Celebrity Gossip Never Looked So Good™
YBF on Twitter YBF on Facebook Feed

Rihanna Gives Sneak Peek Of Topless Photoshoot, Kicks It With ATL Celebs At Her Concert

 photo atlri3_zps6491ad04.jpg

 

It's a big week for Rihanna as she jetted from some major playtime in Miami where she also had a Diamonds World Tour concert stop...to Atlanta for another celeb-filled tour stop and a topless photoshoot. And, she just set a new Billboard Record for Pop music.

 

Deets and pics inside...

Gabrielle Union, who's in the ATL filming her new BET show "Being Mary Jane," and Ludacris were just two of the celebs backstage at last Rih Rih's Diamonds tour stop.

She saw some folks before she hit the stage, and plenty afterwards as well:

 photo atlri8_zpsa9a3b940.jpg

After switching into some cutoff shorts and a tank, Rih posed it up with the OMG Girlz.

 photo atlri12_zpsd3a3c3b8.jpg

 photo atlri10_zps0e00430b.jpg

And Tiny & Shakeenah were in on the pics too of course.

 photo atlri11_zpsc403a4a2.jpg

T.I.P. stopped by to wish his "Live Your Life" collabo partner good luck.

 photo atlri6_zps85a362bf.jpg  

Jermaine Dupri brought his gorge daughter Shaniah along to meet Rihanna.

   photo atlri6_zps85a362bf.jpg  photo atlriri4_zps54b947ce.jpg

Monyetta Shaw, Ne-Yo's finacee, chilled out in Rih's dressing room and put on some makeup.

 photo atlri5_zps3e0a9b0f.jpg

Gabby & Chanel Iman, who's been traveling around with Rih's opener A$AP Rocky as his new boo thang, got kissy in the audience.

 photo atlri2_zpsc8f774c6.jpg  photo atlri1_zps43a0a641.jpg

And Rih's assistant Jen and stylist got in on it all.

 

 photo atlri13_zps61b8717f.jpg

And it was the topless pic from a photoshoot earlier in the day that had people wondering what the "Pour It Up" chick was up to next.  Chick's skin is perfection.  Hot.

And y'all already know what else she hit up after the show...Magic City strip club. Peep some video below:

 

More good news for the pop diva--she just became the first artist in the 20-year history of Billboard's Nielsen BDS-based Pop Songs radio airplay chart to tally 10 No. 1s, as "Stay," featuring Mikky Ekko, went to #1. She was previously tied with her good friend Katy Perry at 9, but it looks like somebody's Rih-written history. Congrats!

Photos: Twitter

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

She looks so fake on these

She looks so fake on these pictures. Like she is afraid to touch A Town finest. You'll never see any of them on her yacht with her REAL friends and her melissa.
cassandra29's picture

Rihanna had 2 bend down 4

Rihanna had 2 bend down 4 those pics w/Short Ass Jermaine & his daughter..Damn I know Jerm is mad 4 being Short
star's picture

This bitch is a slut. Why

This bitch is a slut. Why doesn't she just pose for Penthouse or make a porno movie. She is nowhere near Bey's class. She has NONE.
LBA1's picture

you are so right and i am so

you are so right and i am so tired of seeing ri ri take off her clothes everybody know she has a nice body but why be so obvious with it all the time i feel for daughter if she ever become a mother lord help...

Boo Boo...Did you see

Boo Boo...Did you see Beyonce's (damn near ho-ish) GQ pics? Whats the difference? Really?
Tash's picture

I wish the OMG girls would

I wish the OMG girls would hurry up and get a stylist. That hair looks like they hurried up and glued it on themselves... With no mirror!
Sexy10's picture

Doesn't Rih look like

Doesn't Rih look like Joseline in that 1st pic??

Seems like Jay Z spent All

Seems like Jay Z spent All his time and energy and promotion money on her, at the expense of his own wife's career
cassandra29's picture

Bey should have stayed with

Bey should have stayed with her dad....lol. wow.
JewelryLover's picture

Rihanna and that skin and

Rihanna and that skin and body........................BEAUTY.
sexe757's picture

You would NEVER I REPEAT

You would NEVER I REPEAT NEVER see Beyonce being this down to earth and being this humble with fellow artists because according to Beyonce : "Bitches better Bow Down." smdh....RIRI I don't care what the haters say you are one cool YBF chick.
Tash's picture

Yep. The same way you

Yep. The same way you wouldn't see Bey chilling in strip clubs, smoking weed every day, choosing partying over taking care of her body, staying with an abusive boyfriend, giving lackluster performances....shall I continue. Rih may be more fun to chill with, but it's not like any of us are going to be chilling with her. As a fan spending my money on a product, I'll take talent & professionalism over "down to earth" any day. Just sayin.
CheyPie's picture

AS a fan spending money on a

AS a fan spending money on a product Give me real over FAKE ANY day...Besides Rihanna just set an industry Billboard record, didn't she? and Beyonce got ya'll fooled charging for tickets when the songs are all re-cycled LMAO! at least give me the respect of putting out a couple new songs!
Tash's picture

I'd rather have recycled

I'd rather have recycled songs by someone whose not going to cancel multiple shows due to "sickness" and actually go onstage and not half ass a performance with stiff dance moves and below average vocal skills. At least give me the respect of taking a few vocal lessons, Ijs
ADP's picture

And I'd rather pay money to

And I'd rather pay money to hear TODAY'S hits than to watch some self-centered star Dance 90% of the time and Sing the other 10% trust me I have been to her concert. Her trick is to DANCE to her records. She might belt out an "OH" or "HERE WE GO" or "COME ON" every so often and she might work in a few lines with "high notes" but that's it. OH AND the AUDIENCE sings the slow songs like irreplaceable cause she conveniently points the mike to the crowd. Like I said GOT YA'LL FOOLED. I don't hate her at all but as you can tell I like to keep it real. So she can give me the respect of not thinking I'm a fool. IJS.
Tash's picture

Right because Rihanna is so

Right because Rihanna is so not self-centered at all. I don't understand your thought process here because everything you described about Beyonce is exactly was Rihanna does minus the dancing. So by you're logic you are the one who is actually fooled. If I'm paying for a show you need to either give me great vocals, a great performance or both. Since Bey can do both of these things on a good day and at least one on a decent day I'm rolling with her even if she never makes another new song, music is timeless shoot let Jazmine Sullivan go on tour with no new music I would be right there singing along to all the old songs. Support who you shall though..
ADP's picture

I refuse to continue arguing

I refuse to continue arguing with someone who can't differentiate between "you're" and your LMAO... that's where I draw the line. So go "BOW DOWN" to some chick who is telling you to. I know I'm not and Rihanna is not telling me to either. Like I said #FOOLED!
Tash's picture

oh just stfu.

oh just stfu.
BEEMA SUX DIX's picture

different ppl have different

different ppl have different personalities and do different things.
shuga's picture

This post has NOTHING to do

This post has NOTHING to do with Beyonce. Stay Pressed. Congrats Rih!!

and I CHOSE to mention

and I CHOSE to mention Beyonce because let's see why.....hmmmm...oh, that's right...because I CAN!
Tash's picture

Chanel, Gabby, and Riri look

Chanel, Gabby, and Riri look nice, seems like everyone enjoyed themselves. What is Gabby's beauty secret, she looking damn near close to their age.
sexybrownpyt's picture

wonder what that monkey ASAP

wonder what that monkey ASAP Gay Rocky has to say about Gabby's red lipstick.. ASAP is a homophobe DL homo
ZenLea's picture

Right didn't he say light

Right didn't he say light skin can't rock dark shades like Riri's purple lipstick and dark skin can't rock red lipstick like Gabby is doing. He definitely need to take several with his dumb simple minded behind.
sexybrownpyt's picture

Gabrielle got Euro Features

Gabrielle got Euro Features tho......
LetsGetIt's picture

your comment is dumb a fu*k

your comment is dumb a fu*k because ASAP ROCKY spoke on SKIN COLOR not features. smdh have a seat and stay quiet...."slavery mentality" @ "Euro Features" here we go again. When does a shade of lipstick have anything to do with someone's features. What a dumb a*s comment!!!
sexybrownpyt's picture

Well sista i was being

Well sista i was being ignorant...you right... But then again a sista with thick features and darker skin wearing red lip stick is gonna look like wanda... not in all cases but in some.
LetsGetIt's picture

who is that with the red hair

who is that with the red hair giving her a kiss?
nico89's picture

Everybody had a good time,

Everybody had a good time, love seeing people happy:) Young/Black/ & Fab

I don't even know what to say

I don't even know what to say about all this treachery. Oh, RiRi and Gabrielle look pretty. That is all.
PacificGirl's picture

Jermaine Dupree has gorgeous

Jermaine Dupree has gorgeous eyeballs
Jesus H. Christ's picture

Rih's body is perfect.

Rih's body is perfect. Shakonnah is funny as hell.
BEEMA SUX DIX's picture

Tell Shakina to tuck that

Tell Shakina to tuck that tummy away lol. Yall should checkout thegrandreport, they usually have some good reads too
V's picture

Where are the celebs??? not

Where are the celebs??? not these ATL Z listers but real celebs.
sweetpea1989's picture

I KNOW I don't see Tiny's BFF

I KNOW I don't see Tiny's BFF Aquanetta with her stomach out! Don't play!
cutethatsall56's picture

lmao @ aquanetta!!! I

lmao @ aquanetta!!! I thought she had the doctor create her into a "bad bitch" on one episode. that girl cracks me up. Congrats to Rih on her billboard accomplishment!!
shuga's picture

She looks terrible and she's

She looks terrible and she's a uneducated bama that loves to hear herself talk.
ZenLea's picture

Right! lol

Right! lol
Keonta's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook