Celebrity Gossip Never Looked So Good ®
YBF on Twitter YBF on Facebook YBF on Instagram Feed

CHANGE UP! Chris Paul & Dwight Howard Headed To The LAKERS?!

​ ​ ​ ​

So much for those NY Knicks trade rumors for New Orleans Hornet Chris Paul!  Credible sources are saying he--along with his former Team USA teammate Orlando Magic baller Dwight Howard--are in heavy talks to head to Hollywood.  The Lakers' quest for a big 3 team inside....

The L.A. Lakers have reportedly set their eyes on NBA stars Chris Paul and Dwight Howard, and they're willing to trade 3 of their own stars--Lamar Odom, Andrew Bynum and Pau Gasol--to get the deal done.  Whoa!

While both Chris & Dwight have been practicing with their current teams in preparation for the very possible Christmas Day season kick off, ESPN reporter Chris Broussard says the Lakers are readying a blockbuster deal.  And supposedly, Jim Buss & Mitch Kupchak (head honchos over at the Lakers), said he's willing to give up ANY player for Chris & Dwight...except for Kobe Bryant

 

 

The L.A. Clippers are also supposedly setting up an offer for the two players, and they are just as willing to trade any player...except their star Blake Griffin.

Chris and Dwight going to the Lakers with Kobe Bryant would create a Big 3 type team--much like the Miami Heat have. 

But the biggest question here is....WTF will Khloe Kardashian do if Lamar is traded from L.A.??  Tragedy!  But we're pretty sure Mama Kris already has a "Khloe & Lamar Take The NBA" trademark application filed.  Damn shame....

​ ​
Categories:
​ ​
​ ​ ​
​ ​

Comments

WANT YOUR OWN AVATAR? GET IT HERE.

Merry Christmas ,Christmas

Merry Christmas ,Christmas top gift Suggest visit this site to SHOPPING ONLINE all brands,fashion style hand bags,cheap price ==== http://www.gotastyle.com === GUUCCI BAGS $30--39; LV Handbags $35 T shirts $15 Jean(True $30 Sunglasses $15 New era cap $15 Bikini $20 ==== http://www.gotastyle.com === ----- ~ ¤ ╭⌒╮ ╭⌒╮ ╭⌒╭⌒╮╭⌒╮~╭⌒╮ Air Jordan 35$ ,)))),'')~~ ,''~) ╱◥█◣ ╱◥█◣ Nike 35$ |田|田||田|田| POLO SHIRT 15$ http://www.gotastyle.com ╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬╬ 2011 NEWNEW FASHION IN VOKOSHOP
Anonymous's picture

'' But we're pretty sure Mama

'' But we're pretty sure Mama Kris already has a "Khloe & Lamar Take The NBA" trademark application filed'' LMAOOOOO NATASHA OWNEDDD THIS ONEE HAHAHA But the funniest part is that if this happen..they wouldve made millions out of it !
kassandra mavreck's picture

Like our FACEBOOK page Belle

Like our FACEBOOK page Belle Femme Fashions!! Our goal is 10,000 page likes by Dec. 31, 2012!! Also visit our webiste www.bellefemmefashions.com for Sexy, Stylish, Affordable and Trendy Women's Clothes!! PLUS SIZES AVAILABLE!!
www.bellefemmefashions.com's picture

THIS IS THE TYPE OF STUFF

THIS IS THE TYPE OF STUFF THAT SHOULD HAVE BEEN STOPPED DURING THE LOCKOUT. HOW CAN STERN LET ALL OF THE STARS BE ON ONE TEAM. CHECK OUT THE NEW WEBSITE WWW.ALLABOUTBEATS.COM TO HEAR THE HOTTEST HIP HOP\R&B INSTRUMENTALS.
RICH's picture

I know Chris Paul is married,

I know Chris Paul is married, but is Dwight Howard? Cause if not, Kim Kardashian and E! are somewhere plotting and planning, REALLY hoping this happens. LOL
Anonymous's picture

I know Chris Paul is married,

I know Chris Paul is married, but is Dwight Howard? Cause if not, Kim Kardashian and E! are somewhere plotting and planning, REALLY hoping this happens. LOL
Anonymous's picture

PLEASE stop posting about

PLEASE stop posting about sports. YOU KNOW NOTHING ABOUT SPORTS and you ruin what little credibility you have. This trade will never happen and anybody who knows anything about NBA knows that it won't happen. Stick to posting about shoes and baby-mamas. You are an idiot!
Anonymous's picture

I agree w. you as far as

I agree w. you as far as knowing little to nothing about sports.Anyone who is a basketball fan and knows the NBA knows that this will not happen.Chris is more than likely going to the Knicks as for Dwight,the question is still in the air.
Reckless's picture

If u dont like what she's

If u dont like what she's posting then dont visit HER site....thats right its HER site not URs so she's entitled 2 write whatever she wants! Why u so mad tho....R u a KarTRASHian lol? #UngreatfulBishes
Whit's picture

If u dont like what she's

If u dont like what she's posting then dont visit HER site....thats right its HER site not URs so she's entitled 2 write whatever she wants! Why u so mad tho....R u a KarTRASHian lol? #UngreatfulBishes
Whit's picture

As a true sports fan, I agree

As a true sports fan, I agree with you 100%. Except for the last sentence, no need to call her an idiot... that was just mean.
Anonymous's picture

That would be crazy! In which

That would be crazy! In which case it would probably be a Laker Heat final. I wish these mofos would go to the Bulls though!!!
Yas's picture

Why don't they just trade

Why don't they just trade matt barnes and leave Pau or Andrew lol!
TruStarr's picture

The even bigger fukin

The even bigger fukin question is why do you even care Tasha? But um whatever to keep the hate alive!
karlee's picture

I really don't see this

I really don't see this happening! But if it does Basketball just got turned up a notch!
Anonymous's picture

wow is mama kris paying you?

wow is mama kris paying you? how in the HELL does this post remotely even turn into, "...but how will khloe kardashian feel?" THAT BITCH IS A NON-MUHFUGGN FACTOR & SO IS HER HUSBAND!
Anonymous's picture

LMAO! I know right!!! No ones

LMAO! I know right!!! No ones thinking about them!
Anonymous's picture

I hate 2 say this but they

I hate 2 say this but they would have a better chance of beating the Heats bcuz Dwade & Lebron is the only 1's that really can play well on there team. If anything Miami needs to let go Bosh for Chris Paul or Dwight. Cause he sucks!!! Everybody's trying to copy Miami now! & Natasha nobody cares about Lamar! He's never been that great of a player! Nobody wouldn't even know who he was if he wasn't married to Khloe.
Anonymous's picture

Dwight Howard!!!!!! Royce is

Dwight Howard!!!!!! Royce is a motherf'ing fool for not locking this man down or maybe he ain't want her :-*
Amanda's picture

Ha! No she ain't! Dude comes

Ha! No she ain't! Dude comes off as an extremely arrogant, smug a-hole. Royce oughta thank God everyday she ain't with that man no more.
Anonymous's picture

Shrek and Squidward i mean

Shrek and Squidward i mean Khloe and Lamar can kick rocks! If the Lakers had traded him mid-season last yr they might not have gotten swept by the Mavs! Hes not focused on winning....there is a difference between wanting 2 be famous and wanting 2 be a winner! He simply wants 2 be famous and thats y his time is up! And im sure that Khloe will be fine in Orlando or NO I heard the zoos in both places r great lol!
Whit's picture

Exactly! U hit the nail on

Exactly! U hit the nail on the head!
Anonymous's picture

Exactly! U hit the nail on

Exactly! U hit the nail on the head!
Anonymous's picture

NBA is BORING until the

NBA is BORING until the playoffs (then they play hard)....me likey NFL >> Real Men
LisaRaye's Subconsciousness's picture

They are not headed to the

They are not headed to the Lakers, they Lakers are rumored to be trying to trade for them both...
Dez's picture

I would LOVE this!!!! L A K E

I would LOVE this!!!! L A K E R S all day!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonymous's picture

I love me some Chris Paul,

I love me some Chris Paul, but just keep my D.Rose on the Bulls!!
Gumbumper.com's picture

This is not a done deal. I

This is not a done deal. I would like to know who your credible sources are because ESPN, the Orlando Magic and the New Orleans Hornets have no evidence of this "rumor" being anywhere close to reality. If this happens, great!! (I AM A LAKER FAN)... But I just don't see how... maybe one of them, but both is pushing it.
Anonymous's picture

Two handsome, hot, sexiiiiii

Two handsome, hot, sexiiiiii m.f.'s on the same team. Damn.
Concerned Bystander aka POLI. INC.'s picture

Cool..i guess.

Cool..i guess.
Beautyliciousness's picture

Log in to post a new comment

Log in to post a new comment

register
Sign in with Facebook