Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

Oh Really?: Chanel Iman & Ryan Leslie Spotted On A Lunch Date+Michelle Williams Was Engaged?

​ ​ ​ ​
So Ryan Leslie was spotted having a lunch date at hot spot (meaning where certain celebs love to go and tell the paparazzi where to meet them) De Silvano's in the NYC yesterday with none other than 18 year old soon to be supermodel Chanel Iman:







I'm going to go ahead and break the news to R. Les that chick's body language screams...that she's just not that into you. However, it looks like Chanel's his new Assie. Especially after they hit the red carpet together at the VIBE party this week as well. And if Chanel decides to drop a cd anytime soon...we all know the damn deal. Look where f'in for tracks got Assie? A multi album deal with Bad Boy...and a jump off style relationship with Diddy himself. Make that money girl. Just sayin'...
B.Ach

Michelle Williams on the Wendy Williams show when you read the rest... Wendy Williams had Michelle Williams on her Fox talk show yesterday morning. The talk show is a test run and can only seen in certain cities/markets. And here's video of her and Michelle chatting about the Michelle firing Matthew Knowles rumors...and the fact she was engaged 5 years ago. How'd we miss that?:
And her performance of "We Break The Dawn" on the show:
Cool.
​ ​ ​ ​
​ ​ ​
​ ​

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

AH WHO CARES ABOUT WENDY AND

AH WHO CARES ABOUT WENDY AND WHATS HER NAME LISA RAY ? AT LEAST WENDY IS RELEVAN. ANYWAY LET'S FOCUS ON CHANEL IMAN AND HER BABY SITTER RYAN LESLIE This was how their conversation went down.... RYAN:SMILE DIAMOND GIRL THEY PAPARAZZI ARE TAKING OUR PICTURE WOOO HOOO!!! CHANEL IMAN: Yeah great! What's new? RYAN: Baby you looked great last night at the Vibe Party, thanks for agreeing to do publicity photos with me Diamond Girl CHANEL IMAN: Yeah it was interesting........ RYAN: Thanks for showing up for our lunch date Diamond girl, I am honored to be seen with you CHANEL IMAN: DATE???? I thought we are here to talk about the concept of your new high fashion music video/Short Film, isn't that why I agreed to meet you at the Vibe Party last night so we can "meet and greet"? RYAN: Yeah ! Yeah! About that, we can discuss that later at dinner tonight, let's just enjoy our lunch, would you like some Jesus juice Diamond Girl? CHANEL IMAN: (Thinking) I am so booored with this business thingy, I knew I should have let my manager handle this, what is wrong with this guy, why does he keeping calling me Diamond Girl? Who is this guy anyway? Jesus Juice ? Isn't that what Michael Jackson gave those little kids.....OOOHH thinking gives me a headache, IM BORED!! RYAN:Are you with me Diamond Girl? Maybe you would prefer some Crystal? CHANEL IMAN: Sir why do you keep calling me Diamond Girl? Who are you anyway? And you know I am 18 and can't drink alcohol right? YOU ARE NOT TRYING TO MAKE A PASS AT ME, ARE YOU? EEEWWW!! HOW OLD RE YOU ANWAY?..... WHERE AM I? RYAN: Age ain't nothing but a number baby, the older the wine the better the quality CHANEL IMAN: Like I said I don't drink alcohol!!! I WANT MY MUMMYY NOW!!!
Veritas's picture

I think he had bad breath and

I think he had bad breath and she was holding HER breath the whole time so that she wouldn't inhale the funk! LOL!!!!!!!!!!!
lakisecel's picture

love michelle! she's so

love michelle! she's so funny!
lalita's picture

testing

testing
DIDA's picture

yay!! chanel iman. get it

yay!! chanel iman. get it girl.
Naasika's picture

[quote

[quote comment="175586"][quote comment="175138"]I wasn't even gonna do this...but my fingers held a gun to my head and said type: 1st pic Ryan: *chuckle* So...you wanna go back to my place? Chanel: *scared chuckle* Come again? 2nd pic Ryan: No...hear me out. I could change your life forever. Chanel: [uncomfortable] Ummm...*biting nails* 3rd pic Ryan: You ok? You want a little wine?? Ginger ale is for little girls. *wink wink* Chanel: *thinking* I know this dumbass didn't just go there... 4th pic Ryan: NAh NAh...just playin. See I really wanna get to know you on a more intellectual level. *chuckle* Chanel: Negro please! *thinks* where's that damn check at?[/quote] DEAD[/quote] Ah ha ha ha ha ha ha! Like he wants to give R Kelly a run for his money or what? Step away from the underaged girls! Don't do it...
caribbeanchic's picture

PLEASE DON'T FEED THE MODELS!

PLEASE DON'T FEED THE MODELS!
black_ice's picture

I should be over it by now

I should be over it by now but when you refer to Cassie as Assie, it cracks me up!
Kish's picture

[quote

[quote comment="175162"]Heeeeey (waves decaf coffee in the air) Les, Lola, AJ, Gorgeous, Country!!! and some other people... - *late* Felize Navidad Mz. P&J!!! wait, that means Happy B-day in Espanol right (??)[/quote]uh no it means merry christmas...feliz cumpleanos is happy b-day.
marcie's picture

Love it Michelle do ur thing

Love it Michelle do ur thing mama!
cmbz's picture

It's "Da" Silvano's.

It's "Da" Silvano's.
Coordinated's picture

I don't see any food touching

I don't see any food touching her lips!
Blue Eyed Angel's picture

[quote comment="175138"]I

[quote comment="175138"]I wasn't even gonna do this...but my fingers held a gun to my head and said type: 1st pic Ryan: *chuckle* So...you wanna go back to my place? Chanel: *scared chuckle* Come again? 2nd pic Ryan: No...hear me out. I could change your life forever. Chanel: [uncomfortable] Ummm...*biting nails* 3rd pic Ryan: You ok? You want a little wine?? Ginger ale is for little girls. *wink wink* Chanel: *thinking* I know this dumbass didn't just go there... 4th pic Ryan: NAh NAh...just playin. See I really wanna get to know you on a more intellectual level. *chuckle* Chanel: Negro please! *thinks* where's that damn check at?[/quote] DEAD
Jamaicaseemiya's picture

She is clearly not

She is clearly not interested. It couldn't be anymore obvious. Damn Ryan Leslie for his cornballness and his catchy ass beats and melodies. *currently listening to Addiction* Guilty pleasure...
Jbaby's picture

[quote

[quote comment="175166"]LisaRaye and ole boy had a physical altercation last night: The Premier of the Turks and Caicos Islands (TCI) Michael Misick, and his estranged wife LisaRaye McCoy-Misick were involved in a violent confrontation at the Premier’s mansion on Wednesday night, according to reliable sources. The fight, which reportedly occurred in the presence of a number of government officials, including the Minister for Health and Education, Lillian Been-Boyce, resulted in both Misicks seeking emergency medical attention for bites. Each has filed a police report against the other. On Tuesday, Michael Misick had released a brief press statement, saying, “I am announcing that I am separated from LisaRaye McCoy-Misick.” LisaRaye had returned to the TCI this week, reportedly to negotiate a divorce settlement but, according to our sources, this process had gone very badly from her standpoint. Misick is said to have refused to allow his wife to stay at the Premier’s mansion and she is believed to be staying at a local beach resort. On Wednesday night, for unknown reasons, LisaRaye decided to confront Misick at his mansion, which resulted in the violent altercation. They both had to seek medical attention for bites?? That just sounds all wrong. LisaRaye was probably trying to cash in on as much as she could and dude wasn’t having it. This is starting to get ugly.[/quote] WOW.. couldn't you have e-mailed Natasha with this info and have HER post it???? Just saying....
WOW!!!'s picture

[quote comment="175508"]I

[quote comment="175508"]I heard a rumor a while ago from someone in the industry that Michelle has a baby. Does anyone know if that's true?[/quote] I never heard that one.
les923 (11)'s picture

Okay so I don't know if it is

Okay so I don't know if it is just me, but where I am from we (thank God) do not broadcast the Wendy Williams show. Anyways, does she and her set resemble RuPauls'?! I am jus' sayin'!? I don't know, I could be wrong?!!
Marcia's picture

I heard a rumor a while ago

I heard a rumor a while ago from someone in the industry that Michelle has a baby. Does anyone know if that's true?
Isla's picture

Cassie has been replaced with

Cassie has been replaced with a chick with more money just like R. Les was replaced by a dude with more money. Nothing big. I didn't know Michelle was engaged back then, but I've known for a while after reading an interview she did a few months ago. I guess she's better at keeping people out of her business than Beyonce is! LOL!
Queen Dee's picture

Chanel looks bored - Ryan

Chanel looks bored - Ryan looks like a fraggle Bad hair choice Wendy...but Michelle know she NEED to fire Matthew Knowles as her damn manager. NOBODY out of his management company has blown except his own child. She need a manager that will support her...good luck with that
kay p's picture

This Ryan Leslie dude is a

This Ryan Leslie dude is a pedophile
Klover's picture

[quote comment="175138"]I

[quote comment="175138"]I wasn't even gonna do this...but my fingers held a gun to my head and said type: 1st pic Ryan: *chuckle* So...you wanna go back to my place? Chanel: *scared chuckle* Come again? 2nd pic Ryan: No...hear me out. I could change your life forever. Chanel: [uncomfortable] Ummm...*biting nails* 3rd pic Ryan: You ok? You want a little wine?? Ginger ale is for little girls. *wink wink* Chanel: *thinking* I know this dumbass didn't just go there... 4th pic Ryan: NAh NAh...just playin. See I really wanna get to know you on a more intellectual level. *chuckle* Chanel: Negro please! *thinks* where's that damn check at?[/quote] that was cute
Kizzy's picture

I'm convinced Wendy is a man

I'm convinced Wendy is a man in drag.
Just-wanted-2-say's picture

Ryan looks like a cornball

Ryan looks like a cornball and she looks like she feels that way too.
Just-wanted-2-say's picture

OMG!! PLEASE TELL ME Y WENDY

OMG!! PLEASE TELL ME Y WENDY GOT THAT NASTY EWWW HAIR ON?!?! She got the money spend it honey! So noW I wonder if her side hoe Charlemaine is gonna harp about that hair?!?! I hope he does. He is such a cunt! WHOMP WHOMP ON WENDY AND THAT HAIR!! 2 COOL POINTS REMOVED AND SHE GETS A FREE TRIP TO THE SALON AND/OR WIG SHOP!
SweetnessnBK's picture

[quote

[quote comment="175166"]LisaRaye and ole boy had a physical altercation last night: The Premier of the Turks and Caicos Islands (TCI) Michael Misick, and his estranged wife LisaRaye McCoy-Misick were involved in a violent confrontation at the Premier’s mansion on Wednesday night, according to reliable sources. The fight, which reportedly occurred in the presence of a number of government officials, including the Minister for Health and Education, Lillian Been-Boyce, resulted in both Misicks seeking emergency medical attention for bites. Each has filed a police report against the other. On Tuesday, Michael Misick had released a brief press statement, saying, “I am announcing that I am separated from LisaRaye McCoy-Misick.” LisaRaye had returned to the TCI this week, reportedly to negotiate a divorce settlement but, according to our sources, this process had gone very badly from her standpoint. Misick is said to have refused to allow his wife to stay at the Premier’s mansion and she is believed to be staying at a local beach resort. On Wednesday night, for unknown reasons, LisaRaye decided to confront Misick at his mansion, which resulted in the violent altercation. They both had to seek medical attention for bites?? That just sounds all wrong. LisaRaye was probably trying to cash in on as much as she could and dude wasn’t having it. This is starting to get ugly.[/quote] Now How are you going to bring another blog site post onto natasha's blog site! Have a little respect!
Im Just SAYIN..'s picture

Alright, Michelle....I feel

Alright, Michelle....I feel ya! She sounds and looks good...but er ah.....I just don't know what that is on Wendy's head.....I mean, really....what.is.that???
Today I be.....'s picture

[quote comment="175361"]How

[quote comment="175361"]How do I upload my gravatar?[/quote] click on the 'get your gravatar here' link above 'leave a comment' line above where you type your name in
kaykay's picture

Ryan leslie sure does love

Ryan leslie sure does love the skinny yet GORGEOUS blackasians (cassie chanel etc..) and Congrats to michelle!
mila t's picture

Ya'll didn't know about

Ya'll didn't know about Michelle? I believe she was engaged around the time that Kelly Rowland was engaged to that football player, Roy Williams.
nqgeech's picture

lol i mean she is really

lol i mean she is really young so i dont like that but R les is a cuty ... hope she noy fuckin 4 tracks ... and anyway cassie doesnt f for tracks stop it ... and go get the new complex ..
P2bplastic008's picture

How do I upload my gravatar?

How do I upload my gravatar?
southernbella's picture

[quote

[quote comment="175210"]TASHA, COME FIX YO SITE!!!! LOOKS LIKE "KHIA" 'S UP TO HER DESTRUCTIVE ANTICS AGAIN!!!!!![/quote] Huh u mean that My Neck and My Back chick posts on here?? Wow I've heard stranger things in my time but hey shes welcome I suppose.
ManDown_Holla_TyraMail(Frankie_KeyshiaColeMama)'s picture

[quote comment="175227"]today

[quote comment="175227"]today is my four year wedding anniversary yea!!k only 46 more years before i get the good good gifts Sike!!;)[/quote] Congrats Sweetie. I've been married 11 years and it takes work, but it's all worth it when you have a good man.
Tonya's picture

[quote

[quote comment="175228"][quote comment="175212"][quote comment="175208"][quote comment="175114"][quote comment="175100"]Her body language is SCREAMING that is she is so not interested! That is too funny. It's like she's saying "will this negroe please go somewhere and get outta my face." Better go head on and get that free meal. I know she can afford it but why pay when you can get it for free?[/quote] Right that's the same thing i said........she just there for the free coffee (cuz you know she ain't eating)[/quote] Lmao She's a pretty cool model chick... Selita Ebanks is my girl though![/quote] i agree w/all of yall...and hey Les![/quote] Morning Kay Kay[/quote] Morning girl!! And congrats Rainy waters :)
kaykay's picture

IS IT JUST ME OR DOES THIS

IS IT JUST ME OR DOES THIS CHICK (CHANEL) LOOK LIKE SHE HAS AN ADAMS APPLE!?? IM JUST SAYIN'.......
Swexy's picture

NP in case ya'll didn't know

NP in case ya'll didn't know
♫ Lola AM ©'s picture

[quote

[quote comment="175274"][quote comment="175257"][quote comment="175224"][quote comment="175160"]Thats the look you give when your man pissed you off and your still holding a grudge from the fight you had a week before. Meanwhile he's HAPPY and don't have a clue that you are silently plotting not to give it up tonight.[/quote] *snickers* That is so me! I'll be thinking to myself "Oh, you think dinner is going to make it all better? Puhlease! You won't be seeing no parts of the poo-nanny."[/quote] and I'm not doing any "hand" favors either. Shop will be closed including mouth, back and front door.[/quote] LMAO!!!!!! "let me just put the head in" LMAO!!!!![/quote] LOL. Ah Lawd, that damn "just the tip" game. Makes me sick!
AJ's picture

GOT IT!

GOT IT!
Christian's picture

[quote

[quote comment="175274"][quote comment="175257"][quote comment="175224"][quote comment="175160"]Thats the look you give when your man pissed you off and your still holding a grudge from the fight you had a week before. Meanwhile he's HAPPY and don't have a clue that you are silently plotting not to give it up tonight.[/quote] *snickers* That is so me! I'll be thinking to myself "Oh, you think dinner is going to make it all better? Puhlease! You won't be seeing no parts of the poo-nanny."[/quote] and I'm not doing any "hand" favors either. Shop will be closed including mouth, back and front door.[/quote] LMAO!!!!!! "let me just put the head in" LMAO!!!!![/quote] oh gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawd so true huh? Little fuckers. Always thinking they smarter than you. LOL.
brat's picture

[quote

[quote comment="175276"][quote comment="175139"]umm....why is YBF fucking up? Or is it just me?[/quote] not just YOU !!! arggh[/quote] This SuckS... Plz Tasha girl dont let the site go down
SJLmom's picture

[quote comment="175256"]Damn

[quote comment="175256"]Damn this bold and italics thing... done got err'body hooked now... lol [p.s: who was it that said they didn't know how it's done? Babes, all ya need to do is reply someone's comment that did it, then study the fine points of where they put what, and ... Presto!][/quote] You can't be letting the secret out, Ibo!
AJ's picture

[quote

[quote comment="175139"]umm....why is YBF fucking up? Or is it just me?[/quote] not just YOU !!! arggh
SJLmom's picture

[quote

[quote comment="175257"][quote comment="175224"][quote comment="175160"]Thats the look you give when your man pissed you off and your still holding a grudge from the fight you had a week before. Meanwhile he's HAPPY and don't have a clue that you are silently plotting not to give it up tonight.[/quote] *snickers* That is so me! I'll be thinking to myself "Oh, you think dinner is going to make it all better? Puhlease! You won't be seeing no parts of the poo-nanny."[/quote] and I'm not doing any "hand" favors either. Shop will be closed including mouth, back and front door.[/quote] LMAO!!!!!! "let me just put the head in" LMAO!!!!!
countrygyrl's picture

is the site ok now?

is the site ok now?
countrygyrl's picture

[quote

[quote comment="175224"][quote comment="175160"]Thats the look you give when your man pissed you off and your still holding a grudge from the fight you had a week before. Meanwhile he's HAPPY and don't have a clue that you are silently plotting not to give it up tonight.[/quote] *snickers* That is so me! I'll be thinking to myself "Oh, you think dinner is going to make it all better? Puhlease! You won't be seeing no parts of the poo-nanny."[/quote] and I'm not doing any "hand" favors either. Shop will be closed including mouth, back and front door.
brat's picture

Damn this bold and italics

Damn this bold and italics thing... done got err'body hooked now... lol [p.s: who was it that said they didn't know how it's done? Babes, all ya need to do is reply someone's comment that did it, then study the fine points of where they put what, and ... Presto!]
ibo gal's picture

[quote

[quote comment="175239"][quote comment="175226"]One more time, someone please answer my question....WHO IS THIS CHICK???????? WHY AM I SUPPOSE TO KNOW HER??????[/quote] She's one of the "hottest" and youngest african american models killin' it right now....where is Fashion?[/quote] Ok, see that's my problem right there....I don't keep up with models.....Anywho YBFers, that's my time...I'm out!!!
Kay's picture

[quote

[quote comment="175222"][quote comment="175199"][quote comment="175188"][quote comment="175182"][quote comment="175171"][quote comment="175155"]Lahd, i'm not having any problems but i'm scared to say anything, who knows - i might be next.[/quote] Ok back to the name game... Lelene, Layne or Lehana for a girl... Landis for a boy... I mean, that's basically the same as IDRIS![/quote] Oooooooohhh, now your thinking, but then everytime i think of Idris i have lustful thoughts, i don't know if i should call my son Landis........ooooooohhhhhhh noooooooo, that's that trailer trash behavior, lol.[/quote] I'm so through with you![/quote] You could just name the boy Lucius and be like to hell with it all. Correction: Sir Lucius. lol.[/quote] I see you trying to get my child f'd up erryday in school, dontcha?[/quote] *gasp* Never! That baby is YBF Royalty!
AJ's picture

[quote comment="175227"]today

[quote comment="175227"]today is my four year wedding anniversary yea!!k only 46 more years before i get the good good gifts Sike!!;)[/quote] Congratulations!
les923 (11)'s picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook