. She took Furious Styles place. Not a positive thing but it seems to maker her happy. SMH
LBA1's picture

@LisaRaye's

@LisaRaye's Subconsciousness.....I'm starting to believe u've got this intense deep disatisfaction with yourself. Ppl who stay only making negative comments about other ppl clearly have some unsettled self-esteem issues, but yours is on another level. I did not know they gave you guys internet access where you're locked up at! You are absolutely bonkers. I haven't seen ONE positive thing you've said on the million things you post each day. Girl.....settle your issues you struggling with b/c staying on a blogpost all day commenting on other ppl's lives b/c you don't want to deal with your miserable life will not make the situation better. Geesh. I usually don't go in on ppl like this, but you deserve. Such a nasty negative human being. Goodness.
Gia Lo's picture

On this particular Post, I'm

On this particular Post, I'm using Dry Humor (which you have to be intelligent to understand). I often use Subversive Humor (which also requires BRAINS). You must still be upset about how mean i am re: Beyonce' and Solange (the two retards). I'm just MEAN when it comes those 2 morons. AND you rarely see me on YBF after 5pm cuz that's when my Friends and my Man get off of work. smh.................
LisaRaye's Subconsciousness™®©'s picture

Halle Berry is a trooper.

Halle Berry is a trooper. She takes a licking and keeps on ticking. You aint gotta like her but you WILL respect her resilience! no report on the passing of Sylvia on the YBF??? dam homie.
shuga's picture

@ Ms. Rich <-------- yeah,

@ Ms. Rich <-------- yeah, but it's not cool letting your kid act like a Monkey in front of (white) people. Especially a Black Girl like Nahla. She's going to have it rough in this country already b/c she's African-American...........
LisaRaye&#039;s Subconsciousness™®©'s picture

how is she still so gorgeous

how is she still so gorgeous with that mop on top of her head????
litebrite's picture

Nahla is getting so big. I

Nahla is getting so big. I hate Halle's hair like that.
Ms. Rich's picture

In the 1st photo <---- why is

In the 1st photo <---- why is Halle allowing Lil' Nahla to play with condoms and put the tip in her mouth (smh)........
LisaRaye&#039;s Subconsciousness™®©'s picture

Clearly, don't get out much

Clearly, don't get out much if you can't see that's a balloon.
Ms. Rich's picture

Looks like one of those XXL

Looks like one of those XXL Magnum Condoms (if you ask me)
LisaRaye&#039;s Subconsciousness™®©'s picture

poor Lil' Nahla is going to

poor Lil' Nahla is going to be a total Basket Case by age 12 because of her Nutty Mother (see evidence in the last photo.) smh.......
LisaRaye&#039;s Subconsciousness™®©'s picture

My daughter does

My daughter does that...doesn't make her a nutcase. Just shows they are bonded. You must not have kids...
Ms. Rich's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook