Celebrity Gossip Never Looked So Good™
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

SPOTTED: Nene Leakes & Laura Govan DINE OUT At Mr. Chow

 photo friendso2.jpg

"The New Normal" star Nene Leakes was spotted out with "BBW LA" star Laura Govan last night.  Find out where the ladies went inside...

 photo friendo1.jpg

Nene Leakes, who's making moves in Hollywood on three shows, "The New Normal", "Glee" and "RHOA", was spotted heading into Mr. Chow with "BBW" star Laura Govan last night in Beverly Hills. 

 photo friendso3.jpg

Nene was seen rocking the 15-carat engagement ring which she received from her ex-husband turned new fiance Gregg Leakes.  We wonder if they'll be a big Bravo wedding special?!  She said recently on "TheView" she hasn't decided if it will be televised.  But she does want a big modern wedding, since her first one was not.

 photo friendso4.jpg   

"Basketball Wife" Laura Govan dined out with Nene for the evening.  Later, the pair was seen driving away in Laura's car. We're sure Laura is looking for a way to extend her 15-mins since VH1 didn't seem too happy with her and her co-stars this season.  Plus, we hear she's spending much of her time in China where her fiance Gilbert Arenas plays professional b-ball.  Time will tell what happens with her reality career....

 

Photos via VLUV / Splash News

Categories:

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

Nobodies Night at the club.

Nobodies Night at the club.
WoolyBlunt's picture

Greg ain't got NO damn

Greg ain't got NO damn money.......Nene bought that ring.....LOL
star's picture

Idk what the New Normal is, I

Idk what the New Normal is, I just heard about it because of Nene. It seems to be a project that she is verryy proud of, so good luck to her. Is Laura coming back to BBWLA?
GucciQueenOfLife's picture

Sista look like she got a

Sista look like she got a baby chick on the top of her goddamn head. STOP THE BLOND PEOPLE PLEASEEEEEEEEE HOPEFULLY THIS TREND DIES OFF, THIS MARILYN MONROE IDOL WORSHIP IN OUR COMMUNITY HAS TO STOP
LetsGetIt's picture

LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! You really had me CRACKING UP for a minute - lol.
Happy Lady's picture

Sista happy where u been

Sista happy where u been sista??? You forgot about us internet folks :). You better cherish these moments these crakkkas might take the internet from us just like they took the radio show from Michael Baisden.
LetsGetIt's picture

Oh Lawd I didn't wanna laugh

Oh Lawd I didn't wanna laugh but...hhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaa

Sorry but Nene do not dress

Sorry but Nene do not dress well..I mean the clothes are cute but not for her shape...which is weird by the way....

Is Nene holding that ink pen

Is Nene holding that ink pen because she is thirsty to sign autographs? #WTF # PRESSED
Child Please's picture

Please stop calling 'The New

Please stop calling 'The New Normal' Nene's show! Her scenes are the worst on the show. She can't act for shit. Well, she is a reality show actress and isn't that believable on RHOA. When will her 15 minutes be up?
Child Please's picture

I watched The New Normal

I watched The New Normal twice and Nene wasn't in either episode. The show is ehh...I expect it to be cancelled.
PacificGirl's picture

Me too, the plot is just

Me too, the plot is just ridiculous. She has been in all of the other episode tho.
LaFord's picture

They both look cute. Is it

They both look cute. Is it just me, or has anyone else noticed that NeNe only dines out where she knows that she will be photographed by the paps? She's trying her best to extend her 15 minutes. Also, I do not believe for one second that Greg Leakes purchased a 15 carat ring for NeNe. That man ain't making that kind of loot. Maybe the ring is rented (like her house) or maybe they went half on it. Last but not least, Laura Govan has a gorgeous face. But that body......The bish needs to eat protein, lift weights and do squats at the same damn time! She's all sunk in and it just looks weird.
CoCo's picture

Yeah and most "celeb" go to

Yeah and most "celeb" go to Mr. Chow to be seen. Been there once on vaca and e very time we passed it there were paps camped out side that never left.
LaFord's picture

Both ladies look lovely.

Both ladies look lovely.
JewelryLover's picture

What did they talk about?

What did they talk about? Which one of them has the best chance of playing Big Bird @ Sesame Street Live? GTFOH...

How Greg gon buy a 15 carat

How Greg gon buy a 15 carat ring when he's a house husband.
My Moniker Is...'s picture

Co-sign. I'm still pissed

Co-sign. I'm still pissed about Nene's comment about Kandi's 'lil' $7000.00 engagement ring. Nene has some nerve considering that Kandi paid CASH for her home. She is not RENTING like Nene. We all know that Kandi has stacks on deck AND Todd makes good money. It's not about the size of the ring. Nene should know that. Her first ring was nice but she wasn't happy. I'm afraid that she will back on the stripper pole when her 15 minutes of fame are gone. She is not talented enough to have longevity in the entertainment business.
SpeakingMyMind's picture

I cringed when she made that

I cringed when she made that statement. Nene has definitely let the 'Hollywood' image go to her head. Then she further added insult when she stated that they just hating on her cause their celebrity status doesn't go past Atlanta.
Just Me's picture

that is soo true nene

that is soo true nene throwing shade at kandi about money but kandi is sitting on stacks! and worked for every penny!
BritJackson's picture

women with no waist lines or

women with no waist lines or high waist lines should NOT wear skirts like this...she looks ridiculous already as it is....
ZenLea's picture

That's nice.

That's nice.
BEEMA SUX DIX's picture

They damn sure weren't trying

They damn sure weren't trying to get a photo of Laura. LOL!! I do like her top though.
Iridescent One's picture

I'm sure that's not the ring

I'm sure that's not the ring Greg proposed with and she probably upgraded it herself so she could truly showboat a flashy ring like all her other engaged 'celebrity' friends.
Just Me's picture

"D-List Life"......

"D-List Life"......
Naomi's picture

I see the paps weren't even

I see the paps weren't even trying to get a pic of Laura. What was Nene doing hanging with that Z-lister at Mr. Chow aka Pap Haven?
Bird's picture

Ha! You can tell they sure

Ha! You can tell they sure weren't checking for Laura.
MsPrissyDiva's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook