Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

SPOTTED: Romeo, Master P, & Chelsie Hightower Make A "DWTS" Appearance On "EXTRA"

​ ​ ​ ​

"DWTS" contestant Romeo hit up "EXTRA" yesterday at The Grove for an interview segment with his partner Chelsie Hightower.

 

Pics of the twosome showing off their moves, and Romeo arriving with his pops Master P, when you read on....

Looks like the dancing twosome is ready for March 21st.

And Romeo and his daddy Master P were spotted arriving to The Grove for the taping:

Romeo's such a cutie.  Good luck to him....

Photos via WENN

​ ​ ​ ​
​ ​ ​
​ ​

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

Man, I just love, luv, <3,

Man, I just love, luv, <3, the growth this family had done. Congrats! They all look great. Master P looks like a grown man and a father which is a great look unlike rappers like "Baby who is around the same age as P and a father yet still walking around here getting tatted and grills and chains, still on some 20 y/o wit money status..... no mature growth whatsoever) Romeo, is the business :-)
Anonymously Speaking's picture

Shouts to Big Daddy P cause

Shouts to Big Daddy P cause he's always seemed like a good guy and good father who was involved in his kids life. Always a good thing to see a dad, shouts to mine too cause he's the BEST!!!
BadGirl23's picture

hes so cute Mother and Pops P

hes so cute Mother and Pops P did a good job he seems like a good kid. Hes not all tatted up looking ridiculous hes such a cutie I can see him with a bad little chocolate shawty on his arm... Idk who but i think she should be like an unknown
Anonymous's picture

JUST STAY WITH THE

JUST STAY WITH THE SISTERS,BECAUSE IF YOU DID NOT HAVE ANY MONEY,THE WHITE GIRLS WOULD NOT LOOK AT YOU TWICE.I AM SO GLAD YOU ARE NOT WITH THAT WHITE GIRL,SHE WAS NOT EVEN CUTE.
Anonymous's picture

Chile that boy don't need a

Chile that boy don't need a penny to get in some draws......
Anonymous's picture

ROFLMBAO...I agree 100,000%!

ROFLMBAO...I agree 100,000%!
coobear's picture

u hear me.... that boy

u hear me.... that boy FINE!!! P did a Great Job!
drizzL's picture

Long way from 'The Romeo

Long way from 'The Romeo Show" and "Honey" when he was just funny looking cute,,,now he grown and sexy I know thats right Romeo.....
Nyla Rose's picture

I'm still feeling his

I'm still feeling his daddy!lol Don't trip back in the gap -nananana- he was the *ish!lol
Lucypearl!@#!'s picture

( http://www.voguecatch.us

( http://www.voguecatch.us ) Online Store,Get Name Brand Fashion From 12USD Now! Lv,Gucci,Prada,Coach,Chanel Women sandal is $30 DG,JUICY,Lv,Gucci,Coach Hand-bag price is $35 Polo,Locaste,Levis,EdHardy,Bape,Christan Audigier AF,COOGI Tshirt price is $12 ( http://www.voguecatch.us ) Jeans price is $34 Paypal accept,Door to Door services! 5 days arrive your home or you ( http://www.voguecatch.us )
stwer's picture

( http://www.voguecatch.us

( http://www.voguecatch.us ) Online Store,Get Name Brand Fashion From 12USD Now! Lv,Gucci,Prada,Coach,Chanel Women sandal is $30 DG,JUICY,Lv,Gucci,Coach Hand-bag price is $35 Polo,Locaste,Levis,EdHardy,Bape,Christan Audigier AF,COOGI Tshirt price is $12 ( http://www.voguecatch.us ) Jeans price is $34 Paypal accept,Door to Door services! 5 days arrive your home or you ( http://www.voguecatch.us )
stwer's picture

I am actin' all kinds of

I am actin' all kinds of cougarific over here that little boy is fine can you imagine him at 25???? He betta stay in Louisiana or wherever they live cuz there will be a line at the front door..lol and it looks like he has a good head on his shoulders Master P and his mom raised him very well good lookin' pops!!
claudette's picture

I'm sending you all a little

I'm sending you all a little pamphlet to read before this week Sunday service! LOL. He is cute, but as a mother, I want to strangle my next door neighbour, every time my son comes by to visit me she out the door, with her "hey, come give me a hug". He laughs and I roll my eyes!
Jamaicaseemeya's picture

I'm sending you all a little

I'm sending you all a little pamphlet to read before this week Sunday service! LOL. He is cute, but as a mother, I want to strangle my next door neighbour, every time my son comes by to visit me she out the door, with her "hey, come give me a hug". He laughs and I roll my eyes!
Jamaicaseemeya's picture

I'm sending you all a little

I'm sending you all a little pamphlet to read before this week Sunday service! LOL. He is cute, but as a mother, I want to strangle my next door neighbour, every time my son comes by to visit me she out the door, with her "hey, come give me a hug". He laughs and I roll my eyes!
Jamaicaseemeya's picture

Wats up with th red kicks

Wats up with th red kicks
Anonymous's picture

I love lill romeo wats up

I love lill romeo wats up wit the beat up red Pump sneakers...... Browse your favorite eNewspapers for your eReader, ePads, and smart phones. http://enewssubscriptions.com/?page_id=35
Anonymous's picture

ill marry him...

ill marry him...
@iloveeevictoria's picture

damn romeo u sure did grow up

damn romeo u sure did grow up 2be one sexy dude, ur way hotter than bow wow 2 the 10th power!!!!lawd how mercy:-@
Anonymous's picture

damn romeo u sure did grow up

damn romeo u sure did grow up 2be one sexy dude, ur way hotter than bow wow 2 the 10th power!!!!lawd how mercy:-@
Anonymous's picture

lord,I'm going to fry in hell

lord,I'm going to fry in hell for this,but that lil boy is all kinds of serious sexiness, smokin' up this damn screen & got me feelin' kinda-ahem-...funny
Anonymous1's picture

OMG I soo agree. I'm like

OMG I soo agree. I'm like damn I'm feeling all kinds of ways right now lol. Romeo can def get it...
Le's picture

OMG I soo agree. I'm like

OMG I soo agree. I'm like damn I'm feeling all kinds of ways right now lol. Romeo can def get it...
Le's picture

damn romeo u grew u[p 2 be

damn romeo u grew u[p 2 be one sexy ass dude, u hotter than bow wow 2 the 10th power!!!lawd how mercy!!!!!
Anonymous's picture

damn romeo u grew u[p 2 be

damn romeo u grew u[p 2 be one sexy ass dude, u hotter than bow wow 2 the 10th power!!!lawd how mercy!!!!!
Anonymous's picture

Hey Romeo....Ladies I know

Hey Romeo....Ladies I know I'm old, but he's still fine. His Father raised him well.
Ms. B's picture

Hey Romeo....Ladies I know

Hey Romeo....Ladies I know I'm old, but he's still fine. His Father raised him well.
Ms. B's picture

Hey Romeo....Ladies I know

Hey Romeo....Ladies I know I'm old, but he's still fine. His Father raised him well.
Ms. B's picture

he is

he is toooooooooooooooooooooooooooo cute.
Anonymous's picture

Romeo is too damn cute. Is it

Romeo is too damn cute. Is it too young to be a cougar at the age of 25 ? LMAO.
Mica 's picture

Romeo is too damn cute. Is it

Romeo is too damn cute. Is it too young to be a cougar at the age of 25 ? LMAO.
Mica 's picture

Romeo is too damn cute. Is it

Romeo is too damn cute. Is it too young to be a cougar at the age of 25 ? LMAO.
Mica 's picture

Hell Im 33 and I'm claimin my

Hell Im 33 and I'm claimin my title on this one here....lbvs!!!!
Keqi's picture

Hell Im 33 and I'm claimin my

Hell Im 33 and I'm claimin my title on this one here....lbvs!!!!
Keqi's picture

lolol!! I'm 23 and wondering

lolol!! I'm 23 and wondering the SAME thing!!!!
HAHA's picture

ROMEO LOOKS GOOD!

ROMEO LOOKS GOOD!
Anonymous's picture

i feel like it's wrong that i

i feel like it's wrong that i think Romeo is so damn fine... and i'm only 23. LOOL
YadaYadaYada's picture

i love you romeo! can't wait

i love you romeo! can't wait to see you on dwts! you are so cute!
Anonymous's picture

Uh... he was clearly on

Uh... he was clearly on EXTRA, not Access Hollywood. Annnnddd... that's why you can't trust gossip sites for accuracy. Major FAIL!
Nicki Garbaj Fan's picture

fine young man!

fine young man!
Anonymous's picture

romeo got me feeling some

romeo got me feeling some kind of way...
c's picture

Umm..Romeo can get the

Umm..Romeo can get the business....wait...how old am I??... Damn...
JLF's picture

TWICE ON SUNDAY!!!

TWICE ON SUNDAY!!!
lea's picture

I agree 100%!!! He's too damn

I agree 100%!!! He's too damn fine! LOL
Ms. Jess!'s picture

I know right! He sure grew

I know right! He sure grew into his skin..
Anonymous's picture

Romeo is super fine!!! lol

Romeo is super fine!!! lol
Anonymous's picture

Romeo is super fine!!! lol

Romeo is super fine!!! lol
Anonymous's picture

Love Master P and Romeo, wish

Love Master P and Romeo, wish him the best
Anonymous's picture

Who wudda funk master p would

Who wudda funk master p would be the best hip hop father figure out there.... Big Ups to the man, really respect him.
BunBun's picture

When did Romeo get so dam

When did Romeo get so dam FINE!!!!!!!
Jellz's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook