Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

Lil Kim Caught Up In Nightclub Drama Yet Again

​ ​ ​ ​
Nunez
Serious drama at Lil Lim's 33rd birthday party Monday nightA 24 year old woman named Ingrid Rivera was found blugeoned to death at NY's Spotlight Club (the place of the party) on its rooftop after she was reported missing the night after Kim's party.  Rooftop workers found her grisly body yesterday around 5:30p and it is unknown exactly what happened.  The bouncers do report that Ingrid was kicked out of the club for overly drunken behavior, and a friend attempted to escort her out, but the bouncer Ingrid was arguing with told the friend to go away.  It's unknown what happened next but police are watching surveillence tape of the club from that night. The victim was reportedly wearing only her undergarments and signs point to sexual assault and struggle.  An autopsy will be performed.  Lil Kim put out a statement today saying she knew nothing of this matter until the media did.  Sad situation.   UPDATE: A "low level employee" of Club Spotlight has supposedly confessed to the murder of Ingrid Rivera.  According to the NY Daily News: Sayed Rahman, a barback at the Spotlight Live club, told investigators this morning that he targeted Ingrid (China) Rivera, 24, because she appeared drunk, sources said. Rivera had been thrown out of the club, and Rahman spotted her on the street. Promising that he could get her back into the hotspot, he lured her to the roof, sources said. He then attacked Rivera, possibly trying to rape or rob her, sources said. Rahman then hit her in the back of the head and jammed her lifeless body in a rooftop electrical room. Rahman, 24, worked stocking shelves and fetching ice at the glitzy club. Charges against have not yet been filed. This is absolutely horrible. 
​ ​
Categories:
​ ​
​ ​ ​
​ ​

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

Sayed Rahman needs to be held

Sayed Rahman needs to be held to task, and the club needs to be sued. In addition, anything the law can do to make this man's life short and miserable, should be done.
Capt.'s picture

That is crazy!!! I have been

That is crazy!!! I have been to that spot on numerous occasions...
Ballergirl's picture

my hon just emailed me this

my hon just emailed me this story- that's ridiculous.. I agree with the rest, he took advantage of her cuz he did single her out, thought that she was a hoe and would give it up so easy cuz she was drunk..Wow...Killers are everywhere....May God watch over her family and help them get through at a time like this. RIP INGRID...
KenZy's picture

R.I.P Ingrid Rivera, this is

R.I.P Ingrid Rivera, this is so sad. I hope the guy goes to jail for LIFE!!! My condolences to the family. This is absolutely awful........
MW09's picture

That was definitely sad, but

That was definitely sad, but on another note, Kim's a$$ is older than 33. And sad, but true, she looks 63!!!!
S.A.M.'s picture

*shaking my head in disgust*

*shaking my head in disgust*
serene's picture

Another unnecessary death.

Another unnecessary death. R.I.P.
Lace's picture

This is some fucked up

This is some fucked up shyt 1) These guards man... why can't they let her friend be with her? Yeah, she's drunk, but some clubs give warnings and tell people around the drunk person to get them sober up before they leave 2) Why did the friend listen and leave? You don't leave a drunk ass person As soon as I heard drunk, I knew it had to be someone working there who took advantage of the situation (figured a bouncer like that story awhile back). This is crazy!
Joja86's picture

MAY THE YOUNG LADY REST IN

MAY THE YOUNG LADY REST IN PEACE.... ***I WOULD BET MY LAST DOLLAR THAT THIS PERVERT ASSHOLE HAS ATTACKED BEFORE! FOR HIM TO SINGLE HER OUT AND TAKE HER TO A SECLUDED ROOFTOP LOCATION ( WITH NO ONE NOTICING) MEANS THAT HE WAS EXPERIENCED. THERE ARE SO MANY OF OUR SISTERS THAT GET ASSAULTED AT CLUBS, BUT BECAUSE THEY HAD A SIP OF ALCOHOL- MOST TIMES POLICE DONT REALLY MAKE THE CASE A PRIORITY.
mzdallas06's picture

[quote comment="167727"]R.I.P

[quote comment="167727"]R.I.P to the young woman. And to all of you still on this "first" nonsense: Do you have no regard for the deceased? How would you feel if someone went to your funeral, and they were like, "Ooh! Middle seat, front row baaaabyyyy!" smh...[/quote] lmfao.... this is so true!!!! at somebody funeral callin " SHOTGUN"" may she rest in peace!!
LTDL_21's picture

an employee confessed that he

an employee confessed that he did it. so sad…he tried to take advantage of the fact that she was drunk! I was just about to say I wonder if it was an employee that is sad
KITTY's picture

they don't kick you out when

they don't kick you out when your drunk/sick/passed out/badly beaten at Love...they make you sit in the incident room/loading dock & might photocopy your license...club'll catch a case just releasing fools like that.
kaykay's picture

[quote

[quote comment="167601"]Straight out of CSI!!![/quote] oh you know this is going to be one of the stories lines in a couple of months - those scripts come straight out of the newspapers.
kay p's picture

God Bless Her Family. Glad I

God Bless Her Family. Glad I don't do the clubs no more. Well, actually these days it doesn't matter where you are or where you live, Killers are Everywhere.
Tonya's picture

Read about this earlier on

Read about this earlier on Media***. That's ashame. Not saying the bouncer did it but remember a couple of years back the police arrested a bouncer in the killing of a girl at another club (she was escorted out too for being heavily intoxicated, kidnapped, raped and killed). Again, what ashame.
Just-wanted-2-say's picture

[quote

[quote comment="167724"][quote comment="167712"][quote comment="167640"]What kind of friends did she have that they didn’t even look out for knowing she was that drunk. My parents always told me when you go out with your girlfriends stay together and look out for each other because you never know who is watching you at club.[/quote] Same thing I said, what kinda friend is that? Trust me, if i'm tussling or my friends tussling with a bouncer WE ALL TUSSLING WITH THE BOUNCER. We come together, we leave together, we go out on the dance floor, we got our eye on our girlfriends, we go to the bathroom together, etc. Nuh uh, well that friend now has to live with that on her conscience for the rest of her life.[/quote] Well said Les. Her friends shoulda had her back, kept an eye on her.[/quote] Co-mutha-effin-sign!!!
Ms. Michelle's picture

R.I.P to the young woman. And

R.I.P to the young woman. And to all of you still on this "first" nonsense: Do you have no regard for the deceased? How would you feel if someone went to your funeral, and they were like, "Ooh! Middle seat, front row baaaabyyyy!" smh...
MsL's picture

R.I.P.

R.I.P.
Miz Pride & Joy's picture

Thats sad and crazy! Ladies

Thats sad and crazy! Ladies need to learn to watch their back and be in control! Know your alcohol limit
Ms. Michelle's picture

[quote

[quote comment="167712"][quote comment="167640"]What kind of friends did she have that they didn’t even look out for knowing she was that drunk. My parents always told me when you go out with your girlfriends stay together and look out for each other because you never know who is watching you at club.[/quote] Same thing I said, what kinda friend is that? Trust me, if i'm tussling or my friends tussling with a bouncer WE ALL TUSSLING WITH THE BOUNCER. We come together, we leave together, we go out on the dance floor, we got our eye on our girlfriends, we go to the bathroom together, etc. Nuh uh, well that friend now has to live with that on her conscience for the rest of her life.[/quote] Well said Les. Her friends shoulda had her back, kept an eye on her.
Chelly's Two Cents's picture

[quote comment="167721"]Im

[quote comment="167721"]Im not partyin wit kim A nigga could get killed[/quote] Right?!
Gorgeous1's picture

Im not partyin wit kim A

Im not partyin wit kim A nigga could get killed
TalknMiSh*t's picture

That's Sad

That's Sad
Tealeaf's picture

[quote comment="167640"]What

[quote comment="167640"]What kind of friends did she have that they didn’t even look out for knowing she was that drunk. My parents always told me when you go out with your girlfriends stay together and look out for each other because you never know who is watching you at club.[/quote] Same thing I said, what kinda friend is that? Trust me, if i'm tussling or my friends tussling with a bouncer WE ALL TUSSLING WITH THE BOUNCER. We come together, we leave together, we go out on the dance floor, we got our eye on our girlfriends, we go to the bathroom together, etc. Nuh uh, well that friend now has to live with that on her conscience for the rest of her life.
les923 (10)'s picture

MY PRAYERS GO OUT TO THE

MY PRAYERS GO OUT TO THE FAMILY THIS IS SO SAD DAMN YOU CANT EVEN GO OUT AND HAVE A GOOD TIME NO MORE...WHAT IS LIFE COMING TO
JAZZII's picture

[quote comment="167693"]Wow.

[quote comment="167693"]Wow. Crazy shit happens at these clubs. The woman was bludgeoned? Damn!![/quote] I just read that. Damn perv! Sexual assault is like the worst crime ever.
Gorgeous1's picture

WHAT??? none of my friends

WHAT??? none of my friends would have let me get kicked out a club drunk!!! Damn - that is too sad for words and I know that "friend" is feeling really guilty right now. How can a bouncer tell you not to help her outside? Just doesn't sound right. And Lil Kim is 33??? that's news to me.
kay p's picture

Wow. Crazy shit happens at

Wow. Crazy shit happens at these clubs. The woman was bludgeoned? Damn!!
Chelly's Two Cents's picture

oh well, watch the company

oh well, watch the company you keep. I would never had attended that party anyways! lil Kim! are you for real! I would rather feed the poor! may that girl rest in peace! so sad!
BMW's picture

That's why i can't mess with

That's why i can't mess with the club scene, too damn dangerous!
les923 (10)'s picture

an employee confessed that he

an employee confessed that he did it. so sad...he tried to take advantage of the fact that she was drunk!
misswallst's picture

i was jus reading abou thtis

i was jus reading abou thtis on yahoo OMG, but my prayers go out to the fam, and to KIM Ho Chi Min. now u KNOW what was goin down at ya party, but u aint tryna get lockd up again!!!!! im side eyein the bouncer too...... and on another note, i swear i wud be 1st once if my damn computer would upload quicker!!!! lmao
LTDL_21's picture

WTF is going on w/ LisaRaye

WTF is going on w/ LisaRaye and wack ass Rocsi? I knwo yall heard that about her messing with her man. Lisa look like she is officially on the prowl now-a-days..
Gorgeous1's picture

It is always some shit going

It is always some shit going down when Kim is around
Dame's picture

just read about this on the

just read about this on the new york post it says an arrest have been made....
ALTIMA2008's picture

Sad for her family and sad

Sad for her family and sad that she had to leave the earth this way. ***side eye, looking at the bouncer(s)***, not even laughing!
Jamaicaseemiya's picture

What kind of friends did she

What kind of friends did she have that they didn’t even look out for knowing she was that drunk. My parents always told me when you go out with your girlfriends stay together and look out for each other because you never know who is watching you at club.
Pretty Paige's picture

That pic of Lil Kim just

That pic of Lil Kim just screams, "NO, no, no! DON'T BLAME THIS ISH ON ME!"...lmao...
camilla's picture

Damn, Natasha's keeping it

Damn, Natasha's keeping it coming with the stories...I can't keep up and can't get any work done...What a sad chain of events...seems that black people can't get together to party and have fun...there's always something popping off...I don't care, I'm gonna wear a bulletproof vest to the next party I go to...damn.
camilla's picture

I don't even know

I don't even know anymore. What is this world coming to?
jbaby's picture

OMG! That is sad.

OMG! That is sad.
Chocolate Royale's picture

OK!!! This is some real CSI

OK!!! This is some real CSI stuff!!!!!
TT&Nae's picture

aww mann; thats why i dont

aww mann; thats why i dont party i want to live a long time; to much bullshit comes with the word party !!
Markia's picture

she really messed her face up

she really messed her face up eww!
goddess's picture

Wow such sad news. My

Wow such sad news. My thoughts go out to her loved ones.
Who Am I? I'm Thug Misses MotherF***er Respect Me's picture

Oh my. My prayers go out to

Oh my. My prayers go out to the victims family. But on a side note: Why Kim lying about turning 33?? Please. She looks like she already turned 50 two years ago.
×Dªnielle×'s picture

this is sad....wow!!!

this is sad....wow!!!
ALTIMA2008's picture

So sad that the her family

So sad that the her family finds out she was drunk and got kicked out the club and beaten before dying - what a way to go... prayers
Renee's picture

Straight out of CSI!!!

Straight out of CSI!!!
Oakland's picture

Kim needs to really look in

Kim needs to really look in the mirror...her face is a travesty..as fot the story.. I am so not surprised.
Tasha's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook