Celebrity Gossip Never Looked So Good™
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

NON-SHOCKING FOOLERY: Joseline & Stevie J BACK ON....Participate In WOMEN'S EMPOWERMENT Event

 photo ScreenShot2013-03-24at91206AM_zps88b4489a.png

We said it would take a week...but they lasted a little bit longer.  Two weeks after Joseline blasted Stevie J (again) for having STDs, a broke bank account and everything else in between, the twosome are back together.  So much for firing him as her manager....

This weekend in North Carolina, "Love & Hip Hop ATL"'s favorite dysfunctional couple, Joseline Hernandez & Stevie J, made their way to Raleigh, NC together. 

Joseline swore up and down earlier this month that she fired Stevie J as her manager for good, called him out for all his disgusting behavior, accused him of having sex with men, diseases, and an empty bank account.  And as they have in the past, they seem to have gotten back together.  We guess Stevie's public threats to Joseline about what would happen if she left changed chick's mind.

Break ups to make ups are one thing, but your girl PUBLICLY blasting you about many things and both of you acting like it never happened...ain't hot.  Both parties look special in the end, but if they like it....

 photo ScreenShot2013-03-24at91220AM_zps32648ac0.png  photo ScreenShot2013-03-24at91229AM_zps8c479007.png

Jos and Stevie posted pics from Stevie's paid appearance at the Star Bar in Raleigh last night.  It was the official afterparty for the Women's Empowerment Event in the city, which Stevie also participated in.

We're not sure how exactly Stevie and his bus are about to empower women or why anyone thought it would be a fabulous idea to have him represent their movement.  Yet and still, he was part of the event along with Fantasia and Kandi Burruss:

 photo ScreenShot2013-03-24at91049AM_zps53635a0b.png

Sigh.

 photo ScreenShot2013-03-24at91303AM_zps85643fa1.png

Stevie & Jos snapped pics together back at their hotel.  We guess we'll see everything play out on the new season of "LAHH ATL." 

 

Photos via Instagram

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

Lmao If I was at that women's

Lmao If I was at that women's empowerment event, I surely would have laughed if they said Stevie J of all ppl would be there Lol I knew they would be back together. I know break up to make ups happen, but u look crazyy when u publicize each break up Lol Joseline actually looks nice. Hair and make up is point, but would have chose a diff outfit..
GucciQueenOfLife's picture

Well if this isn't the

Well if this isn't the biggest example of an oxymoron....

Two dummies

Two dummies

"We're not sure how exactly

"We're not sure how exactly Stevie and his bus are about to empower women" - I'm pretty sure it's the short yellow bus because that's the only way the sh!t would work. These two asshats are so ratchet with theirs, and yet I find myself intrigued. Like seriously there is a slight brain numbing sensation every time I read about these two or see them on tv. And I just know that what I'm feeling is a brain cell dying trying to make sense of these two ratchet individuals....but I can't look away lol. #prayforme
AnoniNYC12's picture

Stevie J was paid to appear

Stevie J was paid to appear at the Women's Empowerment Event?!!? What in the world?!?!?! I wish I was a fly on that wall...
Santi114's picture

He must be slangin that D

He must be slangin that D very well. He keep all his women running back.
DreadfulBeauty's picture

Ugh.....so sick of these two

Ugh.....so sick of these two dysfunctional fucktards!!!!!! Stop reporting on their irrelevant, stupid ass antics.
sianna1's picture

STUPID MOTHERFUCKERS. BLOCK

STUPID MOTHERFUCKERS. BLOCK THAT.
Carmen CaBoom's picture

Joseline is starting to look

Joseline is starting to look alot more like Mimi. She looks like she's been bleaching her skin too. All of these lousy folk (I'mma give Fantasia an honorary pass) at a "Women's Empowerment Conference? No thanks.
Carmen CaBoom's picture

two weeks after, wow I lost.

two weeks after, wow I lost. I thought it would have been 2 days after. never the less, I just SMH, SMH, SMH
Tren's picture

Stevie J was on a Black

Stevie J was on a Black menrevealed panel at Women's Empowerment along with Malik Yoba, Pooch Hall and a local minister where Kandi moderated and asked questions about relationships and he was just as ignorant on the panel.
ellismh622's picture

who the fawk invited or asked

who the fawk invited or asked Stevie J to attend a Women's Empowerment event?? thats a joke right...

She's trashy & he's

She's trashy & he's stupid=perfect match

If they're such "foolery",

If they're such "foolery", which I think most all of us agree on, stop posting stories on them. They're certainly not fabulous and I younger people that have more sense than these two.
PeaceSilas's picture

WHO CARES ABOUT THESE TWO.

WHO CARES ABOUT THESE TWO.
Synsation's picture

TWO LOSER.

TWO LOSER.
Synsation's picture

TWO LOSER.

TWO LOSER.
Synsation's picture

reality tv garbage...

reality tv garbage...
Laia's picture

omg...these two are

omg...these two are garbage... fake @ss reality tv...train ride to hell, I tell you
Laia's picture

Kandi Burruss and Fantasia

Kandi Burruss and Fantasia look so nice!
C2C's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook