Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

BIRTHDAY FAB: Nicki Minaj & Her Cakes Turn 26 In Vegas

​ ​ ​ ​

She had two of her fave chicks, Cassie and Amber Rose, on her side while celebrating her 26th birthday in Vegas.  Nicki Minaj donned her blonde wig and nude sparkly body suit and sparkly pumps for her bash in Vegas at TAO last night.  And she partied it up with her Young Money fam, Pink Friday inspired cakes, and her Barbz and Kenz.

 

Pics when you read on...

Chick loves her nude cat suits. 

Not gonna lie.  These Pink Friday inspired cakes are super cute.

Cassie and AMber Rose kicked it in VIP witht he birthday girl.  Amber took a page out of Minnie Mouse's book while Cassie kept it sexy in Herve Leger and cute tie-up heels.

Love the shoes.  Usually I feel like Nicki does entirely way too much and tries way too hard.  But this look I'm actually digging.

She got kissy with the HNIC Weezy and snapped some Twitpics for the kidz.

Wayne sipped on bottles of water all night.  His probation limitations aren't getting in the way of his fun.  And dammit, we're glad to see that.

And Baby and the rest of the Young Money crew were there as well.

Lookin' cute Cass.

I can only imagine what's getting whispered in ears around those parts....

Happy Birthday Onicka.

 

Photog: Truscello

​ ​
Categories:
​ ​
​ ​ ​
​ ​

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

Did lil kim have the same

Did lil kim have the same look for the 1999 VH1 fashion award?
Veronica's picture

i like both of them if you

i like both of them if you ask me. nut when it comes down to it, credit needs to be given wen credit is due. . . but nicki do yo thang
Anonymous's picture

I love Nicki! Just wish she

I love Nicki! Just wish she had on less of that furry, fake snow looking stuff. Anywho, Check out www.KarensClosetNY.com for hot clothing ladies! you won't regret it!
Karens Closet NY's picture

Love her shoes! Are those the

Love her shoes! Are those the $3000 Gianmoarco Lorenzi's or the $200 Fever by Tiff? They look like the Lorenzi's.
Anonymous's picture

wow 26 ...this hoe turned

wow 26 ...this hoe turned 29!!!! lmao
Anonymous's picture

rightttt ybf need to get it

rightttt ybf need to get it together
Anonymous's picture

wow 26 ...this hoe turned

wow 26 ...this hoe turned 29!!!! lmao
Anonymous's picture

Amber Rose is just too cute

Amber Rose is just too cute for school... is it me or is Cassie nit bringing anything to that dress? it looks like it's not fitting right or something...
Anonymous's picture

ALL THINGS OLD BECOME NEW

ALL THINGS OLD BECOME NEW AGAIN...LIL KIM=OLD...NICKI MINAJ=NEW AGAIN..LOL...it worked for KIM now its workin for NICKI...
kat's picture

where's Drake?

where's Drake?
VeryOpinionated's picture

How do you go to the restroom

How do you go to the restroom in that get up?
Anonymous's picture

Correctiion: Her cakes turned

Correctiion: Her cakes turned 4.
Anonymous's picture

Cute pictures. I love her

Cute pictures. I love her nails.
Lisa's picture

The perfect Christmas gift.

The perfect Christmas gift. YOU MUST NOT MISS IT!!! ----------- http://ow.ly/3ngir --------- The website wholesale for many kinds of fashion shoes, like the nike,jordan,prada, also including the jeans,shirts,bags,hat and the decorations. All thepr oducts are free shipping, and the the price is competitive, and also can accept the pay pal payment.,after the payment, can ship within short time. free shipping accept the pay pal NFL MLB,NBA, Jersey Wholesale $30 Air jordan(1-24) nike sh ox shoes $37 Chanel BAPE Gucci Omega Rolex Watches $95 Sunglasses Oakey,coach,gucci $14 Handbags(Coach gucci juicy lv) $33 Tshirts (Polo ,ed hardy,lacoste) $16 Jean(True Religion,ed hardy,coo gi) $38 Outdoor Clothing Colombia the North Face $80 http://ow.ly/3ngir The perfect Christmas gift.
lonelymemea41's picture

her name is onika not onicka

her name is onika not onicka lmao. that and spelling her name like "nikki" irks me lol. cassie u should stick to what u did first which was modeling. please. k?thanks!bai.
holla06's picture

SHUT THE FUCK UP

SHUT THE FUCK UP
Anonymous's picture

To the person after me ,

To the person after me , you're right kim did switch up her style, but l don't believe she is being a hypocrite, nicki jacked her whole style right out the gate. And as far as sex capades. We know kims business has always been in the street, and she has said plenty of times that she has made a lot of mistakes. She also said that if she could do it all over again, she would never fuck with a married man and go through the things she went through. Now nicki on the other hand plz, trust me when I tell you that this hoe has had her share of dicks in the industry also. My sources tell me that she fucked all ym , well I guess her boyfriend SB doesn't mind sharing her, cuz trust he is not the only one getting that coochie. She walks around like she is goodie goodie, but this fake chick has a lot of skeletons in her closet. One more note kim is not a hater yall, she is just defending herself.
msdiva's picture

if u think nickis cakes are

if u think nickis cakes are real watch this http://www.youtube.com/watch?v=2l66xpgAhqs she is faker than a 3$ bill
Anonymous's picture

Hey peeps my industry source

Hey peeps my industry source tells me that nicki is doing Romans Revenge remix with busta and possible lil wayne. She is starting her shit again with kim. I'm telling yall its gonna be war, cuz kim just aint having it. Nicki needs more sales, that's the problem with her. And that person who made the comment on labels not buying records for their artist, you are SADLY mistaken. You wouldn't believe all the tricks and scandals that go on behind the scenes in the industry. Trust me you have no idea.
msdiva's picture

I'm telling yall, nicki has

I'm telling yall, nicki has been obsessed with kim since '04'. Check your videos and posters you'll always be #2 (in kims voice). This trick is so fake. She probably wore that outfit on purpose so ppl can talk about her hoe ass. I keep telling yall AINT NOTHING REAL ABOUT NICKI.
msdiva's picture

jwT3on vvyulzeqevst,

jwT3on vvyulzeqevst, [url=http://ovydqkmwnlqe.com/]ovydqkmwnlqe[/url], [link=http://itmsgkjoqnyw.com/]itmsgkjoqnyw[/link], http://xxjhrptyaces.com/
xwwqzpmzx's picture

I'm sorry but little Kim is

I'm sorry but little Kim is fake as FUCK as well, she from the hood and add like she's a fucking valley girl, so don't be a hypocrite and criticize Nicky for faking her image as well. It Hollywood many artists are forced to portray images that don't glorify who they truly are simply because it's a money thing at the end of the day. Kim had some solid albums no lie, but how you gonna call Nicki a HOE when Kim done chopped down way more man in her time. Low blow, If you don't roll wit them then your can't truly comment on there personal sex-capades.
Anonymous's picture

THIS IS LIKE THE 20TH PICTURE

THIS IS LIKE THE 20TH PICTURE I'VE SEEN NICKI SWAGGER JACK SMH....LOOK AT THIS ONE THAT WAS JUST POSTED ON TWITTER http://twitpic.com/3enmas
ROTFLMAO's picture

STARTING TO THINK SHE HAS A

STARTING TO THINK SHE HAS A LIL KIM SHRINE IN HER MALIBU BARBIE BEACH HOUSE,,,SMB
ROTFLMAO's picture

umm the 1st pic all 3 chicks

umm the 1st pic all 3 chicks look like they were going to diff parties! And didnt Lady Gaga rock that same outfit nicki got on? oh well!
lipz's picture

cassie is freakin GORGEOUS,

cassie is freakin GORGEOUS, look at the bone structure on her, she definately needs to get into modeling I know I would If I look as good as she does, cant believe she's wasting her good looks on a dead singing carreer, she could be making mad paper
really?'s picture

Umm Cassie has ALWAYS been a

Umm Cassie has ALWAYS been a model well before she was a "singer"
Shay's picture

happy belated birthday nicki

happy belated birthday nicki minaj i love u
jalayia's picture

YBF you should do a "say

YBF you should do a "say something nice" post with Nicki in that outfit hahaha
whateverbeeches's picture

NICKI IS A CELIA CRUZ LOOK A

NICKI IS A CELIA CRUZ LOOK A LIKE...WITH AGE PROGRESSION..UNCANNY RESEMBLANCE.
Big Mama Cornbread's picture

LOL, c'mon now. Their noses

LOL, c'mon now. Their noses are on opposite ends of the spectrum.
Jitters's picture

Omg PEOPLE NICKI MINAJ IS 28

Omg PEOPLE NICKI MINAJ IS 28 YEARS OLD LOL SHE GRADUATED HIGH SCHOOL IN 00 at 17!! THIS WOMAN IS A DAMN JOKE LOL OLD ASS
NICKI MINAJ IS 28's picture

I agree with you, she really

I agree with you, she really is 28. But most entertainers lie about their age. Nicki may be eccentric but I respect a woman who wants to make her own money more than a chick who just wants to get knocked up by an athlete/entertainer and live off child support.
Anonymous's picture

*HIGH 5'S COMPUTER SCREEN*

*HIGH 5'S COMPUTER SCREEN* THANK YOU!!! She is 28 years old. i'm dying at her label and stans and NecoleGroupie.com trying to convince the public into believing she's 2 years her real age.#PATHETIC Yet she has the audacity calling other women like Lil' Kim old?? Nicki's Clown fraudulant silicone ass is about as old as the Ancient Museums in Italy LMFAOOO!!
Precision's picture

NICKI MINAJ LOOKS LIKE A

NICKI MINAJ LOOKS LIKE A YOUNG VERSION OF CELIA CRUZ.
Big Mama Cornbread's picture

Omg PEOPLE NICKI MINAJ IS 28

Omg PEOPLE NICKI MINAJ IS 28 YEARS OLD LOL SHE GRADUATED HIGH SCHOOL IN 00 at 17!! THIS WOMAN IS A DAMN JOKE LOL OLD ASS
NICKI MINAJ IS 28's picture

Omg PEOPLE NICKI MINAJ IS 28

Omg PEOPLE NICKI MINAJ IS 28 YEARS OLD LOL SHE GRADUATED HIGH SCHOOL IN 00 at 17!! THIS WOMAN IS A DAMN JOKE LOL OLD ASS
NICKI MINAJ IS 28's picture

is it me or is that a kim

is it me or is that a kim outfit? just saying though when is this chick going to get her own style
Anonymous's picture

If Lil Kim is so hot, then

If Lil Kim is so hot, then why was she a total flop after Biggie died? She has no career now! Why do so many women come to her defense like she's really worth defending? I guess you're not real women. Her whole image promoted sex/prostitution, even her relationship with Biggie. He took care of her in return for sex. She couldn't accept the fact that he married a real woman and not her. Men don't marry trash like her. She didn't know her place when he did get married, regardless if he was with her first or not. He still didn't think enough of her to marry her or even think of her at all when he decided to marry Faith. She chased him the whole time, knowing he was a married man that married a woman while he was sexing her. She is a classless cum bucket, who let one of the fattest and ugliest ninjas in the biz treat her like what she was....a HOE! Who respects this trash, really? I feel sorry for the lost souls that do...smdh
lilkimisaslut's picture

damn, tell em why u mad, son.

damn, tell em why u mad, son. no one's defending kim's PERSONAL LIFE. why is that even relevant? what people are defending is her hip-hop legacy. she was the first to do it, the WAY she did. just because you may not have agreed with the content of her lyrics, doesn't take away from impact she had on female mc's. except for salt-n-pepa and yo-yo, most female mc's were masculine. kim completely changed the game for female mc's. and while they're rhyme styles aren't particularly similar, no one can deny that nicki isn't pulling (HARD) from kim's image.
WhoGonCheckMeBoo's picture

Damn luv tell me why u mad??

Damn luv tell me why u mad?? Some of what you said about Kim is very true, she chase a guy who wasn't into her, ok you never did this? pls she slept with a taken man, once again you never did this? pls.... but all and all your little niki is trying to be just like her so what is your point in bashing Kim right now?
Anonymous's picture

Damn luv tell me why u mad??

Damn luv tell me why u mad?? Some of what you said about Kim is very true, she chase a guy who wasn't into her, ok you never did this? pls she slept with a taken man, once again you never did this? pls.... but all and all your little niki is trying to be just like her so what is your point in bashing Kim right now?
Anonymous's picture

I SEE WHERE THIS GOING

I SEE WHERE THIS GOING ANYTIME NICKI IS POSTED IT BRINGS OUT THE LIL KIM FAN AND NICKI FAN STRONG OPINIONS.NOT TO DAY! IT'S FRIDAY IM GOING TO LEAVE IT ALONE,EVERYONE ENJOY YOUR WEEKEND.lol TEAM LIL KIM.
TRACY LEE's picture

Cassie might be a talentless

Cassie might be a talentless B^tch but she BAD... If You Mad Four Loko Got Banned You the Opposite of Wifey Material http://creambmp.com/4Loko via Diary of a Young Black Asshole If You Mad Four Loko Got Banned You the Opposite of Wifey Material http://creambmp.com/4Loko via Diary of a Young Black Asshole If You Mad Four Loko Got Banned You the Opposite of Wifey Material http://creambmp.com/4Loko via Diary of a Young Black Asshole If You Mad Four Loko Got Banned You the Opposite of Wifey Material http://creambmp.com/4Loko via Diary of a Young Black Asshole
Diary of a Young Black Asshole's picture

Lil Kim is more of a rapper

Lil Kim is more of a rapper than Nicki than ever will be. Ho nicki slept her way to young money!!!! Nicki is a joke and her album sales shows it.
Anonymous's picture

um no...She sold 400,000 the

um no...She sold 400,000 the first week. She has sold more records then any femcee in history behind Lauryn Hill. No your a freakin joke with your uneducated comment.
Briana's picture

Um I thought nicki album

Um I thought nicki album sales did gud she was like #2 behind kanye y so much hate..Nicki keep doing u and let these haters hate
Anonymous's picture

Um I thought nicki album

Um I thought nicki album sales did gud she was like #2 behind kanye y so much hate..Nicki keep doing u and let these haters hate
Anonymous's picture

If Lil Kim is so hot, why was

If Lil Kim is so hot, why was she a total flop after Biggie died? All she was was a Junior Mafia Hoe that didn't know her place after Biggie married a real woman. She couldn't accpet that men don't marry trash like her. Lil Kim will never be considered a woman in my eyes. Her whole image, when she had a career promoted prostitution cause that what she was, a dumb ass prostitute, who couldnt even hold on to one of the ugliest, fattest rappers in the game. Ha Ha, what a joke she is, and she wants someone to give her props! For what? Being a low class whore?
whatabunchofhaters's picture

It bugs me how everyone is

It bugs me how everyone is talking about how much she sold but does any one know how much her label bought to make her album sales that high. Are u ppl serious because you see numbers posted your thinking ppl actually spent money on her album, get the fudge out of here. Her album is wack she is only getting all this hype because of her PR team.
Devikwa's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook