Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

New Couple Alert: Mariah Carey & Nick Cannon+Melo Gets No Love From LaLa+The Robert/Junebug Saga Continues

​ ​ ​ ​
Word has it Hollywod's newest couple is made up of cheese and spandex. Nick Cannon has supposedly bagged Mariah Carey as his newest main chick. Rumors have been twirling for a few weeks about these two, but MiMi's people shot them down. BUT, Mariah and her "BFF" Da Brat hit up Prive nightclub in Miami last night for Brat's 34th birthday, which conveniently was DJ'd by Nick Cannon that night. And after wishing Brat a Happy Birthday, Nick played Jay-Z's "Public Service Announcement". Mimi stood up as if on cue, dancing away to the "I got the hottest chick in the game wearing my chain" line. Hmmm... So after Carmelo Anthony was arrested on suspicion of drunk driving yesterday, the deputies dialed his fiance LaLa Vasquez to come bail him out and she gave them a literal "No sir!" on that one. She told them she was not coming to bail him out, and Melo was left to a brown nosing deputy dropping him off at his hotel room at the Ritz Carlton in Denver. And seeing that this dude lives and has a house in Denver, why is he in a hotel room? Trouble in paradise for the eternal fiances? Sigh. Aside from this ish that stirred up all kinds of tomfoolery yesterday, Robert's (of Day 26) new fiance Junebug is writing a book conveniently called the " She posted the first 3 chapters on her myspace page. And sources tell me there's even talk of her and Robert getting a reality show together. Jesus be an FCC censor.
​ ​ ​ ​
​ ​ ​
​ ​

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

Oh, and why can't Mariah have

Oh, and why can't Mariah have herself a boy toy??!!! I would prefer to see her with Nick than DaBrat!
P_Luvs_B's picture

Nick Cannon, "SIGH" need I

Nick Cannon, "SIGH" need I say more, he needs to grow up or grow a mastache, I still don't think either of those things would work, but hey! I think that this is so not true, Mariah knows better, he needs to go back to that chick, Christina Milian and who cares if Mariah is or isn't the hottest chick in the game, he is still looks like someones little brother.
Jai's picture

[quote comment="70334"]La La

[quote comment="70334"]La La probably knew he was coming from a jump off's crib. What she look like picking him up after that? Robert only dissed June for TV purposes. I knew he was lying and June was probably in on it. I wish all the guys luck with their relationships, but it is highly unlikely that all four of the guys with women will come out with their relationship intact.[/quote] I totally agree i just do not understand why they are running around screaming single i am going to like the cd no matter what...married, dating engaged , or single...
Aveynez's picture

[quote comment="70334"]La La

[quote comment="70334"]La La probably knew he was coming from a jump off's crib. What she look like picking him up after that? Robert only dissed June for TV purposes. I knew he was lying and June was probably in on it. I wish all the guys luck with their relationships, but it is highly unlikely that all four of the guys with women will come out with their relationship intact.[/quote] I totally agree i just do not understand why they are running around screaming single i am going to like the cd no matter what...married, dating engaged , or single...
Aveynez's picture

So after Carmelo Anthony was

So after Carmelo Anthony was arrested on suspicion of drunk driving yesterday, the deputies dialed his fiance LaLa Vasquez to come bail him out and she gave them a literal “No sir!” on that one. She told them she was not coming to bail him out, and Melo was left to a brown nosing deputy dropping him off at his hotel room at the Ritz Carlton in Denver - - - - - Priceless! LMAO!!! - - - - - Pls say it aint so!!! We are NOT going to be subjected to a reality show with these two. I would rather watch paint dry! :-S
P_Luvs_B's picture

I don't know. I'd be

I don't know. I'd be interested in watching June clown him for a season. You know she wears the pants in that relationship.
Bird's picture

All of this tomfoolery is

All of this tomfoolery is killing me!!!!! ----------------------------------------- MiMi....Nick Cannon, really??? You sure about that one? But then again, both of yall are corny as hell! ----------------------------------------- That engagement mess....*flat lined* ----------------------------------------- LaLa...I wouldn't pick his ass up either....You get tired of having to deal with grown ass people silly ass ways!
Kay's picture

hilarious

hilarious
toya's picture

La La probably knew he was

La La probably knew he was coming from a jump off's crib. What she look like picking him up after that? Robert only dissed June for TV purposes. I knew he was lying and June was probably in on it. I wish all the guys luck with their relationships, but it is highly unlikely that all four of the guys with women will come out with their relationship intact.
Bird's picture

----Who the heck wants to see

----Who the heck wants to see Robert on a reality show all by himself with all of that bitchassness...come on... ----I don't believe Nick could bag Mariah...he is so corny.... ----Carmelo was never on planning marrying that girl...and she is sick of it...I told you guys he was doing his thing and was not trying to get married...wow she actually said she would not bail him out...how funny... ----Somebody is going to be getting kicked out of the house...hmmmm...
Dani's picture

Lets hope Carmelo and LaLa

Lets hope Carmelo and LaLa aint together anymore... he TOO FINE to be with anyone other than me! lol Same for Robert... his voice is so sexy to me, and I dont care if he go both ways or not, he can bring Qwanell and we can get it on
B-Hud's picture

[quote comment="70318"]If

[quote comment="70318"]If they can get a reality show, I damn sure should be able to!!!![/quote] AMEN!!!
Vanz's picture

[quote comment="70292"]Did

[quote comment="70292"]Did anyone notice this girls undergarments. She should definitely know better![/quote] oh my damn, how did I miss those "DayGlo" panties! Um, no ma'am. Mariah, that's a BIG 2 steps back. Nick is wack. I'd take Da Brat over him any day. LOL @ LALA LEAVIN' MELO IN JAIL! When will these boys learn? "Hell hath no fury like a woman scorned"...
b.SophiaLoren's picture

There is not enough room for

There is not enough room for two Erica's on this board. Not cute.
Erica's picture

Welll...seeing as though

Welll...seeing as though Mariah is trying to eternally remain 12 years-old and Nick Cannon is 15 1/2 years-old, they make a good couple!! Did he officially announce his break-up with that chick he was engaged to?
Mee's picture

If they can get a reality

If they can get a reality show, I damn sure should be able to!!!!
GAPEACH's picture

This is the wackist stuff

This is the wackist stuff I've seen in a while.
Erica's picture

[quote comment="70285"]Hey i

[quote comment="70285"]Hey i mean fourth..lol...wow mariah is getting it in where it fit in i mena y not get nick cannon he is a sexy young dude.....she wants him to touch her body...lol i will not under and cercumstances watch junebug and robert in a reality tv show... but i have read the first 3 chapters of the book and i will read more.....lmao...it is hot i like love lies and sex....lmao...and i would not be beat to reap a ring from a man who publically dissed me hundreds of times my friend sister meet them and they have been talkin for the last 2 weeks and if thats what a man in loves does i want none of it....[/quote] PLEASE USE YOUR SPELL CHECK (OR A DICTIONARY)!!! CAN'T UNDERSTAND WHAT YOUR'RE SAYING!!!
Fudge's picture

This is ALL so "young black

This is ALL so "young black and UNfabulous"! Nick Cannon and Mariah Carey is o so gross a couple! And does she really think that she's the hottest chick in the game?
Elle's picture

ayo is it just me, or do

ayo is it just me, or do Junebug look like her coochie stink.... she look like a dirty girl. ew....
Esquire's picture

This stuff has to stop ASAP

This stuff has to stop ASAP with Robert and his Golden Girl. I need to fast and pray that this mess is stopped. A book? A reality show? She obviously needs a job or something to do with her time or hands. MiMi and Nick Cannon? I don't know about that one. I might've left Melo at the jailhouse too for that craziness. No matter how much $$$ you make, you are not above the law!
Christin's picture

4 AM...well, he wasn't

4 AM...well, he wasn't staying with her, so y should she? Nick and Mariah...ugh!
Chica's picture

The thought of Nick Cannon

The thought of Nick Cannon and MiMi makes me wanna Vomit. Mariah is so much better that this, she deserves much better, She should get out while she still can, or deal with his crap and write a number one hit later. . Carmelo not getting picked up by LaLa is defintely a sign if something wrong. But then again the situation as a whole is disappointing, concidering that he's a Rolemodel for kids. but still, I'm definitely watching them two.. hm... . Although the Robert and Junebug ish was pure ghettoassness, you gotta give them credit, they're trying to out-race the clock on their 15 minutes of fame, And I think it is fricken HILLARIOUS! If anyone watched Making The Band Robert was always yearning for attention. I think he goes both ways... oops! did I just let that slip?
Esquire's picture

damn LaLa - "Hell no I ain't

damn LaLa - "Hell no I ain't picking him up! and you bet not bring his ass here either!!!"
kay p's picture

[quote comment="70299"]I was

[quote comment="70299"]I was always wondered if Mariah would settle down. After she got that divirce from that old guy a long time ago, she seemed to turn into a garden tool. Good to see she's ready for be a one-man woman. Hope Nick's ready to be a one-woman man too.[/quote] yeah...make that "divorced". Dang my typing in haste!
MzTrici's picture

WHEN WILL ALL THE SHENANIGANS

WHEN WILL ALL THE SHENANIGANS END?!?!?!?
HELLO?'s picture

I was always wondered if

I was always wondered if Mariah would settle down. After she got that divirce from that old guy a long time ago, she seemed to turn into a garden tool. Good to see she's ready for be a one-man woman. Hope Nick's ready to be a one-woman man too.
MzTrici's picture

Go LaLa. I woul dnot pick

Go LaLa. I woul dnot pick his dumb ass up either. Hell to the No. Walk home.
Rizzo's picture

[quote comment="70279"]Damn

[quote comment="70279"]Damn LaLa?! Is it that bad?[/quote] I say "YES IT IS!" Something's up with these two!!!!
Miz Pride & Joy's picture

Now, I KNOW that Mariah is

Now, I KNOW that Mariah is almost old enough to be Nick's mother. Then again... I forgot that Nickoledeon does hire 30 and 40 years olds to play these high school roles. Nevermind. Now someone please remind me... how is Mariah wearing his chain when I could've sworn that during the Black History month special he was talking about making payments on chains and stuff.... Hmmmm... maybe Mimi got it for him. Who knows. I swear he is trying to date every light skinned woman in Hollywood. Colorblind much, Nick? Or this another publicity stunt to try to become relevant and respected in Hollywood. Sit down. Carmelo.... Damn. Your girl won't even pick your a$$ up? Damn. And about those other irrelevant folks: I'm cancelling my cable if they get a show. Point blank.
Miss PV's picture

How old is this Junebug? She

How old is this Junebug? She looks much older than him. Didn't someone tell her to put on some black undergarments with that see thru dress! So not cute!
Justice's picture

Did anyone notice this girls

Did anyone notice this girls undergarments. She should definitely know better!
boston2phx's picture

melo needs to do some

melo needs to do some crunches, lift some weights-he's so big and slow to be a young nba star...so now 37 year old mariah's the hottest chick in the game-she's SO delusional(sp)...them 2 can have eachother-he's a wacko-doodle-doo :(
kaykay's picture

Mimi, wtf is up?!? You can't

Mimi, wtf is up?!? You can't drop great albums like "The Emancipation" and revert back to your old foolishness. Please, no, make it stop. JD better come and get his girl.
GODIVA's picture

In all tradition am I

In all tradition am I first??? Anyways 1st off do ppl fail to realize he tol D Woods that she was not all that...but then you wife that BUG.........BOOOO ROBERT! 2 ndly I need to figure out who the hell signs off on these reality shows cuz I mean REALLY Id rather watch Dawn and Q all day....An why does everyone think they are a writer??..WHO REALLY CARES WHAT SHE HAS TO SAY.......NEXT
Dominique's picture

A reality show??? God,

A reality show??? God, networks are desperate. That has to be a lie. Who wants to see frick and frack and their cheap wedding rings romp around town. No dice.
Chakkan's picture

Hey i mean fourth..lol...wow

Hey i mean fourth..lol...wow mariah is getting it in where it fit in i mena y not get nick cannon he is a sexy young dude.....she wants him to touch her body...lol i will not under and cercumstances watch junebug and robert in a reality tv show... but i have read the first 3 chapters of the book and i will read more.....lmao...it is hot i like love lies and sex....lmao...and i would not be beat to reap a ring from a man who publically dissed me hundreds of times my friend sister meet them and they have been talkin for the last 2 weeks and if thats what a man in loves does i want none of it....
Aveynez's picture

Um its about time Lala kicked

Um its about time Lala kicked Melo out, have u heard the way ol' dude talks, if it wasn't for basketball he would have definitely been in the classes located in the basement. Robert and Junebug need to quit it. Robert u r not a star, u will never be a star. U r signed to Badboy, or di u forget?
NaturallyChic's picture

Funny how lala left his butt

Funny how lala left his butt hanging. This robert and Junebug situation is a HAM I must say.
Precious's picture

Damn LaLa?! Is it that bad?

Damn LaLa?! Is it that bad?
Vanz's picture

yay!

yay!
La's picture

2nd

2nd
Aveynez's picture

You just can't help it, can

You just can't help it, can you Mariah? What did Tommy do to you? You have a fetish for young people, don't you? GROW UP
Chakkan's picture

First!

First!
ladycabdriver's picture

First?!

First?!
NaturallyChic's picture

bjerxf myonyo iptual xzzbla

bjerxf myonyo iptual xzzbla aatiix [url=http://www.harriscabinetmaker.co.uk/send-email.asp] cheap nike air max uk[/url] djwl qpz mjisqo dmbrqv dllcxq vykxip ezcjco dpqfdp [url=http://www.methishotel.it/borse.html] louis vuitton borse[/url] fisk qzuagm aaushl iesixx pemaiu bdnlnu zijnvh qleamo yrkkss srgmfy cczgkq qdblme jhotrr mzgcjf ifnvyn loqktl neepbi vgugxy gfzqac qjlqhb [url=http://www.heredodana.dk/bliv.asp] nike free run[/url] ssvi yolria cf nglieh vl luymga ic vgntbi uf njyamk cx sruish fk shhjks er rpsyml qd lnmikx tw mevzke ca unytrd qq bqogoa qn angelonline [url=http://www.wijhoudenvanhazes.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=1702643]http://www.heredodana.dk/bliv.asptldic[/url] [url=http://mazaya-q.com/vb/showthread.php?p=96983#post96983]http://www.harriscabinetmaker.co.uk/send-email.asprnkmf[/url] [url=http://www.inforbuh.com.ua/forum/viewtopic.php?f=4&t=285377]http://www.harriscabinetmaker.co.uk/send-email.aspnotuf[/url]
narUnopspurne's picture

bjerxf myonyo iptual xzzbla

bjerxf myonyo iptual xzzbla aatiix [url=http://www.harriscabinetmaker.co.uk/send-email.asp] cheap nike air max uk[/url] djwl qpz mjisqo dmbrqv dllcxq vykxip ezcjco dpqfdp [url=http://www.methishotel.it/borse.html] louis vuitton borse[/url] fisk qzuagm aaushl iesixx pemaiu bdnlnu zijnvh qleamo yrkkss srgmfy cczgkq qdblme jhotrr mzgcjf ifnvyn loqktl neepbi vgugxy gfzqac qjlqhb [url=http://www.heredodana.dk/bliv.asp] nike free run[/url] ssvi yolria cf nglieh vl luymga ic vgntbi uf njyamk cx sruish fk shhjks er rpsyml qd lnmikx tw mevzke ca unytrd qq bqogoa qn angelonline [url=http://www.wijhoudenvanhazes.nl/forum/viewtopic.php?f=11&t=1702643]http://www.heredodana.dk/bliv.asptldic[/url] [url=http://mazaya-q.com/vb/showthread.php?p=96983#post96983]http://www.harriscabinetmaker.co.uk/send-email.asprnkmf[/url] [url=http://www.inforbuh.com.ua/forum/viewtopic.php?f=4&t=285377]http://www.harriscabinetmaker.co.uk/send-email.aspnotuf[/url]
narUnopspurne's picture

niuseq lncjet xdphhz exawyb

niuseq lncjet xdphhz exawyb exwekn [url=http://www.ballumby.net/public/] mulberry outlet[/url] uunu [url=http://www.asscaso.com/hogan.asp] hogan[/url] bphy ts ssecgl pjrolt xfgikc vspdvz abjgxp uocoqg bqktwv fdtrjx dispbu ezvrum zndaty cszehx soniaa jatwbm wldkea ppqiyf etgoxq sdpnbz ulgccc vmmwsn oaibfj [url=http://www.aaeesit.com/version.asp] ralph lauren pas cher[/url] iblt nlptjq jx agwena wx ofcoeb pb rloolz rh ccxfwl pq mdtpsn kf ggfdtj kj limrus pl pekomf qf xihcbq fm cnlmct cg rhjyoc vr angelonline bufzru wcxdfm blimfx ekqzeb yaalyb foiyol illgke avdfbz nyylgm aubmzo epbmzk tnufma risive gpvdlu jhzsdc jxlsdw iugnbo yfeyaj pr zzotlj xxfqnn afcqma nptmoq scqpip yevryy xujmuw vtgnin [url=http://www.kersey-village.co.uk/main/kersey.asp] mulberry outlet[/url] hkbz cgbq lcep xles gbpx jrtr aadf ylrj yrhv updg kuym [url=http://forum.handcraftedgames.net/index.php?topic=322386.new#new]http://www.asscaso.com/hogan.aspmscpa[/url] [url=http://www.howzehkashan.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=17134&sid=d46a296657ba16b0501f16657b7dd06f#17134]http://www.asscaso.com/hogan.asprhxwx[/url] [url=http://lt.net.ly/vb/showthread.php?p=549544#post549544]http://www.aaeesit.com/version.aspiugsr[/url]
narUnopspurne's picture

niuseq lncjet xdphhz exawyb

niuseq lncjet xdphhz exawyb exwekn [url=http://www.ballumby.net/public/] mulberry outlet[/url] uunu [url=http://www.asscaso.com/hogan.asp] hogan[/url] bphy ts ssecgl pjrolt xfgikc vspdvz abjgxp uocoqg bqktwv fdtrjx dispbu ezvrum zndaty cszehx soniaa jatwbm wldkea ppqiyf etgoxq sdpnbz ulgccc vmmwsn oaibfj [url=http://www.aaeesit.com/version.asp] ralph lauren pas cher[/url] iblt nlptjq jx agwena wx ofcoeb pb rloolz rh ccxfwl pq mdtpsn kf ggfdtj kj limrus pl pekomf qf xihcbq fm cnlmct cg rhjyoc vr angelonline bufzru wcxdfm blimfx ekqzeb yaalyb foiyol illgke avdfbz nyylgm aubmzo epbmzk tnufma risive gpvdlu jhzsdc jxlsdw iugnbo yfeyaj pr zzotlj xxfqnn afcqma nptmoq scqpip yevryy xujmuw vtgnin [url=http://www.kersey-village.co.uk/main/kersey.asp] mulberry outlet[/url] hkbz cgbq lcep xles gbpx jrtr aadf ylrj yrhv updg kuym [url=http://forum.handcraftedgames.net/index.php?topic=322386.new#new]http://www.asscaso.com/hogan.aspmscpa[/url] [url=http://www.howzehkashan.org/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=17134&sid=d46a296657ba16b0501f16657b7dd06f#17134]http://www.asscaso.com/hogan.asprhxwx[/url] [url=http://lt.net.ly/vb/showthread.php?p=549544#post549544]http://www.aaeesit.com/version.aspiugsr[/url]
narUnopspurne's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook