Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

COURTSIDE LOVERS: Beyonce & Jay-Z CUDDLE UP At The Miami Heat Game

Photobucket 

As Miami's Art Basel came to an end on Sunday, Jay-Z & wife Beyonce stayed in the warm city a bit longer to catch Jay's bestie LeBron James and his Heat play the Atlanta Hawks.

 

Check out their cutesy courtside cuddle inside..

It wasn't his team the Brooklyn Nets on the court, but NBA fan Jay-Z took in the Heat vs. Hawks game with Bey last night.  The twosome were there to cheer on Bron Bron and D-Wade as they beat the Hawks 101-92.

BKC donned her usual bun with a sheer blouse with her her polka dotted cami peeking through:

Photobucket

And she paired the look with her cheetah print Alaïa lace-up calf hair ankle boots and sleek skinny jeans.  The twosome had a laid back chill time it seems:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

The Carters have a lot to celebrate before 20113 even gets started.  Jay is performing a big NYE concert at the Barclays Center.  And Bey just nabbed a deal worth $50 mill with PEPSI (peep the ad and details HERE in case you missed it) and is prepping for her 2013 Superbowl halftime performance...and a new album.

Pics: Getty

Categories:

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

Glad Bey got rid of that

Glad Bey got rid of that stupid Bang. Much better look here & I love this hair color for her. Luv those freshly groomed brows
star's picture

TEAM TAMAR :)

TEAM TAMAR :)

I like Tamar too..but let's

I like Tamar too..but let's be real she only has ONE single out..let her get a A WHOLE album out before you "TRY" to throw shade on BEYONCE'S post for Tamar..THANK U!!!!!!!!:-)
MsMidwest's picture

Hello, everybody, the good

Hello, everybody, the good shoping place, the new season approaching, click in. =====★ http://www.sport6shop.org ★===== Discount Air Jordan (1-24) shoes $35, Air max shoes (TN LTD BW 90 180) $36, Nike/shox (R4, NZ, OZ, TL1, TL2, TL3) $35, Handbags ( Coach Lv fendi D&G) $36, T-shirts (polo, ed hardy, lacoste) $20, Jean (True Religion, ed hardy, coogi)$35, Sunglasses ( Oakey, coach, Gucci, Armaini)$16, New era cap $12, (NFL MLB NBA NHL) jerseys $25, free shipping, Accept credit card Payment! =====★ http://www.sport6shop.org ★===== UGG Boots Please login: =====★ http://www.cbsobase.com ★=====
hooklookping's picture

At this point calling jayz

At this point calling jayz ugly..is like beating a damn dead horse! We GET IT he is UGLY..hell I've seen uglier people walking the street then him..and YALL just won't let his ugliness go I see...GET OVER IT ALREADY!!!!!
MsMidwest's picture

LOL GURLLL....you can talk to

LOL GURLLL....you can talk to these fools until they are blue in the face.
Classic87's picture

LMAO YOU AIN'T NEVERRRR LIED

LMAO YOU AIN'T NEVERRRR LIED GIRL!!!!
MsMidwest's picture

Looking girlishly pretty

Looking girlishly pretty here...

I must admit that second

I must admit that second photo (with her ‘signature blank stare’) is actually quite pretty, it’s very striking.
Peace Silas's picture

Who is this bitch BEEMA and

Who is this bitch BEEMA and why is she coming for everybody who makes a comment? Get your life hunty. It is NOT that serious. And if you are going to knock somebody else's looks, at least be woman enough to show your own damn face instead of hiding behind a picture of broke-down Britney Spears. GTFOH! Drops mic...
DesignDiva's picture

BWAHHHAHHHA...She's a

BWAHHHAHHHA...She's a NONMOTHAPHUCKIN PREPUBESCENT FACTOR who needs a NEW HOBBY & PASTIME!!
tori's picture

Bey looks GORGE (hair, make

Bey looks GORGE (hair, make up, clothes) she's DEFINITELY glowing! I'm glad them weaves & lacefronts didn't SNATCH her edges! Jigga looks ANNOYED, while Bey looks CONFUSED!
tori's picture

Gurl your face looks

Gurl your face looks CONFUSED! Pigeon azz
BEEMA's picture

@BEEMA Oh but I am

@BEEMA Oh but I am CONFUSED...As to why the phuck you keep CYBER STALKIN ME & the the rest of the folks on here, lil girl!
tori's picture

lol at the comment below

lol at the comment below saying bey looks darker. its called bronzer. bronzer is healthy for her. and so is that blush. and yes she looks cute.

Again you are speaking to her

Again you are speaking to her as if you've laid eyes on this woman. Since you know so much, what brand of makeup does she wear? Exactly Boo Boo the clown. Why make comments when you know nothing you are talking about. You don't know what she has on her face, and I'm sure you've never seen her without makeup, so you don't know why her face is darker. Dumb azz..hunnee I look at your pic and all I see are two white dots.... lmao
BEEMA's picture

Damn bey is pretty, she has

Damn bey is pretty, she has everything most women want, no wonder she gets so much hate
lolo's picture

Get the book that helps you

Get the book that helps you start your business, reveals which jobs are in-demand and lists the companies that will hire you to work from home. Visit www.georgepublishing.com for more information.
W_H_Fjobs's picture

bey is looking like the sexy

bey is looking like the sexy hood beyonce i know and love...darker hair suits her so much better than the extreme blonde
litebrite's picture

Ditto

Ditto
star's picture

B looks cute. JayZ is POPPED!

B looks cute. JayZ is POPPED! That man look like a Pound Puppy. SMH.
shylibra's picture

L☺L☺L☺Ls!!!! "a Pound Puppy"

L☺L☺L☺Ls!!!! "a Pound Puppy" OMG I heaven't heard that in so long and it's sooo true! XD
Peace Silas's picture

Yes, Jay-Z doesn't have

Yes, Jay-Z doesn't have traditional good lucks. But being smart and hard working definitely earns him some sexy points.
The Real Thing's picture

Oops, meant good "looks."

Oops, meant good "looks."
The Real Thing's picture

Bey looks pretty without

Bey looks pretty without those bangs.
TeaNicole's picture

They be straight chillin...

They be straight chillin...
Classic87's picture

HAVE YALL NOTICED BEY IS

HAVE YALL NOTICED BEY IS DARKER NOW?! I guess they are consciously making her look black again. Maybe they stopped bleaching her skin? Maybe they are tanning her or using darker foundation. Anyway she looks great.
BEEMA's picture

beema or maybe just maybe

beema or maybe just maybe she's darker because she's in miami and has been chiilin beach and pool side?...use your brain!

lolololololol

lolololololol
litebrite's picture

No hunnee she was darker than

No hunnee she was darker than she is in that pic back in her Destiny's child days...even when she did that Destiny's Child special in the Bahamas. You need to take out that Ronald McDonald hair you got..lookin like a ghetto clown. You not Rhi Rhi boo!
BEEMA's picture

Actually, Bey used to (and

Actually, Bey used to (and probably still does) tan when she was in Destiny's Child. I know for a fact because my sister used to work with her at the record company. So please, stop with all of the assumptions when you don't know the facts.
Happy Lady's picture

lol!! but no, there needs to

lol!! but no, there needs to be a c-o-n-spiracy theory attached to Beyonce at all times. c'mon Erica you know the rules---every Beyonce post must contain at least 50 comments and at least 40 of those comments must be pure insanity.
shuga's picture

CO~SIGN! they ALWAYS have to

CO~SIGN! they ALWAYS have to come up with some type of BULLSH*T on KING BEY lol
MsMidwest's picture

LOL OK! poor beyonce cant

LOL OK! poor beyonce cant catch a break..i guess when u doin so good people knit pick the "ish" that really dont matter

Okay Tasha.... Enough with

Okay Tasha.... Enough with these same old game pics with them (mainly Bey) looking stupid. Bey is gonna wear that ugly bun until it disintegrate.
Ms.Thangfromthe5thflr's picture

I like her shoes.....

I like her shoes.....
JewelryLover's picture

Bey is looking very pretty in

Bey is looking very pretty in these photos!!
lifeisgood's picture

Beyonce is so beautiful!

Beyonce is so beautiful! ;-) Here supporting her...ready for the new album( here's to hoping she follows the formula from the last album -excluding that ratchet run the world-)
marylou's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook