Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

MORNING FLICKS: Rihanna, Kimberley Locke & Harvey, & 50 Cent

Rihanna loves her Caribbean food.  She and her spikey jacket were spotted hitting up the Ochi Caribbean Takeaway in London last night after her "X Factor" appearance:

It's her second time stopping there since she arrived in London.

Looks like Kimberley Locke and her man Harvey Walden (whom she met on "Celebrity Fit Club") are still going strong. They hit the "Holiday Of Hope" Tree-Lighting Celebration And Benefit at Hollywood & Highland Courtyard this weekend as Kimberley was there to sing for the event.

And 50 Cent was spotted "in da club" this weekend in Paris.  He decided to party it up at the VIP Room a bit with "fans" while there doing some promo work. More pics under the cut...

Well this party looks interesting. And Kim and Santa:

Cute pics of her. The Randomness: 1. Now the White House party crashers are trying to sell their story to networks for 6 figures! Story Photog: Williamson/Splash

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

damn,rhianna,kimberly locke

damn,rhianna,kimberly locke find ass hell cuz.look at that fat pussy,ooohhhhhh weeeeeeeeeee.
Anonymous's picture

F it Rhi. Get faded.

F it Rhi. Get faded.
The Dark Side's picture

Rhianna's whole looks says

Rhianna's whole looks says "sad clown". This look does not make me want to go purchase her album. Looks like she's been listening to her own "jams". When she drunk yelling "THIS IS MY JAM!" to her empty hotel room she won't be lying. Rhianna might be trying to "out gaga" Gaga. The white stripe catsuit with the sport package red laser shoulder safety system as exhibit A. And this spiky track suit as exhibit B. Good luck with that Rhi, Gaga is not from around here. Here meaning Earth.
The Dark Side's picture

We could have used some

We could have used some spikey track suits back in the day. The 80s were no joke.
Oh wee! What up with that?'s picture

Kimberly is awesome! She has

Kimberly is awesome! She has such a great voice and she is looking super fab! The guy is cute, I thought he was her brother at first, he looks just like her. Well at least she will know FOR SURE what the babies will look like.
Oh wee! What up with that?'s picture

I love Rhianna esp her hair,

I love Rhianna esp her hair, but her look is becoming so dark! What's with the spikey outfit? Not a good look.
tia's picture

hate rihanna's spikes. 50 in

hate rihanna's spikes. 50 in fine as hell, my goodness.
B's picture

yayyyyyyyyy, rhiana finally

yayyyyyyyyy, rhiana finally permed and combed her hair!
Shellz1's picture

I love rhiana's hair!!!! It

I love rhiana's hair!!!! It really does justice for her! And 50 cent NEEDS to SIT down lol
beautyfulones's picture

rihanna's outfit = epic

rihanna's outfit = epic bullet hammer time parachute fail
shelly-chelle's picture

THAT RIHANNA REIGN JUST WONT

THAT RIHANNA REIGN JUST WONT LET UP!
jay's picture

Akona: Ri ri looks awful in

Akona: Ri ri looks awful in that tracksuit, what ever you call it!South Africa 2010!!!!! whoop whoop!
oageng's picture

I love Kimberly and Harvey as

I love Kimberly and Harvey as a couple. They look good together. Go on now rihanna. I ain't mad at you. Pick me up a roti. LOL.
marci's picture

cosmanot: arvey and Kim

cosmanot: arvey and Kim make the cutest couple…..Im probably in the minority when I say that 50 is fine as hell…. and all. Girl, I'm with you about 50...the man is just sexy to me (cockiness and all)! LOL
all woman's picture

I don't think those spikes on

I don't think those spikes on Rih's outfit are real...lol..or are they... I liked her performance on X Factor..cute.
jjj's picture

hey rihanna you keep it

hey rihanna you keep it moving baby girl . let go of the pass and step in to the new age without stress and things holding you back.stay confident about about what you know will make you happy in the future AND RIH LET THEM YAP ALL THEY WANT TO YOU STAY FOCUS FULL STEAM STRAIGHT AHEAD.
REAL DEAL's picture

Rihanna once again is so

Rihanna once again is so overated. who cares what the hell she likes!
shygal's picture

50 you are the man and keep

50 you are the man and keep doing it. i love you in movies and just keep it going that is a good thing. go on and make them movies and keep doing your thing take care.
REAL DEAL's picture

kim and harvey are a cute

kim and harvey are a cute couple . kim you are wearing that red and the hat is sitting mighty pretty.
REAL DEAL's picture

Caribbean people that love

Caribbean people that love Caribbean food..hmmmm
Cymmerrin's picture

Oh, and I love Kim's jacket

Oh, and I love Kim's jacket by the way.
Soul Cry's picture

Kimberly & Harvey - too cute.

Kimberly & Harvey - too cute. I think she is too adorable and he's quite handsome. They make a wonderful couple. She brings some harmony to his tough exterior.
Soul Cry's picture

50 does not seem interested

50 does not seem interested
me's picture

Rihanna's outfit is NOT cute!

Rihanna's outfit is NOT cute! And where has Kimberly Locke been?
Suzy G's picture

Ri ri looks awful in that

Ri ri looks awful in that tracksuit, what ever you call it! South Africa 2010!!!!!
Akona's picture

Damn. She's thick! (Kim, that

Damn. She's thick! (Kim, that is!)
LSK's picture

LOL @ rihanna's outfit. WRONG

LOL @ rihanna's outfit. WRONG try again
Puta's picture

I love carribean food!

I love carribean food! Yummy! Jerk wings, oxtails, peas and rice, brown chicken stew, .... OMG! Rih looks cute! :)
Team Rated R's picture

the hell rihanna!

the hell rihanna!
Dani's picture

arvey and Kim make the cutest

arvey and Kim make the cutest couple.....Im probably in the minority when I say that 50 is fine as hell....teeth and all.
cosmanot's picture

I GO THERE ALL THE TIME. THE

I GO THERE ALL THE TIME. THE FOOD IS GREAT!
UK MANDEM's picture

1st. i hope. lol

1st. i hope. lol
ms-indy'...polis's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook