Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

Jim Jones Sued By Two Topless Video Vixens + VH1 Releases The "Love & Hip-Hop" Trailer

​ ​ ​ ​

 

Jim Jones is being sued by two women for using their images in his "Summer Time" video without their knowledge. Get the deets inside and watch the trailer for "Love & Hip-Hop" from VH1 which stars Jim Jones' baby momma, Olivia, Mashonda, and Emily B...

 

Two women from Houston, Tx are suing Jim Jones for using topless images of them in his video to his song "Summer Time," which as garnered over 30,000 clicks on YouTube.com.

The lawsuit, which was filed in Manhattan Supreme Court, alleges that Jim Jones violated their civil rights when he used footage of them topless on South Beach in the video, which featured strippers and money being tossed around.

The two women, Samantha Stotts and Sharie Johnson, claim they never thought they would end up in a rap video when they went topless on South Beach.

"It was supposed to be fun and natural. But then you have someone who turns it into a rap video, which is totally unacceptable," said Samantha.

Their lawyer, Taso Pardalis, said:

"They're beautiful women and they knew they were being filmed. At a minimum, [Jones] should have asked permission before putting up a video on the Internet of someone half-naked."

 

Can you imagine the phone call they got when friends told them I just saw you naked in Jim Jones' new video? 

 

 

 

In reality TV news,

 

VH1 has released the trailer for "Love & Hip-Hop" about women who are or have been involved with Hip Hop artists trying to balance their relationships and their work. It stars Olivia, Chrissy Lampkin (Jim Jones' baby momma), Emily Bustamente (Fabolous' baby momma), Somaya Reece (Joe Budden) and most recently added, Mashonda (Swizz Beatz ex-wife).

Love & Hip Hop premieres March 14 at 10:30 pm.

 
Hmm....this looks like it will be good. 
​ ​ ​ ​
​ ​ ​
​ ​

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

Don't get it twisted! This

Don't get it twisted! This show is just as much about the lame negroes who appear in it for a check and career boost (Jim Jones & FABO) as it is about lame women that chase 'em.
King James's picture

I really don't think the

I really don't think the women that you speak of would be asked to sign up for a "reality" show, honestly. There would be no drama-too smart and classy for it!
Anonymous's picture

I foresee lots of clips being

I foresee lots of clips being parodied and spoofed via Talk Soup. Get ready Joel McHale...
Anonymous's picture

=== =

=== = http://www.topfashion-girl.com == ==== accept paypal!free shipping! j0rdan sh0es........ 28 dollar c0ach p-u-r-s-e...... 25 dollar c00gi cl0thes........ 20 dollar U.G.G B00ts.......... 39 dollar Dear Friend: We can supply all kind jersey with good quality and low price. contact me, let's talk details. Delivery time: 5-6days, Shipping Method: EMS Newest stock list: every 3-5days updated Warm Regards, Carolyn === http://www.topfashion-girl.com ===
Anonymous's picture

#teamEmilyB ALLDAY!!!

#teamEmilyB ALLDAY!!!
A**hole's picture

Why are those chicks suing

Why are those chicks suing Jim when they KNEW they were being filmed??? Dumb bitches CHOSE to get naked.
Anonymous's picture

Basketball Wives better get

Basketball Wives better get some juicier plot lines, seems like Love & Hip Hop going to take their viewers. I'm interested to see how Olivia and Mashonda act on the show --those are really the one two I know.
Just Me's picture

I am sick of Viacom with

I am sick of Viacom with these hood reality shows. This is so degrading to our community. It almost seems to be done on purpose. We are more than materialistic babymamas, drama queens, bitter ex's and fledgling singers. SMH...
Anonymous's picture

Its not just our community.

Its not just our community. There are other shows out there like "16 & pregnant", "Teen Mom" etc. Its just that society likes drama. Tons of people say "I hate reality shows" but the ratings speak volumes. Hell, some of these people are the same ones who tune in! If I was a producer, I would keep cranking these shows out too.
JMO's picture

Agreed. The Bachelor,

Agreed. The Bachelor, Intervention, etc. Reality TV is full of know-nothing people willing to bare all for the world to see. And I for one, am happy to watch! :-p
Anonymous's picture

O-M-G! I will most definitely

O-M-G! I will most definitely be watching, that shit is gonna be JUICY! Jim's mom is a MESS.
Anonymous's picture

Wow these woman all seem

Wow these woman all seem passionate.. this show looks good!
Farrah's picture

I will be watching this. I

I will be watching this. I love Olivia and Mashonda
Ateya's picture

I'mg getting my popcorn ready

I'mg getting my popcorn ready for this show...Lol. Looks interesting IMO
Anonymous's picture

I can't help but watch the

I can't help but watch the show....I know I shouldn't but, it looks interesting...
Natural's picture

=== =

=== = http://www.topfashion-girl.com == ==== accept paypal!free shipping! j0rdan sh0es........ 28 dollar c0ach p-u-r-s-e...... 25 dollar c00gi cl0thes........ 20 dollar U.G.G B00ts.......... 39 dollar Dear Friend: We can supply all kind jersey with good quality and low price. contact me, let's talk details. Delivery time: 5-6days, Shipping Method: EMS Newest stock list: every 3-5days updated Warm Regards, Carolyn === http://www.topfashion-girl.com ===
Anonymous's picture

Another scripted show about

Another scripted show about chicks using a male celebs name and fame to get on. Olivia has been screaming for attention for so long.
Saturday Luv's picture

I think the only person I

I think the only person I will like on this show is OLIVIA. The rest of them I a unsure about. However, I will not make any judgements until i have seen the show. I wish Olivia luck. Maybe she can come back and do a better job than C-error.
Anonymous's picture

DOH! I love it already!! This

DOH! I love it already!! This is gonna be goooooood. Anyone who wants to be 'exclusively" involved with a rapper, is even more delusional than chics who wanna be "committed" to atheletes, lol. But nothing in life is easy, whomever you choose to date (hell regular ni*ggas are hard to pin down too!!), so hearing their stories is gonna be interesting. In the end, everyone wants love.
Asea's picture

You hit the nail on the head

You hit the nail on the head with your comment!
angel baby's picture

Ladies check out

Ladies check out www.KarensClosetNY.com for fierce blazers, hot tops, leggings, Plus sizes and of course DRESSES!!! Receive 10% off EVERYTHING! Don't miss out! :-)
Me's picture

This just goes to show that

This just goes to show that there are one of 2 elements that you need to make a reality show: Ghetto Chicks and/or Bitter Bitches. I guess a reality show with classy women would suck. :o\
TungzRA's picture

These are the facts...sadly.

These are the facts...sadly.
anonymous's picture

Is Jim Jones mama the new

Is Jim Jones mama the new Frankie? SMH. But anyway I think I will be watching!
Anonymous's picture

lol i'll be tuning in

lol i'll be tuning in
chloe.'s picture

looks like it's going to be

looks like it's going to be good. Getting tired of Basketball Wives...so this may be a welcome change.
hatinghaters's picture

ok...so sometime last month i

ok...so sometime last month i said i wouldn't watch another housewives type show...but dang it, this one looks good http://natoyaebony.blogspot.com/
Anonymous's picture

With all these ex's and baby

With all these ex's and baby mommas, hip hop sounds like a bed hopper with a fear of commitment...*smh*
Roses really smell like...'s picture

I LOVE THIS!!!!

I LOVE THIS!!!!
hellskitchen's picture

Why does Jim Jones mother

Why does Jim Jones mother remind me of Keisha Cole's mom? lol
miss infamous's picture

ENTERESTTTTTIIIIIINNNNGGGG

ENTERESTTTTTIIIIIINNNNGGGG
Anonymous's picture

wow...cant wait to watch!

wow...cant wait to watch!
Mizz Me When I'm Gone's picture

OH NO!!! lol

OH NO!!! lol
mizzeboni's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook