Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

Jaleel White's Headed To The Altar

On a new web-show that is.  Jaleel White is starring in an upcoming web tv show called "Road To The Altar". And he and his co-star actress Leyna Juliet Weber were spotted doing a taping at a Hollywood Pier 1 store: Oh Jaleel. I wonder if he's putting his Stefan Urkel swag on.  I'd watch then....
Photog: Shearer

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

Well, I forgot to tell you, I

Well, I forgot to tell you, I am white too ;)I can't help it, he is more than gorgeous!
Monique's picture

Well, he looks great,

Well, he looks great, whatever... I love him!
Monique's picture

She aint no Laura Winslow now

She aint no Laura Winslow now is she? LOL! Whatever Urkel do your thang, guess a sista was too much to ask for huh?
ladycaramel's picture

Why doesn't it surprise me

Why doesn't it surprise me that he's marrying a YWF chich *sigh*
Cutie C's picture

tash, did u ban me under my

tash, did u ban me under my old name? if so. what 4?
supes's picture

Is it OK to point out that

Is it OK to point out that "Alter" means "to change", and "Altar" is the part of a church where people get married? _________ is as ________ does...
Cachiva's picture

That show looks wack. I will

That show looks wack. I will NOT be tuning in. And as Ninamosley said, hasn't anyone learned from OJ.? White woman= Black man's kyrptonite. And yes, I know they're not really getting married cuz its for a tv show.
LoudPen's picture

has anyone learned from OJ?

has anyone learned from OJ?
ninamosley's picture

hasen't anyone learned from

hasen't anyone learned from OJ?
ninamosley's picture

Glad to see Jaleel back into

Glad to see Jaleel back into the swing of things.
sun.kissed's picture

i was seriously disappointed

i was seriously disappointed for a minute...i thought he was getting with the white chick, but i'm a lil relieved. i still think he and kelly (laura winslow) should get together....if not i'll take him haha!
[Bri]'s picture

He looks like bill cosby in

He looks like bill cosby in the 70's
smartguy5858's picture

HE LOOKS JUST LIKE THAT DAMN

HE LOOKS JUST LIKE THAT DAMN FROG HE'S HOLDING IN THE LAST PIC:D
LADY B's picture

Mmm mmm! i was flipping

Mmm mmm! i was flipping through the channels earlier today and saw an episode of family matters when he turned into stephan LMAO! he looks handsome now that he is older.
NitaBonita's picture

*altar

*altar
misspriss08's picture

HIS DEFINATELY NOT UGLY, IF

HIS DEFINATELY NOT UGLY, IF ONLY I COULD REMOVE THE FAT FROM UNDER HIS EYES!!!
RASHIDA's picture

Does Tyler Perry know that

Does Tyler Perry know that there is an unemployed black actor roaming the earth? He can added to one of his aready bedazzled star line up movies.
Keepin it Real's picture

I guess it would be terrible

I guess it would be terrible for the one he is marrying be black, but then again maybe she is and she is just a co-star.
nene2005's picture

Stefan is gay? Say it isn't

Stefan is gay? Say it isn't so! :sadface:
Sasha's picture

Jeleel is FOINE! I'd do him

Jeleel is FOINE! I'd do him in a NY minute.
Sasha's picture

Cover up! It's been put out

Cover up! It's been put out there, that he and Penny Hardaway have been in a relationship for years! He is definitely gay!!!
secret's picture

he grew up kinda nice.

he grew up kinda nice.
sss's picture

I love red hair!!! Random lol

I love red hair!!! Random lol
Ellee's picture

web show? i'm confused...

web show? i'm confused...
dreamstar1's picture

won't be watching but i'll

won't be watching but i'll probably stop by a pier 1. LOL.
ozone's picture

web show? wtf?? SMH!!

web show? wtf?? SMH!!
MissGQ's picture

I was just about to say.

I was just about to say. Tasha, you had me going for a minute...but for real for real..Jaleel could get it
Megan's picture

i hope he makes a come

i hope he makes a come back....its like once urkle he had no career
concreterose's picture

Acting. Didn't you read the

Acting. Didn't you read the info?
HOTNESS's picture

Hmmm, I THOUGHT HE URKEL WAS

Hmmm, I THOUGHT HE URKEL WAS SHACKED UP WITH THAT NBA DUDE AND THEY WANTED TO GET MARRIED SO BAD, BUT COULD NOT BECAUSE IT WOULD NOT BE LEGAL.
WAIT!!!!'s picture

Glad to see him back. I hope

Glad to see him back. I hope that the show does great.
HOTNESS's picture

I thought he was gay. Isn't

I thought he was gay. Isn't he the one that was w/ Penny Hardaway when Shaq walked in on them? Is he really gettin married or is he acting for a show? I'm confussed. o.0
Chris Styles's picture

they are going to end up

they are going to end up dating... look how the white girl is already "smutten".
fab5's picture

nevermind, she looks like

nevermind, she looks like ariel from lil mermaid,,unda da sea!
vickied's picture

I'd watch it. I hope it's a

I'd watch it. I hope it's a hit on the web.
Oh YEAH's picture

he look guud

he look guud
yep's picture

the first thing i thought

the first thing i thought was, he's really getting married to pipi long stocking... how dreadful...then i saw the joke...im so relieved. he can do so mmuch better
vickied's picture

1st?? anyway...he's pretty

1st?? anyway...he's pretty good looking, but there's no way i could ever forget Urkel...
ctwilson112's picture

He's an Oreo Cookie!!

He's an Oreo Cookie!!
Glenn Danzig's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook