Celebrity Gossip Never Looked So Good™
YBF on Twitter YBF on Facebook Feed

SPECIAL DELIVERY: Bridget Kelly "ROCS" OUT With Jay-Z, Ne-Yo, Kelly Rowland & Rita Ora At Her 27th BIRTHDAY PARTY!

 photo kellb2.jpg

Roc Nation songstress Bridget Kelly celebrated her 27th birthday at Jay-Z's 40/40 club with Kelly Rowland, Rita Ora, Ne-Yo, and others last night.  Check out the "Special Delivery" Bridget received inside....

 photo kellb11.jpg

"Street Dreamin" singer Bridget Kelly celebrated her 27th birthday and upcoming Roc Nation debut studio album with a fab party at NYC's 40/40 club last night.   She partied it up with her celeb friends at the D'usse-sponsored event:

 photo kellb3.jpg

Hitmaking songwriter Ne-Yo, who collaborated with Bridget on her upcoming album, came through to show some birthday love. 

 photo kellb5.jpg

Bridgett posed with fellow Roc Nation artist Melanie Fiona during the party.

 photo kellb4.jpg 

The duo were joined by Rita Ora, one of Roc Nation's British imports.

 photo kellb13.jpg

Timbaland stopped by to say wassup as well.

 photo kellb14.jpg

And NY Knicks baller Baron Davis raised a glass with Bridget.

 photo ScreenShot2013-04-10at21406PM.png

Singers Kelly Rowland and Adrienne Bailon were also spotted at the party.

 photo kellb12.jpg

And Bridget partied with her mom too!

 photo kellb6.jpg

 photo kellb1.jpg

Cute dress.  Though she's still prepping her debut album, Bridget's already got a Grammy under her belt after winning a 2013 award for writing “Einstein” off Kelly Clarkson’s album Stronger.

 photo kellb8.jpg

 photo kellb7.jpg

And she received another special delivery in the form of a chocolate-covered red velvet cake celebrating her successful life in NYC and the industry. 

 

Happy birthday Bridget!

 

Photos via Johnny Nunez

 

Categories:

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

Bridget's father must be fine

Bridget's father must be fine as hell cuz ummmmmm........
shuga's picture

Whoa...Bridge's mother was

Whoa...Bridge's mother was down for clubbing! haha That sheer/see-through shirt...
C2C's picture

On a separate note: Jay-Z

On a separate note: Jay-Z drops Open Letter addressing trip to Cuba and the Brooklyn Nets. Hot 97 in NYC has been playing this song since about 7:45 a.m. over and over. I just may be a believer again ~ this is Jay-Z * the artist I used to luv and remember ~ hope the song reaches other radio outlets since it was an exclusive (this song is fire).
GetUrLife's picture

Neyo face in that last

Neyo face in that last picture is too funny!
Niknik's picture

Wanna get lighter skin ~~~~>

Wanna get lighter skin ~~~~> Best skin lightening products for all skin types,vagina tightening products,thighs and butt enlargement etc ~~~~~~~~~~> Www.allbeautythings.com Read reviews about Mega toner here ~~~~~~~~~~> http://www.skincaretalk.com/search.php?search=Mega+toner
Allbeautythings0's picture

Damn no disrespect but her

Damn no disrespect but her momma look like a gypsy/jew/snow chimp/cave dweller. She had to breed with a brotha to have something that look decent. And they better not say her mother is in her 50's. I might get on black women cause yall be wildin but our elder sistas do look good for their age alot of them that is.
LetsGetIt's picture

Now I see where this chick

Now I see where this chick Bridget gets those Old Lady looking Ugly Legs....her mom....lol
star's picture

I hope Timbaland was DJ'ing

I hope Timbaland was DJ'ing the party because he shouldn't be wearing those headphones for style. He don't even have a neck to accommodate those....SMH
Tra's picture

Adrienne please stop!

Adrienne please stop!
cutethatsall56's picture

When Blu get's older maybe

When Blu get's older maybe she'll lace up and tie her papas shoes for him because I don't think he knows how.
Denise2007's picture

What is up wit Bridget Kelly

What is up wit Bridget Kelly toes and cankels. Those toes are going iall different directions. The short ones are suppose to be long and the long ones are suppose to be short. Gurlll you need some closed toed shoes. She must take after her daddy cause the momma is Ouch. Roc nation has a raggy crew of ppl signed up to they label. This group will not do. Didn't Timberland loose that belly fat. Walk past the cake Tim....alllll-right
YaHeard's picture

Yo.......Jay STOLE Carly Rae

Yo.......Jay STOLE Carly Rae Jepsen.....and named her Bridget Kelly!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jesus H. Christ's picture

Cute chick. I hope she

Cute chick. I hope she brings something new to the game because all these girls are starting to look/sound alike.
DesignDiva's picture

They all look sloppy and

They all look sloppy and wack! They all need a stylist. I see Bridgett and her mama r both fugly.
sexe757's picture

I have been living under a

I have been living under a rock apparently because I've never heard of Bridget Kelly. on a flip side, she is beautiful and so is Melony Fiona BUT that Rita Ora is hideous looking!! never liked her or her music.
KimChi's picture

I agree with you about rita

I agree with you about rita ora she looks horrendous! Who the fuck is her stylist? That tangled yellow yarn on her head looks like it's infested.
I Am Anonymous's picture

Did you just type beautiful?

Did you just type beautiful? U must be drunk or an ugly b/c neither r attractive. One looks like a petite missy elliot and the other looks like Tiny's twin. ew
sexe757's picture

#agreed!!! Twitter/IG:

#agreed!!! Twitter/IG: @princedre247
princedre247's picture

Have not seen Camel look

Have not seen Camel look sober since Batty Bey's STAGED Pregnancy........
Jesus H. Christ's picture

Lol..now that you mention

Lol..now that you mention it.....lol Twitter/IG: @princedre247
princedre247's picture

I can't....i just can't with

I can't....i just can't with you. LOLOLOLOLOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LaFord's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook