Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

OH SNAP! Jennifer Hudson GOES OFF On A Fan Who Accuses Her Of Having Lipo & A "Gay Fiance"

​ ​ ​ ​

Don't tell Jennifer Hudson she got to an alleged size 0 (according to Joy Behar from "The View") simply due to liposuction.  And definitely don't talk ish about her husband-to-be David Otunga.  At least not on Twitter.  Because chick will POP OFF.

 

Check out the fierce twitter fight J-Hud just had with a follower inside...

Jenny Hudson has always been a pretty much open book with her fans and followers, so when she was on a Q/A binge chatting with her followers today, one follower got under her skin with a certain question.

The follower asked, "Did you get surgery to assist in your weight loss? Or is it all weight watchers?"

Jenny's answer: Pls don't ask me no more dumb ass questions . If u try ww u would know u don't need any assistance . U people r so brain wash.

And after more insults/criticisms from the follower, Jen threatened to go Southside Chicago on that ass (read from bottom up):

Oh, and it gets better.  The follower responded calling her a malnutritioned bobble head, went off saying she could only get a gay man as a husband (even though she and David aren't yet married), amongst other things (read from bottom up):

Twitter remains a celeb's worst enemy, and a bestie to a nosy chick like me.

On a happier note, J-Hud's munchkin David, Jr. just turned 2 yesterday.  Here's pics from his birthday party...complete with a pony: 

Cute!

 

​ ​ ​ ​
​ ​ ​
​ ​

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

J.Hud please don't waste your

J.Hud please don't waste your time or energy arguing on twitter with fans, especially one named 1984lips4daze #ignore-they-ignat-azzes
music_fan's picture

So agree!

So agree! HAHA...Lips4Daze....a joke
Anonymous's picture

Jennifer could have handled

Jennifer could have handled it way better. As in she could have given a small, simple response instead of threatening the young lady. However, I appreciate the fact that she did come at the young lady in a derogatory manner because I can now find humor in the young lady's response. the random tweeter was HILARIOUS.
1t9y9l0's picture

Helll YEEEEEEEEe!!!! Finally

Helll YEEEEEEEEe!!!! Finally It Happened.....I got rid of all my ISHHH from my credit report y'all - I was in deep for 5 years. Coudn't buy sheeet. Just approved for that 25k loan to buy a new CAMAARO!!! IF YOU GOT PROBLEMS WITH THAT credit SHYYYYT, GET IT CLEAN y'all quick. YOu can get yours too, call these people at 877-873-0853. All it took is three months and $44 and all my Ish was gone. My homie was in terrible shape too, and he clean! Hit em up!!
Anonymous's picture

Helll YEEEEEEEEe!!!! Finally

Helll YEEEEEEEEe!!!! Finally It Happened.....I got rid of all my ISHHH from my credit report y'all - I was in deep for 5 years. Coudn't buy sheeet. Just approved for that 25k loan to buy a new CAMAARO!!! IF YOU GOT PROBLEMS WITH THAT credit SHYYYYT, GET IT CLEAN y'all quick. YOu can get yours too, call these people at 877-873-0853. All it took is three months and $44 and all my Ish was gone. My homie was in terrible shape too, and he clean! Hit em up!!
Anonymous's picture

It is my personal opinion

It is my personal opinion that Jennifer acted very childish regardless of whether she had surgery or not. When you are a celebrity, you become a open book and people are going to ask questions. That is a given!! I have lost a little respect for her because her comments really show her maturity and what's in her heart. I think that's sad that a person can not even ask a basic question. I still find it hard to believe she lost all the weight with Weight Watchers, seriously. However, if she says that she did it all with WW then so be it. Who am I to say she didn't? It really doesn't matter either way. The weight is gone, she looks great!! Regardless, I feel she act out of character when the young lady asked her a simple question. The rule is that when asked a question, if you get defensive then your guilty....that's what they say.
Crystal Deonn's picture

Just because someone is a

Just because someone is a celeb do not give anyone a right to their business. She is a performer. Focus on the work, not her private life. I still have respect for Jennifer. Sorry I do not think anyone is a GOD who is above getting upset when someone ask a dumb question.
Anonymous's picture

I agree. I think the young

I agree. I think the young lady hit a nerve or "rumor button" with JHud and she lost it. Not quite the mature thing to do given the circumstances. BTW she really does look like a bobblehead. She has lost too much weight to be attractive any more. Just my opinion.
Anonymous's picture

Of course that stupid person

Of course that stupid person hit a nerve. You are asking too personal questions. JH said she used weight watchers and that should be enuf of an answer.
Anonymous's picture

ENGLEWOOD IN MUTHAFUCKIN

ENGLEWOOD IN MUTHAFUCKIN BUILDING! Thats why I love JHud we're both from Englewood. Anybody can get it anywhere! Why should she withstand abuse from a jealous, dirty ass bum on the internet just because she's a celeb?
Keta's picture

I agree. That so called fan

I agree. That so called fan is just jealous. Hey fan, Go get your foodstamps and spend them and leave Jennifer alone.
Anonymous's picture

==== www.ceohappy.com

==== www.ceohappy.com === ==== www.ceohappy.com === ==== www.ceohappy.com ======= www.ceohappy.com ======= www.ceohappy.com === ==== www.ceohappy.com === ==== www.ceohappy.com === jordan air max oakland raiders $30--39; Ed Hardy AF JUICY POLO Bikini $20; Handbags (Coach lv fendi d&g) $30 T shirts (Polo ,edhardy,lacoste) $15 Jean(True Religion,edhardy,coogi) $30 Sunglasses (Oakey,coach,gucci,Armaini) $15 New era cap $15 Bikini (Ed hardy,polo) $20
Anonymous's picture

Some of y'all got some nerve

Some of y'all got some nerve calling out JHud for losing her cool with a chick on Twitter. This is the first time I heard that JHud lost her cool but y'all quick to throw stones at her. When some y'all are the same people that defended that controlling thug Fist Brown when he beat down Rihanna. Y'all proceed to defend him again when he pop off on people several times on Twitter. Again y'all had a nerve to even defend that fool when he threw a chair at the window at ABC studios. Y'all even had the audacity to blame Robin for that thug's behavior. If some y'all can defend that woman beater Fist Brown so many times, why the hell can't y'all defend Jhud this one time?
Nappy Hair Tar Baby aka Coal Black African 's picture

I feel where you coming from,

I feel where you coming from, but why did she respond that way the first time by just a simple question. That could have easily been a yes or a no.....you feel me? Why the hostility...I guess that's where I'm confused the most. After they went back and forth for a minute it did get a lil out of hand because the little girl started getting reckless and disrespectful, but it didn't have to go that far from the beginning if Jen had just answered the question, brushed off the lil sly question and kept it movin'...
Crystal Deonn's picture

How do you know that is the

How do you know that is the first time that chick came at JHud with that BS and how do you know that Jennifer didn't brushed her off several times before? These Twitter thugs go at you hard. I was on MJ's daughter Paris Jackson twitter page and the same people keep coming at her with hate. Right now she's staying positive but that might not be the case if she keeps getting that hate all the time.
Nappy Hair Tar Baby aka Coal Black African 's picture

Never look at it that way or

Never look at it that way or considered it!
Crystal Deonn's picture

WOW! a bunch of unemployed,

WOW! a bunch of unemployed, hating ass hoes who aint got shit else to do but fluck around on Twitter, running behind these people that are making more than a generation of some of your families. SMDH!!
Anonymous's picture

If those people are making so

If those people are making so much money, they should be living their lives like they are golden. Having Twitter fights with strangers is a waste of time. Jenny needs to do more performing and perfecting and a little less tweeting.
SweetDivaT's picture

Twiitter is not good for

Twiitter is not good for celebs....they just dont know how to use it
Anonymous's picture

I normally don't post on

I normally don't post on these post but, first I congratulate Jennifer Hudson for loosing all of the weight. However, it is obvious there was some type of surgery. I had my 1st baby December of 2010 and went from 116 lbs to 191 lbs which is a 75 lb weight gain. Although I am back down to a size 2 in clothing I will be getting a tummy tuck next year because of all the excess skin I have from gaining so much weight doing my pregnancy. I am super thin but the extra skin is terrible. Its like a have a kangaroo pouch...lol! I think she is ashamed of admitting she had surgery to tighten up the skin but sometimes you have to do what you have to do....beauty is pain. I am not a celebrity but I have to tighten up the belly fat. But, nonetheless, you look wonderful Jenny!
Truth be Told's picture

You can say she had surgery.

You can say she had surgery. Some people skin does bounch back without surgery. She could have gotten into a gym and tighten up. I have seen it done. You can not compare your body to Jennifer's body. everyone is different. This is just like having a baby. My sister's body went back to size in a few weeks whereas some women never lose the weight after having a baby.
Anonymous's picture

.http://voguecatch。com Online

.http://voguecatch。com Online Store,Get Name Brand Fashion From 12USD Now! Lv,Gucci,Prada,Coach,Chanel Women sandal is $30 DG,JUICY,Lv,Gucci,Coach Hand-bag price is $35 Polo,Locaste,Levis,EdHardy,Bape,Christan Audigier AF,COOGI Tshirt price is $12 Jeans price is $34 Paypal accept,Door to Door services! 5 days arrive your home or you
Agyrfrhr's picture

Its easy to say keep your

Its easy to say keep your cool but sometimes you just can't, celeb or not. I mean seriously, is twitter even worth it..delete the crap if you're going to respond to everything someone says, is it even worth it to argue with someone who has nothing better to do, come on JHud, you have were too classy "up to that point" for BS like that.
Tee's picture

Everybody does not lose

Everybody does not lose weight via gastric bypass or lipo. We are so ignorant sometimes. The same way this girl is driven by her career is the same energy she could apply to anything she does. I think she looks great and as long as she's not anorexic, who the fuck cares? Do you Jennifer. And why is David gay? Because he's an attorney? Because he has a great body? Because he lets her shine? We are so hateful to one another. And Joy Behar's clown looking ass needs to STFU.
Rihanna's Nails's picture

Listen, jennifer Hudson

Listen, jennifer Hudson CHOSE to be a celebrity (whatever that means), nobody held a gun to her head and said "you have to do this or else". This is what you get from that (as well as the paps running after you and people digging into your private life). If JHUD is dumb enough to be following someone on Twitter, this is what she gets.
zappy's picture

So its ok for the

So its ok for the "follower/fan" to say what she wants to JH, but JH can't? that's the problem. "Celebrity" is a status and at the end of the day they are still human! Why is it such a big deal how she lost the weight? So what so what so what!!! There are bigger issues in this world to worry about.
msmin23's picture

==== www.ceohappy.com

==== www.ceohappy.com === ==== www.ceohappy.com === ==== www.ceohappy.com ======= www.ceohappy.com ======= www.ceohappy.com === ==== www.ceohappy.com === ==== www.ceohappy.com === jordan air max oakland raiders $30--39; Ed Hardy AF JUICY POLO Bikini $20; Handbags (Coach lv fendi d&g) $30 T shirts (Polo ,edhardy,lacoste) $15 Jean(True Religion,edhardy,coogi) $30 Sunglasses (Oakey,coach,gucci,Armaini) $15 New era cap $15 Bikini (Ed hardy,polo) $20
Anonymous's picture

I have to say i agree that

I have to say i agree that miss hudson shoud have kept her cool?.But the subject of the question , i'm sure a lot of folks are wondering is it al natural.I personaly think that miss hudson did have lipo done, simply for the fact that you are gonna have to much loose skin hanging around.So where did all that loose skin go?,& she looks to thin for it to be controbuting to a diet, as fabulous WW may be i doubt it that she didn't have surgerey!.She didn't had to go off on this fan like that , she new people are going to ask her sooner or later that question?.To me i think this fan hit a nerve with miss hudson , thats why she was acting all hood on twiiter towards this female!.
sasja's picture

Jennifer is hungry.

Jennifer is hungry. Seriousy. She needs a meal. That WW crap is just not enough an she seems to be going insame. I hate when women who were of a larger size (JHud, Raven, as example) do all this talking about how they are healthy and full figured and love it, and then they loose some weight and forget all about how beautiful they told the world they thought they were at the larger size. They forget about the women they inspired to be happy and fabulous the way they are. IMO Jennifer has lost too much weght. She looks sick. I want her to take a look in the mirror and see that this is not pretty.
shanshils's picture

The older you get, the less

The older you get, the less healthy being overweight is. It takes a toll on your heart amongst other things. No one said big women aren't beautiful. But it definitely is not healthy. My 35 year old cousin died of a massive heart attack and left behind four beautiful children. Stop taking ish personally. They do what's best for them. As should all of us. Get your lazy asses of the couch and computer and go work out. Eat some damn vegetables, and get a frickin life! Former fatty, so I know.
Rihanna's Nails's picture

GOD BLESS YOU JEN!...I HOPE

GOD BLESS YOU JEN!...I HOPE NEXT TIME YOU'LL JUST LEARN TO INGORE THE IGNORANT AND KEEP IT MOVING, WHY EVEN ADDRESS THEM, NOW THAT UR IN A BETTER FINANCIAL SITUATION, YOU DON'T EVER WANNA PUT YOURSELF IN A PLACE WHERE YOU MAKE THREATS BECAUSE YOU KNOW HOW PEOPLE ARE AND HOW MONEY HUNGRY THEY ARE..
smartblackgirl's picture

LOL @ "TIRED ASS WW

LOL @ "TIRED ASS WW COMMERCIALS" why they gotta be tired, aaaahaahaaa.(They damn sure are overplayed on endless rotation)
Anonymous's picture

If her husband was gay and if

If her husband was gay and if she did use liposuction…AND? How is that affecting your life???…blank stares…And I don't know why people find it so hard to lose weight on WW it has been around for a while one of the programs that work for people, I know someone who lost 100 lbs off of it so it isn't that hard to believe
binks's picture

ITA. the "fan" was being an

ITA. the "fan" was being an @sshole. IF jhud had surgery, after a WW endorsement and repeated denials of surgery, did this fan think jhud was going to suddenly admit it to her? she snapped because she's probably tired of being asked the same question over and over again. she handled it wrong though. instead of getting angry, she should have used it as another opportunity to endorse her product, "no surgery, ALL weight watchers" and kept it moving. engaging in an argument and cyber threats made her look stupid because she gave the girl an opportunity to really GO IN on her. when are celebs going to learn twitter is not their friend? SMDH
WhoGonCheckMeBoo's picture

"How is that affecting your

"How is that affecting your life???" DUMB ASS BLANK STARE QUESTIONS, I HATE PEOPLE WHO PLAY STUPID ON A HIGH HORSE!!! NO GOSSIP, NONE, IS ABOUT AFFECTING ANY ONE'S LIFE. TABLOID MAGAZINES AREN'T SUCCESSFUL AND HAVE MILLIONS OF SUBSCRIBERS BECAUSE THE STORIES AFFECT LIVES, DUH! PEOPLE JUST LIKE TO COMMENT, GOSSIP, GIVE THEIR 2-CENTS. GET OFF THAT FAKE ASS HIGH HORSE AND STOP ACTING BRAND NEW TO BLOG POST COMMENTS. BLANK STARE AT YOUR BLANK STARE FOR NOT UNDERSTANDING THE WORLD OF GOSSIP/OPINION.
Anonymous's picture

bitch you must not have a

bitch you must not have a REAL LIFE!...IT'S ONE THING TO READ TABLOIDS OR WANNA KEEP UP ON CELEBS, BUT WHEN YOU SPEAK THE WAY YOU DO THEN YOU CAN SEE YOU TAKE THIS SHIT PERSONALLY...THERE'S NO NEED TO TEAR SOMEONE DOWN JUST BECAUSE THEY'RE FAMOUS AND THAT FAN IS JUST LIKE YOU, A STUPID BITCH...BUT JEN SHOULD HAVE NEVER EVEN SAID ANYTHING TO THAT DUMB BITCH BECAUSE IT GAVE SHIM MORE ATTENTION THAN IT NEEDS
smartblackgirl's picture

Honestly I dont see why she

Honestly I dont see why she got so upset unless she was hiding something....it was a simple ? And its sad she doesn't realize whats up with her gay boytoy David, he got with her to keep up his 'celebrity status' to become a WWF wrestler & romp around with big, sweaty MENSSS!!!
cali*s finest's picture

you must be a homo because

you must be a homo because it's always homo's that claim every man is gay so that their agenda seems more acceptable...DICKS ARE FOR CHICKS BITCH!
smartblackgirl's picture

You bitches are some serious

You bitches are some serious ass haters. Your men must be gay the reason why ur assuming J Hud's husband is gay. You broke hating hoodrats wish u were on her level. Stop sweating her personal life maybe one day you'll have one of ur own!!!! :(
tharealist's picture

WHAT thareallist SAID!

WHAT thareallist SAID!
iclady413Iclady's picture

jennifer looks amazing

jennifer looks amazing
wolfprada's picture

Typical black person behaving

Typical black person behaving like a crab in a bucket..Pray for her, Jennifer you look GREAT and as far as her husbands sexuality it shouldn't be no ones concern PERIOD !!!
25Ken's picture

I agree with your crabs in a

I agree with your crabs in a bucket statement, and it is sad to watch us do this, we can NEVER be happy for eachother. I hope that one day as a group we can be loyal.
Anonymous's picture

I concur!

I concur!
iclady413's picture

This gurl went IN, as in cut

This gurl went IN, as in cut to be bone y'all lol
Gurlllllllllll's picture

omg..those are the funniest

omg..those are the funniest twitter posts I have ever read...
Anonymous's picture

WTF does Beyonce Jill SCott

WTF does Beyonce Jill SCott Jay AZZ etc got to do wit this hell fuck them dis is between JHUD and THat chick from the planet of the apes charcter HEll!!!!
Im the fuckin Top Bytch's picture

Always this commotion about

Always this commotion about how ppl lose weight, Why is it so important? she lost it and is hopefully more healthy and better able to care for her son. Most people just somehow find it easier to gravitate twds the negative not sure if it makes them feel better about themselves or what but its really pathetic IMO. Also its always easier to judge from the outside looking in but most times when the script is flipped the same ones who are quick to condemn find themselves guilty of the exact same reaction.
Unduplicable's picture

Ugh stfu aready dude the

Ugh stfu aready dude the monkey face whore came at JHUD wrong an i mean wtf Jhud is fuckin human she handled ha just like any other fucking real bitch would do hell Jenn answer that fucking question at ever fucking interview hell she said she did the shit all on ha on why the fuck would u keep asking ha that hell fuck that celebrity u jump at a real bish wrong hell u better be ready for there hard as comeback u cant take the shit get the fuck off ha page hell!!!!!
Im the fuckin Top Bytch's picture

I just lost several brain

I just lost several brain cells to a slow and agonizing death due to your inarticulate post. I mean seriously how do type "dumb" it's called spell check your on a computer for pete's sake, when all else fails a trusted dictionary should do the trick. However your description as a "bitch" is painfully apparent only an animal would defend with such vehemence the reprehensible nature of this conflict and find justification in a totally unnessary conflict. Please don't waste the limited brain cells you have left responding as I am sure it would be easier for me to understand the "arf's" and "woof's" of a real dog than to try to comprehend your undoubted profanity filled response! A MIND IS A TERRIBLE THING TO WASTE :(
Anonymous's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook