Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

Music Fab: Estelle's "No Substitute Lover" Video, Nas' "Hero" & Pretty Ricky's "Cuddle Up"

​ ​ ​ ​
There's all kinds of music news today:
Check out Estelle's new video for her third single "No Substitute Lover". Christian Siriano, Kelly Rowland, and Amanda Diva make cameos. More music when you read the rest...


Nas' next official single is called "Hero": [audio:hero.mp3] Check it.


And for all 6 of you Pretty Ricky fans, here's their new song "Cuddle Up": [audio:cuddleup.mp3] Check it.
​ ​
Categories:
​ ​
​ ​ ​
​ ​

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

To B Estelle is not a racist.

To B Estelle is not a racist. She was stating her thoughts of black singers who are unrecognize. Anyway i love her and her album is hot.
Kay's picture

[quote

[quote comment="110911"][quote comment="110886"]I am coppin her album today as I get off work! This song is so hot! I was listening to it all morning on my way to work. This is a summer banger and just fun song. Oh yes. BIG UP TO ALL MY WEST INDIANS, esp my Jamaicans! Grenada yall got a winner here with Stelle![/quote] I thought she was from London?[/quote] She was born in England but her roots are of Sengalese and Granadan descent, so just like people from Toronto and London we identify with our roots before anything else!
Angelene's picture

[quote

[quote comment="110373"]Estelle, dear o dear, you know i wanna support ya cos your british but i cant help but compare you to soooo many better 'urban' 'black music' british acts. its the same thing with Adele ect, just....no. The americans will sure love it up but i wanna see some Kano on here. And Dizzee and Sway are supposed to be in the US at the moment right??[/quote] I got into SWAY when I heard him featured on Lupe's track: We Love You...Thats what got me more into British Artists, I been rating Ms. Dynamite Bashy, and I like Duffy's 'depressing but proper' album...The two tracks that I really like from Estelle's album are 'More Then Friends' and 'Magnificent' with Karidnal, overall her album is live!!!
Angelene's picture

Sure Estelle, you go 'round

Sure Estelle, you go 'round making racist remarks and then take a George Michael song and turn it into something... cheap. Ughh.
B.'s picture

Yep that was Kardinal, he is

Yep that was Kardinal, he is featured on Estelle's album as well. Haven't seen him in a while, but he's been popping back up lately.
esmackum's picture

Estelle's CD is HOT!!! I love

Estelle's CD is HOT!!! I love her CD from beginning to end!
marilynn m.'s picture

This is boring, I remember

This is boring, I remember that I read many unbelievable stories of those famous stars on the blog page of the dating site *^*^*^*B L A C K SU GARMOMMY^*^^**^*C O M, there the rich sugarmommies hanging out!!
cool's picture

Ya'll forgetting that

Ya'll forgetting that Kardinall Offishall made a cameo also. In a couple months time ya'll are gonna know who he be. Trust.
Mina's picture

[quote

[quote comment="110541"][quote comment="110533"]Ok, I'ma get Ms Estelle's cd[/quote] Me too! She is giving me that Lauryn Hill vibe. And we definitely need that in music right now.[/quote] Estelle cd is pure fire! Highly recommend!
Lola AM's picture

[quote comment="110886"]I am

[quote comment="110886"]I am coppin her album today as I get off work! This song is so hot! I was listening to it all morning on my way to work. This is a summer banger and just fun song. Oh yes. BIG UP TO ALL MY WEST INDIANS, esp my Jamaicans! Grenada yall got a winner here with Stelle![/quote] I thought she was from London?
Lola AM's picture

I am coppin her album today

I am coppin her album today as I get off work! This song is so hot! I was listening to it all morning on my way to work. This is a summer banger and just fun song. Oh yes. BIG UP TO ALL MY WEST INDIANS, esp my Jamaicans! Grenada yall got a winner here with Stelle!
Whoa!'s picture

All I have to say about

All I have to say about Estelle is " This chick is nothing but pure HOTNESS" no ifs, ands, or buts about it....Now is the time for some real music....LOVE NAS...about time we heard from him, I'm sick of the nonsense rap out here...Definitely going to get both cds
Adrenaline's picture

Estelle is doin' her thang. I

Estelle is doin' her thang. I really like the song. Skipped listening to Nas cause quite simply don't give a damn. And....Pretty Ricky. Oooh my gawd...can't stand those dudes. A group of tall corny midgets....just dumb.
Nay's picture

Look at Estelle! You go girl!

Look at Estelle! You go girl! I love the video and the song.I definately need to get her C.D. I'm feeling Nas song. Pretty Ricky.....um......I'm feeling Nas song! Yeah Estelle and Nas,I luvs it
ibored@work's picture

I'm likin' Estelle's new

I'm likin' Estelle's new video! But I wished she would have put out You Are (w/ John Legend) instead...that song is my ISH!
Sha's picture

Love the Estelle Video and

Love the Estelle Video and Song. Doesn't this song remind you of Lauren Hill???? And the Nas song is tight also.
LiyahPearl's picture

I love Nas~ Estelle's was not

I love Nas~ Estelle's was not spectacular, but still alright~
Milan's picture

Love love loves estelle's new

Love love loves estelle's new joint. I like her whole vibe. Might cop her CD!
ThickWitIt's picture

luvs that estelle ish. ok,

luvs that estelle ish. ok, so like when does one get too old to be shouting out their neighborhood all the time. i was trying to hate that nas song for that but his flow on this one is similar to his real ish from back in the day. the beat leaves a lot to be desired tho.
nolababe's picture

[quote comment="110533"]Ok,

[quote comment="110533"]Ok, I'ma get Ms Estelle's cd[/quote] Me too! She is giving me that Lauryn Hill vibe. And we definitely need that in music right now.
GODIVA's picture

[quote comment="110364"]am i

[quote comment="110364"]am i wack b/c i actually like pretty ricky album late nite special? lol but i dont like the new single..the group cannot be the same without the singer of the group love estelle but still not enough to go out and get the album....[/quote] I think you know the answer to that. LOL. :)
GODIVA's picture

Ok, I'ma get Ms Estelle's cd

Ok, I'ma get Ms Estelle's cd
Just Nikki's picture

ESTELLE IS SOOOOOOOOOOOOOOO

ESTELLE IS SOOOOOOOOOOOOOOO GREAT. I dig that girl to the fullest, her style is refreshing. I'm feeling a lot of her singles so I'm gonna have to cop that album now. The video is nice, the makeup is a bit heavy, but I still dig it. And NAS' new single is HOTTT too! I dig it, I need to bump that HEAVY in the whip. That's what's up.
sosweet85's picture

I guess this is as close as

I guess this is as close as we'll get to Lauryn Hill, man I miss the old Lauryn singing then spitting lyrics, but Estelle is doing her thing, loves it.
Lisa's picture

this estelle chick is so

this estelle chick is so wacked it hurts my eyes to see that video, and the song subsitute lover sounds like anything BUT R&B. who is going to buy that crap?
dan's picture

nas is real hip hop i love

nas is real hip hop i love this joint oh my god. jesus wow. playing this in ur car ridin on high way 95.
stella's picture

I love the song and

I love the song and video...but the makeup...make up artist need to becareful next time
Miss GQ's picture

[quote

[quote comment="110322"]Pretty Ricky is still around?? Why God, why??[/quote] LOL!!!!
MissPriss's picture

it feels good erbody praisin

it feels good erbody praisin estelle real gd thats the shh right der it's betta than american boy
Stoney-Brie's picture

Estelle is the business. She

Estelle is the business. She sounds like lauryn hill..which is def a good look!!
FatDoll's picture

i liked estelles video and

i liked estelles video and song that was good. The pink dress though was umm glued on? But the black was hot!! i love christian though hes fierceee *snaps in a circle* Nas's comeback well i need to hear a second track from him to get the full effect!! Umm who else was in this story again? Oh yeah 3 hit wonders pretty ricky!!
Tanika's picture

the nas song sound familiar..

the nas song sound familiar.. the hook and the flow of the song.. i can't think of where though someone prob mentioned this already but i haven't read the comments yet
peacenlove's picture

wow i love that estelle

wow i love that estelle song/video .. i like american boy i guess im gonna have to get her cd.. and i am loving that new nas song for real i'm going to have to get his album also.. im happy cuz the last nas album was aiight but not good enough for me to buy but this time seems like it will be
peacenlove's picture

[quote

[quote comment="110407"][quote comment="110373"]Estelle, dear o dear, you know i wanna support ya cos your british but i cant help but compare you to soooo many better 'urban' 'black music' british acts. its the same thing with Adele ect, just....no. The americans will sure love it up but i wanna see some Kano on here. And Dizzee and Sway are supposed to be in the US at the moment right??[/quote] OMG I love Kano & I wanna see him getting big in the US cause I sure as hell ain't feeling Estelle lol[/quote] I love Kano..he is hot....and Sway & Dizzee too.. but ya'll have got to be kidding if you don't like Estelle..That girl is fiyah...
S.A.M's picture

I'm definitely feeling that

I'm definitely feeling that Estelle joint. It's a good remake seeing as how the original is a classic. I hope she stays consistent because her music really is hot.
Wassup's picture

dear kanye, please free

dear kanye, please free kelly r. and produce for her, pls, pls...since it's taking too long for the house to fall on the wicked wizard aka big daddy knowles
Revolution's picture

Estelle is definitely a

Estelle is definitely a breath of FRESH AIR!!!!
p1tey1's picture

Love Estelle! I saw her in

Love Estelle! I saw her in concert a few years ago before she stepped up her style game but she was still HOT on the music front!
lalita's picture

I absolutley luv Estelle!!!~I

I absolutley luv Estelle!!!~I luv the video!!~T think she is something fresh on the scene of R&b and Hip-hop tip!!~I love the concept and all the apperances!-In every vidoe that she has put out-her fashion style is sick!!~This lady has swagger!!~Im feeling Nas song also-I would go and cop his cd-I belive he always has something to say than jus B-this or look at my money type mess!!~I will admit that I am a Pretty Ricky fan and I got a chance to meet them and have dinner with them!!~And they are real down to earth and just funny!~I was upset when Pleasure left the group but oH well..the song is okay tho!!~I will always have a lil love for them!!-lol!!.. ALways Fab BaBy!!!
Fab Baby's picture

[quote comment="110399"]Love

[quote comment="110399"]Love the Estelle track and vid. BIGGUP TO ALL THE JAMAICAN MASSIVES!! However, she can't be making that much money off this track seeing that she stole the melody from the original "Substitute Lover" and that "Faith" song by George Michael. Still hot though...[/quote] "stole" more like sampled or borrowed just like everyone else does in the music industry honey, and it's only considered stealing when you don't get permission legally to use someone else's song, music or likeness there of, with that being said Estelle get's my vote.
Lou77Oak's picture

[quote comment="110460"]did

[quote comment="110460"]did plessure leave pretty ricky?????[/quote] Yep! He's going solo :(
Lola AM's picture

[quote comment="110442"]NAS

[quote comment="110442"]NAS IS BACK HITTIN US IN THE HEAD WITH REAL MUSIC... I FUCKIN LOVE THIS NIGGA!! LOVE THE SONG... HE'S MY HERO. HE'S THE TRUTH! WHO'S THE CHICK SINGIN THO??[/quote] I love NAS too...that chick sounds a little bit like Claudette - from City High...I think that was her name...anyway, I doubt it's her though...
Me...'s picture

Estelle is good--- the video

Estelle is good--- the video is tired. There are PLENTY of English acts that are great and need to get some shine. Afro-German acts are HOT too and need some love. Nasir is above petty hip hop and I understand this project and hopefully people will too.
TheRealGerJamGirl's picture

did plessure leave pretty

did plessure leave pretty ricky?????
senorsenior's picture

Loves Nas, This is gonna be

Loves Nas, This is gonna be my Obama Jam into the Elections, I can see me now, cranking that when I'm cruising about with my obama sticker all up on my bumper
germaicangirl's picture

I don't know which is worse -

I don't know which is worse - her rapping or those sagging breast.
janice's picture

Maan, Nas never ceases to

Maan, Nas never ceases to amaze me. Just when it looks like he's getting ready to fade, he pulls another one of the box. "Hero" is definitely a banger, I didn't think Polow had it in him. ((and for those asking, it's Keri Hilson singing the hook)) This is the kind of Hip-Hop I love to hear: Beats with MAJOR knock and Lyrics with a message--it's very ironic that Nas did "Hip-Hop is Dead" and he's turning right around ressurecting it. Let all of the kiddies anticipate "The Carter III", meanwhile my grown ass will wait for "Nas". I get the message, man. N.igga A.gainst S.ociety
Spiduh's picture

Man....Estelle is Just So

Man....Estelle is Just So Cool! And Im Lovin the Song!
Dominique=[♥]'s picture

I LOVE ESTELLE & NAS. AND LOL

I LOVE ESTELLE & NAS. AND LOL @ POOR PRETTY RICKY. SMH. I'm defenitely not a fan and I saw the one with dreads at Chuckee Cheese lmfao
Miss. Rissa's picture

I can't stand Pretty Ricky

I can't stand Pretty Ricky and I almost threw up in my mouth when they said they were the next Jodeci. LOL@ that blasphemous statement. Anyway, I listened to the song. It was alright at first, until that annoying rapper dude in the group starting shouting his lyrics. It didn't flow with the rest of the song at all. He messed it up in my opinion. The track would've been okay for me, except for that part. So the lead singer left the group huh? That was a mistake, his voice is mediocre and whiny. He probably won't make it, unless he can dance.
Focused1's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook