Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

YBF Exclusive: Guess The Present/Former Boy Bander!

​ ​ ​ ​
Click Pic for larger image
Guess who used to be the divatastic member of a former group called Jelly Bean?   I can guarantee you this is just number 612 on Robert from MTB 4's "I hope this ish doesn't come out" list.  First, it was the potential myspace wifey he pitched a b*tchfit over.  Now, The YBF has gotten our hands on the album cover of a former group by the name of Jelly Bean.  And it features none other than our favorite bi*tchassness displaying Day 26 member: Robert himself.   Or Antwan, as my sources close to him have confirmed is his real name.  So fitting...I know.  Coincidentally, YBF ATL correspondent Erica had the chance to catch up with Day 26 this weekend (before this pic surfaced) for a brief interview.  And of course, we asked the only questions that really mattered...  On the origin of the name Day 26: (Willie) It was the day of the finale of Making the Band and that was the beginning of our lives and the day we joined Bad Boy.  So we wanted to cherish that day. On handling the groupies: (Mike) *sings* Groupie Love (Q) Well, we love women and we respect them as well so we do have self control. Q on his relationship with Dawn of Danity Kane: We're working on a relationship and she's a beautiful person and I wouldn't mind being with her.  But for right now, we're just maintaining our friendship. Robert on his relationship with Danity Kane's D. Woods: We're good.  I cooked dinner for her recently and I made her steak and shrimp. Robert on the rumors about him covering up being married: Nope it isn't true.  I'm single.
{Special thanks to The R Group}
  
Jelly Bean though?  Damn.
​ ​ ​ ​
​ ​ ​
​ ​

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

There is a distinct "MANHOOD"

There is a distinct "MANHOOD" line drawn in that group, & Q and Robert ('Twannie) DO NOT MAKE THE CUT.
MissPriss's picture

It's just so sad that his

It's just so sad that his real name is Antwan. DO WE NEED ANY MORE CONFIRMATION, PEOPLE?????
MissPriss's picture

Q is the bitch! I haven't

Q is the bitch! I haven't liked him since he did Donnie wrong.
ofili's picture

Listen here Robert, Antwan,

Listen here Robert, Antwan, how yooooooooouuuuuuuuuuu doing! Something is very gay about you and that s-curl doesn't help. The bitchassness runs rampant when you're in the room....it truly is a disease. Why in the hell would you name yourself day 26? Danity Kane was foolishness and so is this.
hell to tha naw's picture

Why wasn't "Exclusive" a

Why wasn't "Exclusive" a single? The only thing Diddy is using to promote these guys is the TV show?
Jaime's picture

[quote comment="45423"][quote

[quote comment="45423"][quote comment="45238"]Hate on Robert if you want...he's the strongest vocalist of the group.[/quote] I agree![/quote] umm i think big mike is the strongest and willie is the sexiest
Diva's picture

dont hate robert hell he

dont hate robert hell he doing him let him do him he does have a strong voice and if he was in jelly bean so what he sure did rise "gotta crawl before you walk" cant hate somebody you dont know
Diva's picture

I feel bad for Day26

I feel bad for Day26 already! Really they are talented way more talented then girlfriends Danity Kane (although they have some talent too) yet I predict that they will flop hard and it will be a shame and unfair because they can actually sing. I don’t understand how Mr. Combs who is in this music industry for a decade will drop Day26´s album this month and I don’t hear anything on radio stations, no video, no promo NO nothing. Can someone explain me what is happening?
Luanda's picture

why wouldn't a group called

why wouldn't a group called "Jelly Bean" make it? lol
E$'s picture

Yes bur was that Delishis

Yes bur was that Delishis boyfriend (Sister 2 Sister cover) all over Robert on that "Den Mother" episode when they all went out and got drunk??? The one where Robert fell in the bushes outside... Someone please check that out and tell me. *crickets*
"E"'s picture

THE TERM FAG IS JUST AS BAD

THE TERM FAG IS JUST AS BAD AS NIGGER. ITS OFFENSIVE AND THE PEOPLE WHO READ THIS SITE ARE SMARTER THEN THAT. "robert is a fag. genetically good looking but personality makes him less manly then a poodle. willie is foine though…so is Q. but diddy had it right when he coined his new term and applied it to robert lol. but sorry..that doesnt apply to Q…try again with that one." By : duhh" duhh you sound like your name when you write. I assume that your better then you comment but that kind of stuff belongs on M.T. not on this site. this site is for the ybf and we don't act or talk like that. SNAP SNAP, FAG THAT.
BJT's picture

[quote comment="45213"]jelly

[quote comment="45213"]jelly bean???? they might as well had gone all the way and named themselves anal bead like they wanted to do.[/quote] LMAO...anal bead, though, that ish is too funny.
Dwindyes's picture

[quote comment="45274"]now

[quote comment="45274"]now that's some bitchassness...lmao[/quote] ------- cthu!
P_Luvs_B's picture

lmao

lmao
julee's picture

Yeah I cat have yall talking

Yeah I cat have yall talking bad about my boy Robert. This is all old news. Everyone knows his other name is Antwan and everyone knows about that singing group. I love Robert, he's the most talented thing to hit the music scene in a while. He can out sing Usher or anyone else. He is just a lil country but we will straighten him out in NYC. People accuse everyone of being gay and that's messed up. We need to give props to more positive black men and he has this song called "Free" that is out of this world. Trust.
Talkdatishgirl's picture

[quote comment="45213"]jelly

[quote comment="45213"]jelly bean???? they might as well had gone all the way and named themselves anal bead like they wanted to do.[/quote] LMFAO!!! Anal bead though? You ain't got no sense. lol.
collard's picture

[quote comment="45213"]jelly

[quote comment="45213"]jelly bean???? they might as well had gone all the way and named themselves anal bead like they wanted to do.[/quote] ROFLLMAO aww man! Robert is my favorite :(
TiffanyMarie's picture

I'm just sayin

I'm just sayin though....JELLY BEAN? Grown ass men? WTF?
moonluv's picture

[quote comment="45238"]Hate

[quote comment="45238"]Hate on Robert if you want...he's the strongest vocalist of the group.[/quote] AGREED!!!
cbnclhataz08's picture

OKAY..welll

OKAY..welll
Tammi's picture

2nd from the left looks like

2nd from the left looks like a knock-off Hill Harper with that "Come Hither" stare. lol
Mallory's picture

bitchassness. that is all

bitchassness. that is all
Shannon's picture

The first guy on the left

The first guy on the left looks like Will Smith
vegas chick's picture

ROFL @ Jelly Bean though!!

ROFL @ Jelly Bean though!!
Erin's picture

Jelly Bean huh, that's about

Jelly Bean huh, that's about as gay as B2K, or Day26.. whoever is naming these groups should be given a rifle and sent to Iraq.
MajorKnuckles's picture

this must have been a gay boy

this must have been a gay boy group because a name like jelly bean sounds fruity to me, how you doin'!
Michelle of Japan's picture

now that's some

now that's some bitchassness...lmao
TT's picture

i actually like robert...he

i actually like robert...he is favorite person in the group and he is just sooo sexy!!! He is the best singer in the group to me!
Lady Jay's picture

Wow !

Wow !
You know who this is's picture

Oh yeah thats Robert's ass.

Oh yeah thats Robert's ass. LOL
Chelly's Two Cents's picture

Hate on Robert if you

Hate on Robert if you want...he's the strongest vocalist of the group.
Keli's picture

In a flamboyant drag queen

In a flamboyant drag queen voice "Antwan! Antwan! Antwan! How you doing?" Antwan has put on some weight
Ms.Hollywood's picture

[quote comment="45274"]now

[quote comment="45274"]now that's some bitchassness...lmao[/quote] lol
Ms.Hollywood's picture

They are sooooo not gonna

They are sooooo not gonna make it in the music world...then again, danity kane shocked the hell outta me when they actually went platinum. Go figure
Christina_keys's picture

I DON'T LIKE ROBERT HE'S THE

I DON'T LIKE ROBERT HE'S THE ODD BALL OF THE GROUP I THINK
OMAR0505's picture

Im on team Dawn & Qwanell :)

Im on team Dawn & Qwanell :) woo!!
babyd0ll's picture

Jelly Bean, though?

Jelly Bean, though? Seriously? Let me guess, they were different flavors. I bet Robert's flavor was cinnamon, hence the red skull cap and tie. I hope and pray that the MTB cameras are rolling when he finds out about this!
GODIVA's picture

I'm not too fond of him. He

I'm not too fond of him. He wears too much bling and what not. I hate that. Kind of like the way The Dream dresses, but TD doesn't irritate me as much. I think it's Rob's teeth that adds to it.
Marleaux's picture

Awww Willie said my

Awww Willie said my name...*swoons* lol....Can't wait to see the other 4 this week No comment on the Jelly Bean thing....I guess we all gotta start somewhere. Willie was in Kwiet Storm back in like 2000 also still sexier than ever
*Cherished*'s picture

I was right. He looks the

I was right. He looks the same...just with shorter hair. He is my least fave in the group. "Jelly Bean" That sname seems kind of supsect...but I wont draw any conclusions......
Obama 2008's picture

jelly bean???? they might as

jelly bean???? they might as well had gone all the way and named themselves anal bead like they wanted to do.
ellewills's picture

Who????

Who???? ZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZ he bores me...
cali-princess's picture

I LUV ROBERT HE IS SO SEXY!!!

I LUV ROBERT HE IS SO SEXY!!!
JADA's picture

robert is a fag. genetically

robert is a fag. genetically good looking but personality makes him less manly then a poodle. willie is foine though...so is Q. but diddy had it right when he coined his new term and applied it to robert lol. but sorry..that doesnt apply to Q...try again with that one.
duhh's picture

hes so gay...lol

hes so gay...lol
Raychl's picture

DAM ROBERT, ANTWAN, WHOEVER

DAM ROBERT, ANTWAN, WHOEVER YOU ARE
melly mel's picture

im first

im first
bitch's picture

Oh, yeah, Robert!!

Oh, yeah, Robert!!
JT's picture

It's the Making the Band dude

It's the Making the Band dude (I think his name is Marcus)
JT's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook